Vitutusketju

  • 10 579 887
  • 56 150

Jugorov

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikkelin Jukurit, HC Sparta Praha, NY Rangers
Viestin lähetti Bauer
Vittuvittuvittu, ei jaksa esitelmöidä huomenna. Ja SaiPakin ottaa huomenna lättyyn. Vittuvittuvittu...

Vittu mullakin ois huomenna esitelmä koulussa VITTU! Mä vihaan esiintymistä.. ja nyt viel kohtuu suurelle yleisölle... prkl..

Aiheena: Kuinka Jukurit markkinoi ja hoitaa asiakaspalvelua jne.

VITTU!
 

Wilzu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Viestin lähetti Jugorov
Aiheena: Kuinka Jukurit markkinoi ja hoitaa asiakaspalvelua jne.

VITTU!

Esitelmät ovatkin niin kivoja.

Jukureiden markkinoinnista ja asiakaspalvelusta saakin vitutuksen kohteen: ne eivät toimi. Jos ei KalPaa vastaan saada kahta tuhatta katsojaa hallille (siis paikalle, ei tilastoihin), niin on se kumma.

Ja miten ihmeessä kahvin ostamisesta on pitänyt tehdä niin monimutkainen operaatio, että siihen tarvitaan puolet kioskien henkilökunnasta. Makkaratkin ovat vielä kylmiä ja hintavia, sekä olutkin on kallistunut. Kele!
 
Vituttaa tämä, jostain popstarsista tai idolsista ilmestynyt "laulajatar" Jonna, ihan hirveää kääkättämistä, ja lisäksi yksi hänen tekeleensä vainoaa minua joka paikkaan mihin menen!

Mutta jotkut kai tästäkin tykkää ja levyjä ostaa kun se joka paikassa tuntuu soivan.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Vituttaa joka vitun aamu kun herään ellen herää tyttäystäväni vierestä! Haluun oman kämpän saatana! Vitun lukio, vitun intti, vitun krapula kun pitää tulla. Vittu kun vituttaa jotkut vitun tasapelit. Vittu saatana!
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vitun Tepsi!

Joukkue on kuin nippu veteliä kyrpiä ja toimitusjohtaja on yksi iso kyrpä. Vituttaa koko paskasakki. Hoitakaa Kipperi vielä pääkaupunkiseudulle, niin vittu saatte pitää tunkkinne minun puolestani. Vittu!
 

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vittu kun olen tyhmä. Syön pääni. Kaikki muutkin ihmiset voisivat juosta seinään ja pitää suunsa kiinni, idiootteja te olette kuitenkin.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti Pikku Myy
Vittu kun olen tyhmä. Syön pääni. Kaikki muutkin ihmiset voisivat juosta seinään ja pitää suunsa kiinni, idiootteja te olette kuitenkin.

Niin minäkin... vittu kun menen luottamaan ihmisiin niin paskaa tulee niskaan sitten oikein urakalla!

Ampukaa minut - sitokaa koipiini tonni betonia ja kipatkaa Suomenlahteen.

vlad.
 

Mahtiankka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Anaheim Ducks, Luleå HF
Ässät...
 

Dvozak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Vituttaa kun täällä on jotain saatanan jokeri- ja tps-pellejä ruikuttamassa, kun peli on 0-2 tahi 1-3 vieraille. Voi helvetti! On se tietysti erilaista kun on menestykseen totuttu, ollaan lyttäämässä joukkuetta kun pari maalia meneen omiin.

Miksei täällä sitten näy Pelicans-faneja voivottelemassa, muuta kuin minä. Enkä minäkään voivottele olikos se nyt 15.peräkkäisen häviön vuoksi, vaan siksi koska sarjantoisessa päässä vuodesta toiseen majailevien joukkueen kannattajat tulevat tänne noin avautumaan. Valittaisitte mielummin, että pikkurilli on vähän kipeä... ttu... että kalsarit on kosteat... ttu
 
Suosikkijoukkue
Newcastle United, Duane Allman, LP-levyt
Viestin lähetti Dvozak
Valittaisitte mielummin, että pikkurilli on vähän kipeä... ttu... että kalsarit on kosteat... ttu

Sullahan taitaa ne kalsarit olla märät, käyppä vaihtamassa kuivat ja puhtaat alles niin jo helpottaa.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
1. Risteilyn jälkeen töihin palaaminen vituttaa
2. Vituttaa, että viime viikolla kysyin, milloin työprojektin dedis on: vastattiin, että torstaina.
3. Nyt kerrotaankin, että se oli tänään. Vittu.
4. No eipä sitä saatu valmiiksi, vaikka tehtiin (taas) hommia about 10h...
5. Ja meikäläiselle tulee paskaa niskaan, vaikka olen tehnyt ylitöitä (palkatta) viimeiset 3 viikkoa ihan helvetisti
6. Lievä migreenikohtaus kesken tämän päivän ei parantanut tilannetta
7. Kun vihdoin pääsin kotiin, päätin tehdä pasta carbonaaraa
8. Havaitsin, että parmesaani-juusto oli homeessa
9. Parmesaani-juuston piti olla käyttökelpoista tammikuulle asti
10. Huomiseksi pitäisi vääntää englannin esitelmä
11. Huomenna täytyy varmaankin taas olla töissä johonkin ysiin asti.
 
Viimeksi muokattu:

Rocco

Jäsen
Olen downloadannut ainakin 100 kertaa Eminem - Just lose it:n, mutta aina tulee versio täynnä hiljaisuutta. Harmittaa.
 

Mima

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK.
Vituttaa, kun tarkoitukseni oli tulla kirjoittamaan vitututusketjuun ja sitten tajusin, ettei minua vitutakaan mikään.
 
Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
Innokkaana Eppu fanina odottelin keikkapäiviä. Jaffa-areenan keikka osuu hääpäivälleni. Täytyy jättää keikka väliin. Vaimo saattais hermostua jos lähtisin keikkaa katsomaan.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Viestin lähetti Nurmijärven Peto
Innokkaana Eppu fanina odottelin keikkapäiviä. Jaffa-areenan keikka osuu hääpäivälleni. Täytyy jättää keikka väliin. Vaimo saattais hermostua jos lähtisin keikkaa katsomaan.

Eikös niillä ole keikka edellisenä päivänä Tavastialla? Joten eihän tuo nyt mikään ongelma ole.
 

Hamraan

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ottawa Senators, Edmonton
Viestin lähetti Rocco
Olen downloadannut ainakin 100 kertaa Eminem - Just lose it:n, mutta aina tulee versio täynnä hiljaisuutta. Harmittaa.


Eminem lost it.
 

trumppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
V..ttaa aivan sairaasti tuo Club for 5:n uuden levyn radiomainos. Sunnuntai-vehnäjauhomainoksen kaltainen ääni selittää: ..."uskomaton klup voo faiv... täydellinen saundi ilman soittimia... ajatonta musiikkia tässä ajassa..." Tulee noin 100 kertaa päivässä RadioSuomiPopilta, jota on pakko kuunnella töissä. Voi vittu, mitä munavisvaa, en muuta sano.
 

tiikeri

Jäsen
Minua vituttaa tällä hetkellä JYPin hieman alavireinen yv-pelaaminen, jonka takia voitto ryssittiin naapurille.

Ei muuta, jatkakaa.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
EI VITTU

Oli kuorma-auto inssi ja se vitun äijä vittuili koko vitun ajon aikana ja sen jälkeen aivan vitun ärsyttävästi niin että meinasin lyödä sitä vitun mulkkua nyrkillä saatana vittu! Ja sit ne lypsää sitä vitun rahaa joka vitun kerta kun menee sinne vitun katsastuskonttorille niin ettei meinaa riittää ja sitten naureskelee kun etsii kolikoista loput'!11!! VOI VITTU!etin kyllä sen vitun mulkun nimen ja meen tekee jotain vitun sabotaasia sille vitun kusipääpaskiaiselle! nyt kun tulis sanomaan edes päivää se sama äijä ni löisin välittömästi! Repisin siltä lavat ja pään irti saatana!!!!!! Ei edes nukuta vittu kun vituttaa niin vitusti! Että kiitti vaan vitusti! EDIT : VITTU!SIIS VOI HELVETIN PERKELEEN VITUN KUSIPÄÄ VITTU!!!!EI VOI OLLA NOIN VITUN ÄRSYTTÄVÄÄ IHMISTÄ!
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
TURO?

NO TOTTA vitussa mää nyt sen inssin pääsin läpi, oon ajanu k-autoa pienestä pitäemn kotona ja ainoa "rike" jonka tein oli että ajoin 47km/h 50 alueella ja keräsin kuulemma 7 autoa jonoa! Lapuissa luki että olen jonokerääjä, oli ruuhka aika, yleisesti liikenneöity tie jossa on tietyö minkä takia 50 rajoitus. Mitäs siinä sitten teet saatana! tuskin se kolme km on ratkaiseva ettei ne autot ole kauton perässä missä on autokoulun lätkäperseessä. Mitäs siihen sanot vitun TURO?! Tappara?! Hei, mitä vittua!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös