Ässähuhut ja mutut

  • 6 087 429
  • 29 128
Suosikkijoukkue
Naurettavat agendat
Eli sinä et kritisoinut Kerttulaa joululoman viettämisestä?

Sanoin että mun mielestä saa pitää vaikka loppu kauden lomaa jos hommat on sillä mallilla. Jos ei ole, niin minun mielestä ei edes saa pitää lomaa ennen kuin hommat on jiirissä.

Jos se on jonkun mielestä kritisoimista niin ihmettelen.

En tiedä mitä kaikkia sopimuksia siellä kaapissa on tällä hetkellä, mutta itse en ainakaan kehtaisi edes miettiä lomailua Tommin saappaissa jos esim. valmennus ei ole selvillä.
 
Suosikkijoukkue
Naurettavat agendat
Sen verran korjataan tietty väittämää siitä että olisi puhelimet ja tietokoneet kotosalla että juuri saamani tiedon mukaan ainakin jossain määrin tekee töitä lomaltansa, ei täysin kuusen alla kyykyssä ole piilottelemassa.
 
Suosikkijoukkue
Broadstreet Bullies, Scott Stevens, Wendel Clark
Lukko-puolella on poterovartio uusien värväysten varalle, Ässäpuolella 24/7-live analyysi kehitysjohtajan ajankäytöstä. Pienet on marginaalit.
Näinpä. Lukko tarkkailee aktiivisesti pelaajamarkkinoita ja iskee kun sopiva kala sattuu hollille. Ässissä lähinnä mietitään vaahtoaako olut liikaa ja pitäisikö kenties "kehitysjohtajan" tehdä jotain palkkansa eteen esim. suhteessa ensi kauden valmennukseen. Kerttula ei näemmä suostu hyväksymään sitä faktaa et tammikuussa on monen pelaajan/koutsin osalta jo myöhäistä ryhtyä keskustelemaan - ne seuraavien kausien sopparit on jo tehty.
 

Pratu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
En tiedä mitä kaikkia sopimuksia siellä kaapissa on tällä hetkellä, mutta itse en ainakaan kehtaisi edes miettiä lomailua Tommin saappaissa jos esim. valmennus ei ole selvillä.
Luulen että ne pelaajat, valmentajat ja agentitkin viettää joulua, ettei niiden puhelimiin ehkä silloin muutenkaan kannattaisi puheluita pommittaa.
 

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Sanoin että mun mielestä saa pitää vaikka loppu kauden lomaa jos hommat on sillä mallilla. Jos ei ole, niin minun mielestä ei edes saa pitää lomaa ennen kuin hommat on jiirissä.

Ehkä sinun kannattaisi miettiä tarkemmin miten esität asiasi niin tarvitsisi jälkikäteen selitellä. Fakta kuitenkin on että sinulla ei ole mitään todellista tietoa siitä miten jiirissä hommat ovat tai eivät ole joten Kerttulan lomailunoikeuden kyseenalaistaminen on aika onttoa.
 

ElMaccone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Tampa, sympatiat HIFK ja Chigaco
Sanoin että mun mielestä saa pitää vaikka loppu kauden lomaa jos hommat on sillä mallilla. Jos ei ole, niin minun mielestä ei edes saa pitää lomaa ennen kuin hommat on jiirissä.

Jos se on jonkun mielestä kritisoimista niin ihmettelen.

En tiedä mitä kaikkia sopimuksia siellä kaapissa on tällä hetkellä, mutta itse en ainakaan kehtaisi edes miettiä lomailua Tommin saappaissa jos esim. valmennus ei ole selvillä.
Onko sinun kaikki työt tehty kun pidät lomaa? Ei ole. Piste.
 
Suosikkijoukkue
Naurettavat agendat
Ehkä sinun kannattaisi miettiä tarkemmin miten esität asiasi niin tarvitsisi jälkikäteen selitellä. Fakta kuitenkin on että sinulla ei ole mitään todellista tietoa siitä miten jiirissä hommat ovat tai eivät ole joten Kerttulan lomailunoikeuden kyseenalaistaminen on aika onttoa.

Joten se on minun vikani jos osa ihmisistä ei ymmärrä lukemaansa? Nyt on kyllä jo logiikka 407.

Ja tuohon faktan väittämääsi vastakysymys: Montako kierrosta mennään tässä oravanpyörässä mitä olen kyseenalaistanut ja mitä en?
 

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Joten se on minun vikani jos osa ihmisistä ei ymmärrä lukemaansa? Nyt on kyllä jo logiikka 407.

Ja tuohon faktan väittämääsi vastakysymys: Montako kierrosta mennään tässä oravanpyörässä mitä olen kyseenalaistanut ja mitä en?

Kun joku kysyi saako Kerttula viettää lomaa, vastasit ettei saa. Ei tässä tarvitse mennä mitään kierroksia koska teet kaiken ihan itse.

Ja kyllä: jos useat vastaanottajat ymmärtävät viestin väärin, on vika yleensä myös viestijässä.
 

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Kovin on tarkkaa. En mä ainakaan ihmettele Turmion kommenttia. Jos vaikka seisomakatsomossa kävisi kysymässä että onko se Kerttunen ansainnut lomaa niin voisin kuvitella kollektiivisen vastauksen olevan ei.
 
Suosikkijoukkue
Naurettavat agendat
Kun joku kysyi saako Kerttula viettää lomaa, vastasit ettei saa. Ei tässä tarvitse mennä mitään kierroksia koska teet kaiken ihan itse.

Ja kyllä: jos useat vastaanottajat ymmärtävät viestin väärin, on vika yleensä myös viestijässä.

Jos luet sen viestin ihan kokonaan jossa kirjoitin "Ei saa." niin huomaat että jo siinä olen kirjoittanut asian auki selkokielellä miten se tuossa positiossa menee.
 

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Jos luet sen viestin ihan kokonaan jossa kirjoitin "Ei saa." niin huomaat että jo siinä olen kirjoittanut asian auki selkokielellä miten se tuossa positiossa menee.
Luin kyllä mutta esittämäsi ehdot ovat järjettömät ja se tekee kritiitistäsi järjetöntä. Seurat ovat yleensä julkaisseet ns. massiiviset maalis-huhtikuussa tms.
 
Suosikkijoukkue
Naurettavat agendat
Onko sinun kaikki työt tehty kun pidät lomaa? Ei ole. Piste.

Ja liittyy asiaan miten? Onneksi minulla on töissä työpari joka sijaistaa minua minun lomani aikana ja minä taas sijaistan häntä hänen lomansa aikana. Minulla ei ole työaikoja, joten olen muutoinkin valmiudessa 24/7 paitsi jos työpari sijaistaa, mutta nämä nyt on näitä asioita jotka ei liity jääkiekkoon/Ässiin/palstalle/tai kenellekään ulkopuoliselle mitenkään.
 

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Luin kyllä mutta esittämäsi ehdot ovat järjettömät ja se tekee kritiitistäsi järjetöntä. Seurat ovat yleensä julkaisseet ns. massiiviset maalis-huhtikuussa tms.
Mistä lähtien kritiikki mihinkään jääkiekkoon liittyvään olisi pitänyt olla järjellistä? Sama kuin fantasioisi jostain joukkomurhasta seisomakatsomossa.
 

Patamies82

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät/Pittsburg
Eikö tällä palstalla ole tarkoitus keskustella huhuista ja mutuista? Ei viitsisi lukea sivu kaupalla Kerttulan loman vietosta. Antaa äijän nyt pitää lomansa ja tulla sitten uudella innolla takaisin remmiin
 
Suosikkijoukkue
Naurettavat agendat
Luin kyllä mutta esittämäsi ehdot ovat järjettömät ja se tekee kritiitistäsi järjetöntä. Seurat ovat yleensä julkaisseet ns. massiiviset maalis-huhtikuussa tms.

Yhä edelleen, mistä helvetin kritiikistä?

En ole kritisoinut Tommia.

Oletin että joukkueen kasaus on sillä mallilla että voi pitää lomaa. Jos taas kasaus on alkutekijöissään, ei minun mielestäni saa pitää lomaa.

Helvetti että yhdestä olettamasta saa ison määrän viestejä, oikein- sekä väärinlukemisia ja syyttelyä aikaiseksi.
 
Suosikkijoukkue
Naurettavat agendat
Ethän toki, et ikinä.

Eikä siinä mitään vaikka kritisoisit, ei se ole mikään rikos. Jännä että haluat kiertää asian.
Olen toki kritisoinut, en tänään, enkä muista koska viimeksi ja myönnän kyllä sen. En mielestäni ainakaan ole kierrellyt nyt yhtään mitään. Tommin kritisointi tosin on kyllä aika pyhä lehmä täällä palstalla kuten nähdään. Kritisointia ei ole nyt tapahtunut ja lähellä palstasotaa ollaan.

Eikö tällä palstalla ole tarkoitus keskustella huhuista ja mutuista? Ei viitsisi lukea sivu kaupalla Kerttulan loman vietosta. Antaa äijän nyt pitää lomansa ja tulla sitten uudella innolla takaisin remmiin

Toki on ja heitän tällaisen "huhun" joka on 100% faktaa. Pelsut ja HPK on tehnyt Tiivolalle tarjouksen, mutta ei tartu näihin, koska on jo tehnyt sopimuksen ulkomaille.

Joten Peterin saa unohtaa sommitelmista.
 

Seeepra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Toki on ja heitän tällaisen "huhun" joka on 100% faktaa. Pelsut ja HPK on tehnyt Tiivolalle tarjouksen, mutta ei tartu näihin, koska on jo tehnyt sopimuksen ulkomaille.

Joten Peterin saa unohtaa sommitelmista.
Osoittiko Ässät edes kiinnostusta häntä kohtaan?

Onko muita huhuja, joita voisit kertoa patakansalle joulun kunniaksi?
 

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Olen toki kritisoinut, en tänään, enkä muista koska viimeksi ja myönnän kyllä sen. En mielestäni ainakaan ole kierrellyt nyt yhtään mitään. Tommin kritisointi tosin on kyllä aika pyhä lehmä täällä palstalla kuten nähdään. Kritisointia ei ole nyt tapahtunut ja lähellä palstasotaa ollaan.
Jep joo.

Minulle on sinänsä sama mitä asiasta kiemurtelet, alkuaan sekaannuin keskusteluun kun julistit että Kerttula viettää lomaa ilman konetta ja puhelinta.

Hyvää yötä piltit, nalle silmät sulkee.
 
Suosikkijoukkue
Naurettavat agendat
Osoittiko Ässät edes kiinnostusta häntä kohtaan?

Onko muita huhuja, joita voisit kertoa patakansalle joulun kunniaksi?

Siinä vaiheessa kun näytti että kaikki ulkkarit saavat monoa, niin Atu oli rimpautellut Peterille ja olisi Ässät ollut ainoa seura Suomessa jossa olisi tällä kaudella kuvitellut pelaavansa, mutta niin ei siinä vaiheessa käynyt.

Sen jälkeisistä asioista en tiedä, enkä muistakaan huhuista, Tommin perkele lomailee ja panttaa tietojaan. *hymiö*
 
Suosikkijoukkue
Broadstreet Bullies, Scott Stevens, Wendel Clark
Näiden huhujen perusteella on kyllä mielenkiintoinen joukkue ensi kaudella!
On kyllä ja varsin pienen budjetin sellainen. Enkä usko että Curry olisi niin tyhmä että jäisi tuhoamaan uransa valmentajana sellaisen joukkueen kanssa, jolla ei ole pienimpiäkään saumoja menestyä. Homma nyt vaan menee s.e. olet juurikin niin hyvä kuin viimeinen työnäytteesi kertoo ja eteenpäin pyrkivän koutsin ei vaan parane seota mihinkään pisteautomaatteihin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös