Xbox 360: Jatkoajan AHL 09 liiga

  • 18 877
  • 283
Suosikkijoukkue
Pavel Bure#10, Venäjä, KalPa
Ernst Krankea vs tiukka 3-2 voitto, unohtui merkata OT siihen.
Korjausviestiä olen laittanu.

Oli surkea yhteys kyllä tuossa pelissä.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Mielestäni kuvaamasi tilanne on niin sanotusti oikea paikka nostaa mailaa. Lähinnä tarkoitin sellaista päätöntä napin hakkaamista, joka on valitettavan tehokasta.

Mä oon taas Grizzlen kans samoilla linjoilla. Viimeisimmän päivityksen ansiosta tässä ei onneksi pysty enää kropalla estämään mielinmäärin niin miksi sitten mailalla estäminen olisi jotenki sallittua tai jopa "oikeaa" toimintaa? Päivtyksenhän piti lisätä jäähyjä varsinkin takaa tehdyille mailannostoille, mutta se taas yllättäen oli EA:n "lupauksia".
 

Grizzle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Erik Karlsson
Mielestäni kuvaamasi tilanne on niin sanotusti oikea paikka nostaa mailaa. Lähinnä tarkoitin sellaista päätöntä napin hakkaamista, joka on valitettavan tehokasta.
Mun mielestä tuo on taas aivan väärä tilanne nostaa mailaa, koska mielestäni olisi ihan mukavaa että hankitulla etumatkalla vastustajaan olisi oikeasti jotain hyötyä. Nythän tää on mennyt siihen suuntaan että joissain tapauksissa vastustaja oikein odottaa että toinen menee ensin kiekkoon ja sitten näpäyttää mailannostoa, vie kiekon ja saa näin etumatkan vastustajaan.
 

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Kylläpäs tuli lahjakkaasti nokkaan Perdonoolta kahdes matsis.
Ensimmäisen Perdo vei 4-0 ja toisen 6-1. Ei jäänyt selittelyn varaa kumpi oli parempi. Vaarallinen hyökkäys ja yv.

Sitten Watussin Milwaukeeta vastaan yksi ottelu joka päättyi minun voittoon 7-4. Ekaan erään tahkottiin maaleja vuoro tahtiin ja peli oli 4-3 minulle erän jälkeen sitten onneksi rauhottui. Murhaava yv toi voiton tällä kertaa.

Treidejä olen tehnyt 2 thegon kanssa ja yhden peteliuksen kans. Syvret tuli Peteliuzselta ja Syvret on osoittautunut loistohankinnaksi. Ykkösparissa vääntää. Ja kun miettii millä hinnalla sain niin pakko olla erittäin tyytyväinen. thegon kanssa pari omalta osaltani merkityksettömämpää kauppaa. Picard ja Sestito tuli mulle ja toiseen suuntaan pari nopeaa pakkia jotka ei mulla mahtunu valitettavasti pelaamaan. Toivottavasti tuovat pojat thegolle pisteitä.

Siirtolistalla itselläni on:
Patrick Traverse P (73) Nopeus: 77
Brendan Buckley P (75) Nopeus: 77
Matthew Jones P (68) Nopeus: 76
Andrew Desjardins H (68) Nopeus: 77
Dan Dasilva H (68) Nopeus: 79
Matt Fornataro H (68) Nopeus: 78

Muutkin ovat tietysti neuvoteltavissa, paitsi Plihal, Vesce, McGinn, Fenton, Syvret.
 

Kontiovaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Pari matsia Lackua vastaan tuloksena 8-6 häviö sekä 4-3 voitto.

Ensimmäinen oli ehkä kyllä huikein ikinä missään... Kaverilla 10 kutia(ei 21 kuten gameriin merkattu...) joista 8 maalia. Vihollinen päästettiin 6-1 johtoon mutta takaa tultii tasoihin, ei vaan riittänyt sillä huikeasti pelannut maalivahti( torj.% 20) sekä useasti möhlinyt puollustus antoi pari maalia vielä päätöserässä... Melkolailla kaikki maalit vastustajalla taisi olla jotain veivausmaaleja.

Toinen peli taasen oli jo normaalimpaa peliä.
 

Dilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, New Jersey Devils, Ässät
Pari matsia Lackua vastaan tuloksena 8-6 häviö sekä 4-3 voitto.

Ensimmäinen oli ehkä kyllä huikein ikinä missään... Kaverilla 10 kutia(ei 21 kuten gameriin merkattu...) joista 8 maalia. Vihollinen päästettiin 6-1 johtoon mutta takaa tultii tasoihin, ei vaan riittänyt sillä huikeasti pelannut maalivahti( torj.% 20) sekä useasti möhlinyt puollustus antoi pari maalia vielä päätöserässä... Melkolailla kaikki maalit vastustajalla taisi olla jotain veivausmaaleja.

Toinen peli taasen oli jo normaalimpaa peliä.

Mulle tuli sähköpostissa tilastot, ja siinä lukee, että 21 laukausta. En tiedä sitten kumpi pitää paikkaansa.

Veivausmaaleja tuli tosiaan tehtyä, sen verran usein pääsin nokikkain veskarin kanssa. :)

Toisessa pelissä mulla viimeistely ontui aika pahasti vaikka paikkoja olikin suht paljon.

Hyviä matseja oli kyllä. :)
 

Blasph

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Mun mielestä noissa kuuluu mennä silleen, että se, joka saa pisteet änärin liigatilastoille saa ne myös NHLGameriin (eli se, jolta ei katkennut yhteys).

Toki voi käyttää myös keskinäistä sovintoa, kuten tehtiin Pardonoon kanssa. Hän johti lopussa 3-2 ja siltä katkes yhteys. Seuraava peli alotettiin hänen 1-0 johdosta ja aikaisempaa peliä ei tilastoitu.

Mun mielestä aika raaka peli toi ylempi ehdotus. Esimerkkinä vaikkapa tuo meikäläisen netti kun on vähän arvaamaton, just äskenkin oli aamuyheksästä asti katki, TAAS. Mutta ei siitä sen enempää, onneksi joni22:n kanssa sovittiin uusintamatsi. Noh sehän olikin aikamoista suokiekkoa pelin päättyessä 0-1 rankkareitten jälkeen jonin voittoon. Oltais kyllä tosiaan voitukin aloittaa aiemmin katkenneista lukemista muttei tullut juuri sillä hetkellä mieleen. Kiitokset kuitenkin uusinnasta, ja myös aikaisemmasta kamppailusta jonille, tasaisia olivat molemmat.

Eilisillan toiset äärimmäisen tasaiset taistelut käytiin Ernst Kranken kanssa, toisen voitin 3-2 rl toisen päättyessä 1-2 Kranken voittoon. Molemmat pelit ratkesivat kolmannen erän tahtomaaleihin. Meikäläisen 2-2 tasoitus osuma ensimmäisessä pelissä varsinkin oli melko erikoinen, Hensick ajoi maalin kulmalle, puolustaja kävi hieman tönäisemässä kiekon liuetessa maalille. Vahti oli tietysti rähmällään, joten heti kauhee tökkiminen kiekkoa päin :D. Meni kuitenkin sisään ja rankkareissa tuli se kaivattu onnistuminen. Hienoja pelejä, kiitokset niistäkin.

Thegolta löytyi hyvä vaihtoehdotus pakeista, Cumiskey ja Peltier matkasivat pois "Tollo" Tollefsenin ja Pelekhanovin tilalta. Olen kauppaan tyytyväinen, "Tollo" on pelannut mainiosti, kuin myös Pelekhanov, josta sai oivan rightin puolustajan.

Ehdotuksia saa toki lähettää lisää pelaajistani, eritoten hyökkääjiä saa kysellä, vaihdossa toisiin hyökkääjiin. Hensickin nyt ainakin laitan samantien suojattujen listalle, ja periaatteessa siellä ovat myös nämä alempien ketjujen kaverit ellei tule erinomaisen loistokasta vaihtoehdotusta. Willsie, Stewart ja Sertich ovat erityisesti nyt hyviä hakuja vailla.
 

Kontiovaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Mulle tuli sähköpostissa tilastot, ja siinä lukee, että 21 laukausta. En tiedä sitten kumpi pitää paikkaansa.

Veivausmaaleja tuli tosiaan tehtyä, sen verran usein pääsin nokikkain veskarin kanssa. :)

Toisessa pelissä mulla viimeistely ontui aika pahasti vaikka paikkoja olikin suht paljon.

Hyviä matseja oli kyllä. :)


Jaab... minulle tuli sähköpostiin tulos 3-6 mulle ja kudit 10-26... Myös yhteyden katketessa katsoin niin näytti 10 laukausta. Eipä sillä nyt väliä ole kuitenkaan.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
SYR 3 - IOW 1
BIN 2 -SYR 3
PHI 2 - SYR 3 rl.

Rosaa vastaan oli tähän astisista peleistä ehdomottamasti paras ja mielenkiintoisin. Coast-to-coast lätkää, kunnon räkämaaleja, ei mitään jatkuvaa one-timereiden hakemista tai mailannoston spämmäilyä. Kiitos hyvästä pelistä!

Petliuz matseja tää liiga ei sitten näköjään ollenkaan hyväksy. Onneksi otin nyt tilastot ylös, mutta miten sen ekan matsin kanssa? Mulla on kyllä maalit ja av-maalit ylhäällä, mutta miten lyön laukaukset ja yv-hommat siihen?

Thegolta löytyi hyvä vaihtoehdotus pakeista, Cumiskey ja Peltier matkasivat pois "Tollo" Tollefsenin ja Pelekhanovin tilalta. Olen kauppaan tyytyväinen, "Tollo" on pelannut mainiosti, kuin myös Pelekhanov, josta sai oivan rightin puolustajan.

Samoin täällä ollaan tyytyväisiä. Vähän kirpaisi menettää ainoa rightin pakki, mutta nyt puolustuksestaki löytyy jalkoja.

Pakiston top6 onkin selvillä joten ylijääneet ovat kaupan: Smith (75ovr, 75spd), Rome (74, 77) ja paljon surkeita jämämiehiä jotka ei varmaan ketään kiinnosta.
 
Suosikkijoukkue
IFK Helsingfors
Providencelle kaikki pelaajat kaupan lukuunottamatta Peter Scheiferia. Jos joku etsii maalivahtia tarjolla olisi Tuukka Rask. Joukkueestani löytyy myös hyvä yv-pelaaja Brad Marchand (7 yv-maalia). Laittakaahan ehdotuksia.
 

Blasph

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Providencelle kaikki pelaajat kaupan lukuunottamatta Peter Scheiferia. Jos joku etsii maalivahtia tarjolla olisi Tuukka Rask. Joukkueestani löytyy myös hyvä yv-pelaaja Brad Marchand (7 yv-maalia). Laittakaahan ehdotuksia.

Minkäslaisia nämä kaksi kaverusta ovat arvoiltaan? Rask varmaan joku 74? Mutta millainen mies tämä Marchand on? Ja minkälaisia miehiä tarvitset vaihdossa? Kysymyksiä riittää :D
 
Suosikkijoukkue
IFK Helsingfors
Minkäslaisia nämä kaksi kaverusta ovat arvoiltaan? Rask varmaan joku 74? Mutta millainen mies tämä Marchand on? Ja minkälaisia miehiä tarvitset vaihdossa? Kysymyksiä riittää :D

Marchandin arvo on 70. Tehnyt tällä kaudella 22 ott 12+4, näistä 7 siis ylivoimalla, Marchandin vetoprosentti on myös joukkueeni paras 31,6%.
Tuukka Raskin arvo on 75, torjuntaprosentti 88,6%, GAA 2.53, pystyy välillä aivan ilmiömäisiin torjuntoihin. Itse haen sentteriä, joka on erittäin hyvä aloittaja. On ruvennut tympimään, se että jatkuvasti hävitään tärkeitä aloituksia. Raskin + pelaajan vaihtaisin mielelläni MV + pelaaja.
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Tulipa otettu Sumpilta kahdesti turpaan, hyvä on kaveri hyökkäämään. Ehdottomasti liigan paskimmat ottelut, ei vaan kiinnosta pelata tuollaista puolustusta vastaan. Maila nousee jatkuvasti ja rähmällään on enemmän kuin laki sallii.

Amen. Ei siinä mitään ihan tehokkaan oloista, mutta ei jaksa. Hanlonit maalille ja makuulle yhdellä. Roikku ylös ja mailaa nostamaan. Ihanaa.

Oli aika hupaisan näköstä välillä kun piti kiekko vaan paikallaan, niin ukko vaihtu ja maila nyki siinä edessä kuin mielipuolella. No kukin tyylillään ja voittohan se on tärkeintä. No ei vaan, mulla ainakin ikää tullu sen verran, että en perkele jaksais treenata edes tollasta pelityyliä.

Sen verran eroa OskariB:hen, että ei pelattu kun yks matsi. Sen verran vapaa-aikaani arvostan, että toista ei pelata.
 
Viimeksi muokattu:

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Tsekatkaa ne treidit. Siinä menee ehkä muutama sekunti kun joko hyväksyy tai hylkää ehdotuksen.
Ja paskanmarjat. Kaksi kertaa yrittänyt mennä katsomaan niitä treidejä ja molemmilla kerroilla koko peli hyytynyt. Menny jo monta minuuttia ja treidejä ole vielä edes nähnytkään.
 
Suosikkijoukkue
Pavel Bure#10, Venäjä, KalPa
Itsehän pelaan Classic näppäimillä, joten mailannosto ei ole edes mahdollista.
Itseä ärsyttää se suunnattoman paljon, aivan liian tehokas ja tuntuu, että pystyy vielä reilusti takaa ottamaan kiekon pois.
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jokke ja Vimpeli kaatuivat tasaisissa väännöissä. Jargon sitten löylytti 6-1, hieman erikoisessa ottelussa...
 

Jargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tänään tullut pelailtua tällaiset matsit Hersheyllä :

Jargon 1 - 3 Manchester (Sumppi90)

Yllättävän hyvin pärjäsin Sumppia vastaan. 1-1 tilanteessa sain vikalla minuutilla YV:n mutta ryssin kiekon viivalla vastustajalle josta läpiajo ja maali. Vika tyhjiin. Vähän varmemmin kun olisi pelannut niin olisi tuossa mahkut ollut jatkoajalle

Jargon 4- 0 Hamilton (Lacku)
Jargon 3 - 2 Hamilton (Lacku) RL

Ensimmäisessä pelissä maalinteko onnistui eikä tässä ollut oikeastaan mitään hätää. Toiseen peliin Lacku sitten skarppasi uralla ja todella tiukkaa ja hyvää vääntöä oli. Rankkareissa riitti 1 maali voittoon

Jargon 2 - 3 Toronto (OskariB) RL
Jargon 2 - 3 Toronto (OskariB)

Aika jyrän alla tuli oltua ekassa pelissä ja viimeiselle minuutille mentiin Oskarin ansaitussa 2-0 johdossa. Sain sitten survottua kavennuksen kun joku reilu puoli minuuttia oli jäljellä ja vielä tasoitettua noin 10 sek ennen loppua. Jatkoajalla oli molemmilla paikkansa mutta rankkareissa sitten viimein taivuin.

Toka matsissa taas Oskari 3-1 johtoon mutta sain vikassa erässä kavennettua 3-2:een. Aika munkki kävi tuon maalin kohdalla: läpiajo johon veska syöksyi vastaan ja torjui sen mutta huitaisi sen kuitenkin itse maaliin. Tasoitus ei onnistunut joten pelitapahtumiin nähden ansaittu voitto Oskarille.


Jargon 6 - 1 Grand Rapids (Vili#16)

Tää on varmaan turnauksen ihmeellisin peli tähän asti. 2 erää mentiin täysin Lihiksen komennossa mutta kolmanteen erään lähdettäessä tilanne oli kuitenkin 1-1. 3 erän alussa pari maalia hyökkäysalueen karvauksen ansiosta ja sen jälkeen vielä 3 täysin käsittämätöntä imurointia Rapidsien veskarille ja tilanne oli 6-1 mikä ei kyllä vastannut pätkääkään pelitapahtumia. No kerrankin näin, en valita :)

Kiitokset kaikille vastustajille, mukavia pelejä kyllä kaikki.
 

avt84

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Siirtolistalla itselläni on:
Patrick Traverse P (73) Nopeus: 77
Brendan Buckley P (75) Nopeus: 77
Matthew Jones P (68) Nopeus: 76
Andrew Desjardins H (68) Nopeus: 77
Dan Dasilva H (68) Nopeus: 79
Matt Fornataro H (68) Nopeus: 78

Tyhmä kysymys, mutta mistä saa eritellyt tiedot pelaajista? Minä olen nähnyt vain tuon kokonaisuuden.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Tyhmä kysymys, mutta mistä saa eritellyt tiedot pelaajista? Minä olen nähnyt vain tuon kokonaisuuden.

Ei ainakaan sieltä liigan sivulta. Eli pitää mennä jonneki roster management-> edit lines ja sieltä katella niitä tietoja. Toivottavasti tämä korjaantuis seuraavaan versioon niin olis helpompi suunnitella treidejä ja laittaa omat liigakokoonpanot.
 

Matsku

Jäsen
Noniin. Ketsuppipullo aukes gesserin Bruinsia vastaan, 10-1. Tuntu, että jokanen kuti alussa uppos. Pahoittelut suht hirveistä veivausmaaleista, joita oli varmaan viitisen kappaletta. Kiitoksia nallekarhuille.
 
Suosikkijoukkue
IFK Helsingfors
Noniin. Ketsuppipullo aukes gesserin Bruinsia vastaan, 10-1. Tuntu, että jokanen kuti alussa uppos. Pahoittelut suht hirveistä veivausmaaleista, joita oli varmaan viitisen kappaletta. Kiitoksia nallekarhuille.

Joo, eipä mitään. Kylläpä oli peli täysin sun näytöstä, olisi voinut päättyä vaikka 15-1. Itse en niin tarkasti noita maaleja katso, pääasia minulle on hauskuus. Itse asiassa 10-1 on suurin tappio ikinä minulle livessä, edellinen ennätys taisi olla tyyliin 6-0, en ole aivan varma.
Tämä päivä kusi itseltä totaalisesti:

Providence-Hamilton 2-3
Hamilton-Providence 5-4
Wilkes-Barre-Providence 2-1
Providence-Wilkes-Barre 2-4
Springfield-Providence 3-1
Providence-Houston 1-10
Providence-Lake Erie 2-4

7 ottelua, 0 voittoa, 0 pistettä, maaliero: 13-31....
Kunpa saisin selville miten nuo yhden ja kahden maalin tappiot voisi kääntää voitoksi. Kuten jo totesin: Hauskuus on pääasia.
 

Blasph

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Providence-Lake Erie 2-4

Kunpa saisin selville miten nuo yhden ja kahden maalin tappiot voisi kääntää voitoksi. Kuten jo totesin: Hauskuus on pääasia.

Tossa meidän välisessä pelissä se tais ratketa niihin pieniin ja mitättömän oloisiin virheisiin, kuten mun kolmas maali. Ukko jäi vartioimatta ja yläpesä helahti. Mutta melkein nousit tasoihin, aika vaan loppu kesken. Laitoin muuten viestiä siitä vaihtoehdotuksesta.
 

Jargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Metalmac / Darkmanki / theone: koittakaapas saada vähän lisää pelejä pelattua ja saavat toki muutkin alle 10 peliä pelanneet vähän aktivoitua. Siellä on kärki vetänyt kuitenkin jo yli 30 peliä.

Toki ymmärrän että kesällä on muutakin tekemistä eikä tässä ole tarkoitus heittäytyä natsiksi. Mukavampi vaan sarjataulukolle ja kaikille jos nyt suurinpiirtein samoilla kymmenluvuilla olisi pelimäärät.

Muistutuksena vielä kaikille että pleijareihin menee 16 parasta eli kaikilla on vielä täydet mahdollisuudet sinne.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös