Vitutusketju

  • 10 571 309
  • 56 150

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei taaskaan tule lämmintä vettä. Videoita ei saa toimimaan (ei saa katsottua videoita), kun ohjekirja on sitten exällä jossain liian hyvssä jemmassa. UDA sääressä on ihan saatanan kipeä. Morkkis. Nenästä tullut verta koko päivän. Tenttikirjaa ei saa mistään kirjastosta, kaikki lainassa. Huomenna joutuu katselemaan pomoa töissä ihan liian monta tuntia. Pää särkee. Perkele.
 

Waky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Re: Re: Re: Re: Sakoista vielä.. sain tänään sakon pyöräilystä väärään suuntaan

Viestin lähetti TM
Seli seli, Tampereella ei kyllä kukaan asu niin sivussa TKL:n reiteiltä että ei jaksaisi kävellä lähimmälle TKL:n pysäkille.

Jos TKL tekisi jotain järkeä bussireiteille ja aikatauluille (ettei vaihdolla matkustaminen kestä toista tuntia) niin ehkä sitten se kannattaa.

Yleensäkin itse suosin pyöräilyä tai kävelyä (näin talvisin) bussin sijaan mikäli mahdollista. Bussi (matkat keskustaan) tulee sen jälkeen ja viimeisenä auto. Valitettavasti tämä katajainen kansa vain hylkii näitä julkisia ja aiheuttaa samalla sen ettei niillä matkustaminen ole aina se taloudellisin vaihtoehto, varsinkaan kaukoliikenteessä.
 

Pingu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Jukurit
Vituttaa ja ihmetyttää taasen kanssaihmisten erilaiset tavat.
Kaveri kävi kylässä kolme vuotiaan lapsensa kanssa. Meidän kani pyöri siinä jaloissa ja tuo ipana sitä silitteli.
Jossain vaiheessa tuo lapsonen potkaisi kania. Ajattelin että kait se oli vahinko, kunnes vähän ajan päästä hän taas potkaisi sitä. Siinä vaiheessa jo ärähdin ja katsoin kysyvästi kaveriani että etkö sano mitään.
Kyllähän hän sitten sanoi, että ei saa potkia kania, se ei ole mikään kissa jota saa potkaista jos se on tuhma!
Siis jumalauta! Ensin ei meinaa edes torua jälkikasvuaan lemmikin potkimisesta ja sitten tuollainen "perustelu" vielä.
 

ozo

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Latvia, Dinamo Riga
Viestin lähetti Pingu
Kyllähän hän sitten sanoi, että ei saa potkia kania, se ei ole mikään kissa jota saa potkaista jos se on tuhma!
Siis jumalauta! Ensin ei meinaa edes torua jälkikasvuaan lemmikin potkimisesta ja sitten tuollainen "perustelu" vielä.

Heh :)
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Vanheneminen vituttaa.
 

ozo

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Latvia, Dinamo Riga
Viestin lähetti Axel K.
Eläinrääkkäykselle nauraminen vituttaa. Mee maahan makaamaan niin mä vähän potkin sua. Katotaan, kauanko naurattaa.

Hah :) Mä nauroin perustelulle eikä eläinrääkkäykselle. Pitää olla aika lailla sekaisin jos nauraa kanin potkimiselle. Nyt naurattaa sun typerä viesti. Ja vituttaa.
 

Cougar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Detroit Red Wings
Viestin lähetti ozo
Hah :) Mä nauroin perustelulle eikä eläinrääkkäykselle. Pitää olla aika lailla sekaisin jos nauraa kanin potkimiselle. Nyt naurattaa sun typerä viesti. Ja vituttaa.
Hehheh tosiaan. Viestissä ei ole mitään typerää ainakaan omasta mielestäni. Itseäni vituttaa suuresti toisen ihmisen vittuilu kun toinen suree. On ihmisestä kiinni sureeko ihmistä vai yksin tietyn aikaa kumppanina elänyttä lemmikkiään. Osaatko taidon empatian suhteen - jättää nimittäin epäilyksen ilmaan. Jätän nyt sanomatta ne pahat sanat. Vituttaa tuo, että pitää edes vastata negatiivisesti kun toinen suree.

Cougar.
 

Axel K.

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti ozo
Hah :) Mä nauroin perustelulle eikä eläinrääkkäykselle. Pitää olla aika lailla sekaisin jos nauraa kanin potkimiselle. Nyt naurattaa sun typerä viesti. Ja vituttaa.

Mua vituttaa tyhmät ja ilkeät ihmiset. Ilman niitä maailma olisi paljon parempi paikka elää.

Minkä vuoksi tyhmiä ihmisiä ei voida lopettaa samalla tavoin kuin sairaita kissoja?
 

mysteeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
kotijoukkue HPK (TPS saa sympatiat)
Re: Väsynyt vittu...

Viestin lähetti Sniper
Ensin ei saa unta ja kun lopulta aamuyöstä nukahtaa niin herää pian kuselle tms. ja sitten valvotaan taas. Tänään heräsin puoli neljä eli unta takana 2,5h. Aivan vitun siistiä.

Vähän samantyyppistä ongelmaa pukkaa, mutta ei sauhuttelun lopettamisen takia.
En edes tiedä miksi, mutta uneton yö takana ja nyt tajuton väsymys ja taisin nukkua saman verran: 2,5h.
Ehkä ajatukset valvottaa täällä.
 

ozo

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Latvia, Dinamo Riga
Viestin lähetti Cougar
Hehheh tosiaan. Viestissä ei ole mitään typerää ainakaan omasta mielestäni. Itseäni vituttaa suuresti toisen ihmisen vittuilu kun toinen suree. On ihmisestä kiinni sureeko ihmistä vai yksin tietyn aikaa kumppanina elänyttä lemmikkiään. Osaatko taidon empatian suhteen - jättää nimittäin epäilyksen ilmaan. Jätän nyt sanomatta ne pahat sanat. Vituttaa tuo, että pitää edes vastata negatiivisesti kun toinen suree.

Osaaksä edes lukea?! Mitä vitun suremista näet näissä minulle osoittamissa sanoissa: Mee maahan makaamaan niin mä vähän potkin sua. Katotaan, kauanko naurattaa. En mä ainakaan näe ja niille lähinnä nauroin, by the way. Minulla ei todellakaan ole mitään lemmikkejä vastaan, itse kun omistan kolme koiraa enkä ole koskaan potkinut niitä ja sureminen on mielestäni ihan OK. Lue tarkemmin, äläkä syyttele ihan ilmasta vedetyillä jutuilla.

Viestin lähetti Axel K.
Mua vituttaa tyhmät ja ilkeät ihmiset. Ilman niitä maailma olisi paljon parempi paikka elää. Minkä vuoksi tyhmiä ihmisiä ei voida lopettaa samalla tavoin kuin sairaita kissoja?

Mua vituttaa sun typerät syyttelyt. Kumpi meistä on loppujen lopuksi ilkeämpi -> Mee maahan makaamaan niin mä vähän potkin sua. Katotaan, kauanko naurattaa. ja lue vaikka lainaukseni. Minä kun en ole haukkunut vielä sua miksikään enkä sanonut tyhmäksi, koska en tunne. Vituttaa tuollainen tekopyhä asenne. Mielestäni se oli hauskaa, kuinka typerän selityksen se iskä heitti lapselleen. Sairaista kissoista puhuminen ja lopettamisesta on ihan täyttä potaskaa. Ymmärsit mua väärin ja heti kävit henkilökohtaisesti kiinni. Fuck you.
 

Axel K.

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
ozo, joissain asioissa täytyy ottaa nollatoleranssi. Me vieläkään ymmärrä, mitä hauskaa noissa tuon idiootin isän saoissa oli. Pikemminkin pelottavaa. Taas on kasvatettu yksi eläinrääkkääjä lisää. No okei, eihän siinä mitään pahaa ole, jos vähän neuloja lokeille syötellään tai kidutetaan siilejä.

Hahhahhaa, onpas sulla tyhmiä koiria. Jos ne on ilkeitä, niitä vois vähän potkasta. Huumoria, by ozo.

edit: Mua yleensä vituttaa myös selittely, mutta ettei tästä nyt aivan ilmiriitaa tule, tapojeni vastaisesti selittelen.

Eli meikäläiselle ei _ensimmäiseksi_ todellakaan tullut mieleen jutun humoristinen puoli. Tottakai ymmärän, että joku voi kokea jutun hauskana, mikä on kuitenkin mielestäni sairasta. Jutun hauskuuden peittää alleen mielikuva isästä, joka potkii avutonta kissaa ja pikkulapsesta, joka ottaa mallia isäsästään ja siirtää ehkä käyttäytymismallinsa omille lapsilleen.

Vaikka naurattaisi, EI SAA nauraa. Tai sitten täytyy pitää turpansa kiinni. Nauraminen on vakavan asian vähättelyä. Huvittavaa on se, että jos ottaa vakavaan asiaan vakavasti kantaa ja sanoo suoraan mielipiteensä, se on jeesustelua. Tosin meikäläiselle se on aivan sama.

Väkivaltaa, eläimiin tai ihmisiin kohdistuvaa ei voi koskaan vähätellä eikä siinä ole koskaan mitään hauskaa.

Kannattaa myös opetella lukemaan rivien välistä.
 
Viimeksi muokattu:

Pingu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Jukurit
Viestin lähetti Axel K.
ozo, joissain asioissa täytyy ottaa nollatoleranssi. Me vieläkään ymmärrä, mitä hauskaa noissa tuon idiootin isän saoissa oli.
Ei sinänsä muuta asiaa, mutta kyseessä oli lapsen äiti.
Luulin tuntevani tuon kaverin, mutta näköjään paljastuu uusia puolia. Tai sitten ihmiset suhtautuvat eläimiin niin eri tavoin, minä ehkä liiankin herkästi.
Huolestuttaa vain kun heillä on useampia kissoja ja koiria, jotta kuinka niitä kohdellaan.
 

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Rappareiden keksimä "old school" -sana tulee nykyään vastaan vähän jokapuolella. Mikä on todella vastenmielistä ja naurettavaa. Old School teillon housuissans. Vitun pellet!
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Provoketju suljettu koska siinä oli liikaa provoilua.

----
Ei vaan, hauskan ketjun pilasivat pöhköt henkilökohtaisuuksiin menijät. Minne voisi perustaa members only-provoketjun? OK jäseniä helppo löytää kuopatusta provoketjusta. Vielä helpompi löytää ei-sopivia.
 
Joo, provoketjun sulkeminen kieltämättä vituttaa, sillä siellä tuli monet oikeasti hauskat hetket koettua...

Lisäksi vituttaa saamattomuuteni kaikessa ja se, etten "puhetaitojeni" (ja myös ulkonäköni) takia koskaan tule kokemaan onnistunutta parisuhdetta.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Vituttaa... minua on satutettu viimeaikoina aivan riittävästi - nyt alkaa riittää...

vlad.
 

Analyytikko_

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, QPR, ManU, Hertha BSC
Vituttaa, kun provoketju on suljettu. Mitä mä nyt teen, kun tenttikirjojen tavaamisen johdosta ahdistus käy ylitsepääsemättömäksi?

Vituttaa jo valmiiksi!
 

ozo

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Latvia, Dinamo Riga
Viestin lähetti Master Chief
Haistakaa vittu, Electronic Arts!

No huh-huh, tosiaan!! :( Money talks. Toisaalta nyt ehkä viimeistään NHL-pelien taso nousee huimasti! Ainakin EA-sarjan pelien.
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Viestin lähetti ozo
No huh-huh, tosiaan!! :( Money talks. Toisaalta nyt ehkä viimeistään NHL-pelien taso nousee huimasti! Ainakin EA-sarjan pelien.

Niin, eihän tämä estä Segaa julkaisemasta NHL 2K7:ää (2K6 tulee vielä ESPN liitteellä) mutta jos siinä on taas ne samat selostajat kuin 2K3:ssa niin tuskin vaivaudun. Toisaalta 2K7:t tulevat todennäköisesti Xbox2/PS3:lle eli ei tod. näk tartte siitä valittaa...
 

Clark Kent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Leafs,Everton, MuSa,P-Kärpät, Sea City Storm
Jees, eiköhän tässä vitutus kasva päivä päivältä. Niskassa vikaa, selässä muutama nikama viturallaan, ja vähän kaikkea vähemmän mukavaa tällä hetkellä. Ei noissa mitään muuta kuin se, että harrastukset kärsii sekä yöunet. No oppiipa taas arvostamaan terveyttä, sitä fyysistäkin.

Naiset taas vaihteeksi pistää risoomaan - Ei millään pahalla naisia kohtaan, ihania ovat - sattuu vaan tää sälli aina ihastumaan vääriin naisiin. Se vituttaa.

Suomen talvi - Joka muistuttaa nykyään enemmän brittiläistä koko vuoden jaksoa - Sataa enemmän vettä kuin laki sallii... - taitaa olla Esterillä paha ripuli.

Kyllähän tää muuten menee mukavasti. Aurinko paistaa (Floridasta lähetetyssä kortissa). Onneksi Suomen kesä on tulossa.

Ai niin, oon optimistinen luonne, onneksi.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Nyt vituttaa. Provoketju mennyt LUKKOON. Missä me nyt leikitään? Kiitos kaikille provoilijoille unohtumattomista kokemuksista :). Kai se sitten on niin, että aikansa kutakin.
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Vituttaa jo etukäteen soittaa työkkäriin ja kysyä uutta haastatteluaikaa. Kuitenkin vain vittuilevat ja kysyvät tarpeettomuuksia. Vituttaa jo etukäteen jäädä työttömyyskorvauksen varaan ja kituuttaa todennäköisesti 1,5 vuotta alle 700 € / kuussa rahamäärällä joka hikiseen riittää vuokraan ja laskuihin. Vituttaa jo etukäteen kun tietää että joutuu tappelemaan työkkärin, kelan ja parhaimmassa tapauksessa sossun kanssa rahasta. Sanalla sanoen vituttaa.

- tinke-80
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös