Vitutusketju

  • 10 557 246
  • 56 140

kibe#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
NHL 2005. Miten joku kykenee tekemään näin surkean pelin? Tässä tilastoja edellisestä ottelustani:
HIFK - Blues
Laukaukset 57 - 6
Taklaukset 32 - 7
Tulos: 0-3
Onko tämä oikeudenmukaista? Miksi näin käy aina? Tämä ei ole poikkeus, vaan pikemminkin aina käy näin. Mitä Järkeä on, että tietokone voittaa aina, vaikka kuinka hallitsisi? Eniten koko pelissä vitutaa oikeastaan rankkarit, voiko niistä tehdä maalia? Tietokone toki tekee jokaisesta, mutta mä en ole noin 100 yrityksen jälkeen tehnyt yhtään.Voi vitun vittu, että on paska peli. En varmana osta enää ikinä yhtään EA-Sportsin tekelettä saatana!
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti kibe#9
NHL 2005. Miten joku kykenee tekemään näin surkean pelin? Tässä tilastoja edellisestä ottelustani:
HIFK - Blues
Laukaukset 57 - 6
Taklaukset 32 - 7
Tulos: 0-3
Onko tämä oikeudenmukaista? Miksi näin käy aina?
Sulla on vissiin ollut karvakäsi maalissa ? Itse en ole peliä nähnyt, mutta se helposti tuon selittäisi. Ja oikeudenmukaista se ei ole, reaalimaailmassa Statman osuu enemmän kuin joka toisen kiekon tielle.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Alakerta on hiljentynyt - toistaiseksi, mutta mieltä rassaa ja vitutusta nostaa edelleen perjantainen päin persettä mennyt neuvonpito työnantajan kanssa. Ei mitään myönnytyksiä työnanatajan taholta - ei niin yhtikäs mitään.

Tekis mieli sanoa, että haistakoot vitun koko torvisoittokunta!

vlad.
 

Edit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Frölunda
Ensimmäinen avautumiseni tähän ketjuun:

Tälle päivälle oli sovittu vuokra-asuntoomme esittely, kun kämppä menee myyntiin ja me muutamme ok-taloon. Kävin tuttavan kanssa videokeskustelua webbi-kameran välityksellä ennen kuin lähdimme esittelyn alta pois. Tuli sitten lähdettyä koiran kanssa metsään juoksentelemaan esittelyn ajaksi. Tämä tuttavani soittaa hetken päästä, että olin jättänyt kamerayhteyden auki. Ei siinä mitään, mutta hän pyysi käymään luonansa ennen kotiimme paluuta, oli kuulemma jotain näytettävää. Järkytys oli suuri, kun "fiksuna" miehenä kaveri oli nauhoittanut, mitä esittelyssä tapahtuu, kun yhteys oli kerran jäänyt auki.

Itse järkytys on tässä: Itse esittelyssä ei ollut käynyt ketään, mutta olipa kiinteistövälittäjä keksinyt tekemistä puoleksi tunniksi. Luki meidän tiliotteet, tutki ok-talon kauppakirjat, lainapaperit, talon kaikki muutkin paperit, tyttöystävän kalenteri tuntui kiinnostavan ja vielä jääkaapin sisältökin kiinnosti.

Tässä on aikaisemmin ollut jo kaksi esittelyä ja mietityttääkin, että mitä täällä on aikaisemmin tapahtunut. Erittäin sopiva yhteensattuma, että yhteys jäi juuri tänään päälle ja kaveri oli asian tiimoilta valpas. Voi olla tästä lähtien erittäin vaikeaa luottaa kiinteistövälittäjiin, *ittu.
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
Viestin lähetti Edit


Tässä on aikaisemmin ollut jo kaksi esittelyä ja mietityttääkin, että mitä täällä on aikaisemmin tapahtunut. Erittäin sopiva yhteensattuma, että yhteys jäi juuri tänään päälle ja kaveri oli asian tiimoilta valpas. Voi olla tästä lähtien erittäin vaikeaa luottaa kiinteistövälittäjiin, *ittu.

Ehkä enemmän vituttaa jos ko. välittäjä saa tietää tästä ja nostaa syytteen salakatselusta :)

Loppupeleissä vaikeahan sinun on todistaa, ettei tuo ollut tarkoituksellista. Periaatteessa aina jos käytetään kameravalvontaa yksityistiloissa pitäisi siitä olla ilmoitus näkyvällä paikalla.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Viestin lähetti Peksi34
Vituttaa kun moderasuuttorit veivät minun kirjotusoikeudet ilman mitään järkevää syytä.

Vituttaa tollaset "UHLBÄCKIT", jotka ensiksi ansaitsevat täysin potkunsa, ja tulevat sen jälkeen vielä uudella nickillä poraamaan vitutusketjuun paljastaen samalla itsensä.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Liian usein tulee vierailtua tässä ketjussa - eipä pidä ottaa tavaksi.

Nyt vituttaa - tai ottaa päähän - kun hyvän ystävän ex. on ruvennut häiriköimään soitoin ja panettelemaan tekstiviestein, uhkailutkin kuuluvat repertuaariin. Täsmennetään nyt sen verran, että tämä ex. on mies.

Auttaa koetan mutta kun ei ole oikein omakohtaisia kokemuksia tällaisistä kuvioista niin en tiedä onko avustani hyötyä.

vlad.
 

Rattlehead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gundit
Voihan kyrsä.

Kävin viemässä lykkäysanomusta esikuntaan, että olisin saanut 6 kuukautta lisäaikaa, mutta kuulemma ensi kesä on buukattu täyteen ja seuraava mahdollisuus olisi vasta tammikuussa 2006. Se taas menisi liian kauas. Irtoaisiko puolen vuoden lisäaika menemällä nyt tammikuussa sisään ja ottaisin 180 päivää HSL:ää? Ainakin kaverini pistivät puolen vuoden "komennukselle" oltuaan viikon sisällä, mutta ko. kaveri ei ollut päässyt yo-kirjoituksista läpi, joten sai käskyn tulla uudestaan seuraavassa erässä. Itselläni on päinvastainen tilanne, että kirjoituksista olen kyllä päässyt läpi, mutta kursseja puuttuu vielä aika paljonkin.

Toisaalta vituttaa myös aiemmin jo tässä ketjussa avautumani jonkin näköinen ahdistuneisuushäiriö. Seurauksena mm. lieviä selittämättömiä pelkotiloja, elämistä "eri ajassa" ts. tuntuu siltä että elämä valuu hukkaan ja surkuttelen vaan ajan kulumista. Kaikista vittumaisinta on odotuksen tunne, vaikka ei ole edes mitään syytä semmoseen. Onneksi ko. paska on hellittänyt viime päivinä jonkin verran. Tällaista tuntuu esiintyvän kerran vuodessa n. kuukauden perioideissa.
 

Axel K.

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti Edit
Ensimmäinen avautumiseni tähän ketjuun:

Tälle päivälle oli sovittu vuokra-asuntoomme esittely, kun kämppä menee myyntiin ja me muutamme ok-taloon. Kävin tuttavan kanssa videokeskustelua webbi-kameran välityksellä ennen kuin lähdimme esittelyn alta pois. Tuli sitten lähdettyä koiran kanssa metsään juoksentelemaan esittelyn ajaksi. Tämä tuttavani soittaa hetken päästä, että olin jättänyt kamerayhteyden auki. Ei siinä mitään, mutta hän pyysi käymään luonansa ennen kotiimme paluuta, oli kuulemma jotain näytettävää. Järkytys oli suuri, kun "fiksuna" miehenä kaveri oli nauhoittanut, mitä esittelyssä tapahtuu, kun yhteys oli kerran jäänyt auki.

Itse järkytys on tässä: Itse esittelyssä ei ollut käynyt ketään, mutta olipa kiinteistövälittäjä keksinyt tekemistä puoleksi tunniksi. Luki meidän tiliotteet, tutki ok-talon kauppakirjat, lainapaperit, talon kaikki muutkin paperit, tyttöystävän kalenteri tuntui kiinnostavan ja vielä jääkaapin sisältökin kiinnosti.

Tässä on aikaisemmin ollut jo kaksi esittelyä ja mietityttääkin, että mitä täällä on aikaisemmin tapahtunut. Erittäin sopiva yhteensattuma, että yhteys jäi juuri tänään päälle ja kaveri oli asian tiimoilta valpas. Voi olla tästä lähtien erittäin vaikeaa luottaa kiinteistövälittäjiin, *ittu.

Vedä oikeuteen tai ainakin kerro, minkä virman välittäjästä on kyse. Ettei vaan osu omalle kohdalle. Ei tuommoista saa tehdä. Tuskin on selittelylle varaa, jos tarjolla on videomateriaalia...

On muuten "mielenkiintoinen" tositarina lähipiiristä. Asuntoa yritettiin myydä, mutta ei tuntunut menevän kaupaksi. Myyjä ihmetteli, välittäjä selitteli. Kunne s myyjä kuuli käytävässä välittäjien keskustelua tyyliin "kohta se on kypsä ja saadaa toi kämppä halvalla". Arvatkaa tekikö ko. henkilö enää yli kahden viikon sopimuksia asunnon myymisestä.

Itselläni on kuitenki lähinnä vain positiivisia kokemuksia niistä kiinteistövälittäjistä, joiden kanssa olen enemmän asioinut. Etten ketään tai mitään ammattiryhmää yritä leimata.
 

Jet Pilot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Koovee
Viinako viisasten juoma? Puhelin hukassa, housut revenneenä, kädet ja polvet verillä, joka paikkaa särkee, eikä mitään muistikuvia eilisestä.

Portsarin kanssa oli kuulemma tullut nahisteltua, mikä ei yleensä ole kovin järkevää toimintaa.

Vittu kun vituttaa.
 

Edit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Frölunda
Viestin lähetti varjo
Ehkä enemmän vituttaa jos ko. välittäjä saa tietää tästä ja nostaa syytteen salakatselusta :)

Loppupeleissä vaikeahan sinun on todistaa, ettei tuo ollut tarkoituksellista. Periaatteessa aina jos käytetään kameravalvontaa yksityistiloissa pitäisi siitä olla ilmoitus näkyvällä paikalla.

Copy-paste rikoslaista: "Salakatselu (Rikoslaki 24 luku 6 §)

Joka oikeudettomasti teknisellä laitteella katselee tai kuvaa

1) kotirauhan suojaamassa paikassa taikka käymälässä, pukeutumistilassa tai muussa vastaavassa paikassa oleskelevaa henkilöä taikka

2) yleisöltä suljetussa 3 §:ssä tarkoitetussa rakennuksessa, huoneistossa tai aidatulla piha-alueella oleskelevaa henkilöä tämän yksityisyyttä loukaten,

on tuomittava salakatselusta sakkoon tai vankeuteen enintään yhdeksi vuodeksi.

Yritys on rangaistava."

Ja kyllä omaan asuntoon saa asentaa vaikka millaiset kamerat ilman, että niistä pitäisi ilmoittaa. Yrityksillä tämä asia on niin, kuten yllä toteat. Vai pitäisikö minun kirjoittaa kerrostalon oveen lappu "Huoneistossa olevaan tietokoneeseen on kytketty webbi-kamera, joka saattaa olla päällä"? ;)



Viestin lähetti Axel K.
Vedä oikeuteen tai ainakin kerro, minkä virman välittäjästä on kyse. Ettei vaan osu omalle kohdalle. Ei tuommoista saa tehdä. Tuskin on selittelylle varaa, jos tarjolla on videomateriaalia...

Asia menee huomenna käsittelyyn korkeammalle taholle. Ja ei sitten loppujenlopuksi tarvita kaverilta saatua materiaalia; Ihmettelin, kun kovalevytila alkoi olemaan lopussa ja syykin selvisi hetki sitten. Kone on nauhoittanut eilisestä asti ja nyt on siis koko tapahtuma alusta loppuun hallussa. Aika mielenkiintoista, että ensimmäinen asia, jonka välittäjä meidän asunnossa tekee on se, että hän menee lukemaan meidän papereitamme. Korostetaan nyt vielä sitä, että kaikki kauppakirjat ym. paperit olivat suljetuissa kansioissa. Törkeetä.
 
Viimeksi muokattu:

Rygge

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Jaro
Nyt vituttaa niin paljon ettei veri kierrä. Viime yönä heräsin siihen, että olkapäätä särki jostain syystä aivan järjettömästi. No, yöunet meni siinä sitten, loppuyö hereillä olkapään kanssa tuskaillessa. Nyt sitten töissä keikutaan parin tunnin yöunilla. Ja ikään kuin siinä ei olisi tarpeeksi, kipu olkapäässä on edelleen yhtä kova, ellei jopa pahempi. Vittu.
 

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Käsi vinksahti taas eilen reuhatessa. Aluksi tuntui, että se vaan vähän jomottaa, mutta nyt yön yli pohdittuaan ilmeisesti päätti, että ollaan täysin toimintakyvyttömiä. Saatana. Kun vielä tietää, ettei lääkärissäkäynti auta ja että rasvat vaan helpottaa hieman. Muuten taas vaan kestetän tätä pari viikkoa. Eihän mulla olekan huomenna kuin kaksi tenttiä. Jeah.
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
"Talven tulo yllätti autoilijat"

Niin varmasti yllätti joo. Laittaisivat vaan reilusti otsikoksi, että idiootit kolaroivat jälleen talven ensi liukkailla. On ilmeisen vaikeaa ajaa varovaisesti kun keli on huono.
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Saatana tuli taas juopoteltua kunnolla. Perjantaina lähipubiin muutamalle ja homma päätyyi siihen että kaverin kanssa aamu 8 tinattiin.
Jukurit-Hokki pelissä sitten oli sen luokan kanuuna, että homma meni lieventelyksi ja peli tuli katseltua pääsääntöisesti pubin puolelta. Ja baarissa tappiin asti. Ja se eilinen kanuuna oli jotain kauheeta, siihen päälle vielä nousi kunnon kuume niin oksat pois.

Perkele, viina saa ihmisen vammaiseksi.
 

Edit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Frölunda

Asia on nyt varmistettu poliisilta itseltään. Eli laki meni juuri niin, kuin edellä totesin. Sisätiloissa kuvattaessa ei tarvitse olla ilmoitusta kamerasta. Mikäli kamera kuvaa edes omaa pihaa, niin ilmoitus täytyy olla kameravalvonnasta. Videomateriaali on siis laillista kaikkinensa. Itse juttuun poliisi suhtautui erittäin vakavasti ja mikäli päädyn rikosilmoitukseen ja asia voidaan näyttää toteen, on sillä kohtalokkaat seuraukset itse firmalle sekä varsinkin ko. välittäjälle.

Olen tässä koko päivän odottanut, että ko. välittäjän esimies ottaa yhteyttä asian tiimoilta, mutta ei ole kuulunut. Ilmeisesti luottavat, että todisteita ei ole tai ne ovat laittomia. Aamulla olen ensimmäisenä virka-ajan alkaessa tekemässä rikosilmoitusta.
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Viestin lähetti Edit
Asia on nyt varmistettu poliisilta itseltään. Eli laki meni juuri niin, kuin edellä totesin. Sisätiloissa kuvattaessa ei tarvitse olla ilmoitusta kamerasta. Mikäli kamera kuvaa edes omaa pihaa, niin ilmoitus täytyy olla kameravalvonnasta. Videomateriaali on siis laillista kaikkinensa. Itse juttuun poliisi suhtautui erittäin vakavasti ja mikäli päädyn rikosilmoitukseen ja asia voidaan näyttää toteen, on sillä kohtalokkaat seuraukset itse firmalle sekä varsinkin ko. välittäjälle.

Olen tässä koko päivän odottanut, että ko. välittäjän esimies ottaa yhteyttä asian tiimoilta, mutta ei ole kuulunut. Ilmeisesti luottavat, että todisteita ei ole tai ne ovat laittomia. Aamulla olen ensimmäisenä virka-ajan alkaessa tekemässä rikosilmoitusta.

Kaikenlaisia paskahousuja sitä löytyykin. No kaverilla saattaa olla kiva puhuttelu töissä edessä ja monoa perseelle..
 

Edit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Frölunda
Viestin lähetti jesse72
Kaikenlaisia paskahousuja sitä löytyykin. No kaverilla saattaa olla kiva puhuttelu töissä edessä ja monoa perseelle..

Eiköhän tämä henkilö ole sen vähintäänkin ansainnut? Kumpaa tässä tarkoitat paskahousuksi; minua, kun tartun näin "pieneen" asiaan vai välittäjää? Eniten tosiaan huolestuttaa ne mahdolliset muut tai mahdolliset tulevat "kohteet", joita tämmönen vakoilu koskee. Välittäjän on helppo vakoilla esim. asunnon myyjän taloudellista tilannetta papereista ja tältä pohjalta tehdä kauppoja oman piirin sisällä tmv.
 

Rixa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Joulu. 9 Edellistä joulua mennyt enemmän tai vähemmän työn merkeissä. Nytpä kävi niin hassusti että meitä oli 6 jotka halusivat olla joulun (24-26.12) töissä. Kaksi onnekasta arvottiin, minäpä en ollut onnekas.

Vittu, eipä ole meikällä suunnitelmia jouluksi (muutakuin se että lahjoja en osta). Ketuttaa kohtuullisen paljon.
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Viestin lähetti Edit
Eiköhän tämä henkilö ole sen vähintäänkin ansainnut? Kumpaa tässä tarkoitat paskahousuksi; minua, kun tartun näin "pieneen" asiaan vai välittäjää? Eniten tosiaan huolestuttaa ne mahdolliset muut tai mahdolliset tulevat "kohteet", joita tämmönen vakoilu koskee. Välittäjän on helppo vakoilla esim. asunnon myyjän taloudellista tilannetta papereista ja tältä pohjalta tehdä kauppoja oman piirin sisällä tmv.

Sitä välittäjää tottakai, vittu jätkä menee tonkimaan toisten papereita. Fudut ovat täysin oikein ja tuntuu että ei ole ekaa kertaa asialla..ei muuta kuin hoida homma loppuun asti!!
 

X-Rated

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Lompakko meni hukkaan mukanaan linjurikortti, parin päivän päästä onneksi löysin sen. Sitten myöhästyin bussista tänään koska en löytänyt tarpeeksi isoa pussia luistimilleni. Tämän jälkeen lähdin pyörällä polkemaan kouluun, jossa juuri ennen pysähtymistä kaaduin ja polvi tuli helv. kipeäksi.

- X-Rated
 

Rygge

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Jaro
Viestin lähetti Edit
Olen tässä koko päivän odottanut, että ko. välittäjän esimies ottaa yhteyttä asian tiimoilta, mutta ei ole kuulunut. Ilmeisesti luottavat, että todisteita ei ole tai ne ovat laittomia. Aamulla olen ensimmäisenä virka-ajan alkaessa tekemässä rikosilmoitusta.

Oikein, naulaa vaan se idiootti. Onpahan yksi epärehellinen mulkku vähemmän pilaamassa senkin ammattikunnan mainetta. Tuollaisen jutun jälkeen luulisi olevan kohtalaisen hankalaa saada enää töitä alalta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös