Vitutusketju

  • 10 557 649
  • 56 140

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Vittu ja vielä kerran vittu, vittu, vittu sekä vittu että vittu. Vittu, kun ei helpota yhtään vittu. Kaikki menee päin wittua. Vittu. Vittu!
Elämä on - niin WITTU! MAINITSINKO JO MUUTEN, ETTÄ VITUTTAA KOHTUULLISEN PALJON? vittu!
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Suoraan sanottuna vituttaa "työpaikkani" toiminta. Eli siis Itämeren iloisin laivasto. Pidempään jo varustamolla töitä tehnyt, ollut siis niin sanottuna sijaisena ja aina tarvittaessa töihin tullut. Nyt siitä sitten palkitaan niin, että viidettä kertaa minun ohitseni valitaan vakkariksi joku muu kuin minä.
Vittu, että on siistiä, kun itse painaa duunia, osaa hommat, osaa monia eri vakansseja laivalla, tuntee molemmilla Hel-Sto-linjan botskeilla henkilökunnan ja silti saa vain jatkaa tätä samaa.
Näköjään luulevat, että aion olla heidän hyppyytettävissä vuosikaudet. Noh, metsään meni, en todellakaan aio. Miten helvetissä kelpaa tekemään töitä, miten kelpaa opastamaan uusia, muttei kuitenkaan kelpaa tekemään työtä vakituisena?
Pienehkö ristiriita etten sanoisi, mutta minkä sille voi.
 

BLEGI

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bleg, DRW, Man United ja Tommi Huhtala
Vituttaa ilman syytä

On tää ny outoa, kun pitäs olla periaatteessa kaikki kondiksessa, mutta silti vituttaa. Aina nousee joku asia esiin, joka vituttaa vaikkei sillä pitäs olla mitään merkitystä. On tää vaikeeta...
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Juustossa olevat hampaanjäljet. Yksi eniten vituttavimmista asioista ja vaikka kuinka sanoisi asiasta, niin muutosta parempaan ei ole luvassa.
 

J.Petke

Jäsen
Juustossa olevat hampaanjäljet. Yksi eniten vituttavimmista asioista ja vaikka kuinka sanoisi asiasta, niin muutosta parempaan ei ole luvassa.

Nyt on kyllä ihan pakko kysyä, että haukkaako joku suoraan juustosta palasen vai mikä juttu? Ei muuta kun seuraavalla kerralla valelet juuston naga-chilillä niin eiköhän opi tavoille.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Nyt on kyllä ihan pakko kysyä, että haukkaako joku suoraan juustosta palasen vai mikä juttu? Ei muuta kun seuraavalla kerralla valelet juuston naga-chilillä niin eiköhän opi tavoille.

Joku haukkaa aina juustosta palasen. Itse alennun tällaiseen tekoon vasta siinä vaiheessa, kun juustosta on jäljellä sentin paksuinen könttä.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Joku haukkaa aina juustosta palasen. Itse alennun tällaiseen tekoon vasta siinä vaiheessa, kun juustosta on jäljellä sentin paksuinen könttä.

Kyl mää kurkkuun lyän jos joku haukkaisi juustostani. Miksei voi vaikka höylän syrjällä leikata siipaletta?
 

Balrog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Erilliset saarekkeet
Seuraavien adjektiivien käyttö treffi-ilmoituksissa kuohuttaa:

rempseä, huumorintajuinen, sosiaalinen, pirtsakka, spontaani, temperamenttinen.

Kaks sanaa, turn off.

Lapin Kansassa oli kuulemma aikoinaan treffi-ilmoitus: "Mies etsii naista, harrastukset tavalliset"

mielestäni aika jäätävä treffi-ilmoitus.
 

Gleb

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Vituttaa oma tilanne työmarkkinoilla, sitä jos yrittää hakea jotain ihan alaan liittyvää perushommaa niin heti tulee epäilyä että olen ylikoulutettu ja riittäisikö motivaatiota, sitten jos on koulutusta paremmin vastaava niin sitten ei kiinnostus, taidot tai kokemus riitä, jos sattuu löytymään joku missä kaikki natsaisi niin paikkaan tulee joku 100 hakemusta ja homma tyssää viimeistään haastatteluun, sitä kun ei ole puhelahjoiltaan sitä tyyppiä että myisi vaikka hiekkaa arabille. Eihän tästä tilanteesta voi toki syyttää pääosin (ellei ihan kokonaankin) kuin itseään, itsekin toimisin varmasti vastaavalla tavalla työnantajana. Helpottaisi hommaa takuulla reilusti sekin jos saisi tuon tutkinnon valmiiksi asti mutta kun ei siihen intoa löydä millään.
 

SKA1946

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvä jääkiekko
No meille tuli keskiviikkona iso telaketjualustainen kone Pietarin satamaan. Eilen saatiin kautta rantain kuulla, että venäläiset stevarit eivät olleet saaneet sitä laivasta ulos. Laiva jatkoi meidän koneen kanssa matkaa kohti Saksaa.

Laivayhtiön paikalliset edustajat eivät ole edelleenkään olleet meihin yhteydessä.

Suomen kautta sain (reklamaation tehtyäni) selville, että stevarit eivät ole saaneet toisen puolen telaa vetämään. No siihen olisi tarvinnut sen toisenkin ajokytkimen laittaminen oikeaan asentoon. Soitto mulle olisi riittänyt.

Englannissa kone kuitenkin ajettiin laivaan...

Ei tässä muuten mitään mutta kone olisi pitänyt saada töihin. Ventat maksaa ihan oikeasti rahaa.

Vituttaa laivayhtiön toiminta. Vittu.
 

Jeihki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Vituttaa, ettei kellään (ml. minä) tämän rapun asukkaista ole munaa mennä valittamaan törkeästä viikoittaisesta jatkoilumetelöinnistä itse kiusankappaleille.

Voin suositella lämpimästi. Meidän häirikön luona kävi ensin hallituksen pj, sitten kaunis kirje ja kolmannella kerralla itsensä jeppepollari. Siitä tokeni sitten. Ja nämä kaikki luonnollisestikin eri viikonloppuina.

Mutta muutama valitus auttoi siis, joten ryhtiä pyttyyn ja ilmoittamaan.

T: Kerrostalokyttääjä
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Finnkinon asiakaspalvelu: Ilmeisesti ovat vappusimoisaan kun eivät vaivaudu vastaamaan puheluihin. Tai sitten sinne yrittää moni soittaja ja asiakaspalvelijoita on liian vähän, joka puolestaan osoittaa "johdon" kyvyttömyyden ennakoida "pitkien vapaiden" aiheuttamaa ruuhkaa ?
 

Isle of Man

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, TuTo
Finnkinon asiakaspalvelu: Ilmeisesti ovat vappusimoisaan kun eivät vaivaudu vastaamaan puheluihin. Tai sitten sinne yrittää moni soittaja ja asiakaspalvelijoita on liian vähän, joka puolestaan osoittaa "johdon" kyvyttömyyden ennakoida "pitkien vapaiden" aiheuttamaa ruuhkaa ?
Ei tämä vapunaika ole mikään ruuhka-aika. Kevät on yleensäkin leffassa aina hiljaista sesonkia. Siksi siellä ei varmaan puhelinpalvelussa jengiä kauheasti ole.
 

¤Kane¤

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Rupesin emännän autoon vaihtelemaan kesäkumeja ja huomasin että ei täällä Oulunseudullakaan voi enään säilyttää renkaita puolihuolimattomasti.

Oli Avensiksen renkaat aluvanteineen häipynyt tallin vierestä ja noiden lisäksi vielä uudenkarhea
masterin öljylämmitin, ja vitutuksissaan en ainakaan äkikseltään muuta huomannut puuttuvan.

Tämän on täytynyt tapahtua jo syksyllä ennen lumentuloa mutta ei vain ole pistänyt silmään ja juuri kävin hakemassa täysin vastaavan paketin jonka bongasin netistä, ja mietin matkalla että näinköhän tulee maksettua 600e omista renkaista mutta eivät olleet samat.

Olisi niin ihana päästä yllättämään itse teosta tämmöinen kusipää.
 

¤Kane¤

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ei näytä voivan sillä Haukiputaallapa hyvinkin tämä tapahtui.

Aika huolettomasti olen noita vehkeitä säilytellyt mutta pakko näköjään alkaa pitämään kaikki lukkojen takana.
 

Chespa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Jää-Ahmat & HPK
Kämpässä jo nyt +29 ja kesään vielä aikaa.. Vituttaa jo valmiiksi koko kesä. Pitäsköhän muuttaa lapin perukoille..
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei tämä vapunaika ole mikään ruuhka-aika. Kevät on yleensäkin leffassa aina hiljaista sesonkia. Siksi siellä ei varmaan puhelinpalvelussa jengiä kauheasti ole.

Finnkinon joululahjapaketin liput lakkaavat olemasta voimassa keskiviikkona. Selittänee jonkun verran kysyntäpiikkiä. Itse kun eilen jonotin lippuja elokuvateatterissa niin ainakin kolme edelläni ollutta maksoivat omansa lahjakortilla, kuten itsekin.
 

SKA1946

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvä jääkiekko
No meille tuli keskiviikkona iso telaketjualustainen kone Pietarin satamaan. Eilen saatiin kautta rantain kuulla, että venäläiset stevarit eivät olleet saaneet sitä laivasta ulos. Laiva jatkoi meidän koneen kanssa matkaa kohti Saksaa.

Laivayhtiön paikalliset edustajat eivät ole edelleenkään olleet meihin yhteydessä.

Suomen kautta sain (reklamaation tehtyäni) selville, että stevarit eivät ole saaneet toisen puolen telaa vetämään. No siihen olisi tarvinnut sen toisenkin ajokytkimen laittaminen oikeaan asentoon. Soitto mulle olisi riittänyt.

Englannissa kone kuitenkin ajettiin laivaan...

Ei tässä muuten mitään mutta kone olisi pitänyt saada töihin. Ventat maksaa ihan oikeasti rahaa.

Vituttaa laivayhtiön toiminta. Vittu.

On kiva lainata itseään.

Seula saapui itämeren risteilyltä tänään Haminaan. Ajokytkimet oikeaan asentoon ja ulos laivasta.

1 puhelu Pietarissa olisi riittänyt. Voi Vittu!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös