XBOX360: NHL13 GM CONNECTED JATKOAIKA WARRIORS

  • 44 465
  • 710

Kiekkomies_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Los Angeles Kings
Puolesta, vaikka mulla onkin selvä ykkösmaalivahti. Tuleepahan jotain aitoutta.

MUTTA: asia pitää ratkaista viimeistään seuraavan jakson aikana, joten reagointivaraa jää tarpeeksi.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Puolesta, olen kyllä peluuttanut myös kakkosmokkeani ihan kivasti kyl jo nyt...
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Olen tuon kahden maalivahdin kannalla yleensäkin, mutta kun liigan säännöissä alunperin sanottiin että peluutusrajoituksia ei ole niin keskityin siksi kenttäpelaajien hamstraamiseen ja tuon sääntöjen yhtäkkisen muutoksen takia olen sääntöä vastaan. Kakkosmokkeni kokonaisuus on ovr 65, mutta totta kai peluutan häntä jos sellaiseen sääntöön päädymme.

Tällaiset sääntömuutokset olisi hyvä tehdä aina uuden kauden alusta alkaen.
 

paki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Olen tuon kahden maalivahdin kannalla yleensäkin, mutta kun liigan säännöissä alunperin sanottiin että peluutusrajoituksia ei ole niin keskityin siksi kenttäpelaajien hamstraamiseen ja tuon sääntöjen yhtäkkisen muutoksen takia olen sääntöä vastaan. Kakkosmokkeni kokonaisuus on ovr 65, mutta totta kai peluutan häntä jos sellaiseen sääntöön päädymme.

Tällaiset sääntömuutokset olisi hyvä tehdä aina uuden kauden alusta alkaen.

Nimenomaan, nämä sääntömuutokset tulisi lyödä lukkoon ennen offseasonia, että kaikilla on mahdollisuus signata/hommata kunnon kakkosmaalivahti.
 

Unlucky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Washington Capitals
Nimenomaan, nämä sääntömuutokset tulisi lyödä lukkoon ennen offseasonia, että kaikilla on mahdollisuus signata/hommata kunnon kakkosmaalivahti.

8 ottelua pitäisi pelata 2 molkella, ei todellakaan ole paha juttu. Edelleen tästä sovittiin jo viime kaudella alustavasti, mutten muistanut koko asiaa, kuin nyt vasta.

Aikaa on enemmänkin kuin hyvin ottaa vapaista joku +70 maalivahti tai jos siltä tuntuu niin treidiä vain kehiin. Missä ongelma?
 

FiFi93

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils, Česká republika
Nimenomaan, nämä sääntömuutokset tulisi lyödä lukkoon ennen offseasonia, että kaikilla on mahdollisuus signata/hommata kunnon kakkosmaalivahti.

Juurikin nain. Ei kesken kauden tammoisia saantoja. Olen muutenkin ehdottomasti tallaista saantoa vastaan, kuten olen ollut kaikissa aiemmissakin tilanteissakin, jolloin tata on pohdittu. Oikeastikin parhaat maalivahdit pystyy sen 78 pelia pelaamaan kaudessa, joten siihen nahden tuo rajakin on mielestani liian matala. Lisaksi saantely johtaa helposti siihen, etta suurin osa peluuttaa ykkosmaalivahtiaan nimenomaan tuon 78 ottelua. En pida siita, etta jotkut eivat kakkosmokkeaan peluuta, mutta en katso tarpeelliseksi sen saantelyakaan.

E: muistaakseni viime kaudella puhuttiin asiasta mutta paadyttiin siihen, etta saantelya ei tarvita...
 

AJTSS

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars, TPS
Ottawaa vastaan olisi vielä tänään matsi! Että jos tulisi pelaamaan?
 

Unlucky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Washington Capitals
Niin tosiaan puhuttiin ettei sääntelyä otettu käyttöön käyttöön viime kaudella, koska jokaisella joukkueella otteluita oli jäljellä runkosarjasta hieman reilu kymmenen. Siinä vaiheessa kautta on todella vaikeaa tehdä korjausliikettä, jos 1MV on pelannut kaikki matsit. Lisäksi kaikki varmasti tietävät, että tuossa vaiheessa kautta on mahdotonta hommata 2MV kun siirtoraja on umpeutunut.
 

spädäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Blackhawks, Leijonat, (sympatiat Ipalle) #68
Puolesta ääni maalivahtien peluutus sääntöön.

Eilen väännettiin San Josen kanssa hyvä matsi. 4-2 voitto Blackhawksille Jagrin johdolla. Kaksi ilmaista maalia sain, kun Dissonanssi hääräsi itse maalivahtina. Se on hienoa, että siellä on otettu neuvosta vaari ja uskalletaan ottaa maalivahti haltuun läpiajossa. Hieman harjoitusta tuo maalivahtipeli vielä tarvisi. :)

D ANSSI vs JAGR | EA SPORTS

Colorado olisi vielä jäljellä tässä jaksossa.
 

Jaksaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, NHL
Hetkinen, vaihtoiko Ottawan manageri joukkuetta? Kun Kings vapautui niin yhtäkkiä Ottawalla ei enään manageria ja sama mies Kingsin puikoissa?

Haisee aivan paskalta tälläset joukkueen vaihtamiset.
 

Unlucky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Washington Capitals
Hetkinen, vaihtoiko Ottawan manageri joukkuetta? Kun Kings vapautui niin yhtäkkiä Ottawalla ei enään manageria ja sama mies Kingsin puikoissa?

Haisee aivan paskalta tälläset joukkueen vaihtamiset.

Tosiaan se ehti olemaan Ottawan puikoissa reilun viikon verran ja laittoi viestiä, että haluaa vaihtaa joukkuetta kahdesta syystä:
1) Kings suosikkijoukkue
2) Ottawan materiaali hyökkäyksen osalta heikko.

Päätin antaa hänen tehdä joukkueenvaihdoksen, koska jonossa ei ole porukkaa. Olikohan siellä nyt sitten NYR ja OTT vapaana, jos oikein muistan. Kutsukaa kavereitanne liigaan, jotta saataisiin paikat täyteen liigassa!

Phoenix online viimeistään 21.00 aina simulointiin asti (22.00). Vastassa olisi FLO ja MIN *2.
 

Jaksaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, NHL
Tosiaan se ehti olemaan Ottawan puikoissa reilun viikon verran ja laittoi viestiä, että haluaa vaihtaa joukkuetta kahdesta syystä:
1) Kings suosikkijoukkue
2) Ottawan materiaali hyökkäyksen osalta heikko.

Päätin antaa hänen tehdä joukkueenvaihdoksen, koska jonossa ei ole porukkaa. Olikohan siellä nyt sitten NYR ja OTT vapaana, jos oikein muistan. Kutsukaa kavereitanne liigaan, jotta saataisiin paikat täyteen liigassa!

Phoenix online viimeistään 21.00 aina simulointiin asti (22.00). Vastassa olisi FLO ja MIN *2.

Juu, Hene vastasikin jo mulle Liven puolella, ymmärrän nyt.
 

huoh

Jäsen
Maalivahtien peluutuksen puolesta. Ihan hyvältä idealta kuulostaa. EDM olisi vielä vastassa, ehtinekkö vielä ennen simulointia liveen, vai pelailenko konetta vastaan puolelta..
 

Unlucky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Washington Capitals
Oma aikataulu kusi nyt pahemman kerran ja en pääse boxille enään tänään, pahoittelut kaikille jotka odottivat simulointia tänään. Olosuhteiden pakosta joudun siirtämään sitä huomisen puolelle.
 

Unlucky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Washington Capitals
Nyt pääsisin boxille, mutta en viitsi simuloida jos pelejä on paljonkin pelaamatta? Mun takia Minnesota*2 ja Florida joutuisi kärsimään. Mites on yo. managerit peleillä nyt-huomenna?

E: siirretään simulointia huomiselle klo 22.00. Miten olette livessä CAR, NYI ja ANA? Tiedustelu tuli mulle muilta managereilta, kun ei ole kuulemma näkynyt livessä. Laittakaa se konepeli päälle simulointipäivänä viimeistään jos ette pääse onlineen simulointi-iltana.

T. Paraskin puhuja :D
 
Viimeksi muokattu:

Jaksaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, NHL
Sun viesti simun siirtymisestä tuli niin myöhään, että uskon että nämä pelit olisivat kuitenkin jääneet simuloitavaksi.

Itse olen sitä mieltä että simu tulille nyt.
 

Unlucky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Washington Capitals
Sun viesti simun siirtymisestä tuli niin myöhään, että uskon että nämä pelit olisivat kuitenkin jääneet simuloitavaksi.

Itse olen sitä mieltä että simu tulille nyt.

Mun puolesta voin simuloida nyt jo, jos porukka sitä vaatii. Toivottavasti ei tule loukkaantumisia...
 

Unlucky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Washington Capitals
Jaa-a, toivottavasti ei enään kolmatta kertaa putkeen simua siirretä.

Komissaarin takia, siis.

Niinpä, ja sen takia ilmoitankin että komissaarin vakanssi on avoin. Ei riitä aika,motivaatio ja terveys tähän hommaan...

Olen pohtinut tätä jo pidemmän ajan ja nyt se päätös on lopullinen. Avausviestiä voin päivitellä aina tilanteen mukaan, jos tuleva komissaari ei halua tehdä uutta ketjua.

Suurin yksittäin syy on se, että ensi viikolla itsellä alkaa vakituinen työsuhde, joka sitoo todella paljon ja oma aktiivisuuteni tulee tippumaan entisestään. Phoenixin peräsimessä tulen jatkamaan, mutta komissaarin hommaan ei riitä aika. Kiitos kaikille tuesta!
 

Jaksaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, NHL
Itse voin sitoutua viemään tämän kauden loppuun, jos seuraava tulee vielä, niin silloin toivon olevani rivijäsen.

E: Enkä aio tehdä uutta ketjua.
 
Viimeksi muokattu:

Unlucky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Washington Capitals
Itse voin sitoutua viemään tämän kauden loppuun, jos seuraava tulee vielä, niin silloin toivon olevani rivijäsen.

E: Enkä aio tehdä uutta ketjua.

Hyvä homma! Siellä on nyt aika paljon mennyt treidejä ja useita pelejä on pelaamatta, joten siitä syystä simuloin vasta huomenna (maanantaina) 22.00. Tämän jälkeen siirrän komissaarin oikeudet.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös