Vitutusketju

  • 10 535 450
  • 56 130

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Työterveyslääkänin luona käyty, sieltä tuli lähete magneettikuvauksiin joka on luultavasti ensi viikon aikana. Sieltä sitten myös suoraan ortopedin luokse näillä näkymin, katsotaan mitä käy. Lääkäri kyllä heitti tuollaisen pika-analyysin "sieltä on luultavasti kaikki paskana", mutta ensi viikolla varmistuu. Nyt hommasin tuollaisen polvituen jonka kanssa pystyy seisomaan ihan normaalisti, kävely onnistuu keppien avulla siten että molempia jalkoja voi käyttää kunhan vaan kepit on matkassa niin voi tarvittaessa varata niiden kanssa.

Pikkuhiljaa...
Murtumaa siis tuskin on. Omasta kokemuksesta päätelty juttu. Nivelsiteet todennäköisesti hyvin pahasti rikki. Ei käy kateeksi.

Ei siinä juoksemisen ja muun liikunnan olen jättänyt melko minimiin kun oli nilkat koko ajan rikki. Vois sitä kai korjata leikkauksellakin ne.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Vituttaa se, miten nykyisin joka ikisessä asiassa pitää hakea niin voimakasta vastakkainasettelua, ja kukaan ei enää edes yritä ymmärtää sitä vastakkaista näkemystä saati asettua siihen jonnekin välimaastoon. Olipa kyse politiikasta tai mistä tahansa asiasta niin valitaan tiukasti se oma puoli, mennään tiukasti muurin taakse ja aletaan sieltä huutelemaan. Parhaiten tämä on viime aikoina näkynyt mm. tässä "rasistit vs. suvakit" -väittelyssä, tai ihan viimeisimpänä tässä Persujen välirikossa "halla-aholaiset vs. soinilaiset", mutta se näkyy nykyisin ihan jo aika pienissä ja mitättömissäkin asioissa. Itse kun on aina ollut sellainen että esitän kyllä mielipiteitäni voimakkaastikin, mutta olen valmis kuuntelemaan myös vastakkaisia mielipiteitä ja tarvittaessa muuttamaan omiani jos se pystytään minulle hyvin osoittamaan että olen väärässä, niin jotenkin rasittavaa tällainen täysin sokea yhdelle puolelle asettuminen ja totaalinen haluttomuus edes kuunnella kunnolla sitä toista osapuolta tai suostumattomuus mihinkään kompromisseihin.

Osittain varmaan mediakin lietsoo tätä, ja ehkä ylikorostaakin juuri näitä äärinäkemyksiä jolloin nämä välimaastoon asettuvat "tolkun immeiset" eivät niin hyvin saa edes ääntään kuuluviin, mutta olen minä jotenkin ollut havaitsevinani että myös ihmisten asenteessa ja suhtautumisessa asioihin on tapahtunut muutoksia ja ilmapiiri on nykyisin jotenkin kovempi, tylympi ja joustamattomampi. Se on tavallaan myös vähän pelottavaa, koska ääriajattelu ei minusta koskaan ole johtanut mihinkään hyvään.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ei siinä juoksemisen ja muun liikunnan olen jättänyt melko minimiin kun oli nilkat koko ajan rikki. Vois sitä kai korjata leikkauksellakin ne.

Korjaa ihmeessä! Minä taistelin vuosikausia rikkinäisen nilkan kanssa, liikunta oli ihan tuskaa ja pakkopullaa ja paino nousi kuin varkain. Leikkauksella uudet nivelsiteet nilkkaan ja sen jälkeen avautui taas ihan uusi maailma. Huomasi että liikunnasta voi taas nauttiakin joten saattoi taas aloittaa monta taakse jäänyttä lajia uudestaan kun huomasi että ei tarvitse koko ajan varoa nilkkaa ja toisaalta ei ole koko ajan sitä nakertavaa kipua. Kuntoutus tuollaisen nilkkaleikkauksen jälkeen oli kohtuullisen pitkä ja tympeä (aika yksitoikkoista puuhaa, paljon toistoja) mutta en ole kyllä katunut hetkeäkään että tuon kuntoon leikkuutin.
 

Prof. Puck

Jäsen
Suosikkijoukkue
***HIFK*** & Norristolainen
Vituttaa se, miten nykyisin joka ikisessä asiassa pitää hakea niin voimakasta vastakkainasettelua, ja kukaan ei enää edes yritä ymmärtää sitä vastakkaista näkemystä saati asettua siihen jonnekin välimaastoon...

Veikkaisin että tämä nettiaika ja some on ainakin osasyyllinen. En ole moista juurikaan havainnut kasvokkain ihmisten kanssa keskustellessa... Anonyymin nimimerkin takaa on helppo huudella mitä sylki suuhun tuo ja ilmiselvästi osa porukasta nauttii trollailuksesta, kuten tälläkin palstalla on monet kerrat ilmi käynyt. Toki asialla on myös se vähemmän positiivinen puoli siinä, että monet ihmiset uskaltavat ainoastaan anonymiteetin takaa tuoda aidot ajatuksensa ja mielipiteensä ilmi.

Siitä kuitenkin samaa mieltä, että harvinaisen raskasta - jopa masentavaa - seurattavaa. En kuitenkaan jaksa uskoa, että enemmistö ihmisistä (ainakaan suomalaisista) kovin kaukana mielipiteittensä kanssa oikeasti olisi. Pikemminkin se äänekäs kummankin äärilaidan vähemmistö saa virtuaalisesti suhteettoman suuren huomion. Vähän sama kuin uutisia seuraamalla. Jos niihin olisi uskominen, niin maailmassa ei tapahdu mitään hyvää, paitsi hassunhauskat uutisten loppukevennykset.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Veikkaisin että tämä nettiaika ja some on ainakin osasyyllinen. En ole moista juurikaan havainnut kasvokkain ihmisten kanssa keskustellessa...

Joo, tämä on ehdottomasti osasyy ja myös vääristää vähän yleiskuvaa koska nämä "ääriajattelijat" monesti on juuri se äänekkäin kansanosa. Mutta huolestuneena ja harmistuneena olen pistänyt merkille että tämä jokotai-ajattelu on lisääntynyt myös median, netin ja somen ulkopuolella, ja tähän törmää nykyisin lähes päivittäin muuallakin. Ja tämä juuri on pistänyt vituttamaan että tämä äärimmäisen mustavalkoinen ajattelutapa näyttää vaan koko ajan lisääntyvän, se saa koko ajan enemmän tilaa ja näkyvyyttä, ja että ns. tolkun ihmiset näyttää alkavan monesti jo luovuttamaan tämän ilmiön edessä kun mikään järkipuhe ei auta ja järkevästi asioihin suhtautuvat ihmiset eivät edes pääse ääneen tämän barrikadien takaa tapahtuvan kilpahuudon seassa.
 

Jerry100

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihdoin Oranssi
Nyt taitaa vitutus olla aikalailla liian pieni tunne.
Muutaman kuukauden ikäinen parisuhde sai sitten yllättävän käänteen kun muija pamahti raskaaksi. Ehkäisy petti ja mulla kusi aivan täysin sukassa jos nanosekunnin ajankaan tuo toinen tosissaan miettisi lapsen pitämistä. Vittu vituttaa vittu vittu saatana perkele Helvetin vittu.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vähintäänkin ärsyttää ellei jopa vituta tuleva juhannus. Piti olla tiedossa porukalla ryyppäystä ja normaali suomalaisten mökkireissu. Eilen yhden tyttöystävä ilmoitti heidän vasta syntyneen vauvansa tulevan myös tälle mökille ja toivoo ettei ketään olisi pahemmin kännissä. Joo ymmärrän kyllä minkä takia tätä toivoo, mutta ei nyt helvetti yhden mukulan takia voi alkaa vaatimaan muiden kymmenen henkilön muuttavan suunnitelmiaan.
 

koukku

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vähintäänkin ärsyttää ellei jopa vituta tuleva juhannus. Piti olla tiedossa porukalla ryyppäystä ja normaali suomalaisten mökkireissu. Eilen yhden tyttöystävä ilmoitti heidän vasta syntyneen vauvansa tulevan myös tälle mökille ja toivoo ettei ketään olisi pahemmin kännissä. Joo ymmärrän kyllä minkä takia tätä toivoo, mutta ei nyt helvetti yhden mukulan takia voi alkaa vaatimaan muiden kymmenen henkilön muuttavan suunnitelmiaan.

Ulkoilette vain vähän enemmän, niin saatte ottaa mun luvalla lämmikettä. Jokainen viettää juhannuksen omalla tavallaan, jos ölppöstä kuluisikin vähän enemmän, niin ei kai silloin edes tule mieleen mennä vauvan kanssa pööpöilemään...
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Vähintäänkin ärsyttää ellei jopa vituta tuleva juhannus. Piti olla tiedossa porukalla ryyppäystä ja normaali suomalaisten mökkireissu. Eilen yhden tyttöystävä ilmoitti heidän vasta syntyneen vauvansa tulevan myös tälle mökille ja toivoo ettei ketään olisi pahemmin kännissä. Joo ymmärrän kyllä minkä takia tätä toivoo, mutta ei nyt helvetti yhden mukulan takia voi alkaa vaatimaan muiden kymmenen henkilön muuttavan suunnitelmiaan.

Kuulostaa aika kusipäiseltä, ja se myös kannattaa sanoa.
 

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
Vähintäänkin ärsyttää ellei jopa vituta tuleva juhannus. Piti olla tiedossa porukalla ryyppäystä ja normaali suomalaisten mökkireissu. Eilen yhden tyttöystävä ilmoitti heidän vasta syntyneen vauvansa tulevan myös tälle mökille ja toivoo ettei ketään olisi pahemmin kännissä. Joo ymmärrän kyllä minkä takia tätä toivoo, mutta ei nyt helvetti yhden mukulan takia voi alkaa vaatimaan muiden kymmenen henkilön muuttavan suunnitelmiaan.

Entäs jos ilmoittaisitte perhe juhannuksesta heille(ellei heidän mökki).

Ei kyllä itselle tulisi mieleen noin tehdä kavereille.

Perhe reissut sitten erikseen.
 

cheap_shot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks, Jokerit, KäPa, Liverpool
Vähintäänkin ärsyttää ellei jopa vituta tuleva juhannus. Piti olla tiedossa porukalla ryyppäystä ja normaali suomalaisten mökkireissu. Eilen yhden tyttöystävä ilmoitti heidän vasta syntyneen vauvansa tulevan myös tälle mökille ja toivoo ettei ketään olisi pahemmin kännissä. Joo ymmärrän kyllä minkä takia tätä toivoo, mutta ei nyt helvetti yhden mukulan takia voi alkaa vaatimaan muiden kymmenen henkilön muuttavan suunnitelmiaan.
Eihän tässä ole mitään ongelmaa, yleensä kaveriporukassa pystyy puhumaan suoraan joten kerrotte juhannuksen gameplanin ja jos ei nappaa niin voi jussia muuallakin viettää.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Vähintäänkin ärsyttää ellei jopa vituta tuleva juhannus. Piti olla tiedossa porukalla ryyppäystä ja normaali suomalaisten mökkireissu. Eilen yhden tyttöystävä ilmoitti heidän vasta syntyneen vauvansa tulevan myös tälle mökille ja toivoo ettei ketään olisi pahemmin kännissä. Joo ymmärrän kyllä minkä takia tätä toivoo, mutta ei nyt helvetti yhden mukulan takia voi alkaa vaatimaan muiden kymmenen henkilön muuttavan suunnitelmiaan.
Sulla oli siis toiveissa vetää kunnon kännit, aamulla kuuden maissa uimaan ja soutelemaan? Potentiaalista Juhannustripla -kamaa? Onneksi olen jo liian vanha tuohon touhuun.

Landelle tietenkin sitä tulee mentyä, 4 aikuista. Safkapuoli suunniteltu, toki alkoholiakin messiin (viiniä), muttei sinne örveltämään mennä. Se lähinnä vituttaa ettei varmaan terassilla tarkene safkata tai pahemmin muutenkaan istuskella.
 

penaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toverit, Inter, Pohjoiskaarre
Eilen yhden tyttöystävä ilmoitti heidän vasta syntyneen vauvansa tulevan myös tälle mökille ja toivoo ettei ketään olisi pahemmin kännissä. .
Mikä pakko naisen on lapsensa kanssa lähteä mökille pilaamaan toisten ihmisten juhannus? Itsekäs ihminen.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Nyt taitaa vitutus olla aikalailla liian pieni tunne.
Muutaman kuukauden ikäinen parisuhde sai sitten yllättävän käänteen kun muija pamahti raskaaksi. Ehkäisy petti ja mulla kusi aivan täysin sukassa jos nanosekunnin ajankaan tuo toinen tosissaan miettisi lapsen pitämistä. Vittu vituttaa vittu vittu saatana perkele Helvetin vittu.
Noi saa joskus yllättäviäkin käänteitä. Frendille kävi samalla tavalla, samoilla fiiliksillä ja päätyi isänä yksinhuoltajaksi oikeuskäsittelyn jälkeen.

Terv. 17v nuoren naisen kummisetä
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tilanne on siis se, että mökki ei ole minun joten minä koen ettei minulla ole oikeutta alkaa mitään vaatimaan ja kuulin, että yksi meistä oli tälle naiselle sanonut ettei vauva kait ketään haittaa. Itseäni en sen anna haitata, vaan vedän kaljaa ja annan vauvan olla kaukana musta. mutta tiedän etukäteen sen aiheuttavan turhaa draamaa. @vetti siinä olet oikeassa, että tarkoitus olisi aamuun astia juhlia, mutta jätetään supertriplat muille. Kännissä en lähde veneilemään tai uimaan.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Nyt taitaa vitutus olla aikalailla liian pieni tunne.
Muutaman kuukauden ikäinen parisuhde sai sitten yllättävän käänteen kun muija pamahti raskaaksi. Ehkäisy petti ja mulla kusi aivan täysin sukassa jos nanosekunnin ajankaan tuo toinen tosissaan miettisi lapsen pitämistä. Vittu vituttaa vittu vittu saatana perkele Helvetin vittu.
Ehdottaisin Jatkoajan Vitutusketjuun avautumisen sijaan asioita syventävää, rauhallista ja pitkää palaveria kyseisen neitosen kanssa - selvin päin ja ilman tiukkoja ennakkoasenteita.
Lisäksi niin yhdessä kuin yksinkin on myös mahdollisuus keskustella "ammatti-ihmisten" kanssa ko. tilanteesta, joka lähtökohtaisesti pitää sisällään isoja ratkaisuja ja valtavasti kaikenmoisia epävarmuustekijöitä, että tuskin ihan hetkeen törmäät moiseen...

Voimia ja rauhaa!
 

Jerry100

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihdoin Oranssi
Noi saa joskus yllättäviäkin käänteitä. Frendille kävi samalla tavalla, samoilla fiiliksillä ja päätyi isänä yksinhuoltajaksi oikeuskäsittelyn jälkeen.

Terv. 17v nuoren naisen kummisetä

Siis sen sun frendi halusi pitää lapsen ja nainen ei olisi halunnut vai? Miten ihmeessä se noin päätyi? Sanoin itse naiselle heti että jos lapsi pidetään niin mä ne ole sitten naisen kanssa missään tekemisissä koskaan enäö
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Siis sen sun frendi halusi pitää lapsen ja nainen ei olisi halunnut vai? Miten ihmeessä se noin päätyi? Sanoin itse naiselle heti että jos lapsi pidetään niin mä ne ole sitten naisen kanssa missään tekemisissä koskaan enäö

Siinähän sitä vastuunkantoa on oikein roppakaupalla ihmeteltäväksi.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Meinaat vissiin että lapsen takia pitäisi olla naisen kanssa yhdessä?

Onko se vastuunkantoa että kumpikaan ei halua lasta mutta silti se pidetään ja lapsi syntyy maailmaan mihin sitä ei haluta?

Et tainnut lukea/ymmärtää ollenkaan mitä kirjoitin? Lueppa lainaamani postauksesi viimeinen lause.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Sori. Järki ei nyt oikein kulje. Ei pitäs kirjoitella mut ahistaa niin saatanan paljon nyt.

Ihan varmasti ahdistaa. Mutta yhdessä te tuohon tilanteeseen olette joutuneet. On se ratkaisu sitten mikä tahansa, muistakaa kunnioittaa toistenne mielipiteitä. Ja kyllä teikäläisenkin pitää kantaa vastuunsa, oli se ratkaisu sitten mikä tahansa. Karkuun lähtemiset ja abortilla painostaminen ovat kusipäiden hommia.
 

Jerry100

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihdoin Oranssi
Ihan varmasti ahdistaa. Mutta yhdessä te tuohon tilanteeseen olette joutuneet. On se ratkaisu sitten mikä tahansa, muistakaa kunnioittaa toistenne mielipiteitä. Ja kyllä teikäläisenkin pitää kantaa vastuunsa, oli se ratkaisu sitten mikä tahansa. Karkuun lähtemiset ja abortilla painostaminen ovat kusipäiden hommia.

Mutta jos tahdostani huolimatta lapsi pidetään niin mitäpä luulet. Haluanko olla kyseisen naisen kanssa enää? Yhdistääkö tämä meitä vai erottaa?

Tämä ei ole mun mielestä todellakaan näin mustavalkoinen asia.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Siis sen sun frendi halusi pitää lapsen ja nainen ei olisi halunnut vai? Miten ihmeessä se noin päätyi? Sanoin itse naiselle heti että jos lapsi pidetään niin mä ne ole sitten naisen kanssa missään tekemisissä koskaan enäö
Nainenhan se loppupeleissä päättää tuossa vaiheessa mitä tapahtuu. Ja toi viimeinen lause... no, jätetään sanomatta. Ymmärrän että vituttaa, mutta jos hän päättää pitää lapsen, niin pakostakin joudut jossain määrin olla tekemisissä. Suosittelen tuota @Surukuku n metodia. Keskustelkaa. Rauhassa ja selvinpäin, kunhan suurin vitutus on mennyt ohi. Ymmärsin ettei ratkaisu ihan akuutti ole?

Mainitsemassani tapauksessa olivat vielä lapsen syntymän jälkeen muutaman kuukauden yhdessä. Erosivat ja molemmat halusivat huoltajuuden, faija sen sai (harvinaista). Mutsi sai toki tapaamisoikeuden.
 
Viimeksi muokattu:

Jerry100

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihdoin Oranssi
niin pakostakin joudut jossain määrin olla tekemisissä. Suosittelen tuota @Surukuku n metodia. Keskustelkaa. Rauhassa ja selvinpäin, kunhan suurin vitutus on mennyt ohi. Ymmärsin ettei ratkaisu ihan akuutti ole?.

Ei se sinänsä ole että hyvin on aikaa vielä tehdä abortti. Mutta tilanne on pahasti ongelmallinen koska kumpikaan ei haluaisi lasta ja ainoa syy ettei laiteta kesken olisi se että nainen kokee tappavansa ihmisen.

Mun ajatus on jos lapsi pidetään tällöin kolmen ihmisen elämä tuhoutuu. Mulla on jo ennestään kaksi lasta joista toinen on ERITTÄIN poikkeuksellisen haastava.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös