XBox: NHL13 - EASHL - HC Jatkis

  • 40 476
  • 537

Nebula

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Crosbyn Pingviinit ja Lindrosin Flyers
Mikäs on porukan viikonlopun tilanne?

Huomenna olisi mulla aikaa klo 10-17, lauantaina klo 13-21 ja sunnuntaina koko päivä ja ilta.
 

#16 Murray

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kuinkas korkeita kokonaisuuksia teidän pelaajilla on? Itse liityin eilen yhteen kaverin joukkueeseen, mutta olisi kiva pelata useemmin, mikäli täällä on enemmän peliä tarjolla ja jos vain joukkueeseen mahtuu.

Itsellä on vasta ~65 tuo ukko.
 

Nebula

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Crosbyn Pingviinit ja Lindrosin Flyers
Kuinkas korkeita kokonaisuuksia teidän pelaajilla on? Itse liityin eilen yhteen kaverin joukkueeseen, mutta olisi kiva pelata useemmin, mikäli täällä on enemmän peliä tarjolla ja jos vain joukkueeseen mahtuu.

Itsellä on vasta ~65 tuo ukko.

Taitaa kokonaisuudet pyöriä tuon molemmin puolin. Kyllä meidän tiimiin vielä mahtuu. Ilmoittele jos olet tulossa ja laita gamertagia, sekä paikkaa, missä tykkäät pelata.
 

#16 Murray

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Taitaa kokonaisuudet pyöriä tuon molemmin puolin. Kyllä meidän tiimiin vielä mahtuu. Ilmoittele jos olet tulossa ja laita gamertagia, sekä paikkaa, missä tykkäät pelata.

GT: r0nyy

Oikeastaan paikalla ei mitään väliä.

RW / RD ehkä mieluiten, mutta LW / LD onnistuu myös.
 

Jarvis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, JYP (Never stop the madness)
Linjoilla tästä hetkestä yömyöhään. Eiköhän kaikki halukkaat jatkiksen käyttäjät ole tervetulleita joukkueeseen?
:edit pleijarit on jo taputeltu, mutta OTP1 pelailemassa. Sinne vaan treenaamaan...
 
Viimeksi muokattu:

Nebula

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Crosbyn Pingviinit ja Lindrosin Flyers
Miten jengi on tänään linjoilla?

Hendricks:
Kyllä mukaan mahtuu jatkislaisia sitä mukaa, kun ei jouduta pelien ulkopuolelle ketään jättämään. Vielä sitä ei ole tapahtunut, joten mukaan vain Hendricks! Laitatko vielä gamertagisi?
 

Nebula

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Crosbyn Pingviinit ja Lindrosin Flyers
Minkähän takia mun liittymispyyntöä ei hyväksytty?

Sen takia, että ainakaan minä en ole nähnyt gamertagiasi täällä missään, enkä siten lähde hyväksymään ketään, ketä en jatkislaiseksi tunnista. Siellä on neljä tyyppiä jonossa, jotka ovat täysin tuntemattomia minulle.
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Minä voisin tulla myös mukaan sen mitä GM Connectedilta kerkeän. Pelipaikkana LW ja kutsua voi nakata gamertagille PeteFI.
 

Loonie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Maalivahdin paikka kiinnostaisi. Gt: Funloonie

Kokemusta kentältä jatkoajan joukkueista.Maalista vähämmän joitakin sparri pelejä vuosien varrella + jatkiksen tiimissä.
 

Nebula

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Crosbyn Pingviinit ja Lindrosin Flyers
Peteliuz ja Loonie. Laitoin ystäväkutsun tulemaan ja pystyn sitten lähettämään kutsun joukkueeseen.
 

Nebula

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Crosbyn Pingviinit ja Lindrosin Flyers
Saataisko huomenna pelejä aikaiseksi?

Uusi kausi on juuri alkanut ja ehkä voitaisiin kokeilla päästä play-offeihin :)
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Saataisko huomenna pelejä aikaiseksi?

Uusi kausi on juuri alkanut ja ehkä voitaisiin kokeilla päästä play-offeihin :)

Kyllä saadaan, ainakin minä olen messissä ja tänäänkin toki pystyn jossain vaiheessa iltaa parit pelit ottamaan. Näköjään paljon on uusia pelaajiakin mukana, hyvä niin!
 

Nebula

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Crosbyn Pingviinit ja Lindrosin Flyers
Kyllä saadaan, ainakin minä olen messissä ja tänäänkin toki pystyn jossain vaiheessa iltaa parit pelit ottamaan.

Hieno homma! Minä olen tänään duunissa yötä myöten, mutta huomenna olen iltamyöhään asti pelivalmiina varmaan siitä klo 15 lähtien.

PS: Haluatko Nume piirtää meille taktiikan fläppitaululle ja laittaa sen nettiin jakoon? :)
 

Hendricks

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Terve! Pahoitteluni HC Jatkiksen GM:ille, näitte vaivaa lisätä minut tiimiin, mutta nyt ei vaan tule lähi kuukaisina aika riittämään änärille joten puran pelaajasopimukseni. Pahoitteluni tästä, mutta en halua roikkua linjoilla kun ei riitä aika omistautua tekemiselle!

Kiitos ja Anteeksi.
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
PS: Haluatko Nume piirtää meille taktiikan fläppitaululle ja laittaa sen nettiin jakoon? :)

Nyt tulee Numen teesit toimivaan pelaamiseen! :D Tärkeintä ei ole mielestäni tällä hetkellä se, että miten puolustetaan ja miten hyökätään, vaan se että kaikki noudattaa samaa pelikirjaa, vaikkakin nämä ovat mielestäni erinomaisia strategioita.

Paintilla kun tekee niin laatu on totutusti priimaa!

Hyökkäykseen lähtö
Karvaaminen a.k.a noppakolmonen
Puolustus omassa päässä ihmispakeilla
Puolustus, kun AI-pakit

Kun ette saa kuvista selvää niin tässä myös Taklaustyynyn kirjallinen selostus taktiikoista, jota vähän muokkasin: Karvattiin yleensä niin, että painollisen puolen laituri karvasi ja sentteri "tuplasi", jos oli paikka riistoon painoton puoli pelasi alempana., jos puoli vaihtui laitureiden rooli päinvastoin, painoton puoli laski ja kiekollinen puoli nousi ylemmäs. Ja sitten puolustuksen pariin yrittäkää pitää omassa päässä se oma pelipaikka, että kaikki eivät juokse kiekon perässä. Noppa viisi on se ydin. Hyökkäyksiin lähdöissä tarvittaisiin myös joku toimiva taktiikka. Ehdotus: Sentteri hakee alempaa ja laiturit hiukan ylempää. Pakki pelaa joko pitkällä omaan laitaan tai alempaa hakevalle sentterille. Yritetään välttää niitä poikki kentän ”kuningassyöttöjä” omassa päässä. Ai-pakkien kanssa lauturit alemmas. Ai-pakit ovat ihan kädettömiä oman maalin edessä.

[offtopic]Ja kuten Kummelissa: "Tämän iltainen taktiikkani pohjautuu Napoleonin ja Hitlerin sotasuunnitelmiin sekä myös Raatteentien taisteluihin. Me emme lähde turhanpäiten hyökkäilemään vastustajan alueelle, vaan annamme kiekon heti aloituksesta viholliselle. Siirrymme kilpikonnapuolustukseen ja kun vihollinen lähestyy omaa siniviivaamme, niin hyökkääjät luistelevat laidan kautta ja iskevät vastustajan selustaan, mielellään poikittaisella mailalla. Tällä välin puolustajat lymyävät maalin takana ja näyttäytyvät vihollisille vasta, kun he saavuttavat maalialueemme. Mikäli he kuitenkin saavat kassin, niin Läski-Salonen vaihdetaan luukulle. Kysyttävää?"[/offtopic]
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös