XBOX360: NHL13 GM CONNECTED JATKOAIKA WARRIORS

  • 44 274
  • 710

seisoppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Joko mulla on järjetön reikä päässä, tai sitten on tapahtunut jotain mystistä, koska en muista treidanneeni Belangeria st louisiin, saatikka sieltä kaivannut kahta pakkia... Osaako joku selittää?

edit: oon vissiin sit vahingossa onnistunu hyväksymään treidin katsomatta sitä. Ihan jees suoritus kun oon pelaillu selvin päin jopa :D
 
Viimeksi muokattu:

Taklaustyyny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Joko mulla on järjetön reikä päässä, tai sitten on tapahtunut jotain mystistä, koska en muista treidanneeni Belangeria st louisiin, saatikka sieltä kaivannut kahta pakkia... Osaako joku selittää?

edit: oon vissiin sit vahingossa onnistunu hyväksymään treidin katsomatta sitä. Ihan jees suoritus kun oon pelaillu selvin päin jopa :D

Mulla kävi samoin. Hylkäsin joskus Montrealin tarjouksen (100% varmasti). Juteltiin Livessä samaan aikaan tarjouksen tehneen kanssa, joka yllättäen ilmoitti, että olin hyväksynyt tarjouksen. Olin kuin puulla päähän lyöty. Komissaari kuitenkin hylkäsi tarjouksen pyynnöstäni. Vahva epäilykseni on, että peli bugaa jotenkin noissa treideissä.
 

seisoppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Bugia en hämmästelisi yhtään. Tääkin on tällanen tapaus, että en voi sanoa 100% varmuudella että on pelin aiheuttama moka, mutta itselläni ei tosiaan mitään muistikuvaa moisista pelaajakaupoista / ehdotuksesta. Paska homma, muttei tää kausi enää pelastu millää neloskentän sentterillä :D
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Boston lähtee liigasta. Olisin halunnut jatkaa, mutta nämä muutamat "vahvistukset" ovat tehneet tästä liigasta mahdottoman pelata. Olen odottanut kolmea vastustajaa monta iltaa telkkari auki ja ketään ei ole näkynyt. Nyt eräs vastustaja saapui linjoille ja tulee viesti: "En ehdi tänään." Huomenna simu. Olen jokaista kolmea vastustajaani lähestynyt yksityisviestillä, joista ainoastaan yksi vastasi täsmällisesti monelta voi pelit pelata. Kenelläkään ei ollut edes tietokonepelit päällä. Eikä tämä ole ensimmäinen kerta, kun pelaajia pitää ruinata paikalle. Olen tälläkin jaksolla tähän ketjuun kirjoittanut, ketä vastaan pelit on ja mikä "parasta" niin jokaisella noilla on jatkoaika-tunnuksetkin.

Joku saa Bostonista hyvän nipun, jota olen pitkäjänteisesti koonnut:

P. Sharp (87) - R. Getzlaf (88) - B. Ryan (86)
B. Marchand (85) - D. Krejci (85) - T. Kopecky (79)
M. Savard (82) - R. Peverley (82) - M. Stajan (82)
S. Thronton (74) - D. Tyrell (80) - M. Bradley (74)

M. Greene (82) - Z. Chara (90)
A. Sekera (82) - A. Ference (82)
D. Hamilton (69) - J. Boychuk (81)

L. Irving (83)
N. Svedberg (64)

Joukkueella on vielä hyvät mahdollisuudet pudotuspeleihin.
 

AJTSS

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars, TPS
Pahoitteluni että Buffalo ollut vähän epäaktiivinen, kun en oo pariin päivään ehtinyt pelailla. Nyt olisin livessä jos pelit jollekin maistuu.
 

seisoppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
AJTSS / Buffalo:

Oon kotona johonkin n. viiteen asti, eli noin puoli viideltä kerkeen aloittamaan pelin viimeistään. Sen jälkeen olenkin loppuillan pois, enkä ennen simua kerkee pelaamaan. Mites sulle sopii?

EDIT: Varmuuden vakuudeksi pelasin nyt sit cpu vastaan. Oma rosteri ei kestä enää yhtään loukkaantumista kun Hemskykin päätti hajota tässä jaksossa ja on pois 24 matsia. Pahoitteluni voitosta, todella harvinaislaatuista. 3 pullamaalia yhteen peliin...
 
Viimeksi muokattu:

AJTSS

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars, TPS
Ei haittaa seisoppa mitään. Pääsin duunista vasta tuossa puol seiskan nurkilla.

Nyt jos jollain on pelejä pelaamatta, niin Buffalo on linjoilla.
 

AJTSS

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars, TPS
Venatkaa vähän ohi ton yheksän, koitan saada Anaheimia/Flegu91stä vastaan pelattua ja sit Bostonin tietokonetta...

E. Molemmat pelit pelattu. Mun puolesta saa simuloida.
 
Viimeksi muokattu:

AJTSS

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars, TPS
Juu eli tännekin, xbox ei suostu lukemaan tuota mun nhl levyä kun siihen tuli jostain naarmu, laitan konepeluun päälle, illaksi koitan saada kaverilta levyn lainaan, jonka sit tallentaisin kovolle, niin toimisi tolla rikkinäiselläkin.

Eli tosiaan hetken aikaa toimii, mut pelejä ei pysty kokonaan pelaamaan, tyssää johonkin kohtaan.

e..Nyt on konepeluu päällä, katotaan jos illalla pääsen pelaamaan.
 

Kiekkomies_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Los Angeles Kings
Montreal kaipailee vastistajiaan. Vastassa Tampa Bay, Florida, Pittsburgh ja New York Rangers. Lisäksi on Boston, mutta onko sille tulossa joku manageri ennen seuraavaa simulointia?
 

Unlucky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Washington Capitals
PHX linjoilla 16.15-18.15. Vastassa on Colorado, Minnesota ja Columbus. Toivottavasti pääsette tuolloin peleille.
 

seisoppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Tossa illemmalla (seiskan jälkeen?) voin pelata. Pitää lähtee vaihtamaan suvikumit autoon kun mökkireissulle pitäs lähteä viikonloppuna.
 

Jaksaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, NHL
Nashvillen manageri saisi tulla selittelemään älyttömiä treidiehdotuksiaan.

Tarjonnut Parisea näköjään lähes kaikille, ilman mitään kummempaa vastinetta.
Winnipegin kanssa Kiprusoff 85ovr -> H.Karlsson 77 vaihto, itselle tarjottu Kulemin+Perrault->Grossmann.

Mielellään kuulisin vähän näistä syistä?
 

paki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Nashvillen manageri saisi tulla selittelemään älyttömiä treidiehdotuksiaan.

Tarjonnut Parisea näköjään lähes kaikille, ilman mitään kummempaa vastinetta.
Winnipegin kanssa Kiprusoff 85ovr -> H.Karlsson 77 vaihto, itselle tarjottu Kulemin+Perrault->Grossmann.

Mielellään kuulisin vähän näistä syistä?

Hylkää vaan suoralta kädeltä, ei mitään järkeä.
 

huoh

Jäsen
Nii Pittsburgh pelannu konetta vastaankö? Pitäny monta kertaa pelata kaveria vastaan, mutta konetta vastaan menny aina. Oisko tarkotuksenmukaisempaa olla online esim. 16-> jolloin suurinosa ihmisistä on online ja sais noita pelejä pelattua? Alkaa maku mennä jos samaa kaveri pelaa aina cpu:ta vastaan.

E: Washington ois vielä vastassa.
 
Viimeksi muokattu:

Jaksaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, NHL
Älyttömät treidiehdotukset vain jatkuvat, sen takia viskon nyt Nashvillen ulos liigasta.

Siellä olin eilen jo jotain vaihtoja hyväksynyt, tämän päivän ehdotuksien takia kaikki Nashvillen vaihdot hylätään.
 

Unlucky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Washington Capitals
Nii Pittsburgh pelannu konetta vastaankö? Pitäny monta kertaa pelata kaveria vastaan, mutta konetta vastaan menny aina. Oisko tarkotuksenmukaisempaa olla online esim. 16-> jolloin suurinosa ihmisistä on online ja sais noita pelejä pelattua? Alkaa maku mennä jos samaa kaveri pelaa aina cpu:ta vastaan.

Jos on iltapainoitteinen duuni, niin se on aika paha olla jokapäivä päivystymässä iltapäivällä boxilla. Kaikki eivät ole toimistoaikoina töissä / opiskelijoita / työttömiä, joilla on iltapäivällä runsaasti aikaa. Sama homma itsellänikin nykyään. Kyllä se Pittsburghin Gm on ollut lähes joka aamu peleillä 10-12 ja muutamana iltana viikossa 22-24 välillä. Viikonloppuisin / vapaapäivinä on ollut useimmiten lähes koko päivän livessä. Niitä pelejähän voi sopia liveviesteillä jo hyvissä ajoin, eikä vasta ihmetellä simulointipäivänä, jolloin on lupa lätkiä konetta vastaan. Jatkossa varmaan kannattaa sopia hyvissä ajoin, jottei tule paha mieli konepelaamisesta :D
 

huoh

Jäsen
Jos on iltapainoitteinen duuni, niin se on aika paha olla jokapäivä päivystymässä iltapäivällä boxilla. Kaikki eivät ole toimistoaikoina töissä / opiskelijoita / työttömiä, joilla on iltapäivällä runsaasti aikaa. Sama homma itsellänikin nykyään. Kyllä se Pittsburghin Gm on ollut lähes joka aamu peleillä 10-12 ja muutamana iltana viikossa 22-24 välillä. Viikonloppuisin / vapaapäivinä on ollut useimmiten lähes koko päivän livessä. Niitä pelejähän voi sopia liveviesteillä jo hyvissä ajoin, eikä vasta ihmetellä simulointipäivänä, jolloin on lupa lätkiä konetta vastaan. Jatkossa varmaan kannattaa sopia hyvissä ajoin, jottei tule paha mieli konepelaamisesta :D

:) Olen laittanut kaverille jo aiemmin varmaan 3-viestiä, että millon otetaan peliä, eipä ole tullut vielä vastausta. Hankala varmaan saada pelejä pelattua, jos on online aamulla 10-12. Eihän työlle mitään voi, mutta eihän tässä nyt hirveästi ole järkeä aina konetta vastaan vaan lätkiä.
 

Julma#71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Lähdin tästä liigasta puolitoista kuukautta sitten koska opiskelu painoi tuolloin päälle pahemman kerran enkä meinannut löytää motivaatiota kahden liigan pelaamiselle, sen lisäksi olin lähdössä viikon mittaiselle laskettelureissulle juuri offseasonin kynnyksellä joten katsoin paremmaksi jättää liigapaikan jollekin toiselle. Nyt ilmeisesti on useampikin joukkue vapaana, joten voisin hypätä jonkin puikkoihin kun jonossakaan ei ilmeisesti ole porukkaa? Mikä vaan kävisi, tosin Nashville ei sattuneesta syystä ole ykkösvaihtoehto :D
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös