Ehkä se on tämä ikääntyminen, mutta ainakin itse osaan suhtautua näihin asioihin rennosti ja positiivisella jännityksellä, jopa joulurauhasta nauttien. Tämä on ihan kivaa, suosittelen! :)
Sama. Ja minäkin syytän asiasta siitä juurikin ikääntymistä. Fakta vain on, että ikä muuttaa ihmistä ottamaan asiat asioina ja ennen kaikkea laittamaan asioita mittasuhteisiin. Olen ollut palstalla nyt 15 vuotta, ja kun mietin itseäni sellaiset 15-20 vuotta sitten suhteessa nykyminään, niin wittu minä menin silloin pitkin seiniä :D
Kerttulan pirtaan tämä hiljaisuus tosiaan sopii, vaikka edelleen on harmillista ettei mitään nyt annettu joululahjaksi faneille. Tästä panttaamisesta tunnetuin esimerkki ovat edelleen Spinkin veljekset, joita pantattiin kolme kuukautta siitä kun sopimus oli tehty ja siirto uutisoitu ruotsalaismedioissa. Kerttulan kommentti oli tuolloin ainoastaan "on vain syitä miksi sopimuksia ei voi julkaista", ja asia oli sillä käsitelty..
@Fuzzy jotenkin haluan uskoa tuohon valmentajakommenttiisi. Enkä vähiten siksi, kun vilkaisen kalenteriin *hymiö*