www.ruutu.fi – lätkä/urheilufanin unelma?

  • 1 596 174
  • 6 774
Suosikkijoukkue
Lahden Pelicans
Vihdoinkin jotain ryhtiä:
"Palvelussa on ongelmia maksullisten sisältöjen näyttämisessä osalla käyttäjistä. Vikaa korjataan parhaillaan kaikin mahdollisin keinoin. Asiakaspalvelun ruuhkautumisen vuoksi suosittelemme palautekanavaksi palautelomaketta."

Miksei tuota voitu laittaa sivustolle toisien erien alussa? Hä?
 

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Pelit rupesi heti toimimaan kun osa peleistä loppui. On kieltämättä aika ankeaa mikäli kesken pelin ei pääse enään katsomaan kaistan vähyyden takia.

Määräaikainen 12kk, oujee.
 

Zero

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool ja Jokerit. Ja Jukurit nyt mökin takia.
Ja mitähän tarjoavat korvaukseksi? Ettei tartte maksaa mun koko vuotta jonka sitouduin? Vai " olemme pahoillamme, mutta onneksi muita asioita näette täältä, joten osuus menetetystä erästä on kuukausimaksusta n. 3 senttiä?
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Itsellä nyki jatkuvasti, sentään sain näkymään kun katkesi jossain kohtaa.

Onko kukaan pyytänyt rahoja takaisin? Ei tuo tilauksen peruminen kauheasti auta jos on jatkuvaa paskaa ja siitä joutuu maksamaan kuukauden.
 

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ja mitähän tarjoavat korvaukseksi? Ettei tartte maksaa mun koko vuotta jonka sitouduin? Vai " olemme pahoillamme, mutta onneksi muita asioita näette täältä, joten osuus menetetystä erästä on kuukausimaksusta n. 3 senttiä?

Täällä ei näkynyt mikään maksullinen sisältö, pelkästään pyydettiin tekemään tilaus. Olisi varmaan pitänyt tehdä uusi tilaus ja katsoa mitä olisi tapahtunut. Vielä toinen 12kk päälle niin nelonen kiittäisi matkalla pankkiin.
 

Salt

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Taistelevat Irlantilaiset & Golden Boys
HEH! JYP - SaiPa pelissä alkamassa rankkarit ja kun Davis tulee vuoroon, lähetys katkeaa. Kun saan sen taas jatkumaan, ollaan jo studiossa. Muuten näki koko pelin. Voi jumalauta...
 

costi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, #33 Timo Hirvonen
Tein eilen toistaiseksi voimassaolevan sopimuksen Ruutu-palvelusta kun sähköpostiin tuli tarjous ensimmäisestä kuukaudesta puoleen hintaan. Irtisanoin sopimuksen tänään.

Eilinen peli rupesi näkymään vasta toisen erän aikana, kuvanlaatu oli heikko ja lähetys pätki. Tänään koko ottelu näkyi, mutta kuvanlaatu oli edelleen maksulliseksi palveluksi luvattoman heikko ja lähetyksessä esiintyi taas ärsyttävää pätkimistä. Lisäksi Blues hävisi molempina iltoina. Paskan möivät.
 

Zen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tein eilen toistaiseksi voimassaolevan sopimuksen Ruutu-palvelusta kun sähköpostiin tuli tarjous ensimmäisestä kuukaudesta puoleen hintaan. Irtisanoin sopimuksen tänään.

Oikein!

Kannustan kaikkia irtisanomaan sopimukset heti! Myös 12kk tilaajat voisivat kysellä sopimuksen purkamisesta neloselta.


Nyt vaan vituttaa, täällä taas tänään lähetyksessä paskaa.

Ansaitsemme parempaa ja Neloselle pitää saada pelko eurojen menetyksistä.
 

Gooni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ilmoitin eilen halukkuuteni purkaa tuo määräaikainen sopimus vedoten toimimattomuuteen ja huonoon laatuun. Toivottavasti ei tarvitse kuluttajaneuvontaan ottaa yhteyttä.
 
Viimeksi muokattu:

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ilmoitin eilen halukkuuteni purkaa tuo määräaikainen sopimus vedoten toimimattomuuteen ja huonoon laatuun. Toivottavasti ei tarvitse kuluttujaneuvontaan ottaa yhteyttä.

Täälä myös oltiin yhteydessä, katsotaan mitä vastaavat vai saako vastauksia. Onko kukaan saanut sähköpostia takaisin päin mitä ovat vastanneet, eilen pistin toisen erän tienoilla viestiä eikä vielä näy mitään ja toisen aamulla 11 aikaan eikä siihenkään olla vastattu, asiallisia viestejä toimimattomuudesta ja hyvitysvaatimuksia.
 

Salt

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Taistelevat Irlantilaiset & Golden Boys
Selaimen flash playerillä en ole saanut yhtään lähetystä toimimaan ongelmitta, mutta VLC:n kanssa ei ole ollut ongelmia. VLC tosin vaatiin avukseen KSV:n adobe hds download scriptiä ja ko. asennus ei ole aivan yksinkertainen homma.

Vielä kerran paljon kiitoksia tästä linkistä. Sain pelittämään ja kuvanlaatu parani heti ja nykiminen loppu.
 

Alex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Oliskohan syy ilmaiskoodeissa, jotka kuormittavat kaistaa? Urholla oli sama vika viime kaudella, kun koodeja jaettiin läpi syksyn sipsipusseissa.

Onhan tuo 1 pv korvaus täysi vitsi. Vähintään kaksi viikkoa pitäisi saada lisää.
 

kyykäärme

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Minulla toimi kumpanakin päivänä Lukon peli hyvin, mutta en uskaltanut vaihtaa peliä kesken kaiken. Minusta tuonkin pitäisi olla mahdollista.

Laitoin palautetta kuitenkin neloselle, osittain solidaarisuudesta muille ja osittain siksi, että tuo tarjottu vuorokausi on ongelmatilanteessa hyvityksenä lähinnä vittuilua.
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Ennen kauden alkua meinasin ostaa Ruutu+ pro palvelun mutta koska en omistanut luottokorttia en voinut ostaa kuukausimaksulla Ruutu+ palvelua joten valitsin Elisa Viihteen kautta Nelonen Pro palvelun enkä ole katunut hetkeäkään. Miten voidaan tyriä nettipalvelu näin hyvin?

-Tinke
 

Torsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Hienosti tuli taas hyvitysvuorokausia. Tosin nämä kyseiset 2 hyvitysvuorokautta (+ 1 vuorokausi aiemmin) ovat silloin, kun Liigaa ei pelata yhtään kierrosta. Saas nähdä mitä vastaavat äsken lähettämääni viestiin.
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Minne tuo ilmoitus hyvityksestä tuli? Laitoin äsken viestiä että kunnon hyvitys tai rahat takaisin, koska liigalla pakettia mainostettu, niin muilla ohjelmilla ei merkitystä.
 
Itse laittanut lauantain keskipäivän jälkeen jo 3 eri palautetta, ei mitään vastauksia! Lisäksi kirjoitin Jarri Vuorio nimiselle henkilölle (asiakastiedotteen (25.10. tapahtumista) alla hänen nimi) ja sain lukukuittauksen viestistä kolme minuuttia myöhemmin mutta mitään vastausta ei ole häneltäkään kuulunut.

Suomessa asiakkaat eivät osaa tarpeeksi vaatia yrityksiltä ja tässä taas sitten on nähtävissä mihin se johtaa. Kun ei tarvitse palvella lammasasiakkaita, niin ei tarvitse.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
No. Eiköhän toi ensi syksynä nähdä kun Nelonen huomaa yhtäkkiä, että paketti ei menekään kaupaksi. Tietty tässä voisi olla kuluttaja-asiamieheen yhteydessä, saa nähä.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Saako tuon tuloksen jotenkin piiloon tallennetta katsottaessa? Tänään oli aika kikkailu, että sai pidettyä tulospalkin piilossa kun katsoi peliä jälkilähetyksenä... :)
 

Bulvaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Lopetin tilaukseni tänään. Annoin palautetta perjantaina ja eilen. Ei mitään vastausta. Eiköhän tämä riitä.
 

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Onko nyt vuoden kestotilaajilla oikeus kumminkin katkaista sopinus koska homma ei edelleenkään toimi? Missä menee raja? Vieläkö ne voi halutessaan megasen kaistan jakaa asiakkaille keskenään ja lähettää perään hyvityspäiviä? Mitä laki sanoo?? Vielä pari kysymysmerkkiä??

e. Jos myisin netissä tiiliskiven kännykkänä, niin voinko hyvittää tämän lähettämällä toisen tiiliskiven perään?

Naurettava tuo adressi.
 

Torsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Minne tuo ilmoitus hyvityksestä tuli? Laitoin äsken viestiä että kunnon hyvitys tai rahat takaisin, koska liigalla pakettia mainostettu, niin muilla ohjelmilla ei merkitystä.

"Oma tilaus"-kohtaan.

Irtisanomisesta tuli tänään vahvistus ja vaatimukseeni paremmasta hyvityksestä kuin vuorokausi oli minulle lisätty hyvitystä kaksi vuorokautta ja irtisanomisen naishenkilö vahvisti sähköpostitse ja totesi, että oletkin näköjään saanut kolme vuorokautta hyvitystä (eli nämä kaksi vuorokautta + aiemmin saamani yksi). Tekeekö ne tätä tahallaan vai onko ne vaan tyhmiä?

Viimeisimpään viestiini eivät vielä ole vastanneet. Ei oikein tuo kolmen vuorokauden hyvitys lämmitä, kun ei taida Ruutu tarjota oikein mitään katsottavaa noiden kolmen vuorokauden aikana. Olisin kyllä harkinnut vakavasti tämän palvelun kanssa jatkamista, mutta ongelmat lähetyksissä sekä paska asiakaspalvelu eivät jätä muuta mahdollisuutta kuin lopettaa tilaus.
 

Raúl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
On se kumma, että osalle vastataan ja osalle ei. Minulle ei ole tullut yhteenkään viestiin minkäänlaista vastausta ja ihan asiallisia viestejä on lähetetty. Nyt viimeisimmässä vaadin korvausta, koska Ruutu ei antanut minun katsoa maksullista sisältöä. Mitään hyvitystä ei ainakaan omissa tiedoissa näy, eikä sähköpostia ole tullut.

Saavat pari päivää aikaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös