Vitutusketju

  • 10 557 821
  • 56 140

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
On se nyt jumalauta kumma, ettei voi vastata a)soittoihin b)sähköpostiin c)tekstareihin d)facebookviesteihin.
Mikä vittu siinä nyt on niin helvetin vaikeaa? Taas on tämä aika vuodesta, kun ei kiinnosta mikään ja se on "ihan oikeutettua". Se aika koittaa vielä, jolloin ollaan yhteyksissä 10 kertaa päivässä. No joo, en ole ainoa, jolle tämä aina silloin tällöin tapahtuu. Mutta minulla on perkele kirjoitusoikeudet tänne, joten voin avautua vitutusketjuun.
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Työt vitutti, mutta saatuani selville, että tänään vietetään 'ei-vastata-Brunolle'-päivää, helpotti kummasti. Tuollainen nimittäin kiehuttaa ehkä eniten maailmassa.
 

H2O2

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
On se nyt jumalauta kumma, ettei voi vastata a)soittoihin b)sähköpostiin c)tekstareihin d)facebookviesteihin.
Mikä vittu siinä nyt on niin helvetin vaikeaa? Taas on tämä aika vuodesta, kun ei kiinnosta mikään ja se on "ihan oikeutettua". Se aika koittaa vielä, jolloin ollaan yhteyksissä 10 kertaa päivässä. No joo, en ole ainoa, jolle tämä aina silloin tällöin tapahtuu. Mutta minulla on perkele kirjoitusoikeudet tänne, joten voin avautua vitutusketjuun.

Työt vitutti, mutta saatuani selville, että tänään vietetään 'ei-vastata-Brunolle'-päivää, helpotti kummasti. Tuollainen nimittäin kiehuttaa ehkä eniten maailmassa.

Miksiköhän minä yhdistin mielessäni Brunon avautumisen ja tämän: Uutinen Iltas*n sivuilla

Mutta jottei ihan aiheen viereen mentäisi, niin vituttaa suunnattomasti työparinani oleva lapanen.. itseasiassa lapanenkin on kyseisestä henkilöstä mairitteleva kutsumanimi, koska lapasista sentään on joskus hyötyä.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Kela ja kyseisen laitoksen päätökset. Osaavat kyllä yllättää aina mitä ihmeellisimmillä asioilla.

Vittu mitä puupäitä.

Tähän on vastattava, että juuri näin. Kelan takia olen sitten ulosotossa, kun eivät millään suostuneet tarkistamaan minun tuloja, vaikka kaikki tulo- ja menotietoni sinne lähetin. Kelan mukaan minulle olisi pitänyt riittää vuokraan, lainoihin, vakuutuksiin, ihan kaikeen 5000 euroa 9 kuukaudeksi. Pelkästään vuokra ja lainat tuolta ajalta yli 6000. Eli maksuvapautusta olen koettanut anoa.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Tässä on vituttanut jo pitkän matkaa muutenkin, mutta 5e panoksella monivedossa muut oikein mutta Jyri Rönn... Kärpät-HPK pelasin 2,3-2,3!

Ei saatana... ehkä tänään vielä syttyy jokin tulipalo kämpässä ja joku vitun palomestari keksii, että mun palohälyttimessä oli patteri tyhjä, eikä vakuutus korvaa yhtikäs mitään?

Vittu kun vituttaa.
 

eleven

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montréal Canadiens
Nyt se TPS sitten voittaa kun veikkaan sitä vastaan! En ole liigaa sen tarkemmin seurannut, eli en tiedä vaikka tuolle olisi joku järkevämpi syykin. TPS:n surkeat 7 pistettä 19 pelistä ja Pelicansin yli kahden kerroin kuitenkin houkutteli veikkaamaan Pelsuja.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
TPS:n surkeat 7 pistettä 19 pelistä ja Pelicansin yli kahden kerroin kuitenkin houkutteli veikkaamaan Pelsuja.

Jos Pelicansin pelaajat veikkasivat TPS:ää ja vielä Pelsujen +1:llä?
Minua vituttaa ihan muuten vaan olla väärällä puolella Helsinkiä ja sen verran heikossa hapessa, ettei jaksa katsoa jalkapalloa, eikä sen enempää poistua kotiin kaverilta.
 

Sirius

Jäsen
Töissä osa porukasa ei hoida töitään, kunhan norkoillaan ja tehdään sen verran kun aivan pakko eikä ainkaakaan auteta muita. Sitten kun asiakkaat valittavat ylemmälle taholle virheistä, ne jotka ovat hoitaneet oman osansa saavat huudot niskaansa.

Vittu minä tiedä miksi toisten osastolla homma kusee ja kuka on mokannut. Eikä edes kiinnosta. Mutta mun osastolla on asiat kunnossa. Ja se näkyy myös raporteissa, eikä ole kukaan valittanutkaan.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Esimies kun jää kiinni valehtelusta ja että on puhunu paskaa selän takana niin se vituttaa kyllä. Kun asian ottaa esille kysymällä asiaa kahvipöydässä niin sit vituttaa molempia (sekä muita ryhmässä olevia) mutta toisella on "talo" puolellaan. Saas nährä mitä saadaan aikaseks, mä kun en tykkää tollasesta tavasta toimia niin en painele villasella tällä kertaa.
 

Mosku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lieksan hurtat
Maikkarin nettisivut ja lätkä- uutisointi. Vittu, onko kukaan muu sitä mieltä että parin viime vuoden aikana on menty reippahasti kohti Seiskan tasoa?? "Tässä, Katso kuvat, Nyt!!!!"

Muistaakseni ennen tuolla oli ihan asiallisia raportteja ja jopa haastatteluita.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Sinänsä tuo on ihan jees, että valistetaan, mutta tupakoitsijana vituttaa oikeasti kun menee lääkäriin, melkeinpä minkä tahansa asian takia, niin aina syy on tupakoinnnin. Jos minulla on rakkula hepin nokassa, niin se ei todellakaan johdu tupakoinnista, mutta siitä on kuitenkin hyvä pitää saarna. Olen kohta 45 vuotias ja tupakointi ei ole mikään valinta enää joten turha siitä on jauhaa. Tuntuu, että jos en polttaisi, niin en olisi ikinä sairas.

Tämä on kyllä totta. Vituttaahan se, kun 150kg/170cm lääkäri alkaa valistaa tupakan vaaroista. Ihan hieman tekisi valistaa ko. mätisäkkiä lihavuuden vaaroista. Toki ne varmasti saavat provikkaa, kun saavat jonkun ottamaan nuo "tupakasta eroon" napit.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
On se nyt jumalauta kumma, ettei voi vastata a)soittoihin b)sähköpostiin c)tekstareihin d)facebookviesteihin.

Minua vituttaa myös sama, mutta epäilen asian takana olevan jotain muuta. Lähinnä alkaa pelottamaan miksi fellow jatkoaikalainen ei vastaa mihinkään viesteihin/puheluihin. Kohta pakko mennä koputtelemaan ovea. Toivottavasti ei tule kalman haju vastaan. VITTU.
 

Delter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harkimoista vapaa Jokerit
Höyläsin aamulla puoliunessa ja kiireessä pahimmat maitohaivenet naamasta pois. Ihmettelin miksi terien välistä pilkisti muutama paksu ja pikimusta karva, mutta päättelin noiden miehisten jouhien olevan merkki vihdoinkin alkaneesta parrankasvustani. Käytän siis samaa höylää muutaman kerran, joten karvat olivat tietenkin jääneet viime kerrasta koristeeksi. Vetelin posket sileiksi oikein huulia myötäillen ja eikun suihkuun. Kun siinä munasillani annoin veden heleästi hivellä luisevaa kroppaani, tajusin, mistä ne pikimustat karvat olivat höylääni päätyneet. Saatana että sitä tunsi itsensä tyhmäksi.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Osataan sitä Norjassakin: Dagbladetin video norskien turkistarhoilta.

Ehkä joku älyn kalifi vielä tulee väittämään, että a) Suomessa asiat ovat ihan toisella tavalla ja b) että tuossa elinkeinossa ei ole mitään vikaa. Noh, toisaalta olihan orjakauppakin vuosisatoja ihan laillinen elinkeino eli mehihän siinäkin monelta perheeltä leipä, kun tuon joutuivat lopettamaan.

Oikeasti minkälainen ihmishirviö tekee tuollaista työkseen tai lähinnä hoitaa työnsä, niin päin helvettiä kuin tuossakin videossa näkyy? Pitää olla kyllä aivoissa jonkinlaisia muutoksia välittäjäainetasapainoissa, että tuohon pystyy vuodesta toiseen. Ja turha vetää jotain viherpipertäjä korttia kehiin, koska itsekin olen joutunut lopettamaan eläimiä, syön osaa niistä, olen ampunut niitä, mutta en ainakaan tietoisesti ole koskaan kiduttamaan lähtenyt. Voi Jeesus, että vetää vihaksi...

Edit:

Vetää vitutuksen puolelle myös Suomenkin tilanne joltain osin. Juttelin eläinlääkäri tutun kanssa, joka hoitaa parilla pikkupaikkakunnalla sekä lekurin, että eläinsuojelutarkastajan virkaa. Järjestely on tuomittu epäonnistumaan, koska ne samat henkilöt, jotka mahdollisesti laiminlyövät syystä tai toisesta kotieläimiään ja tarvitsisivat eläinlääkärin apua, eivät uskalla kutsua lääkäri, koska sama ihminen tarkastajan ominaisuudessa todennäköisesti kieltäisi eläinten pidon. Kierre on valmis. Oli viimeeksi toissa viikolla käynyt lopettamassa lehmiä, jotka olivat olleet kuukausia sisällä, polvia myöten omassa paskassaan ilman varsinaista hoitoa. Osa oli kuollut ja osa jouduttiin lopettamaan. Veikkasi, että isännälle ehkä tulee eläintenpitokieltoa, joka lasketaan lähinnä kuukausissa, mutta sama homma jatkuu emännän nimissä... .. .
 
Viimeksi muokattu:

J.Petke

Jäsen
Perkeles että on v-mäistä etsiä vuokra-asuntoa Hämeenlinnasta. Pistin lehteenkin ilmoituksen, että etsitään edullista yksiötä niin tähän mennessä on ollut tasan yksi vakavasti otettava kämppä ja sekin liian kallis. Joku muija soitteli aiemmin viikolla ja tarjosi 26m2 kämppää 480€/kk. Meinaakohan oikeasti, että saa tuolla hinnalla jonkun vuokralaisen? Toki yksi vaihtoehto olisi ostaa oma asunto mutta kun sitä ei tiedä mihin sitä joutuu lähtemään jos löytää uusia töitä niin ei viitsi hukata ensiasunnon etuja jos asuu esim. vain vuoden siinä kämpässä.

Ei kenelläkään olisi sijoitusasuntoa tällä seudulla?
 

Isktr

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Vesa-Matti Loiri ja Scarabee.

Ei vittu.

Epätodellista.

Työnnä, Vesku, kara perseese-ee-ee-e-eee-een!!!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös