Xbox 360: Jatkoajan AHL 09 liiga

  • 18 847
  • 283

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Kuuden pelin voittoputkessa painellaan.

Viime pelit:

Philadelphia - Milwaukee(watussi) 8-5
Philadelphia - Hamilton (Lacku) 7-5
Hamilton - Philadelphia 5-6
Rockford(ErnstKranke) - Philadelphia 1-5
Philadelphia - Rockford 3-2
Philadelphia - Providence(gesser) 5-2

Tällä hetkellä runkosarjassa sijoitus viides, Jargoniin eroa kaksi pistetta. Tosin Jargon on pelannut 7 peliä enemmän, joten eiköhän tästä ohi mennä ;) Tosin takaa on tulossa myös muutamia otteluita vähemmän pelanneet OskariB, Kranke ja Lihasade, mutta pikkuhiljaa playoffpaikka alkaa varmistua.
 

Blasph

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Peteliuzta kompaten huomasin itsekin olevani ensimmäistä kertaa liigan aikana voittoputkessa, voittoja tosin hieman vähemmän, jo 2 putkeen (oooo..). Joka tapauksessa, Hersheystä kaapattu M. Neuvirth on ollut hyvässä roolissa molemmissa otteluissa, torjunta% hiippailee voitetuissa peleissä siinä 93 paikkeilla.

Jargonizerin kanssa väänneltiin tiukahko 2-1 kamppailu eilissäpäivänä ja tänään vuorossa oli gesserin Providence, josta napsahti 4-2 voitto. Huomoitavaa tuossa Bruins-matsissa oli mm. se, että meikäläisen maaleista 3 (!) tuli alivoimalla.

Taitaa vaan pahasti näyttää siltä, että nyt jäätiin ulos playoffeista. On jo siihen malliin kertynyt niitä pelejä (= tappioita), että kun muut pelailee samoihin lukemiin, niin aika hännille tässä jäädään. Mutta katsellaan, katsellaan..
 

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Kuuden pelin voittoputkessa painellaan.

Odotahan kun kohtaat mut niin loppuu se hyvänolon tunne ;)


Jeps eli gesseriä vastaan kaksi tasaista ottelua ja voitot meni 1-1.

Ensimmäisen vei gesser lukemin 2-1 tai 3-2 muistaakseen. Toinen minulle lukemin 4-3.
Tasaiset peli oli tosiaan, ainoa miinus oli hienoinen lagi molemmissa. esim. toisen matsin omaa 1-1 tasoitus maalia en tiedä vieläkään miten se tuli kun pätkäs ja sitten seuraava kuva oli kun mun äijä tuulettaa.
Entiset Providencen miehet Rask, Rabbit, Hunwick ei taida vieläkään tietää kummalla puolella pelasivat. Käsittämättömiä jäähyjä ja Rask etenkin toisessa oli jäätävän huono. 10 vedosta kolme sisään. ekassa erässä meni vedot mulle 13-2 ja peli oli 3-2, joten Raskin huikea prosentti 0. Myönnettävä on tuli ikävä Greissiä.

Kiitos matseista!
 
Suosikkijoukkue
IFK Helsingfors
Jeps eli gesseriä vastaan kaksi tasaista ottelua ja voitot meni 1-1.

Ensimmäisen vei gesser lukemin 2-1 tai 3-2 muistaakseen. Toinen minulle lukemin 4-3.
Tasaiset peli oli tosiaan, ainoa miinus oli hienoinen lagi molemmissa. esim. toisen matsin omaa 1-1 tasoitus maalia en tiedä vieläkään miten se tuli kun pätkäs ja sitten seuraava kuva oli kun mun äijä tuulettaa.
Entiset Providencen miehet Rask, Rabbit, Hunwick ei taida vieläkään tietää kummalla puolella pelasivat. Käsittämättömiä jäähyjä ja Rask etenkin toisessa oli jäätävän huono. 10 vedosta kolme sisään. ekassa erässä meni vedot mulle 13-2 ja peli oli 3-2, joten Raskin huikea prosentti 0. Myönnettävä on tuli ikävä Greissiä.

Kiitos matseista!

Oli ihan hyvät pelit McJokkea vastaan. Ensimmäisen tosiaan vein 2-1, peli oli kuitenkin aika selvää McJoken hallintaa. Toisessa pelissä McJokke sain ansaitsemansa voiton, vaikka pystyin yllättävän hyvin laittamaan kampoihin. Itsekin ihmettelin tuota lagia, kävin yhdessä välissä koneelta sulkemassa kaikki nettiin liittyvät ohjelmat, mutta lagi sen kun jatkui. Kiitos peleistä!
Pelasin myös ottelun Sumppia vastaan, joka päättyi Sumpin 3-2 voittoon. Peli oli aika selvää Sumpin hallintaa sain kuitenkin käytettyä hyvin paikat hyödyksi.
Itselläni tekee pudotuspeleihin pääsy tiukkaa, vaikka sijoitus tällä hetkellä on 12, niin takana porukkaa joilla n. 10 peliä vähemmän...
 
Suosikkijoukkue
Pavel Bure#10, Venäjä, KalPa
Lord Eikka pisti voittoputken melkein poikki.
Itseltä muutaman päivän tauko peleistä, mutta ei sitä sen piikkiin voi laittaa.
Eikka hyökkäsi vaarallisesti ja puolusti oman maalinedustan erittäin tehokkaasti.
Raktaisu syntyikin vasta jatkoajan alussa, jonka pääsin aloittamaan ylivoimalla.

Yks musta vaihto jossa kolahti kaksi kertaa omissa ylivoiman aikana!
Kaikki 4 osumaa viimeistelin ylivoimalla kun Eikka kulutti jäähypenkkiä 9 kakkosen verran!

Kiitos hyvästä pelistä!
 

Schadowan

Jäsen
Tulipas avattua tämäkin liiga nyt kunnolla. Viisi peliä, joista 3 voittoa varsinaisella ja 2 jatkoajalla. Ekat pari peliä mun osalta taattua kahvakiekkoa, josta pitäisi yrittää päästä eroon. Graphiksia vastaan tiukka ottelu joka taisi jatkoajalla päättyä joku 5sekkaa ennen loppua mun yv-maaliin. Watussia vastaan pari matsia, joista niistäkin voitot. Kiitos peleistä vastustajille ja yritän vähentää tota mailannostoa. Taisi muuten olla joku 7 yksinläpitilannetta mulla ja niistä 0 maalia, joten siinäkin voisi vähän skarppaa.
 

huppumies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Ottawa, Leeds Utd
Vieläkö mahtuu mukaan?

Edit: Eiku jokimiehet onkin jo varattuna, niin otan arvoasteikolla ylimmän eli Admiraalit Norfolkista.

Ja sit joku vois neuvoa, miten tuolla NHLgamer.comissa pääsee liittymään tuohon liigaan..
 
Viimeksi muokattu:

Jargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vieläkö mahtuu mukaan?

Edit: Eiku jokimiehet onkin jo varattuna, niin otan arvoasteikolla ylimmän eli Admiraalit Norfolkista.

Ja sit joku vois neuvoa, miten tuolla NHLgamer.comissa pääsee liittymään tuohon liigaan..

Joo messiin vaan. Peteliuz: pitääkö sun laittaa viestiä gamerin modelle?
 

Jargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lihasateen voitin 3-2 rankkareilla ja pikkasen paska maku jäi. Rankuissa siirryin 1-0 johtoon ja ratkaisevalla vedolla Lihis teki tasoittavan maalin jota kone ei noteeranut. Oli vissiin niin räjähtävä veivi että se kimposi takaraudoista takas ja no score. Hyvää vääntöä oli peli kyllä muuten.
 

huppumies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Ottawa, Leeds Utd
Lihasateelle hävisin rankkareilla 4-3.

Tiukka peli muuten ja tasoitin pelin 3-3 0.6 sekunttia ennen loppua lämärillä siniviivalta.

Lisää pelejä huomenna, kunhan uus telkkari saapuu :)
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Lihasateen voitin 3-2 rankkareilla ja pikkasen paska maku jäi. Rankuissa siirryin 1-0 johtoon ja ratkaisevalla vedolla Lihis teki tasoittavan maalin jota kone ei noteeranut. Oli vissiin niin räjähtävä veivi että se kimposi takaraudoista takas ja no score. Hyvää vääntöä oli peli kyllä muuten.
Joo, Leinon veivit oli liikaa pelille, ja no goal...

Pari muuta peliä myös pelailin. Watussi kaatui 4-1, ja uusi tulokas huppumies hyvässä matsissa rankuilla 4-3. Tosiaan tasoitus 0.6 sekkaa ennen loppua, kun hakkasin tappelunappia, mutta vähän ennen siniviivaa lähtikin tulinen lämäri yläkulmaan. Olin vähän huuli pyöreenä :o No onneksi rankkareilla hoitui. Kiitoksia peleistä.

Tota huppumiestä vastaan käytyä ottelua ei tosiaan vielä voinut merkata gameriin, koska mies ei vielä siellä ole. Merkkaan sitten myöhemmin jos muistan.
 

huppumies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Ottawa, Leeds Utd
ja uusi tulokas huppumies hyvässä matsissa rankuilla 4-3. Tosiaan tasoitus 0.6 sekkaa ennen loppua, kun hakkasin tappelunappia, mutta vähän ennen siniviivaa lähtikin tulinen lämäri yläkulmaan. Olin vähän huuli pyöreenä :o No onneksi rankkareilla hoitui. Kiitoksia peleistä.

Tota huppumiestä vastaan käytyä ottelua ei tosiaan vielä voinut merkata gameriin, koska mies ei vielä siellä ole. Merkkaan sitten myöhemmin jos muistan.

Olin itsekkin kyllä aika huuli pyöreänä kun lämäri pamahti ylänurkkaan.. Meinas nimittäin ohjain lähteä käsistä juuri hetkeä aikaisemmin :D

Hyvät pelit kyllä oli, kiitoksia vaan.

Mulla on nuo statsit ylhäällä, kunhan vaan saan ne tunnarit sinne voin lisäillä ne sinne.
 

Schadowan

Jäsen
Pari matsia tuli vielä illalla pelattua, elikkäs:
Sumppia vastaan, josta 0-2 tappio, hieno vanhanaikainen vastustajalta tuo 0-2 maali.
Jayrusteeta vastaan 6-2, peli pitkään tasan 2-2, sitten sain momentumit.
Avikkaa vastaan jatkoajalla muistaakseni 3-2.
Peteliuzta vastaan pikeillä 3-2 vissiin kanssa.
Kiitos peleistä.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
EIeieieieieieieieiei ja ei. Peteliuzta vastaan johdin 2-0 vielä viimeiselle minuutille mentäessä ja ottelu meni jatkoajalle...
Takkiin tuli sitten rankkareilla ja kyllä tälläinen syö sitä kuuluisaa peli-intoa. Arvokkaita pisteitä oli tarjolla, mutta näin tällä kertaa.
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Joo messiin vaan. Peteliuz: pitääkö sun laittaa viestiä gamerin modelle?

Hoidan homman eteenpäin.

Onko huppumies rekisteröitynyt gameriin ja onko nick mahdollisesti sama kuin jatkoajassa?

Tosiaan parit pelit tuli pelattua:Hertziä vastaan 6-1 voitto. Numerot ei kerro ihan kaikkea, mutta mun hallussa peli oli oikeastaan koko ajan.

Joni22:a vastaan oli tosi tiukkaa vääntöä joka oli vähän tappelemista tuulimyllyä vastaan. Kaveri puolusti fiksusti ja 2-0 johdossa viimeiselle minuutille. Ekana b-pisteiden välistä kavennus ja aikalisä perään, seuraavasta hyökkäyksestä taisi Matsumoto survoa kiekon etukulmasta sisään(ei bugityyliin :). Pilkkuja en osaa vieläkään kunnolla, mutta nyt upposi yksi veto ja se riitti. Huutava vääryys ei olisi ollut kaverin voittokaan..

Sitten mulle voittamaton darkmanki osoittautui tälläkin kertaa liian kovaksi vastustajaksi ja vei tiukan kamppailun jälkeen pelin 4-3 rankkareilla. Tasatahtiin tehtiin maaleja ja molemmat kävivät johdossa.

Lopuksi kaksi peliä Lord Eikkaa vastaan ja molemmat päättyi mun voittoon 3-2. Eka jatkoajalla ja toka varsinaisella peliajalla. Kiitoksia vastustajille!
 

Jargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mulla on nuo statsit ylhäällä, kunhan vaan saan ne tunnarit sinne voin lisäillä ne sinne.

Muistathan että VAIN voittaja ilmoittaa tuloksen gameriin ellette yhteisesti muuta sovi. Näin vältytään tuplamerkkauksilta.

Saat muuten ottelutilastot suoraan sähköpostiisi (online valikosta etsi jostain olikohan general settings ja sinne voit syöttää e-mail osoitteen). Alivoimamaaleja tuonne ei tule joten ota ne käsin ylös.

Eilen tuli pelattua pari peliä JayRusteeta vastaan. Ekasta 3-1 tappio joista vika maali tyhjiin. Oli aika noiduttu mun maali kun pari kertaa ainakin Jay veteli tyhjän maalin tolppiin mutta menihän se viimein :) Myllyt 2-1 meitsille. Kip Brennanilla nämä.

Tokan pelin hävisin 2-1 rankuilla. Ihan vastaanottajana oltiin tässäkin pelissä mutta onneksi sain survottua tasoituksen riparista vikalla minuutilla ja pääsin jatkoajalle. Rankuissa kyllä sankarinviittaa oli tarjolla kun taisi molemmilta käydä tusinan verran pelaajia kokeilemassa kunnes sitten viimein vastustaja onnistui.

Nyt tulee meikän peleihin muutaman päivän tauko ja seuraavan kerran olen netin äärellä tiistaina joten epävirallinen GM valtikka on sillä välin Peteliuzella jos nyt satut maisemissa olemaan :). Jos et ja jotain kysymyksiä tulee niin koittakaahan muut konkarit (thego, Vili, McJokke ym.) vastailla.
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Muistathan että VAIN voittaja ilmoittaa tuloksen gameriin ellette yhteisesti muuta sovi. Näin vältytään tuplamerkkauksilta.
Juu, huppumies saa laittaa statsi vaikka hävisikin. Mä poistin jo sen sähköpostin missä oli tilastot.
 

Schadowan

Jäsen
Kävin sitten nollat taulussa merkkaamassa tuon Sumppia vastaan käydyn ottelun, jonka hävisin 0-2. Voiko tota jotenkin poistaa tuolta? Eli Sumpilla on nyt yks voitto liikaa ja mulla häviö liikaa. Sori tästä, aivot messiin ens kerralla.
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Jeesh, kävin rekisteröitymässä samalla nikillä tuonne NHLGameriin.

Jeps, eli sut on lisäilty gameriin ja pääset merkkaamaan voittopeliesi tulokset.


Schadowman kirjoitti:
Kävin sitten nollat taulussa merkkaamassa tuon Sumppia vastaan käydyn ottelun, jonka hävisin 0-2. Voiko tota jotenkin poistaa tuolta? Eli Sumpilla on nyt yks voitto liikaa ja mulla häviö liikaa. Sori tästä, aivot messiin ens kerralla.

Eli siis siellä on yksi ylimääräinen ottelu? Laita mulle se id, niin laitan poistopyynnön.
 

Dilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, New Jersey Devils, Ässät
Darkmankia vastaan pari peliä. Ensimmäinen peli oli tasaista vääntöä, ja muutenki hyvä peli.

Toisessa sitten meikäläisen yhteys katkesi n. 50sek ennen ensimmäisen erän loppua kun tilanne oli 0-0. NHL merkkasi tuosta ottelusta darkmankille 3-0 voiton, mitäs tuon kanssa tehdään?
 

Schadowan

Jäsen
Darkmankia vastaan pari peliä. Ensimmäinen peli oli tasaista vääntöä, ja muutenki hyvä peli.

Toisessa sitten meikäläisen yhteys katkesi n. 50sek ennen ensimmäisen erän loppua kun tilanne oli 0-0. NHL merkkasi tuosta ottelusta darkmankille 3-0 voiton, mitäs tuon kanssa tehdään?

Otetaan uusintamatsi ehdottomasti sitten kun satutaan samaan aikaan linjoille. Vai oliko turnauksen jury jonkunnäkösen säännön tähän jo kehitellyt?
Eka matsi tosiaan hyvää peliä ja pakko myöntää, että kun 2-0 tilanteessa siirryttiin 3. erään niin olin jo varma voitosta, vaikka kaverilla oli pari hyvää mestaa tokassa erässä:) Ja niinhän siinä yleensä käy, että takkiin tulee. Niin sen pitää mennäkkin.
 

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Kuuden pelin voittoputkessa painellaan.

Ja kuten aiemmin lupasin niin nyt päättyi Peteliuksen voittoputki ;)

WOR - PHI 2-0

Täydellinen/Vittumainen/toimiva puolustus oli avainsanat voittoon. Ensimmäinen erä mentiin maaleitta toisessa sitten ottelun AINOASTA jäähystä ylivoimalla ohjurilla 1-0. Kolmannessa sitten taisi itseasiassa olla siirretty rangaistus jonka aikana siis 6-5 vastaan poikittais syöstä 2-0.
Tasaista vääntöä oli. Kiitokset.

Schadowan tuu takas niin otetaan matsit altapois! :D
 

huppumies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Ottawa, Leeds Utd
Mistäs tuon asetuksen sais päälle, et lähettäis noi pelien tulokset mulle meiliin?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös