YouTuben parhaat

  • 809 001
  • 1 806
Suosikkijoukkue
MacKinnon & Rantanen

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Ei muuten muistaakseen ollut edes vaikein biisi, minkä on vetänyt. Mieletön junnu! Näin musiikkiaiheisena jatkona, joku tänne varmaan jo laittanut mutta menkööt kumminkin. Linkki

Ihan parhautta tuossa noin minuutin kohdalla, kun rupeaa fiilistelemään mukana noita biisin sanoja.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Suosikkijoukkue
MacKinnon & Rantanen
Suosikkijoukkue
KeuPa HT
Muistaako joku, kun joskus keväällä sosiaalisessa mediassa pyöri video, jossa osoitettiin etteivät suuret uutistoimistot kerro läheskään kaikkia uutisia kansalle? Videolla osoitettiin, että uutistoimistot pystyvät säätelemään mitä uutisia kertovat ja että oikeasti tärkeitä uutisia ei kerrota. Videossa esimerkiksi kritisoitiin joitain ylikansallisia yhtiöitä, sademetsien tuhoa, sotia yms.

Tätä kyseistä videota en nyt löydä enää mistään. Jos joku muistaa, saa linkata!
 
Viimeksi muokattu:

von Vitalis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikä kulloinkin
Kyllähän tähän parhaat -kastiin kuuluu ehdottomasti itävaltalaisen Mnozil Brass -vaskiyhtyeen keikkapätkät, joita tubesta löytyy tuntitolkulla.
Uskomaton musikaalisuus yhdistettynä keskieurooppalaiseen outoon huumorintajuun toimii. Pojat, jotka opettavat Wienin konservatoriossa, eivät soittele siis pelkästään klassista vaan kaikkea mahdollista. Esitykset sisältävät myös sopivissa määrin kesäteatteritasoista slapstickiä. Tässä pari pätkää:

Mnozil Brass - Part I - Schagerl Brass Party 2010 - FULL HD - YouTube
Potpuri kaikille tuttuja kappaleita

MNOZIL BRASS lonley boy - YouTube
Yhden miehen yhtye.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Tuli jälleen eksyttyä tähän videoon, ja puolituntinen hurahti silmissä hujauksessa:

Traditional Finnish Log House Building Process - YouTube

Minä tykkään. Minä kun olen tällainen maaseudun ja entisten aikojen fani. Ai ai, kun olisi itsekin noin näppärä käsistään, ja pykäisi johonkin keskelle korpea tuollaisen mökin.
 

godofthunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Detroit Red Wings
Tuli jälleen eksyttyä tähän videoon, ja puolituntinen hurahti silmissä hujauksessa:

Traditional Finnish Log House Building Process - YouTube

Minä tykkään. Minä kun olen tällainen maaseudun ja entisten aikojen fani. Ai ai, kun olisi itsekin noin näppärä käsistään, ja pykäisi johonkin keskelle korpea tuollaisen mökin.


Aivan huikea pätkä. Näin "alan miehenä" toi työkalujen käyttö. Varsinkin tuo kirveiden käyttö oli todella hienoa katseltavaa. Vielä kun itsekin joskus vielä oppisi.
 

Baldrick

Jäsen
Crybaby Crosby - YouTube

Cindyn uran huippuhetket. Vastenmielinen vikisijä ja sukeltelija. Voisi nauttia kaikkien arvostusta yli rajojen, jos ei olisi tuollainen vinkuintiaani. Saisi aika monta vuotta pelata täysin herrasmiesmäisesti, että tuosta leimasta eroon pääsee ja tuskin pääsee, kun samantien alkaa kaverin naama ärsyttää tuomarille kitistessä, kun Cindy näyttää enemmän purskahtavan itkuun "fuck you:ta" ympärilleen sopertaen kuin mitään oikeaa asiaa puhuen. Nyt kyseessä on vain taitava pelle, jonka alkukausi on ollut toivotunlainen eli pisteiden valossa vaisumpi.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Crybaby Crosby - YouTube

Cindyn uran huippuhetket. Vastenmielinen vikisijä ja sukeltelija. Voisi nauttia kaikkien arvostusta yli rajojen, jos ei olisi tuollainen vinkuintiaani. Saisi aika monta vuotta pelata täysin herrasmiesmäisesti, että tuosta leimasta eroon pääsee ja tuskin pääsee, kun samantien alkaa kaverin naama ärsyttää tuomarille kitistessä, kun Cindy näyttää enemmän purskahtavan itkuun "fuck you:ta" ympärilleen sopertaen kuin mitään oikeaa asiaa puhuen. Nyt kyseessä on vain taitava pelle, jonka alkukausi on ollut toivotunlainen eli pisteiden valossa vaisumpi.

Ehkä väärä ketju, mutta olen monesti miettinyt, miten yksilöllisiä juttuja nämä ovat, joiltain (johtavilta) pelaajilta vain puuttuu sellainen karisma ja aura, joka tekee kaikkien rakastamaksi ja arvostamaksi. Crosby on SC-voittaja, olympiavoittaja jne, mutta en usko että hänestä jää samanlaista "legacya", kuin jostain Grezkysta, puhumattakaan vaikka Selänteen osakseen saamasta kunnioituksesta.

Crosby on pelaajana upea, mutta hänen persoonansa ja julkisuuskuvansa on hyvin ristiriitainen.
 

JJT

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vaikka ylläkin mainitaan väärästä ketjusta, niin ei malta kommentoimatta tuota videota, aika hiljaiseksi nimittäin veti. En NHL:ää kauheasti seuraa ja vaikka olen toki kuullut juttua Crosbyn tuittupäisyydestä, niin en olisi voinut koskaan uskoa, että se on tuollaista luokkaa. Huhhuh, kaveri filmaa tökerömmin kuin italialaiset futarit, mutta itse sitten hakkaa mailalla pohkeille ja lyö poikittaista niskaan. Ja mussutukset tuomarille ja uhoamiset haastatteluissa vielä päälle. Olisi kyllä kiva päästä joskus Pittsburghin valmentajan tai GM:n kanssa kaljalle ja pikkutunneilla koittaa saada nämä kaverit avautumaan aiheesta.

Noh, ettei nyt menisi pelkästään offtopiciksi, niin pistetään pöytään pari videota. Jos joltakulta on päässyt unohtumaan UrhoTV:n legendaariset Hokihemmot, niin katsokaa äkkiä seuraavat videot:
Hokihemmot: NHL-elämää, Jakso 1 - YouTube
Hokihemmot: NHL-elämää, Jakso 2 - YouTube
Hokihemmot: NHL-elämää, Jakso 3 - YouTube

Hokihemmot: KHL-elämää, Jakso 1 - YouTube
Hokihemmot: KHL-elämää, Jakso 2 - YouTube
Hokihemmot: KHL-elämää, Jakso 3 - YouTube
 

Anonyymi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, FC Barcelona
Vaikka ylläkin mainitaan väärästä ketjusta, niin ei malta kommentoimatta tuota videota, aika hiljaiseksi nimittäin veti. En NHL:ää kauheasti seuraa ja vaikka olen toki kuullut juttua Crosbyn tuittupäisyydestä, niin en olisi voinut koskaan uskoa, että se on tuollaista luokkaa. Huhhuh, kaveri filmaa tökerömmin kuin italialaiset futarit, mutta itse sitten hakkaa mailalla pohkeille ja lyö poikittaista niskaan. Ja mussutukset tuomarille ja uhoamiset haastatteluissa vielä päälle. Olisi kyllä kiva päästä joskus Pittsburghin valmentajan tai GM:n kanssa kaljalle ja pikkutunneilla koittaa saada nämä kaverit avautumaan aiheesta.

Olihan tuo filmaaminen joskus aika törkeää, mutta onneksi on noista ajoista jo vähän miehistynyt. Hyvä sääntö muuten tuo sakkorangaistus filmaamisesta, estää tällaiset perseilyt ja onhan se varmasti aika noloa joukkueenkin silmissä, jos joku saa sakkoja filmaamisesta.
 

Thombson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Crybaby Crosby - YouTube

Cindyn uran huippuhetket. Vastenmielinen vikisijä ja sukeltelija. Voisi nauttia kaikkien arvostusta yli rajojen, jos ei olisi tuollainen vinkuintiaani. Saisi aika monta vuotta pelata täysin herrasmiesmäisesti, että tuosta leimasta eroon pääsee ja tuskin pääsee, kun samantien alkaa kaverin naama ärsyttää tuomarille kitistessä, kun Cindy näyttää enemmän purskahtavan itkuun "fuck you:ta" ympärilleen sopertaen kuin mitään oikeaa asiaa puhuen. Nyt kyseessä on vain taitava pelle, jonka alkukausi on ollut toivotunlainen eli pisteiden valossa vaisumpi.

NHL:n limaisin pelaaja. Ei tule koskaan nousemaan Jagr:n ja kumppaneiden tasolle. Penguins fanien mielestä puhtoinen pulmunen ja väärinymmärretty legenda.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös