Vitutusketju

  • 10 559 213
  • 56 140

Rocco

Jäsen
Vituttaa kun ei ole mitään naisjuttuja.

Vanhan kansan totuushan on se, että ronkelit ru........

Ei vaan "huono r*nkkaaja joutuu panemaan."

Vituttaa kun parhaat teevee-ohjelmat tulee öisin ja valvon joka yö n. neljään asti. Tosin ei mulla mitään menoja aamuisin ole, mutta silti.
 

KIMPE

Jäsen
Hienoa, ensimmäistä kertaa elämäni aikana tarvis junaa niin eiköhän ne mee lakkoon, noh onhan seki kokemus ajaa autolla Ouluun tai mennä linkalla. Aikaa menee siihen 6-9h. Kiitos valtio ja VR!
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Vituttaa se, että joka ikinen IFK fani tällä palstalla valittaa ja valittaa joka vitun asiasta.
Paitsi minä. Kaikki on niin äärettömän hyvin ettei paremmin voisi olla.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Vituttaa kun join kaikki illaksi varaamani Laitilan Kukko-oluet ruuanlaiton ja ruokailun yhteydessä. Nyt on sitten pakko lähteä kaupoille.

edit: bonusvitutuksena se, että sormeni ovat gredeliininpunaiset käsiteltyäni paljain käsin punajuuria, eikä edes kolminkertainen käsienpesu näytä auttavan.
 
Viimeksi muokattu:

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Vituttaa kun join kaikki illaksi varaamani Laitilan Kukko-oluet ruuanlaiton ja ruokailun yhteydessä. Nyt on sitten pakko lähteä kaupoille.

edit: bonusvitutuksena se, että sormeni ovat gredeliininpunaiset käsiteltyäni paljain käsin punajuuria, eikä edes kolminkertainen käsienpesu näytä auttavan.
Toivottavasti söitkin niitä punajuuria, semminkin kun olutta meinasit kippailla. Saat aamulla ihastella miellyttävän väristä oksennusta, jos hyvin käy.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Vituttaa kun YouTube on taas kerran seljällään. Viimeisen parin viikon aikana on jatkuvasti tökkinyt tuo sivu, harva se ilta on ollut nurin.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Vituttaa juuri nyt Jimiltä tulevassa Poliisit-sarjassa naispoliisin puhetapa ja tarve päteä.

Joku on näemmä samaa mieltä. Katselin eilen useamman jakson sarjaa ja oikeastaan kaikista muista ohjelmassa esiintyneistä virkavallan edustajista jäi ihan asiallinen ja peruspositiivinen kuva paitsi tästä naisesta. Tuntui kokoajan olevan nimenomaan tarve vittuilla ja vinoilla asiakkaille ja puhe kuulostaa kyllä juurikin siltä, että molempiin poskiin on työnnetty reilu annos pumpulia.

Sinällään ihan asiallinen sarja, vaikka peruspassipoliisin ongelmat eivät mitään crack-luoliin rynnäköimistä olekaan amerikanmalliin, kuten jännittävistä jaksokuvauksista voi päätellä:

Työvuoro alkaa nopeusvalvonnalla ja keskeytyy, kun ryhmä hälytetään valvomaan mopoilijoiden kokoontumista.

Hurjaa.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Toivottavasti söitkin niitä punajuuria, semminkin kun olutta meinasit kippailla. Saat aamulla ihastella miellyttävän väristä oksennusta, jos hyvin käy.
Söin, söin, mutta öisen NHL-matsin takia aamua ei oikeastaan ikinä tullutkaan eli ei myöskään hyvin käynyt. Sormetkin puhdistui sittemmin saunassa ja tänään kaikki on hyvin!
 

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Vituttaa taas noi saatanan tienvaltaajat! Vitun urpot hankkikaa saatana elämä! Meinaavat kuulemma klo 20 asti pilata ihmisten elämää! Vittu!
 
Suosikkijoukkue
HIFK ja brändin juojat. NP#35.
Vituttaa se, että joka ikinen IFK fani tällä palstalla valittaa ja valittaa joka vitun asiasta.

Ei me aina valiteta joka asiasta. Itse olen enimmäkseen maailmaa syleilevässä kännissä tällä palstalla. ((Pure))
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
edit: bonusvitutuksena se, että sormeni ovat gredeliininpunaiset käsiteltyäni paljain käsin punajuuria, eikä edes kolminkertainen käsienpesu näytä auttavan.

Ai jaa, teiksä myös Mamma Malkinin borsht-keittoa? Mulla porisee kattila tulella ja olen pikapuoliin gredelin ihan kokonaan. As always :)
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

I hope he doesn't :D

Mulle tuli kauppareissulla spontaani mieliteko. Ajattelin jopa etsiä kauppiaan käsiini ja kertoa tästä loistavasta ideastani - laita kyltti ja tarvikkeet ja resepti esille. Mutta miestä ei näkynyt, joten lähdin kassan kautta kotiin. Paavikin pysyi kiltisti pöheikössä oikaistessani metsän läpi.
 

UnBeliever

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks
Vituttaa kun tasapainoilee kännin ja krapulan puolella...jos ees ois selkeesti toinen. Ja siitä vesirokosta, ite pidin sen kanssa aikuisena ja yllättävän helpolla pääsi mutta vitutti ne rakkulat kun poksahteli. Vittu kun vituttaa!!
 

Taitopelaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, New York Rangers
Vituttaa, että on aivan helkkarin tylsää. Jos viikonloppuna ei tule lähdettyä minnekään, niin nämä perjantai- ja lauantai-illat ovat yhtä kidutusta. Jotenkin näin viikonloppuisin tuntuu myös siltä, että pitäis osata rentoutua, mutta ei sitä osaa olla oikein tekemättä mitään.

Itse päivät menee mukavasti, mutta illat... Argh!
 

Taitopelaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, New York Rangers
Juo kaljaa?

Mulla on taas toiste päin..päivät on tuskaa, mutta illat menee paremmin. Ottaa kyllä tylsyys päähän urakalla. Arki siis lähinnä, kun en tee yhtään mitään.
Ei kärsi juoda, kun on hyvä treenijakso päällä. Lopulta tuo juominen kääntyisi vaan itseään vastaan ja olisi morkkis ainakin sen pari päivää. Juhannuksena vasta nämä.

Arkisin kuitenkin kaupat ja kaikki paikat on auki, joka jollain tavalla parantaa meikäläisen mieltä. Myös sellainen arjen sopiva vilske on kiva juttu, mutta tällainen hiirenhiljainen viikonloppu... Ehkä se johtuu osittain siitä, että tulee oleskeltua täällä maalla, jossa ei mitään ihmeempää tapahdu. Toinen on varmasti tuo, että juhannusta tulee odoteltua jonkin verran jolloin aika matelee normaaliakin hitaammin.
 

jpet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ducks
Huligaanit itänaapurista vituttavat vieläkin. Menimme eilen vaimon ja lasten kanssa Kaisaniemen metrotunneliin Yliopistonkadun sisäänkäynnistä käsin, kun kymmenkunta metriä meidän takaamme alkoi kuulua vitunmoista ulvontaa, joka pian paljastui slaavilaisperäiseksi kannustushuudoksi" diinaamoo, diinaamoo....". Parivaljakko, joista toisella oli naama ruhjeilla uhosi ja haki selvästikin tappelua. Työnsin vain kärryjä rauhallisesti eteenpäin, kun vaimo oli jo vähän hädissään. Kohdallamme toinen noista idiooteista potkaisi jotain mainoskylttiä, jolloin lapsemmekin jo pelästyivät. Tuolloin ryhdyin jo pohdiskelemaan, että löytyisikö jostain jotain kättä pidempää, jolla puolustautua, mutta onneksi nuo kaverukset jatkoivat matkaansa vähän sivummalle meistä. Hetken kuluttua kysyin yhdeltä vartijalta, että eikö kannattaisi pyytää virkavalta paikalle, jotta he noukkisivat nuo huligaanit kyytiin, johon hän vastasi, että eihän ne ole mitään laitonta tehneet, jonka perusteella näin tulisi menetellä. Ehkäpä hän oli oikeassa, mutta kyllä näin melkein 70 vuotta myöhemmin täytyy vielä kerran kiittää Simo Häyhää siitä, mitä hän silloin tekikään.
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei kärsi juoda, kun on hyvä treenijakso päällä. Lopulta tuo juominen kääntyisi vaan itseään vastaan ja olisi morkkis ainakin sen pari päivää. Juhannuksena vasta nämä.
.

Itsellä kuin ei oikein muita "liikuntaharrastuksia" ole kuin soittelu, niin ei ole oikein väliä. Parempi muutenkin olla juomatta välillä, arvostan.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Minkä takia tämän pallon täytyy olla niin vittumainen paikka asua, että ihmisellä ei voisi olla hetkeäkään hyvä olla. Ensin on suurimman osan vuodesta helvetin kylmä että ulkona ei huvita olla yhtään sen enempää kuin on pakko. Sitten kun ilmat alkaa vähän lämmetä suurin piirtein siedettäviksi niin ilmestyy nämä vittuperkeleen vertakuppaavat kusipäät! Yritäpä siinä terassilla saunaoluttasi nauttia kun koko ajan on kimpussa 7 ja puoli miljardia hyttystä!

Vittu! Minä lopetan ulkona käymisen kokonaan!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös