World of Tanks

  • 261 197
  • 2 155

Wilderness

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minnesota Wild
Noniin nyt tarvittais hiukan apuja. Kerron nyt lyhyesti.

Tulin kotiin hyppytunnilla ja päätin iloisesti viettää sen ajan WoT:ssa. Aika vierähtikin erittäin mukavasti. Vähän turhankin mukavasti, sillä tuli niin kiire etten ehtiny kirjautua ulos. Palasin koulusta ja yritin kirjautua tunnuksilleni, mutta tulee ilmoitus, että tilisi on blokattu huomiseen asti syynä omien tappaminen. En keksi muuta kuin, että mukava pikkuveljeni on käynyt koneella ja vähän tehnyt jotain ikävää ilmeisesti.

Ja nyt siihen itse kysymykseen. Eli mihin tuosta voisi lähettää viestin, että saisikohan tuota blokkausta millään pois. Itse en löytänyt, vaikka sitä äsken etsiskelen. Olen myös puusilmä tunnetusti, joten sekin voi olla syynä etten löydä.
 

Nebula

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Crosbyn Pingviinit ja Lindrosin Flyers
Ja nyt siihen itse kysymykseen. Eli mihin tuosta voisi lähettää viestin, että saisikohan tuota blokkausta millään pois. Itse en löytänyt, vaikka sitä äsken etsiskelen. Olen myös puusilmä tunnetusti, joten sekin voi olla syynä etten löydä.

Ensinnäkin, kiva huomata, että tuolla report-toiminnolla on jotain käyttöä, kun olen aiemmin epäillyt sen hyödyllisyyttä.

Minä lähtisin kokeilemaan WoTin nettisivujen kautta "Support" -> "Contact us".
 

Hereworth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Joni Puurula, Flyers
Harvinaisen hieno spesiaali syyskuun ajan. Kohta on jo varat kasassa JPII:hin, kun on päivittäin saanut sen 250 000 krediittiä bonuksena. Yllättävän helposti nuo 15 voittoa saa kasaan, eikä aikaakaan ole ihan hirveästi päivässä mennyt. Onneksi on loppukuu lomaa, voi miljonääriksi tulla näinkin.
 

Andy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ensinnäkin, kiva huomata, että tuolla report-toiminnolla on jotain käyttöä, kun olen aiemmin epäillyt sen hyödyllisyyttä.

Team damagen raportoimiseen siitä ei ole mitään hyötyä. Kyseinen optio on vain jätetty käyttöliittymään helpottamaan niiden sieluntuskaa, jotka eivät käsitä, että WG on jo toteuttanut automaattisen team damagen valvonnan.

Muut optiot kyllä tekevät jotain, ainakin kasvattavat counteria kannassa jos ei muuta. WG sitten varmaan poimii eniten raportoidut sieltä tarkempaan tarkasteluun. Itselläni on ollut pääasiassa idle/bot-nappi käytössä. Toivottavasti sillä ainakin pahimmat bottaajat jäävät nalkkiin.
 

stunt cock

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks, HPK
Itse sain juuri ostettua toisen tier IX nimittäin T54E1. Tällä hetkellä kokeilussa.
Allekirjoittanut hankki myöskin T54E1:n. Tuskaisen T69:n jälkeen T54E1 on tuntunut loistavalta. T69 on siinä mielessä paradoksaalinen, että kultakudeilla tankki on todella OP kasitason tankiksi ysi ja kymppi tierin matseissa. Autoloaderin myötä T69 on myös todella vaarallinen vastus alemman tason tankeille. Sitten heikkoutena ysi ja kymppitason matseissa normaalikutien läpäisy on täysin onneton. Kultakudit piippussa T69:llä on mahdollista tehdä ihan tajutonta tulosta, mutta normikudeilla tankki on melkoisen nuhainen.

T54E1 on muutaman matsin perusteella aivan maaginen support tankki. Verrattuna T69:iin tykki tekee jopa damagea ja jo parilla 105mm tykin kuulalla vähentä jo mukavasti myös kymppitason tankkien healttia. Kuitenkin molemmat tankit ovat suurella todennäköisyydella samoissa matseissa, joten T69:llä on todella vaikeaa tehdä kunnon damagea ilman kultaa. Tai sitten vaan en koskaan oppinut täysin hyödyntämään T69:n vahvuuksia.
 

Wilderness

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minnesota Wild
Itse vetänyt tuolla T69 ihan huippu tuloksia ilman kultakuteja. Siinä pitää vaan hyödyntää sen nopeutta. Kuitenkin tuosta linjasta T71 oli omalla tavallaan aivan täydellinen. Monesti varsinkin Himmeldorfissa, jos tulee kohtaamistaistelu, niin mikään ei ollut mukavampaa kuin mennä ampumaan lippaallinen kymppien perään ja sen jälkeen häippästä kuuseen.

Samoin T69 piti aina yrittää päästä kylkeen tai perään. Jos et pääse niin karkuun vaan ja yrittää uuestaan toista reittiä. Näin itse pärjäsin T69:llä. Itse asiassa olen tehnyt nimenomaan T69 oman ennätyksen kokemuksen määrässä yhdessä kierroksessa.
 

Jusu7

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Omaa kokemusta ei ole T69:stä mutta sen olen huomannut, että vastustajana voi olla todella inhottava vaunu käytettynä oikein. Itse käyttäisin tuota niin, että olisin etulinjan takana ja kävisin tyhjäämässä rullan jonkun kylkeen kun oikea hetki koittaa eli vihu keskittyy johonkin oman jengin heviin tms. Joku sopulipeluri aikoinaan kehui, että kullalla menee kaukaakin kaikki kudit läpi mutta tiedä sitten.

Olen lopultakin päässyt ranskan td-linjassa sen verran eteenpäin, että olen päässyt kelvollisiin vaunuihin käsiksi. Skippasin alemmat tierit läpi koska oman käsitykseni mukaan ovat täyttä kuraa. Talliin jäi AMX AC 1946 ja AMX AC 1948. Jälkimmäisessä ei vielä ole parasta tykkiä mutta tuo 100mm:n on myöskin erittäin hyvä peli. Todella hyvät etupanssarit ja tykit nopeita ja ihan kohtuu tehokkaitakin. Tavoitteena on päästä Focheihin käsiksi kohtapuolin ja kovasti täytyisi näitä grindada.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei ole mullakaan kokemusta t69sta mutta onhan se vaunu täysin op tierilleen jos raskii ampua kultaa, normiammuksilla vaunu onkin sutte ja vaan enää keskinkertainen ja todennäköisesti häviää type 59 face to face kohtaamisessa, amx 50 100 on kaikin puolin paremmin balansissa kuin t69, normiammuksissa hyvä pene ja kullalla erinomainen vaikka ei sentään tuota 300 kuin 69lla.

Fochit ovat odottamisen arvoisia, vielä en ole ihan täysin päässyt sinuiksi tuon t10 rullafochin kanssa niin tuntuu että se ysi oli parempi kun kuitenkin sama runko ja ei rulla tykkiä.
 

stunt cock

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks, HPK
Omaa kokemusta ei ole T69:stä mutta sen olen huomannut, että vastustajana voi olla todella inhottava vaunu käytettynä oikein. Itse käyttäisin tuota niin, että olisin etulinjan takana ja kävisin tyhjäämässä rullan jonkun kylkeen kun oikea hetki koittaa eli vihu keskittyy johonkin oman jengin heviin tms. Joku sopulipeluri aikoinaan kehui, että kullalla menee kaukaakin kaikki kudit läpi mutta tiedä sitten.
Omien kokemuksien perusteella MM heittää T69 todella usein kymppi tason matseihin. Näissä matseissa normikuulilla ei oikein laiteta läpi edes tankkien kyljistä. Toisena heikkoutena on kuulien onneton damage. Tyhjennettäessä rullaa pahaa aavistamattoman vihun kylkeen kerralla kerkeää yleensä laskettamaan maksimissaan kolme kuulaa. Tällöin yhden voi laskea suoraan menetetyn kimmokkeena ja tämän jälkeen lopuilta parilta kuulalta voi odottaa yhteensä alle viiden sadan pinnan damagea.

Tosin saman tason ja alempien tason tankeille T69:n rulla otettuna kylkeen on todella murhaava. Omien kokemuksieni perusteella T54E1 on T69:seen verrattuna ihan eri planeetalta, kun kuitenkin MM heittää tankit suurella todennäköisyydellä samoihin matseihin.

Itseasiassa rullatankkien vaatima pelityyli ei hirveästi eroa KV-2:n vaatimasta pelityylistä seiska ja kasitason matseissa. Molemmilla tykeillä ideana on löytää pahaa aavistamaton vihulainen ja antaa kerralla aimoannos damagea. KV-2:sen tapauksessa tarkkuuspäivityksen myötä tykillä tuntuu osuvan hyvin myös kaukaa, kunhan kohde on paikallaan.
 

Hereworth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Joni Puurula, Flyers
Hmmm, EU-serverit jumissa. Tänäänkös tuo 8.8 patchi sitten tulee, muistaakseni 10-11.9 tuo oli aikataulutettu.

Harmilliseen paikkaan osui kyllä, juuri olin saamassa viimeisen tykin Ferdinandiini, johon sitten loppujen lopuksi päädyin Jagdpanther II:n sijaan. Liikkuvuus toki on aivan naurettava, mutta historiassa Ferdinandin/Elefantin meno taisi olla vielä hankalampaa kuin pelissä, eli paska liikkuvuus on realismia ja siitä ei voine valittaa. Toivottavasti paras moottori helpottaa edes vähän.

Panssari on edellisiin Saksan tankintuhoojiin verrattuna merkittävästi parantunut, kunhan muistaa vaan kulmata etupanssarin ja olla näyttämättä kylkiään. Ainoa vituttava asia panssarissa ovat nuo etuvalojen takana olevat viistot kohdat, porukka ampuu noihin järjestään ja pirun vaikea niitä on piilottaakaan.

88mm l/71 ja 105mm tuntuvat kyllä melkoisilta hernepyssyiltä kovemmissa matseissa, mutta vika voi olla korvienkin välissä sillä esim. Panther II:n 88 tuntuu aivan riittävältä. Grindaus kohti 128mm mörkötykkiä kohti on todella tuskainen, mutta mitä olen lukenut ja kaverilta kuullut on se vaivan arvoinen. Free xp:t menevät kyllä käyttöön, kun tuo vaatii sen 63000xp:ta.
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Hmmm, EU-serverit jumissa. Tänäänkös tuo 8.8 patchi sitten tulee, muistaakseni 10-11.9 tuo oli aikataulutettu.

Jep, tänään siirrytään tuohon uuteen versioon, siksi serverit ovat alhaalla.
 

Käräppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät ja Calgary Flames
Team damagen raportoimiseen siitä ei ole mitään hyötyä. Kyseinen optio on vain jätetty käyttöliittymään helpottamaan niiden sieluntuskaa, jotka eivät käsitä, että WG on jo toteuttanut automaattisen team damagen valvonnan.

Muut optiot kyllä tekevät jotain, ainakin kasvattavat counteria kannassa jos ei muuta. WG sitten varmaan poimii eniten raportoidut sieltä tarkempaan tarkasteluun. Itselläni on ollut pääasiassa idle/bot-nappi käytössä. Toivottavasti sillä ainakin pahimmat bottaajat jäävät nalkkiin.

Joo team damagesta raportoiminen täyttä ajanhukkaa. Eli bänniä tulee jos teamdamagea on liian iso osa suhteessa viholliseen tehtyyn damageen. Toinen tapa on vetää kolme teamkilliä yhteen peliin, josta tulee heti pelin jälkeen bänniä.

Noiden muidenkaan vaihtoehtojen raportointi on mielestäni aika turhaa. Jos jonkun haluat reportoida ja haluat aikaasi tosiaan aikaasi käyttää niin wotin sivuille ticketiä kirjoittamaan.

Ikävä pilata luulosi että tuo idle/bot spämmi auttaisi mitään. Klaanilaiset on laittaneet yhdestä pelaajasta kymmeniä report painalluksia ja ticketillä match replayta yhdestä tunnetusta bottaajasta, mutta vielä tänäkin päivänä tämä jantteri bottailee menemään ja grindaa rahaa type 59:llä.
 

Tiityy

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Habs, D Team + Maajoukkue
Earning Your Steel

Heh, innostuin viikonloppuna ja päätin yrittää Earning You Steel tehtävää. Siinä piti tuhota 20 tankkia kolmella eri laittella (yhteensä siis 60). Vekottimethan olivat Type T-34 (eli kiinalaisten sotka, meinasin jo haksahtaa tässä), Stug III ja Churchill I.
Minullahan ei kiinalaisia vaunuja ole ollut kuin sieltä alkupäästä, joten jouduin aloittamaan Chi-Ha:n stock-versiolla. Aikamoista vääntämistä, mutta mottoriupgraden jälkeen se kuitenkin sujui aika napsakasti. Type 34 taas vaati vaanimista ja suoranaista röyhkeyttä, sen verran hidas peli (varsinkin stockkina) se on.
Stug meni parissa tunnissa, ei varmaan yllätys. Etukäteen ajattelin että Churchin kanssa menee hermot, mutta koska omani oli jo aika upgreidattu, niin huomasin että alkukankeuden jälkeen tappoja alkoikin kertyä. Itse asiassa aloin jopa nauttimaan pelaamisesta sillä ja saatuani 20 täyteen upgreidasin itselleni VII- version ja vielä eilenkin pelaaminen maistui.
Nyt on siis miehekäs olo ja seuraavat 7 päivää premium-tili + 1 000 000 kolikkoa kilahti tilille.
Yleisesti ottaen mielestäni näitä voisi olla lisää, oli ihan hauskaa kokeilla uusia laitteita, päävehkeeni ovat KV-4 ja Ferdi, ilman Premiumia Ferdin alkutaival on ollut kyllä erittäin puuduttavaa (ja rahaavievää), jopa tylsistymiseen asti.
Kokeilitteko muut kyseistä tehtävää ja miten homma sujui?

p.s. Jos ei kellään ole mitään sitä vastaan, niin ajattelin laittaa pystyyn jatkis- kanavan WoTtiin vaikka viikonloppuna jos jotakuta kiinnostaa esim. välittää tilannetietoja liigakierroksesta pelaamisen ohessa :).
 
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tuo kanava on ihan hyvä idea, siinä on vaan sellainen pahanlainen miinus että jokaisen server restartin jälkeen kanava täytyy luoda uudelleen mutta ideana noin muuten hyvä.
 

Jusu7

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tiityy: Saman taskin ajoin viikonloppuna läpi. Noista Stug oli tallissa ja kinkkipelikin tutkittuna, ei tosin koskaan ollut talliin asti löytynyt. Churchill I piti avata ja loppujen lopuksi tuo taski oli yllättävän helppo. Type T-34 oli ihan hieno vekotin, pelasin todella aggressiivisesti ja heti ekaan matsiin 4 tappoa ja nopeasti oli 20 fragia kasassa. Stug oli vanha tuttu jo ja Churchill oli uusi tuttavuus. Loistava etupanssarointi ja tykkikin asiallinen, tykkäsin kovasti vaunusta.

Eilen suoritin td-taskin jossa piti tuhota 4-10 td:illä 60 vihua. Peleissä näkyy td vaunuja tämän taskin takia todella paljon ja jotkut matsit menivät tylsäksi puskassa istumiseksi. Pelasin tuplat omilla tallissa olleilla td:illä ja siinähän tuo sitten oli käytännössä, muutaman extrakierroksen vaati Hetzerillä derppitykillä :) Td linjoja olen grindannut viime aikoina ja talliin on kerääntynyt yllättävän paljon näitä vekottimia:AMX AC 46, AMX AC 48, Hellcat,T28 Prot, Hetzer, Stug III, Jagdpanther, JagdpantherII, Ferdinand,JagdTiger, Jagdpz100E, Obj268, Su-100Y, Su 122-44, Dicker Max, AT-2,AT-7,Tortoise.

Jos joku halajaa tuota taskia nopeasti valmiiksi, suosittelen Hetzeriä derppitykillä ja lastiksi HE ammuksia joilla pystyy tiputtamaan vitosenkin vaunuja yhdellä kudilla. Palkkionahan tästä taskista on 500000 arvoinen tähtäyksen nopeutin ja tämä on erinomainen varuste esim T34:n tai mihin tahansa panssarintuhoojaan.
 

Tiityy

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Habs, D Team + Maajoukkue
Jeps, katselin kuolaten samaa tehtävää mutta tekemättä kyllä jää, tällä hetkellä ei ole kuin ferdi stock ja stugi (ja mulla on yleensä 1-3 tappoo stugilla). Tosin tietysti Hetzerin voisi ostaa takasin (mutta paikat loppuu ja Church VII:sta en halua luopua :). Täytyy vähän tarkastella tilannetta, onhan mulla esimerkiksi tää bonustankki jolle en oikein lämmenny...
En ole rahaa laittanu peliin ja olen sen verran vähän aikaa sit aloittanut ettei ole noita tallipaikkoja eli omat tankit ovat Type T-34, Stug III, Ferdi, Church VII, tää ryssien bonustankki (DPM? DPS?) ja KV-4. Näköjään pari tankkia menee jo siihen että tekee rahaa...
 

MrMacmanaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Noniin nyt on saatu Wn7 rating paranneltua "Greatin" puolelle. Tänään tosin pelit vähän takunnut, joten toivottavasti ei tule kovin isoa droppia.
 

Tiityy

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Habs, D Team + Maajoukkue
Onneks olkoon, olen ankkuroitunut tyypillisesti averageksi, eikä kyllä vielä ainakaan haittaa yhtään, kaipa sitä pitäisi olla kiinnostuneenpi basesta, mutta peli perhana vie mennessään :). Pelaatko paljon klaanipelejä?
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Ei löytynyt ainakaan vielä Jatkoaika-kanavaa wotista. Vai millä nimellä se on? Ja millä serverillä?
 

MrMacmanaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Onneks olkoon, olen ankkuroitunut tyypillisesti averageksi, eikä kyllä vielä ainakaan haittaa yhtään, kaipa sitä pitäisi olla kiinnostuneenpi basesta, mutta peli perhana vie mennessään :). Pelaatko paljon klaanipelejä?

En ole vielä päässyt klaanisotia pelaamaan, kun ei ole mikkiä kommunikointiin eikä 10-tason tankkia. Pian tosin jälkimmäinen ongelma poistuu ja toivottavasti joulun aikoihin ensimmäinenkin.

Kyllä se 4000 pelin kokemus näkyy, kun on tullut viime aikoina pelattua tuolla t1 cunnighamilla ja oltua pelin paras pelaaja noin kahdessa pelissä kolmesta. En nyt hirveästi halua ylpeillä, mutta tulipahan sitä otettua viikonloppuna yksi 15 tapon peli.
Kuva todisteeksi.
 

stunt cock

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks, HPK
Vihdoista viimein sain päivitettyä AMX AC 48:n Fochiksi ja tästähän riemu repesi. AC 48:lla pelaaminen oli yhtä tuskaa. Paperilla tankki vaikutti hyvältä, mutta käytännössä weakspotit olivat yksinkertaisesti liian helppoja osua. Fochiin verrattuna AC 48:n etupanssari on pelkkää paperia. Myös weakspotit ovat AC 48:ssa reilusti helpommat osua. AC 48:lla joutui pelaamaan todella varovasti ja pitämään reilua turvaetäisyyttä vihollisiin. Fochilla pystyy pelaamaan reilusti rohkeammin ja jopa luottamaan panssariin. Myös Fochin camo tuntuu olevan reilusti edeltäjäänsä parempi.

Itse en ole hirveästi pelannut AC 48:n ja stugin tyyppisillä hyvin liikkuvilla mutta paperisilla ja tornittomilla TD vaunuilla. Tässä saattaa myös olla syy siihen, ettei AC 48 milloinkaan tuntunut hyvältä omiin kätösiini. Etäisyyden pito vihollisiin tuntui vaan niin vaikealta. Useissa kartoissa se erityinen kohta, josta erä suurella todennäköisyydella ratkaistaa, vaatii hyvää panssaria tai tornia. Yleensähän nämä kohdat ovat keskellä karttaa. Porukka kun tuntuu yleensä suosivan kartan reunoja (esim. prokhorovka, sverogorsk ja port).
 

Jusu7

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Hyvällä tasolla McManaman vetelet ja hieno matsi tuo T1 veto. Yhtään aliarvioimatta vaikka kyseessä onkin tier 1 matsi, on tuo 15 tappoa aina kova saavutus. Toki mitä ylemmäs mennään, 15 tappoa on tiukemmassa. Alla linkki Mighty Jinglesin 1-4 tierin kisaan jossa jaossa oli iso läjä kultaa. Video vie ko pätkään Youtubessa ja 20 minuutin kohdalta löytyy Hetzerin 15 tapon matsi Ruinbergissä. Toki tuo kannattaa katsoa koko pätkä koska tarjolla hienoja matseja:
World of Tanks - Replay Contest - Tiers 1 to 4 - WINNER - YouTube

Viime aikoina pelin taso on laskenut todella rankasti. Oma veikkaukseni on se, että peliin on tullut niin paljon uusia pelaajia joilla ei taitoa/tietoa pelistä vielä ole. Eilen esim 10 tierin matsissa Prokhorovkan encounterissa oman joukkueen ainoat 10 tierit(2*IS-7) kämppäsivät ylhäältä lähtiessä saarella. Olivat toki viimeiset oman joukkueen hengissä säilyneet mutta tuosta ei voi olla tuloksena muuta kuin tappio. Molemmilla toki voitto% 42-44 ja effit 400 luokkaa.

Oma voitto% on laskenut viime viikkoina, effi on jonkin verran noussut ja kills to deaths suhde liki tuplaantunut. Effin ja Wn6/7 ratingin nosto on tiukassa esim oma viimeisen 1000 matsin Wn7 on 1579 ja tämä on se luku joka itselleni on se tärkein kertomaan siitä missä mennään.
 

stunt cock

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks, HPK
Vihdoista viimein sain päivitettyä AMX AC 48:n Fochiksi ja tästähän riemu repesi. AC 48:lla pelaaminen oli yhtä tuskaa. Paperilla tankki vaikutti hyvältä, mutta käytännössä weakspotit olivat yksinkertaisesti liian helppoja osua. Fochiin verrattuna AC 48:n etupanssari on pelkkää paperia. Myös weakspotit ovat AC 48:ssa reilusti helpommat osua. AC 48:lla joutui pelaamaan todella varovasti ja pitämään reilua turvaetäisyyttä vihollisiin. Fochilla pystyy pelaamaan reilusti rohkeammin ja jopa luottamaan panssariin. Myös Fochin camo tuntuu olevan reilusti edeltäjäänsä parempi.

Itse en ole hirveästi pelannut AC 48:n ja stugin tyyppisillä hyvin liikkuvilla mutta paperisilla ja tornittomilla TD vaunuilla. Tässä saattaa myös olla syy siihen, ettei AC 48 milloinkaan tuntunut hyvältä omiin kätösiini. Etäisyyden pito vihollisiin tuntui vaan niin vaikealta. Useissa kartoissa se erityinen kohta, josta erä suurella todennäköisyydella ratkaistaa, vaatii hyvää panssaria tai tornia. Yleensähän nämä kohdat ovat keskellä karttaa. Porukka kun tuntuu yleensä suosivan kartan reunoja (esim. prokhorovka, sverogorsk ja port).
 

Tiityy

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Habs, D Team + Maajoukkue
Kanavasta

Heh, ajattelin viikonlopuksi laitella tuon kanavan, mutta olen kyllä tänään testaamassa Ferdiä, eli laittelen kanavan nimeltä Jatkis65 siinä kuuden aikaan pystyyn EU2-serverille (en tiedä ovatko nuo kanavat serverikohtaisia?).
 

Lapster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Maple Leafs, Kärpät NE Patriots, RoPS
Heh, ajattelin viikonlopuksi laitella tuon kanavan, mutta olen kyllä tänään testaamassa Ferdiä, eli laittelen kanavan nimeltä Jatkis65 siinä kuuden aikaan pystyyn EU2-serverille (en tiedä ovatko nuo kanavat serverikohtaisia?).

Kanavat eivät ole serverikohtaisia ja pysyvät käytössä niin kauan kunnes serverit käynnistetään uudestaan eli ne pitää luoda aina serveribootin jälkeen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös