XBox: NHL13 - EASHL - HC Jatkis

  • 40 300
  • 537

Nebula

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Crosbyn Pingviinit ja Lindrosin Flyers
No niin, HC Jatkis laitettu EASHL:ssä pystyyn, joten avataan sille ketju tännekin, jotta ei tuo EASHL -keskustelu ketju mene tukkoon meidän joukkuetta koskevista viesteistä.

Täällä siis sovitaan matseista, taktiikoista, pelipaikoista, ihan mistä vain tulee mieleen puhua.

Laitetaan tähän ekaan viestiin kuitenkin pelaajalista ja pelipaikat, jota päivitetään tarpeen mukaan:

- Nebula (GT:Possu88) (LD/RD) GM
- Big Bad Bruins (topaw) (C/LW/RW) GM
- Jarvis (HellReiseri) (LD/RD)
- Villemix (Villemix) (RW) GM
- FiFi93 (S1ived ) (RD/LD)
- engångIFKalltidIFK (Nasutykki) (RW/C) GM
- TurtleDef (lutsero) (C)
- Nume (Numperi) (LW/C/RW) GM
- Hack (Lervandori) (RW/C/LW/LD/RD)
- Dissonanssi (CatchingElk3276)
- Tammi (Ville Tammi) (C/RW/LW/RD/LD)
- Janbo (janbonator) (C/RW/RD)
- loonie (Funloonie) (G/LW/RW/RD)
- sajuki (sajuki7) (LW/C/RW(LD/RD)
- Decimal (decireko) (RW/C/LW/RD/LD)
- ExhaustedHaapis
- Juteeni (LD/RD)
- Palssi23 (G)
- Blasphe (Blasphe) (G)
- lakanat (G/C(?))



Tervetuloa!

HC Jatkis
 
Viimeksi muokattu:
C/LW/RW tuossa järjestyksessä meiäläiselle. Maalivahtinakin voin hätätapauksessa pelata, mutta sillon voitte olla varmoja, että verkko helisee ainakin omassa päässä.

Muutama nimi lisää ei varmaan olisi pahitteeksi, koska harvoin ollaan kaikki samaan aikaan linjoilla.
 
2 peliä pelattu nebulan kanssa ja tuloksena on voitto sekä tappio. Molemmat pelit päättyi 1-0 lukemiin, eli mistään taitokiekon ja maali-iloittelun riemusta ei voi kyllä puhua. :D

Noh jos se tästä pienen alkukankeuden jälkeen nytkähtelisi käyntiin.
 

Nebula

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Crosbyn Pingviinit ja Lindrosin Flyers
2 peliä pelattu nebulan kanssa ja tuloksena on voitto sekä tappio. Molemmat pelit päättyi 1-0 lukemiin, eli mistään taitokiekon ja maali-iloittelun riemusta ei voi kyllä puhua. :D

Noh jos se tästä pienen alkukankeuden jälkeen nytkähtelisi käyntiin.

Onnekas pomppu oli se yksi vastustajalle. Kyllä pelissä ollaan hyvin oltu muuten mukana. Headset täytyy hankkia pikimmiten, koska peliä saa varmasti paremmaksi sen avulla.

Kolmas matsi hävittiin 1-2, mutta olikin 4 pelaajaa vastapuolella, joten hyvin ollaan BBB:n kanssa vedetty!
 

Taklaustyyny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Terve,

Jos vielä mahtuu mukaan, voisin liittyä porukkaan. Pelipaikkana käy kaikki myös maalivahti. GT:Lukko1963

PS. Olen livessä joskus klo 20.30 jälkeen.
 

Nebula

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Crosbyn Pingviinit ja Lindrosin Flyers
Hyvät pelit oli BBB:n ja Villemixin kanssa. Tappioita valitettavasti tuli enemmän, kuin voittoja, mutta kunhan saa yhdessä matseja alle, niin kyllä tuo tuosta paremmaksi vielä muuttuu!

Viimeiset pari vastustajaa tykkäsivät hyödyntää noita etukulmia...

Pitäisi varmaan vaan itsekin karvata rohkeammin. Sillä noita tilanteita saatiin hyvin aikaan hyökkäyspäässä. Tottunut pelaamaan pakkina, niin menee melkein automaattisesti aina puolustusasemiin.

Laitoin muuten teille BBB ja Villemix GM:n oikeudet myös.

Kiitos näistä peleistä! Huomenna voi jatkua jälleen omalta osaltani.

Terve,

Jos vielä mahtuu mukaan, voisin liittyä porukkaan. Pelipaikkana käy kaikki myös maalivahti. GT:Lukko1963

PS. Olen livessä joskus klo 20.30 jälkeen.

Moi,

Mukaan mahtuu kyllä. Minä menen nyt pois linjoilta, mutta Big Bad Bruins ja Villemix ovat GM:iä myös, joten he voivat kanssa lisätä joukkueeseen uusia pelaajia.
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Mitäs tilastoja teillä noin suunnilleen on, että kärsiikö tällaisen aloittelevan pelailijan liittyä kööriin? Olen nyt NHL13:ssa innostunut EASHL:stä ja olikohan 23 peliä pelattuna ja pistekeskiarvo on 1,7 ja tehotilasto -4. Tykkään rakentaa peliä, mutta lauon kyllä myös itsekin, jos paikka siunaantuu.

Pelaan pääasiassa hyökkääjänä, kun puolustajana en vaan osaa ja tuli pelattua aktiiviurallakin hyökkääjänä. Maalivahtinakin tykkään välillä pelata, mutta tuo vaatii vielä lisää harjoittelua, jotta kehtaan näyttäytyä tolppien välissä myös virallisissa peleissä.

Lisätkää GT: Numperi, jos paikka joukkueesta näillä näytöillä heltiää :) Mieluummin HC Jatkiksessa pelaisin kuin jossain teinipoikien kikkailuporukoissa.
 
Joo, tappioita tappioiden perään. Jos jotain positiivista tästä hakee, niin tappiot on aina olleet alle 2 maalin erolla. Vähän on peli vielä hakemista kun oma ukko on kokonaisuudeltaan 58 ja kaikki tuntuu menevän enemmän tai vähemmän pieleen. Etenkin erien lopussa, kun kunto loppuu ja silmissä sumenee...

Itse palailen illemmalla takaisin boxin ääreen. Pistäkää viestiä jos meinaatte roikkua linjoilla!
 

Nebula

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Crosbyn Pingviinit ja Lindrosin Flyers
Lisätkää GT: Numperi, jos paikka joukkueesta näillä näytöillä heltiää :) Mieluummin HC Jatkiksessa pelaisin kuin jossain teinipoikien kikkailuporukoissa.

Tilaa on. Muista en tiedä, mutta en minäkään ole mikään pro tuossa EASHL:ssä. Vain vähän enemmän pelejä, kuin sulla.

Lisään sut huomenna jos ei BBB tai Villemix ole jo ennättänyt.
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Mun pelipaikoiksi voit laittaa LW/C/RW. Tämän päivän saldo näytti olevan 2-8-2, mutta varmasti voidaan vielä parantaa niinkuin minä itsekin henkilökohtaisesti. Toivottavasti huomennakin saadaan paljon pelejä alle niin sieltähän se taito lähtee hioutumaan ja aletaan löytämään toisemme niin avauksissa kuin hyökkäysalueellakin! Monta kertaa kiekko kävi tolpassa ja pyöri maaliviivalla näissä kolmessa pelissä missä olin mukana eli paremmalla tuurilla oltaisiin voitu hyvinkin saada tilasto ihan erinäköiseksi.

Kiitti kaikille illan peleistä, jatketaan huomenna!
 

Hack

Jäsen
Itsekin lähden kyllä mielelläni HC Jatkikseen mikäli huolitaan. Kerkesin laittaa jo Nebulalle yksityisviestiäkin. Pelipaikkoina käyvät RW/C/LW/LD/RD joskin pakkina välillä meinaa tulla höntyilyjä. Gamertag Lervandori.
 

Nebula

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Crosbyn Pingviinit ja Lindrosin Flyers
Jaahas, mulla katkes näköjään netti kesken kaiken. Pahoittelut kanssapelaajille. Katsellaan taas illemmalla jos ehtisi muutaman pelin pelaamaan.

Eipä se mitään. Numen kanssa oikeen innostuttiin ja tehtailtiin seuraavassa pelissä 7 maalia. Numelle hattutemppu!

7-2 tulos.
 

FiFi93

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils, Česká republika
GT: S1ived

Keskiviikosta eteenpain olisi runsaasti aikaa pelailla
 

Nebula

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Crosbyn Pingviinit ja Lindrosin Flyers
Jahas, se katkesi yhteys sitten minulta tällä kertaa. Pitänee kuitenkin tältä päivältä lopetella minun. Kiitoksia peleistä! Hyvät matsit oli ja meillä on hyvä maalivahtikin nyt tekoälymoken sijaan, jos vain haluaa pelata sitä paikkaa jatkossakin :)

Saatiin vihdoin 5vs5 peliäkin.

On kyllä tuo minun sentteri ihan uskomaton keräilijä. Kaatuu joka töksystä. Ensi kertaan!
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Itsekin hetken nyt huilaan, mutta palaan varmaan illalla asiaan. Onpahan koukuttava pelimoodi, vaikka välillä saakin hakata päätä seinään, kun mikään ei meinaa onnistua ja vaikka on painanut syöttönappia aikoja sitten niin ei tunnu se syöttö vaan lähtevän ja välillä lähtee ilman tarkoitustakin ja yleensä ihan mihin sattuu. Sattui joku kramppi käsiin tuossa 7-2 pelissä ja tosiaan 3+4 tuli paukautettua ja hyvin meni Nebulallakin 1+4 tehoin.

Ei noilla tehoilla mitään merkitystä ole, pääasia että joukkue voittaa ja kyllähän niitä nyt muutamia alkoi tullakin. Onnistuttiin parit jatkoaikavoitotkin saamaan, se jos mikä on tärkeää kun toiseen jatkoerään jo mennään. Silloin ei halua poistua häviänä jäältä.

Meillä on hyvänoloinen joukkue, jolla on paljon potentiaalia. Ja mitä tuohon maalivahtijuttuun tulee niin ei voi muuta sanoa kuin että Lukko on lukko!
 

Dissonanssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Moderaattorit
Itekkin pääsin sitten avaamaan uran Jatkiksen paidassa!

Heti vastuulliseen sentterin rooliin ja alotuksia lukuunottamatta jotenkin jopa pysyin pelissä mukana, hehe. Tokassa jatkoerässä oma syöttö painu vastustajan verkkoon vastustajan mailasta, olihan päätös trillerille.

Minkäs tasosia kokonaisuuksiltaan muiden pelaajat on? Mietin vaan, että ku oma mies on jotain 57, niin onko pahastikkin jäljessä muiden ukkojen tasosta?
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Minkäs tasosia kokonaisuuksiltaan muiden pelaajat on? Mietin vaan, että ku oma mies on jotain 57, niin onko pahastikkin jäljessä muiden ukkojen tasosta?

Mulla pyörii siinä 61:n paikkeilla, puolustaja taitaa olla joku 63. Eiköhän tuollakin ukolla pärjää, sijoittuminen on kuitenkin tärkeää, että pystyy lyömään irtokiekot häkkiin. Ja kyllä se ukko siitä kehittyy, kun saadaan voittoja ja pelejä!
 

Tammi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Tampa Bay Lightning
Tulisin mielelläni mukaan tuohon joukkueeseen. Pelipaikkana toimii mikä vain maalivahtia lukuunottamatta. Be a gm pelimuotoa jo jatkoajan porukalla pelaillaan ja sujunut hyvin ja aikaa riittäisi tähänkin oikein mainiosti melkeinpä joka päivä.

GT: Ville Tammi
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös