Trade Deadline 2022 – seurantaketju

  • 139 848
  • 867

ipaz

Jäsen
Toisaalta verrattavissa myös korkeemman profiilin kavereita kuten MacKinnonin 7 vuotta ja 6,3 miljoonaa per. Seuraavalla kaudella kiinni potentiaaliin ja 6 kautta NHLn alipalkatuin pelaaja ja rahaa on mennyt ”hukkaan” reilu 20 milliä ja vielä yks kausi jäljelläkin.
Ja MacKinnon kertoi jo ajoissa ettei ole seuraavan sopimuksenkaan kanssa rahan perässä, vaan tulee pelaamaan kohtuullista korvausta vastaan.
 

Ralph

Jäsen
Ihan kaikki kaupat eivät ole vielä saaneet varmistustaan, mutta ilmeisesti kaksi joukkuetta eli Islanders ja Sabres eivät tehneet mitään kauppoja tänään? Kaikki loput 30 joukkuetta tekivät edes yhden pienen kaupan.
 

ipaz

Jäsen

Kental

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Panthers halusi auttaa Hurricanesia saamaan Max Domin mahtumaan Hurricanesin palkkakaton alle. Ilmeisesti Panthersilla ei ole suurta uskoa, että Domista on apua Hurricanesille vai miksi piti auttaa konferenssin kovinta kilpailijaansa?
Keklun ja Ziton suhteilla ehkä pelattu kun pitänyt ruveta säätämään? Kaipa Pantterit tuosta jotain sen verran kiinnostavaa saivat, että näkivät vaivan arvoiseksi.
 

Toby Dammit

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils
Jos trade deadlinea ajatellaan kokonaisuutena, enkä mieti yhtään maksettuja hintoja, niin tykkäsin etenkin Calgaryn, Floridan, Rangersin ja Coloradon tekemisistä. Myös Bruinsilta Lindholm oli hyvä hankinta. Näissä joukkueissa mietittiin selvästi roolituksia ja tehtiin niitä silmällä pitäen täsmähankintoja. Toisaalta usein ne parhaat kaupat ovat niitä, missä joku suht nimetön pelaaja siirtyy kolmos-neloskiekan varausvuoroa vastaan ja nousee uudessa seurassa eri tasolle.

Blues oli trade deadlinella iso pettymys. Ja Oilers oli Oilers (Kulakista maksettu hinta, Brassard oli varmaan ihan ok syvyyshaku).
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Blues oli trade deadlinella iso pettymys. Ja Oilers oli Oilers (Kulakista maksettu hinta, Brassard oli varmaan ihan ok syvyyshaku).
Minusta Ken Holland oli juuri niin saamaton kuin osasi odottaa, eli siinä mielessä emme todellakaan joutuneet pettymään.
 

muaddib

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mimosanherkät Itkupillit ja Setämiehet

Vatanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins, Carolina, Dallas, JYP ja Leijonat
On muutes Brassardille Edmonton uran kymmenes NHL joukkue eli eikös se vielä kaksi joukkuetta vaadi Sillingerin ennätykseen?
 

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
On muutes Brassardille Edmonton uran kymmenes NHL joukkue eli eikös se vielä kaksi joukkuetta vaadi Sillingerin ennätykseen?

Näinpä on tosiaan. Salakavalan nopeasti Brassardille on kertynyt joukkueita viime vuosina, kun vielä reilu neljä vuotta sitten oli edustanut vasta kolmea seuraa.
 

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Toisaalta verrattavissa myös korkeemman profiilin kavereita kuten MacKinnonin 7 vuotta ja 6,3 miljoonaa per. Seuraavalla kaudella kiinni potentiaaliin ja 6 kautta NHLn alipalkatuin pelaaja ja rahaa on mennyt ”hukkaan” reilu 20 milliä ja vielä yks kausi jäljelläkin.

Tämä nyt on todella typerä vertaus palkkakaton muutosten vuoksi. Vertaappa Kotkaniemen ja MacKinnonin prosentuaalista vaikutusta capiin sopparin julkistushetkellä, niin muuttuu realistisemmaksi.

8 vuoden sitoutuminen kolmossentterin palkkaan hämmästyttää!
Mistä lähtien kolmossenttereille maksetaan lähes 5 miljoonan AAV:tä?
 

Largo

Jäsen
Mistä lähtien kolmossenttereille maksetaan lähes 5 miljoonan AAV:tä?
Ei kai Canes kuvittele hänen olevan koko tuon 8-vuoden sopimuksen ajan kolmossentteri. Maksetaan hieman hintaa potentiaalista. Ai kun mä muistan kun valta-osa tällä palstalla nauroi kun Draisaitl’n sopimus julkaistiin. Itse pidin sitä hyvänä sopimuksena mutta minulle, Edmontonin organisaatiolle ja vaikka kelle naurettiin. Ai niin, ei kuulu tähän ketjuun. Sori tästä.
 

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Ei kai Canes kuvittele hänen olevan koko tuon 8-vuoden sopimuksen ajan kolmossentteri. Maksetaan hieman hintaa potentiaalista. Ai kun mä muistan kun valta-osa tällä palstalla nauroi kun Draisaitl’n sopimus julkaistiin. Itse pidin sitä hyvänä sopimuksena mutta minulle, Edmontonin organisaatiolle ja vaikka kelle naurettiin. Ai niin, ei kuulu tähän ketjuun. Sori tästä.
Siis ei tietenkään kuvittele. Enkä minäkään. Sulta taisi mennä pointti vähän ohi. Edellinen kirjoitti, että Kotkaniemi oli hölmö eikä usko omaan potentiaaliinsa, vaan sitoo itsensä 8 vuodeksi kolmossentterin palkkaan. Siihen vastasin, että mistä lähtien kolmossenttereille on muka viittä miljoonaa makseltu. Ollaan siis täysin samaa mieltä. Aukesiko?
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Ei kai Canes kuvittele hänen olevan koko tuon 8-vuoden sopimuksen ajan kolmossentteri. Maksetaan hieman hintaa potentiaalista. Ai kun mä muistan kun valta-osa tällä palstalla nauroi kun Draisaitl’n sopimus julkaistiin. Itse pidin sitä hyvänä sopimuksena mutta minulle, Edmontonin organisaatiolle ja vaikka kelle naurettiin. Ai niin, ei kuulu tähän ketjuun. Sori tästä.
Onnittelut sinulle, että näit mitä Draisaitlista oli tulossa. Itsekin muistan hieman tuota sopimusta silloin kritisoineeni kun en nähnyt, että siitä kasvaisi noin kova pelaaja. Eikä se vielä ensimmäisellä kaudellaan uuden sopimuksen alaisena pankkia räjäyttänytkään, mutta toisella sitten.
 

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
Hmm, onko Domin arvo tosiaan niin nollissa nykyään, että siitä maksettiin pari jotain C-tason nuorehkoa pelaajaa ja kutoskiekka? Ja CBJ saa noista vaan yhden pelaajan vaikka pitää puolet palkasta, kun taas Florida tosiaan maksaa 200k siitä ilosta, että saa oikeudet johonkin KHL-jyrään ja varata kutoskiekalla toisenkin kerran. Kaikenlaista sitä..
 

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
Ei täällä ollut muuten mainittu kai, vaikka on neljän miljoonan mies:

Viktor Rask Wild -> Kraken

AHL-siirto lähinnä ja siksi varmaan tulikin julki myöhään, kun ketään ei kiinnostanut. Joka tapauksessa Wild pidättää puolet sopparista ja saa vastineeksi huippulupauksen nimeltä Future Considerations.
 

Logan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Filip Kadera & Jan Lukas
Hmm, onko Domin arvo tosiaan niin nollissa nykyään, että siitä maksettiin pari jotain C-tason nuorehkoa pelaajaa ja kutoskiekka? Ja CBJ saa noista vaan yhden pelaajan vaikka pitää puolet palkasta, kun taas Florida tosiaan maksaa 200k siitä ilosta, että saa oikeudet johonkin KHL-jyrään ja varata kutoskiekalla toisenkin kerran. Kaikenlaista sitä..
Ihan mielenkiintonen kysymys. Itse en olisi Coloradoon halunnu edes ilmaseksi. Jotenkin sen 72 pisteen kauden jälkeen homma näyttäny todella huonolle.
 

ijuka

Jäsen
Ei täällä ollut muuten mainittu kai, vaikka on neljän miljoonan mies:

Viktor Rask Wild -> Kraken

AHL-siirto lähinnä ja siksi varmaan tulikin julki myöhään, kun ketään ei kiinnostanut. Joka tapauksessa Wild pidättää puolet sopparista ja saa vastineeksi huippulupauksen nimeltä Future Considerations.
Mistä lähtien cap space on ollut ilmaista? Älytöntä. Vaatisin ainakin kakkoskiekan varausta.
 

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
Mistä lähtien cap space on ollut ilmaista? Älytöntä. Vaatisin ainakin kakkoskiekan varausta.
Ei tossa Minnesotalla ollut mitään syytä siitä maksaakaan. AHLssä pelatessaan Raskin vaikutus Wildin palkkakattoon oli joku ~800k enemmän kuin nyt pidätetty caphit eli mahtuisi sinne kyllä. Ongelmia nille tulee vasta ensi kaudella, mutta Raskin sopimus loppuu sopivasti kesällä.

Ehkä Kraakkeni oikeasti halusi sen, tälläkin kaudella tehnyt mukavat 13 pinnaa 29 peliin..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös