YouTuben parhaat

  • 808 919
  • 1 806

Rocco

Jäsen
joergsprave slingshot channel - YouTube

Jörg Sprave, saksalaismies, kuka tekee kotonaan puusta ja metallista yms. aseita zombien tappoon ja muuhun vastaavaan. Miehen lapsellinen ote kaikkeen tekemiseen on tarttuvaa. Äijällä on kymmeniä laitteita itse tehtynä, kuten baaritappeluun tuhkakuppitykki, vessaharjaritsa, kaasuase kallonhalkaisuun jne. Joka kerta, kun mies testaa asetta ja nauraa, en voi olla nauramatta hänen naurulleen. Kekseliäs mies!
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Kuka oli tuo lopun itkevä nainen? Nauroin ääneen sille. "Noku ei ollu tuttu hieroja ja se otti liian kovaa" samalla tihrustaen kyyneliä.

Kirsi Valasti.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen

Baldrick

Jäsen
En tiedä mikä siinä on, mutta joskus on mukava katsoa kun isot miehet ottavat iskuja kasseille mitä eriskummallisimmalla tavalla.

100 Nut Shot FAIL Compilation Video - YouTube

Itse tykkään muuten Fail-videoista, mutta nuo kassittamiset on mulle jotenkin nou nou. Ne on mielikuvituksettomia, tylsiä ja jotenkin nuo nutshotit ei vaan nappaa. Johtuuko se sitten siitä, että ei halua nähdä, koska ei halua kokea vai mistä, mutta minun tulkinnoissani tuo kuuluu "Ei-katsottavimmat - Youtube"-ketjuun.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Itse tykkään muuten Fail-videoista, mutta nuo kassittamiset on mulle jotenkin nou nou. Ne on mielikuvituksettomia, tylsiä ja jotenkin nuo nutshotit ei vaan nappaa. Johtuuko se sitten siitä, että ei halua nähdä, koska ei halua kokea vai mistä, mutta minun tulkinnoissani tuo kuuluu "Ei-katsottavimmat - Youtube"-ketjuun.
Yksi syy voi olla että miespuolisena kummasti alkaa sattumaan kasseihin kun tarpeeksi kivuliaita suorituksia vilkuilee.
 

Baldrick

Jäsen
Yksi syy voi olla että miespuolisena kummasti alkaa sattumaan kasseihin kun tarpeeksi kivuliaita suorituksia vilkuilee.

Kun kummallista tässä on se, että en samaistu siihen kipuun, mutta samalla myös tavallaan ymmärrän, että "tais ottaa k(o/i)ville. Niitä ei tavallaan halua nähdä, koska ei halua kuvitella itseään samaan tilanteeseen, mutta toisaalta nuo ovat aika saatanan tylsiä, kun niissä toistuu oikeastaan sama kaava. En nyt osaa ehkä täysin kuvailla katselukokemuksiani, mutta en vain näe viihdettä siinä, että joku kassittaa. Ehkä olen tullut liian vanhaksi noille, sillä viihdytti ne enemmän 10 vuotta sitten.
 

Rocco

Jäsen
Itselleni ei "satu" sympatiakipuja kuin pari ekaa temppua, sen jälkeen lähinnä naurattaa näiden järkien suunnaton typeryys. Lähinnä tuo loputon kekseliäisyys nutshottien osalta on kiitettävää innovatiivisuutta.
 

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Niille, ketkä seuraavat suomalaisia videobloggaajia, Markoboy87:lta tanakkaa settiä. Video ei ehkä aukea niille, jotka eivät ole herran videoita aiemmin seuranneet. Ihan vaan varmuudeksi, jos joku pahoittaa mielensä.

Life8 - YouTube

Videon kuvaus: Videossa suomalainen videobloggaaja Markoboy87 esiintyy lyhyesti, mutta ytimekkäästi.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Niille, ketkä seuraavat suomalaisia videobloggaajia, Markoboy87:lta tanakkaa settiä. Video ei ehkä aukea niille, jotka eivät ole herran videoita aiemmin seuranneet. Ihan vaan varmuudeksi, jos joku pahoittaa mielensä.

Life8 - YouTube

Videon kuvaus: Videossa suomalainen videobloggaaja Markoboy87 esiintyy lyhyesti, mutta ytimekkäästi.
Aiettä. Lievähkö tipahtaminen. Heitetään nyt bonuksena tämä - ihan vaan Markoboyn gangsta-lookin takia:
Markosetä lähettää lentopusuja full hd - YouTube
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Niille, ketkä seuraavat suomalaisia videobloggaajia, Markoboy87:lta tanakkaa settiä. Video ei ehkä aukea niille, jotka eivät ole herran videoita aiemmin seuranneet. Ihan vaan varmuudeksi, jos joku pahoittaa mielensä.

Life8 - YouTube

Videon kuvaus: Videossa suomalainen videobloggaaja Markoboy87 esiintyy lyhyesti, mutta ytimekkäästi.
Kiitokset illan nauruista. Nokitetaan Markoboyn toisella helmellä: Kukkanen full hd - YouTube
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vaikka aprillipäivästä nyt onkin jo jonkin aikaa, laitetaan tämä.

Video full hd - YouTube

Videolla esitetään aprillipila. Ja niille, jotka eivät kyseisen videobloggarin tuotantoon ole aiemmin tutustuneet vinkiksi: ei kannata pahastua.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös