Vedonlyönti

  • 3 969 085
  • 21 674

Patapakka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Minä olen myös pohtinut koko päivän tuota @Mazaa arvoitusta. Mutta en kehdannut kysyä, koska ajattelin, että jos kaikki muut tajuavat mistä on kyse, niin vaikuttaisin aivan idiootilta :)

Tuo tuomarihomma voi olla aika lähellä oikeaa ja se tuli itsellekin mieleen. Tai jos hän on jonkun joukkueen valmennuksessa tms. mukana.

Sitten minulle tulee vielä mieleen kolmaskin vaihtoehto, mutta sen ääneen sanominen olisi ikävää huhujen levittelyä lajia kohtaan, koska en asiasta siis yhtään mitään tiedä.

Tämähän menee mielenkiintoiseksi. Muita teorioita?
 
Tämähän menee mielenkiintoiseksi. Muita teorioita?
Ei laita vetoja naisten Superpesikseen eikä toiseksi ylimmälle sarjatasolle, kun on niin amatöörien puuhastelua ja kokoonpanot elää eikä niistä ole aina tietoa.
 
Mä veikkaan, että @Mazaa saattaa olla tuomarina noissa sarjoissa. .

Siinä luki, että "tietyistä syistä en vihjaa tänne tiettyjä sarjoja ollenkaan". Jos hän olisi itse tuomarina noissa sarjoissa, olettaisin siinä ennemmin lukevan "tietyistä syistä en lyö vetoa tietyistä sarjoista ollenkaan".

Minä veikkaan, että noiden sarjojen vedonlyönnissä pyörii niin vähän rahaa, että vedonlyöntiyhtiöiden olisi liian helppo yhdistää Jatkoajan nimimerkki ja pelitilin haltija. Tosin bulvaaneillahan Mazaa varmaan joutuu pesisvetonsa hoitamaan. Tuskin hän omalla nimellään saa pesäpalloa veikata muualle kuin Veikkaukselle.
 

Nick Neim

Jäsen
Siinä luki, että "tietyistä syistä en vihjaa tänne tiettyjä sarjoja ollenkaan". Jos hän olisi itse tuomarina noissa sarjoissa, olettaisin siinä ennemmin lukevan "tietyistä syistä en lyö vetoa tietyistä sarjoista ollenkaan".
Minusta nuo eivät mitenkään sulje toisiaan pois. Olisi hyvin kyseenalaista toimintaa tuomarilta antaa vedonlyöntivinkkejä otteluihin joissa itse tuomaroi, vaikka ei itse vetoa löisikään kyseisistä sarjoista.

Voisin toki kuvitella, kuinka Timo Favorin suosittelee isolle porukalle Kärppien isoa kotikerrointa ja itse puhaltaa päätuomarina Raksilassa. Olisihan se aika koomista.
 

Patapakka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tietyistä syistä en vihjaa tänne tiettyjä sarjoja ollenkaan. Suomari ja naisten sekä osittain miesten Ykkönen ovat tavallaan itsestäänselvyyksiä tämän suhteen tällä kaudella. Fiksuimmat osaavat ehkä päätellä enemmän...

Onko tässä nyt vielä jotain, mitä emme ole osanneet ottaa huomioon? Kannattaa analysoida sana sanalta tämä teksti. "Suomari ja naisten sekä OSITTAIN miesten Ykkönen". Minkä takia miesten Ykköspesis on vain osittain pannassa?
 

Patapakka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Sivulta 824 lainaus:

Ehkä kyse on siitä että jollain lailla seuratoiminnassa+tuomarointia ja muuta mitä yleensä näillä pienissä piireissä :)

Minä olin juuri tulossa lainaamaan tätä samaa kohtaa. Jonkinlainen yhdistelmä noista on varmaan se todennäköisin ratkaisu tähän arvoitukseen.

Olisin nauttinut jostain mehukkaammasta paljastuksesta.
 

Patapakka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Saadaankohan tähän asiaan varmuutta ikinä. Jos ei saada, niin mistä se kertoo? Voisiko taustalla kuitenkin olla jotain, mitä ei oikein voi ääneen sanoa?
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Saadaankohan tähän asiaan varmuutta ikinä. Jos ei saada, niin mistä se kertoo? Voisiko taustalla kuitenkin olla jotain, mitä ei oikein voi ääneen sanoa?

Pesäpallo on aidosti rehti suomalainen laji.
Vertaa vaikka ison meren takaisiin kiskojiin.
 

Mikko78

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Saadaankohan tähän asiaan varmuutta ikinä. Jos ei saada, niin mistä se kertoo? Voisiko taustalla kuitenkin olla jotain, mitä ei oikein voi ääneen sanoa?

Eiköhän tuo ole se, että on mukana joko tuomarina tai valmentajana. Seuraihmisillä työsopimuksessa kiellot veikkaamisesta.

Toiseksi en usko että Mazaa mustamaalasi hänelle selvästi tärkeää lajia, joten ne muut spekulaatiot voi unohtaa.
 

Patapakka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Eiköhän tuo ole se, että on mukana joko tuomarina tai valmentajana. Seuraihmisillä työsopimuksessa kiellot veikkaamisesta.

Toiseksi en usko että Mazaa mustamaalasi hänelle selvästi tärkeää lajia, joten ne muut spekulaatiot voi unohtaa.


Juu näin on. Enkä itsekään halua pesäpalloa missään nimessä mustamaalata. Kunhan lähdin hassuttelemaan koko asialla ja lähti vähän käsistä.
 

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
@Saul Goodman


Nyt saa Phoenix+6 2.00. Onko sinulla tiedossa jotain uusia, mullistavia tekijöitä vai onko tämä ns. iskun paikka?

E: nyt 2.03, nämä siis Pinnaclella.
Joo-o, ei ole ainakaan mitään poissaolotietoja vielä.

On sen verran iso muutos että odotan kyllä kokoonpanot..
 

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
Game Notes - Phoenix Mercury

Tuolta kun katsoo niin ei olisi poissaoloja, mutta jostain sitten näkee lopulliset?
Tuonne 07/10/16: Phoenix Mercury @ Chicago Sky - WNBA.com - Official Site of the WNBA box scoreen ilmestyy sitten kokoonpanot ja streamikin alkaa toki ihan näillä minuuteilla.

On kyllä uskomaton muutos kun Pinnacle avasi Phoenixin voiton 2.18 ja nyt se on 4.21 ilman ainakaan julkistettuja poissaoloja. Uskomatonta.

Jos ei ole ketään pois niin otan itse Phoenix +6,5 max bet mutta kannattaa miettiä tarkkaan tällaisessa kerroinmuutoksessa.
 

olleby

Jäsen
Itse otin kanssa isosti, koska mitään merkkejä en löytänyt poissaoloista. Ihan tilastojenkin valossa, Chicago ei ole hetkeen voittanut yli seitsemällä pisteellä otteluaan.
 

Walrus21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Joo-o, livestä otin myös 3,50 kertoimella. Ihan mukavasti lähtenyt käyntiin..
 

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
Chicago pelaa täysin erilaista peliä kuin ainakaan itse olen nähnyt. Aloituksesta vaihdettiin kaksi vai kolmekin pelaa ja hullun juoksemisen sijaan joukkue yrittää selvästi hidastaa peliä ja rakentaa hyökkäystä rauhassa.
 

Walrus21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Chicago pelaa täysin erilaista peliä kuin ainakaan itse olen nähnyt. Aloituksesta vaihdettiin kaksi vai kolmekin pelaa ja hullun juoksemisen sijaan joukkue yrittää selvästi hidastaa peliä ja rakentaa hyökkäystä rauhassa.
Ei näytä kovin vakuuttavalta Phoenix.. onko siellä nyt miten vakavia poissaoloja vai mistä johtuu tämä kerroinmuutos?
 

Walrus21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Eipä toi Phoenix ainakaan puolustussuuntaan ihan hirveästi tee. Chicago saa ihan vapaasti paukuttaa kolmosia. Ihmettelen kyllä edelleen kertoimia tähän otteluun. Otin tuon 3,50 livestä kun Phoenix johti 5 p. Nyt kun Chicago johtaa 5p, saa suunnilleen samoja kertoimia. Mitä siellä oikein odotettiin tapahtuvan?
 

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
Ei näytä kovin vakuuttavalta Phoenix.. onko siellä nyt miten vakavia poissaoloja vai mistä johtuu tämä kerroinmuutos?
Ei ole mitään poissaoloja.
Eipä toi Phoenix ainakaan puolustussuuntaan ihan hirveästi tee. Chicago saa ihan vapaasti paukuttaa kolmosia. Ihmettelen kyllä edelleen kertoimia tähän otteluun. Otin tuon 3,50 livestä kun Phoenix johti 5 p. Nyt kun Chicago johtaa 5p, saa suunnilleen samoja kertoimia. Mitä siellä oikein odotettiin tapahtuvan?
Mistä muka sai 3.50 kun Phoenix johti?
 

Walrus21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ei ole mitään poissaoloja.

Mistä muka sai 3.50 kun Phoenix johti?
mm. bet365, joka tosin oli aika sekaisin tuossa yhdessä kohtaa. Pitkään oli päälle kolmosen kertoimia Phoenixin johtaessa. Kun eroa oli 7p, oli tarjolla 2,75 kerroin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös