Su. 29.5.2022 Suomi vs. Kanada (finaali)

  • 243 590
  • 4 402

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Saatana käy pumpun päälle tämä matsi. Onneksi on Kukko (Cock) käden ulottuvilla. Edelleenkin toistan: Kanadalla on kylmä veskari maalilla, jolle on jo pari mennyt (mitenkään Tomkinsia väheksymättä). Sataa täysin meidän laariin. Vetoja vaan, kyllä se siitä!!
 

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Siis onko siellä nyt rankut vai ei? Jos 20min ei tuo tulosta…
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Mua on aina häirinny kun sanotaan, että tuomari ei anna jäähyä, koska ei halua ratkaista ottelua. Mun mielestä siinä on vitusti ratkaisunmakua jos ei vihellä selvää jäähyä.
Tämä on just tasan niin kuin kirjoitit!
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Toivottavasti nyt Suomi ei pilaa draaman kaarta ja mee pupeltaa jollain sakarimannis-ranteella tästä vielä voittoa. Tämä pitää hävitä. Paska tarina muuten.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Tuleeko ton 20min jälkeen uus erä vai rankipotkut? Luc Robitaillen traumat vielä muistissa

Tämä olisi kauheinta koskaan. Mietaan sadasosa, Torino 2006, MM 2003, Lahti 2001, Häkkisen auton sammumiset, Sievisen uimalasit, muovipussi Multalan kajakissa, Anu Niemisen ilmastointi, Poutalan sadasosat......
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Suomi sai 2 maalia siitä tuomarivirheestä. Nyt kanukit sai ne kirittyä. Toki Suomea kannatan, mutt haluan että se tulee reilusti ilman jossittelua. Ja mulle ei jää jossittelua.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: T.K

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Eka kolmikko on kuitenkin mörkö-bjööninen-lehtonen.
 

palle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild, HIFK
Olisko Granlundin hattu sopiva sinetti tälle turnaukselle? Laitan tilaukseen.
 

Tonny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vittu ku vituttaa koko Kanada. Jälleen kerran oli niin lähellä tippua ja eiköhän ne tule voittamaan taas koko roskan. Pienestä kiinni parikin kertaa tällä kertaa.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Aika jäätävän huono Suomen voittoprosentti finaaleissa. Vieläkö saadaan alemmas? Suomen tehtävä maali nopeasti, pitkittyessään kääntyy kanukeille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös