YouTuben parhaat

  • 809 724
  • 1 806

Baldrick

Jäsen

Kyllähän tuossa videossa oli moni asia päin helvettiä. Yks ukko syöksyy täydellä vauhdilla penkille mallia katon kautta ympäri, ihan vain ottamaan turpaansa. Huoltaja estää tuomaria jostain syystä erottamasta tappelupukareita penkillä. Yksi hyökkää laidan viereen hakkaamaan kaikkia vaihtoaitiossa ja kun muutama kaveri ottaa kiinni, niin toinen älypää suunnittelee mailalla huiskimista, vaikka hänen joukkuekaverinsa ihan itse meni sinne hippasille. Naurettava video kaiken kaikkiaan. Tyylikkyys kaukana oikeastaan kaikessa.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Youtuben legendamateriaalia n. 10v takaa. äm-irk - YouTube
(tästä videosta vissiin tehtiin jopa rikosilmoitus, dunno why...)

Myöhässä, mutta aina kun Mäkisestä on kyse niin pakko on pistää tämä rallipiireissä jo legendaarisen maineen saanut kappale. Sääli että vettä on virrannut jo sen verran joissa ja järvissä että nykyään moni rallikatsoja ei tiedä tätä helmeä tai sitä että miksi tämä on niin "hittiveisu" rallipiireissä.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Istuin ulkona ja nautin auringosta, kaivoin Irwinin naftaliinista ja alkoi vähän naurattaa kun tulitte te rakkaat ystävät biiseistä mieleen. Kaikella kunnioituksella tietysti :) Listaa voisi jatkaa loputtomiin, mutta käyn katsomassa jos lasiin löytyis jotain terävää.

@Vuokralainen Irwin Goodman - Viuhahdus - YouTube

Oletpa nähnyt vaivaa. Melkoista omistautumista.
On kunnia olla merkittynä kotikylän pojan yhteen parhaimmista biiseistä.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Omasta biisistäni en ole ihan varma, surutonta nuoruusaikaa ja Kekkonen ministerinä ja Tiikerihai soi radiossa..? Kun en ollut syntynyt edes Kekkosen jättäessä presidentin pestin.... Ehkä tässä on jotain muuta nerokasta, mistä en saa kiinni.

Joka tapauksessa tietysti kunnia päästä listoille, parille biisin ja nickin yhdistelmälle nauroin ääneen.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Älkäähän nyt äijät olko niin tosikkoja. Kyllä mulla ainakin tuli tuota listaa lukiessa tuli nyökyteltyä useamman biisin kohdalla että kyllähän tuo kyseiseen kaveriin sopii. Ei kannata liian kirjaimellisesti ajatella. Kiitokset Leelialle hyvästä listauksesta!
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ei kyllä minullekaan ihan aukene mitä @Leelian Lepotuoli tällä biisillä haki. Kiva se on silti kuin muistetaan.

Ei ollut tarkoitus loukata. En tarkoittanut että biisi kertoo sinusta, vaan tulit mieleen. Jostain mitä olet joskus kirjottainut ja kertonut. Kuten tiedetty, mulla on vähän huono huumorintaju, välillä tulee unohdettua et kaikilla ei ole. Anteeksi.
 
Ei ollut tarkoitus loukata. En tarkoittanut että biisi kertoo sinusta, vaan tulit mieleen. Jostain mitä olet joskus kirjottainut ja kertonut. Kuten tiedetty, mulla on vähän huono huumorintaju, välillä tulee unohdettua et kaikilla ei ole. Anteeksi.

Yksi Irwinin hienoimmista lauluista on kuitenkin Kusessa ollaan. Mä yritin miettiä, että kenelle jatkoaikalaiselle se olisi sopiva oodi. Ei tullut ketään mieleen, mutta olisko sulla jotain ehdotuksia? Tämä kaveri pitää tietenkin etsiä politiikkaketjuista.

Saattaa olla pikapuoliin Suomessa vähän liiankin ajankohtainen laulu, kun eläkepommi alkaa räjähtää käsiin.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Ei ollut tarkoitus loukata. En tarkoittanut että biisi kertoo sinusta, vaan tulit mieleen. Jostain mitä olet joskus kirjottainut ja kertonut. Kuten tiedetty, mulla on vähän huono huumorintaju, välillä tulee unohdettua et kaikilla ei ole. Anteeksi.

Ei tässä missään nimessä loukkaantunut ole. Sitä vaan mietti että onko tässä nyt joku yhtymä kohta jota haetaan ja jota en ymmärrä. Tässä onkin hyvä sauma kertoa kaikille että Irwinin tuotantoa tuli lapsuudessa kuultua paljonkin. Oma suosikkini silloin.

Irwin Goodman - Poing poing poing (1971) - YouTube
 
Istuin ulkona ja nautin auringosta, kaivoin Irwinin naftaliinista ja alkoi vähän naurattaa kun tulitte te rakkaat ystävät biiseistä mieleen. Kaikella kunnioituksella tietysti :) Listaa voisi jatkaa loputtomiin, mutta käyn katsomassa jos lasiin löytyis jotain terävää.

Suurena Hammarbergin musiikin ystävänä ei voi kun arvostaa.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Yksi Irwinin hienoimmista lauluista on kuitenkin Kusessa ollaan. Mä yritin miettiä, että kenelle jatkoaikalaiselle se olisi sopiva oodi. Ei tullut ketään mieleen, mutta olisko sulla jotain ehdotuksia? Tämä kaveri pitää tietenkin etsiä politiikkaketjuista.

Saattaa olla pikapuoliin Suomessa vähän liiankin ajankohtainen laulu, kun eläkepommi alkaa räjähtää käsiin.

Ihan vieras biisi! Mulla on 7 cd:tä eikä yhdeltäkään löytynyt. En ole avannut yhden yhtä politiikkaketjua joten paha sanoa.... Toinen on monikulttuurisuusketju, joten jäi tämäkin Irwin Goodman - Mutakuono ja lakupelle - YouTube nyt analyseeramatta :D
 
Ihan vieras biisi! Mulla on 7 cd:tä eikä yhdeltäkään löytynyt.

Mulla ei ole Irwinilta kuin yksi kokoelma-CD, mutta nykyinen digiaika on siitä mukavaa, ettei niitä CD-levyjä tarvitse musiikin kuuntelussa mihinkään. Siksi olen minäkin päässyt tutustumaan Irwinin tuotantoon laajemmin viime vuosina. Mukulana pystyi kuuntelemaan vain niitä biisejä, jotka omilta C-kaseteilta sattui löytymään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös