Ässähuhut ja mutut

  • 6 046 905
  • 28 956

Miesmalli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
On kyllä ja varsin pienen budjetin sellainen. Enkä usko että Curry olisi niin tyhmä että jäisi tuhoamaan uransa valmentajana sellaisen joukkueen kanssa, jolla ei ole pienimpiäkään saumoja menestyä. Homma nyt vaan menee s.e. olet juurikin niin hyvä kuin viimeinen työnäytteesi kertoo ja eteenpäin pyrkivän koutsin ei vaan parane seota mihinkään pisteautomaatteihin.
Toivotaan, että Kivi jatkaa. Se olisi peruskivi.

Tässä ketjussa näyttää olevan eri lajien asiantuntijat aktiivisena. Hienoa keskustelua. Jatkossa varmaan enemmän kiekkoäijien juttuja.
 

Seeepra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Kolinaa kuuluu… Huhun ja mutun sekoitushan se siellä ullakolla… #74? (Ens kaudeksi)

Toki on ja heitän tällaisen "huhun" joka on 100% faktaa. Pelsut ja HPK on tehnyt Tiivolalle tarjouksen, mutta ei tartu näihin, koska on jo tehnyt sopimuksen ulkomaille.

Joten Peterin saa unohtaa sommitelmista.
Näinpäs Juomari vahvistikin ettei ole Tiivola tulossa. Mahtoiko olla pelkkä mutu, tai jonkin sortin oma heitto. Ihan vain sillä perustein, kun oli niitä Gleasoneita, Veseleitä, Jääskiä, Bäckejä sun muita jo viime kaudesta, mutta ketään ei tainnut todellisuudessa edes katsoa Poria kohti.
 

ElMaccone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Tampa, sympatiat HIFK ja Chigaco
Ja liittyy asiaan miten? Onneksi minulla on töissä työpari joka sijaistaa minua minun lomani aikana ja minä taas sijaistan häntä hänen lomansa aikana. Minulla ei ole työaikoja, joten olen muutoinkin valmiudessa 24/7 paitsi jos työpari sijaistaa, mutta nämä nyt on näitä asioita jotka ei liity jääkiekkoon/Ässiin/palstalle/tai kenellekään ulkopuoliselle mitenkään.
Kaikki liittyy lopulta kaikkeen.
 

nikke21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Sanoin että mun mielestä saa pitää vaikka loppu kauden lomaa jos hommat on sillä mallilla. Jos ei ole, niin minun mielestä ei edes saa pitää lomaa ennen kuin hommat on jiirissä.

Jos se on jonkun mielestä kritisoimista niin ihmettelen.

En tiedä mitä kaikkia sopimuksia siellä kaapissa on tällä hetkellä, mutta itse en ainakaan kehtaisi edes miettiä lomailua Tommin saappaissa jos esim. valmennus ei ole selvillä.
En mä tiedä, mutta luulen, että Ässienkin kannattaa antaa Kerttulan pitää työehtosopimuksen mukaiset lomat ja toisaalta luulen myös, että joulun välipäivinä melko harvoin tehdään pelaaja- tai valmentajasopimuksia.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Kerttula voisi vaihteeksi ilmoittaa sopimuksia, ettei tarvi hänen lomastaan spekuloida. On helvetisti tylsempää.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Kerttula voisi vaihteeksi ilmoittaa sopimuksia, ettei tarvi hänen lomastaan spekuloida. On helvetisti tylsempää.

Ruusunen taitaa hoitaa tiedottamisen ja Kerttula vain antaa kommentit siihen päälle
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Ruusunen taitaa hoitaa tiedottamisen ja Kerttula vain antaa kommentit siihen päälle
Sama se. Tiivola alkupalaksi, saataisiin kova paketti joululahjaksi.
 

Naurava Sika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
...Tommin perkele lomailee ja panttaa tietojaan. *hymiö*
Eikös "Tommin perkele" ole perinteisestikin pantannut nämä sopimustiedot varsin hyvin, lomaili tai ei? Ainakin minun muistikuvieni mukaan suuri osa Kerttulan tekemistä soppareista on tullut yllätyksenä kaikille palstalaisille? Joka sitten tietysti on aiheuttanut näitä jatkuvia itkupotkuraivareita ja tuhkan päälleen ripottelua heikommalta ainekselta, kuten vaikkapa Sannuli-Josefiina-50:ltä...

Uskon että jos Ässät pelaa ensi kaudella liigaa, joukkueella on myös valmentajat ja pelaajat. Riippumatta siitä pitääkö Kerttula talvilomaansa. Enkä usko että Ässien ykköskoutsi on Ari-Pekka Selin, vaikka @San Jose Shark #50 moista väittääkin.

Ehkä se on tämä ikääntyminen, mutta ainakin itse osaan suhtautua näihin asioihin rennosti ja positiivisella jännityksellä, jopa joulurauhasta nauttien. Tämä on ihan kivaa, suosittelen! :)
 
Suosikkijoukkue
Naurettavat agendat
Eikös "Tommin perkele" ole perinteisestikin pantannut nämä sopimustiedot varsin hyvin, lomaili tai ei? Ainakin minun muistikuvieni mukaan suuri osa Kerttulan tekemistä soppareista on tullut yllätyksenä kaikille palstalaisille?

Näinhän se Tommi on tehnyt.


Hirveen mulkkua toimintaa pantata tuollaisia tietoja itsellään. *hymiö*
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Ehkä se on tämä ikääntyminen, mutta ainakin itse osaan suhtautua näihin asioihin rennosti ja positiivisella jännityksellä, jopa joulurauhasta nauttien. Tämä on ihan kivaa, suosittelen! :)

Sama. Ja minäkin syytän asiasta siitä juurikin ikääntymistä. Fakta vain on, että ikä muuttaa ihmistä ottamaan asiat asioina ja ennen kaikkea laittamaan asioita mittasuhteisiin. Olen ollut palstalla nyt 15 vuotta, ja kun mietin itseäni sellaiset 15-20 vuotta sitten suhteessa nykyminään, niin wittu minä menin silloin pitkin seiniä :D

Kerttulan pirtaan tämä hiljaisuus tosiaan sopii, vaikka edelleen on harmillista ettei mitään nyt annettu joululahjaksi faneille. Tästä panttaamisesta tunnetuin esimerkki ovat edelleen Spinkin veljekset, joita pantattiin kolme kuukautta siitä kun sopimus oli tehty ja siirto uutisoitu ruotsalaismedioissa. Kerttulan kommentti oli tuolloin ainoastaan "on vain syitä miksi sopimuksia ei voi julkaista", ja asia oli sillä käsitelty..

@Fuzzy jotenkin haluan uskoa tuohon valmentajakommenttiisi. Enkä vähiten siksi, kun vilkaisen kalenteriin *hymiö*
 

Fuzzy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Flyers
Onko sinulla tietoa valmentajasta?
Ei vieläkään ole tullut nimeä, valmentaja on kuitenkin päätetty.

Ässät laittaa Instapäivityksen: "Onko teidänkin ihan pakko avata jo aatonaattona yksi paketti?" kuvalla jossa on Ässäpaketti. Jatkosopimus vai ens kauden valmennus? Vai joku f***ing joulutervehdys?
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Toive 1: Päävalmentaja
Toive 2: Volkov, Sevänen jne yksi jatkosopimus
Toive 3: nuorisopelaajan jatkosopimus

Kai noista nyt joku osuu?
 

Nigi

Jäsen
Ei vieläkään ole tullut nimeä, valmentaja on kuitenkin päätetty.

Ässät laittaa Instapäivityksen: "Onko teidänkin ihan pakko avata jo aatonaattona yksi paketti?" kuvalla jossa on Ässäpaketti. Jatkosopimus vai ens kauden valmennus? Vai joku f***ing joulutervehdys?
Jos ei ole jatkosoppari yms niin mediaosasto vaihtoon perkele.
 

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Toive 1: Päävalmentaja
Toive 2: Volkov, Sevänen jne yksi jatkosopimus
Toive 3: nuorisopelaajan jatkosopimus

Kai noista nyt joku osuu?
Ei tietenkään osu. Kivi on puettu pukiksi ja ykkösketju poroiksi, ja toivottavat porukalla ässäfaneille lämmintä joulua.
 
Suosikkijoukkue
Broadstreet Bullies, Scott Stevens, Wendel Clark
Ei vieläkään ole tullut nimeä, valmentaja on kuitenkin päätetty.

Ässät laittaa Instapäivityksen: "Onko teidänkin ihan pakko avata jo aatonaattona yksi paketti?" kuvalla jossa on Ässäpaketti. Jatkosopimus vai ens kauden valmennus? Vai joku f***ing joulutervehdys?
Atun uusi 3-vuotinen valmennussopimus Ässiin. Sekundantteinaan Martikainen ja Härkälä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös