Vedonlyönti

  • 3 966 103
  • 21 674

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Mites @Mazaa tai @Patapakka näätte tänään Kankaanpään Jyväskylän vieraana? Kankaanpää on viime aikoina alkanut onnistumaan alkukautta paremmin kotiutuksissaan ja ei kai yksi jaksovoitto tätä taustaa vasten mahdotonta ole Jyväskylästä hakea? X2 olisi kuitenkin ihan hyvää kerrointa tarjolla.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Mites @Mazaa tai @Patapakka näätte tänään Kankaanpään Jyväskylän vieraana? Kankaanpää on viime aikoina alkanut onnistumaan alkukautta paremmin kotiutuksissaan ja ei kai yksi jaksovoitto tätä taustaa vasten mahdotonta ole Jyväskylästä hakea? X2 olisi kuitenkin ihan hyvää kerrointa tarjolla.
Odotan sangen tasaista ottelua. Kankaanpään ML saattaa olla pieni ylikerroin.
 

SJK10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Jaaha, Oulu jäämässä ilman ainuttakaan juoksua ekalla jaksolla :D

Mitähän siellä tapahtuu?
 

SJK10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Nyt noustiin kyllä kuilunpartaalta :) Kunnari tyhjään kenttään kahdella palolla. Maistuu!

Huhhuijaa, saa vielä jännitellä tokankin jakson, #camaboom!

e: Vituiksihan tämä kuitenkin näyttää menevän joka tapauksessa. Kuuteen ensimäiseen vuoroon on tehty kaksi juoksua, ja nyt tarvisi kahteen vuoroon tehdä vähintään se kaksi, ja siinäkään tapauksessa Kempele ei saa tehdä yhtään.
 
Viimeksi muokattu:

Ni$pekt15

Jäsen
Suosikkijoukkue
BOSTON BRUINS
Kankaanpää saisi x repiä toisella jaksolla ja Kajaani hävitä toisenkin jakson vihdille 9 kertoimella niin Nordicin ilmainen pesispetsi 5eurolla olisi voittava. Tuolta puljusta saa yllättävän paljon "ilmaista" rahnaa.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Huhhuijaa, saa vielä jännitellä tokankin jakson, #camaboom!

e: Vituiksihan tämä kuitenkin näyttää menevän joka tapauksessa. Kuuteen ensimäiseen vuoroon on tehty kaksi juoksua, ja nyt tarvisi kahteen vuoroon tehdä vähintään se kaksi, ja siinäkään tapauksessa Kempele ei saa tehdä yhtään.
Matti Korhonen 0/9 ja Hylkilä kehtaa vielä laittaa sen lyömään.

Saisi iso mies nyt edes vähän hävetä, aloitin juuri seurannan ja lopetan sen tähän.

Veikkaus oli päivän alhaalla ja KaMalle ei mennyt betsit läpi. Kossu sentään hoitaa nätisti oman osuutensa. Kossu ja Joensuu menee helposti sekaisin, kun ihmettelee Oulun poikien sekoilua.
 

Bird

Jäsen
Suosikkijoukkue
Urheilullisesti avoimet sarjat
Ja taashan se sitten pesisvihje kosahti, vaikka perustelut olivat mielestäni ihan vakuuttavat.

Olen pelannut kesäkuun alusta lähtien nyt yhteensä 21 Mazaan suosittelemaa kohdetta. Niistä oikein on mennyt tasan yksi, ja palautusprosentti on jäätävä 5,7 %. Läheskään kaikkia vihjeitä en ole huomannut ajoissa, ja lisäksi niinä päivinä, kun vihjeitä on ollut moniin eri kohteisiin, olen pelannut yleensä vain odotusarvoltaan parhaat.

Viime kesänä aivan samalla tavalla toimien Mazaan vihjeillä tuli kuitenkin monta sataa euroa voittoa, mutta nyt ne on kyllä jo hävitty takaisin Veikkaukselle korkojen kera. Ilmeisesti mulla on ollut aivan äärettömän huono tuuri nyt tässä otoksessani, vai näyttääkö Mazaan oma (tai kenties jonkun muun palstalle kirjoitetuista vihjeistä pitämä) kirjanpito siltä, että tämä kesä olisi todellakin ollut surkuhupaisan huono?

Tämän viestin ei siis ole tarkoitus olla minkäänlainen syytös Mazaata kohtaan. Ja ymmärrän totta kai sen, että 21 lyödyn vedon otos on tavattoman pieni. Silti tämä viime kaudesta täydellisesti kääntynyt tuuli alkaa jo ihmetyttää sen verran, että päätin nyt mainita asiasta täällä.
 

Finemil

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuTo
Pakko kompata edellistä kirjoittajaa ja todeta, että pesäpallo tippuu nyt pois vetovalikoimastani. Näin pahasti ei ole tullut takkiin ikinä missään urheilulajissa. Suurin vika tietenkin itsessäni, kun en tarpeeksi hyvin tunne kansallispelimme pääsarjassa pelaavia joukkueita ja pelaajia. Täysin foorumin varassa olen betsejä sisään pistänyt ja usein voitot ovatkin jääneet harmillisen pienestä kiinni. Mazaalle ja Patapakalle kuitenkin täysi tunnustus lajin tietämyksestä ja kiinnostuksen herättämisestä. Jalkapallolla ja koripallolla jatketaan kunnes kiekkokausi taas käynnistyy.
 

Christian74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins ja Tappara
Pakko kompata edellistä kirjoittajaa ja todeta, että pesäpallo tippuu nyt pois vetovalikoimastani. Näin pahasti ei ole tullut takkiin ikinä missään urheilulajissa. Suurin vika tietenkin itsessäni, kun en tarpeeksi hyvin tunne kansallispelimme pääsarjassa pelaavia joukkueita ja pelaajia. Täysin foorumin varassa olen betsejä sisään pistänyt ja usein voitot ovatkin jääneet harmillisen pienestä kiinni. Mazaalle ja Patapakalle kuitenkin täysi tunnustus lajin tietämyksestä ja kiinnostuksen herättämisestä. Jalkapallolla ja koripallolla jatketaan kunnes kiekkokausi taas käynnistyy.

Joo edellisen Oulu-tappion jälkeen tein jo saman päätöksen vaikka itse olen pelannut pesistä paljon vähemmän. Silti 0/4 tykkikohdetta riitti mulle kun totesin lyhyen päässälaskun jälkeen että ainoa keino kääntää kelkka vielä voitolliseksi 4 itselleni epätavallisen ison panostuksen jälkeen olisi ollut lisätä panosta edelleen. Se ei tähän amatöörilajiin oikein tuntunut hyvältä idealta joten päätin skipata pesiksen kokonaan lapuiltani ihan isomman vahingon välttääkseni. Päivällä luin kyllä Mazaan sinällään ihan riittävästi perustellun vihjeen ja teki kovasti mieleni sanoa että jos olisi pakko pelata niin viimeksi nähdyn Oulun jälkeen työntäisin panokseni sen tappiolle. Piti sanoa että itse olen havainnut monet kerrat tehneeni juuri sen virheen että olen tuijottanut joidenkin joukkueiden aiempia pelejä ja niiden tuloksia ihan liikaa ja oppinut sen ettei aiemmilla kohtaamisilla ole mitään merkitystä vaan nykyhetken kunto on se mikä ratkaisee ja siksi olisin valinnut Oulun tappion pelaamisen. Päätin kuitenkin pitää pääni kiinni koska tein em. päätöksen jättää pesis pois lapuiltani ja toisaalta en halunnut että kuulostaisi vittuilulta Mazaata kohtaan koska vuosi sitten mies teki kyllä aikamoista huomiota herättänyttä tulosta. Tosiasia kuitenkin lienee se, että pitkä aikaväli tasoittaa tilastot melko monessa asiassa. Jos joku tekee yhdellä kaudella isot voitot jossain lajissa niin todennäköisesti seuraava kausi sujuu alle keskimääräisen. Itselläkin sama juttu. Joskus tulee kuukausi jolloin melkein joka päivä jään peleissä voitolle niin sitten voikin mennä seuraava kuukausi ihan persiilleen. Harvoin kuitenkaan olen lähtenyt vihjailemaan kun itselläni aika amatööritouhua on koko betsaaminen ja tuntuu että juuri ne kohteet joista alan metelöidä kusevat kaikkein varmimmin.
 

Ni$pekt15

Jäsen
Suosikkijoukkue
BOSTON BRUINS
Jos itselleen isoilla summilla aikoo sokeasti peesailla niin se on sitten oma moka eikä vihjaajalla ole mitään vastuuta sen suhteen.Leftfootkin sanoo ensimmäiseksi säännöksi että jokainen pelaa sen mitä perse kestää hävitä. Yksi tapa betsailla on muodostaa ensin oma mielipide kohteesta ja hakea vahvistusta foorumeilta muiden vihjaajien toimesta( mielellään voitollisia vihjaajia) ja itse kyllä peesaan ylikertoimen hyviksi havaittuja nimimerkkejä sokeasti mutta maltillisilla summilla.
20 kohdetta on järkyttävän pieni otanta ja olihan tuossa aiemmin Sukkelallakin pitkä paska kausi 8 vuoden voitollisen NBA veikkaamisen jälkeen. Ilmeisesti siellä oli tullut peesaajilta aika raipakkaa palautetta asian tiimoilta jolloin myös vihjaaminen taisi loppua. Come back taisi tulla Sukkelallakin heti kun sai nollattua tilanteen ja lopetti maksullisen palvelun jolloin oli vastuussa vain omista rahoista kuten ILMAISELLA vihjaamisella kuuluukin olla. Antaa tulla edelleen vihjeitä tänne palstalle kaikilta vihjaajilta. Leftfootinkin kaltainen velho kusee välillä kaikki vejot,mutta kyllä se come back sieltäkin aina tulee. Pari päivää sitten taisi viimeksi mainita että silloin kun menee päin videota niin panokset alaspäin eikä ylöspäin kuten suuri massa olettaa oikeaoppisen ratkaisun olevan.
 

Yö-Orava

Jäsen
Miksi lähtä merta edemmäs kalaan kun voi tehdä fyrkkaa suomalaisten potkupalloseurojen huonoudella? BATE-1,5 ja helpointa rahaa sitten edellisten europupellusten.

Kiitoksia jälleen @Mazaa :lle vihjeistä.
 

SJK10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Jaa että leftfootinkin kaltainen velho, mitä täällä tapahtuu :D

Saman luokan "velho" kuin muutkin kaltaisensa betsieskot ja ylialipelimiehet.
 

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
Miksi lähtä merta edemmäs kalaan kun voi tehdä fyrkkaa suomalaisten potkupalloseurojen huonoudella? BATE-1,5 ja helpointa rahaa sitten edellisten europupellusten.
Itselläkin osui Veto, Kempele, Kipa, Kiri, Sotkamo ja Kossu.

UCL-karsinnoistakin Lincoln kertoimella 21. On tää helppoa kun pääsee valitsemaan kohteet pelien jälkeen.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Kankaanpää on viime aikoina alkanut onnistumaan alkukautta paremmin kotiutuksissaan ja ei kai yksi jaksovoitto tätä taustaa vasten mahdotonta ole Jyväskylästä hakea? X2 olisi kuitenkin ihan hyvää kerrointa tarjolla.

No juuri sen riittävän jaksovoiton Kankaanpää sai kun saikin kammettua

Miksi lähtä merta edemmäs kalaan kun voi tehdä fyrkkaa suomalaisten potkupalloseurojen huonoudella? BATE-1,5 ja helpointa rahaa sitten edellisten europupellusten.

Mulla oli taas tosta pelistä 1/1 (ensimmäinen puoliaika/lopputulos). Tasapuolisuuden vuoksi mainittakoon, että Seinäjoki (1X) meni v#####i ja samoin Joensuu. Tätähän tää aika pitkälti on, osumaa tulee tasapuolisesti sekä lompakkoon että poskeen. Poski vaan turpoo helpommin kuin lompakko. Okei, mä häivyn taas.
 

Yö-Orava

Jäsen
Saatte tietysti vapaasti olla mitä mieltä lystäätte, ei aiheuta toimenpiteitä. Puolihuumorilla tuon heitin, eikä tuon tarkoitus ollut mennä kenenkään tunteisiin. Paljon mahdollista että betsieskoiltakin löytyy vastaavat tuotot, keinot sen sijaan taitavat olla hieman kyseenalaisempia. Itse kun otan riskiä ja kestän sitä, mainittujen veijareiden toiminnassa tästä ei vastaavasti taida olla tietoakaan. Tämän seurauksena pelikassa on lähes 20-kertaistunut reilusti alle vuoden aikana ja isompia laskuja odotellaan yhä, niihin kuitenkin jo hyvän aikaa henkisesti valmistautuneena.

Itselläkin osui Veto, Kempele, Kipa, Kiri, Sotkamo ja Kossu.

UCL-karsinnoistakin Lincoln kertoimella 21. On tää helppoa kun pääsee valitsemaan kohteet pelien jälkeen.
http://aijaa.com/vg89cn Näytähän sinä omasi. Ettei vaan tule puhuttua pehmoisia. Ja Zagreb osui sitten näemmä myös, hienoa.Tuota ei tänään enää jaksa kaivella mielensäpahoittajille kun on eri välittäjille leviteltynä.

Linkki näemmä kusee toimii. Eipä silti, tuskinpa kiinnostaa sen enempiä kuin vihjaukseni ennen ottelutapahtumiakaan.
 
Viimeksi muokattu:

Ni$pekt15

Jäsen
Suosikkijoukkue
BOSTON BRUINS
Jaa että leftfootinkin kaltainen velho, mitä täällä tapahtuu :D

Saman luokan "velho" kuin muutkin kaltaisensa betsieskot ja ylialipelimiehet.

Betsieskoista ja ylialimiehistä en tiiä mutta Leftiä oon seurannu kohta varmaan sen 10v enemmän ja vähemmän aktiivisesti. Pokeribuumin aikoihin huomasin kaverin blogin ja viihdyttävät läpät jotka jo yksistään erottavat mainitsemani kaverin kaikista noista muista affikalastelijoista. Vähän enemmän kaverilla on meriittejä kuin mainitsemallasi vertailukohteella.
 
Olen pelannut kesäkuun alusta lähtien nyt yhteensä 21 Mazaan suosittelemaa kohdetta. Niistä oikein on mennyt tasan yksi, ja palautusprosentti on jäätävä 5,7 %.
No onpas ollut huono tuuri, kun sillä kuitenkin oli pari viikkoa sitten palautusprosentti 132 tai jotain. No kai siitä on ainakin vähän tultu alaspäin, eikä ihmekään.
Ehkä et ottanut huomioon, että suuri osa on yhden tai kahden tähden kohteita, joilla kalastellaan korkeilla kertoimilla potentiaalisia yllätyksiä. Että ei mitään tasapanoksin tehtäviä vetoja.
 

SlamDunk71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
No onpas ollut huono tuuri, kun sillä kuitenkin oli pari viikkoa sitten palautusprosentti 132 tai jotain. No kai siitä on ainakin vähän tultu alaspäin, eikä ihmekään.
Ehkä et ottanut huomioon, että suuri osa on yhden tai kahden tähden kohteita, joilla kalastellaan korkeilla kertoimilla potentiaalisia yllätyksiä. Että ei mitään tasapanoksin tehtäviä vetoja.

Tässä hyvä esimerkki siitä miksi se otannan suuri koko on tärkeä. Vähän aika sitten oltiin plussalla ja palajon. Nyt taasen lähellä nollatulosta tai karvan alle/päällä. Sillä siis sanon kun ihmettelit taannoin miksi niitä vetoja täytyy olla alla ennekuin voidaan katsoa onko vedonlyöjä voitollinen vai ei.
Edelleen pesisvihjareille kiitosta vaikka en itse peesailekkaan.
 

Yö-Orava

Jäsen
Betsieskoista ja ylialimiehistä en tiiä mutta Leftiä oon seurannu kohta varmaan sen 10v enemmän ja vähemmän aktiivisesti. Pokeribuumin aikoihin huomasin kaverin blogin ja viihdyttävät läpät jotka jo yksistään erottavat mainitsemani kaverin kaikista noista muista affikalastelijoista. Vähän enemmän kaverilla on meriittejä kuin mainitsemallasi vertailukohteella.
Terve, Leftfoot!

Voit tietysti itsellesi selittää asian parhain päin jos se auttaa sinua nukkumaan öisin. Tosiasiassa se, että sulla on mielestäsi keskivertokusettajaa mehukkaammat jutut tai olit mahdollisesti "alasi" pioneerejä, ei tee siitä hyväksyttävämpää millään tavalla.
 
Tässä hyvä esimerkki siitä miksi se otannan suuri koko on tärkeä. Vähän aika sitten oltiin plussalla ja palajon. Nyt taasen lähellä nollatulosta tai karvan alle/päällä. Sillä siis sanon kun ihmettelit taannoin miksi niitä vetoja täytyy olla alla ennekuin voidaan katsoa onko vedonlyöjä voitollinen vai ei.
Kaikkein viisaimmin ko. nimimerkki olisi tehnyt, kun olisi lopettanut kauden vedot silloin kun oli se 127-132 palautusprosentti (en nyt tarkkaan muista paljonko kehui sen olevan). Miksi hän jatkoi? No siksi, kun on tärkeää saada isompi otanta ja varianssia tähän hommaan.
 

Linjatuomari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kaikkein viisaimmin ko. nimimerkki olisi tehnyt, kun olisi lopettanut kauden vedot silloin kun oli se 127-132 palautusprosentti (en nyt tarkkaan muista paljonko kehui sen olevan). Miksi hän jatkoi? No siksi, kun on tärkeää saada isompi otanta ja varianssia tähän hommaan.

Joo ja osakemarkkinoilla rikastuu kun ostaa kun kurssit ovat alhaalla ja myy kun ylhäällä. Ei se sen vaikeampaa ole.
 

SJK10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Betsieskoista ja ylialimiehistä en tiiä mutta Leftiä oon seurannu kohta varmaan sen 10v enemmän ja vähemmän aktiivisesti. Pokeribuumin aikoihin huomasin kaverin blogin ja viihdyttävät läpät jotka jo yksistään erottavat mainitsemani kaverin kaikista noista muista affikalastelijoista. Vähän enemmän kaverilla on meriittejä kuin mainitsemallasi vertailukohteella.

Okei, eli kaverilla on mielestäsi viihdyttävät läpät, mutta mitä sillä on tekemistä voitollisen vedonlyönnin kanssa?

Tosin samaa 18v jonneille suunnattua meemihassuttelua tuo nopealla vilkaisulla näyttää olevan kuin betsieskollakin.
 

SlamDunk71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kaikkein viisaimmin ko. nimimerkki olisi tehnyt, kun olisi lopettanut kauden vedot silloin kun oli se 127-132 palautusprosentti (en nyt tarkkaan muista paljonko kehui sen olevan). Miksi hän jatkoi? No siksi, kun on tärkeää saada isompi otanta ja varianssia tähän hommaan.
Sulla edelleen peruskäsitteet hukassa. Sillä että otoskokoa nostateen pienennetään nimenomaam varianssia ja se EI tarkoita että alkukauden voitot yritetään vetää miinukselle vaan päinvastoin.

Esimerkki.
Otetaan aluksi tuo 20 vetoa
Vedot:20kpl
Palautus%:132%

20x100x1,32= 640€ plussaa

Nostetaan otoskoko, ja p% laskee vielä hyvälle mutta "normaalille" asteelle.

350x100x1,05= 1750€ hyvää.

Esimerkissä käytettiin 100€ tasapanosta.
 

Yö-Orava

Jäsen
Kaikkein viisaimmin ko. nimimerkki olisi tehnyt, kun olisi lopettanut kauden vedot silloin kun oli se 127-132 palautusprosentti (en nyt tarkkaan muista paljonko kehui sen olevan). Miksi hän jatkoi? No siksi, kun on tärkeää saada isompi otanta ja varianssia tähän hommaan.
Jos on ns. löysää rahaa, niin jotainhan niille täytyy keksiä. Täysi toimettomuuskaan ei ole riskitöntä, ja on itse asissa suurta typeryyttä jos hyviä kohteita löytyy. Ainiin mutta ensi kaudella on sitten taas lupa lyödä... miksei saman tien lyö koko loppuelämään riittävää tiliä yhdeltä tai parilta vedolta, miksi rajata tarkastelujakso keinotekoisesti tuohon yhteen kauteen (aiemmin kuukausi)?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös