Vain elämää – viihdeohjelma

  • 570 753
  • 3 127

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Täytyy sanoa, että näin vanhana mielensäpahoittajana tämän kauden seuraaminen on ollut tuskaa Haberin ja Nikke Ankaran takia. Haber on varmasti pätevä musiikin alalla, mutta hänen yläkoulutasoinen huumori ei vaan uppoa. Miten aikuinen mies voikin olla noin lapsellinen? Nikke taas säälittää, herran lääkitys on kova. Koneet käy pienellä ja silmät näyttää tehon määrän. Jatkuvaa myötähäpeää.
 
Viimeksi muokattu:

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Nyt ei ole tullut katsottua tätä kautta ollenkaan, edes yksittäisiä esityksiä, mutta kuuntelin tämän Petran uusimman ja Petralla on edelleenkin tuo jo Tiktakin ajoilta tuttu ärsyttävä laulumaneeri, eli fraseeraa jotenkin todella omituisella tavalla ja lausuu sanojan ihan ihmeellisesti. Kuulostaa aika ärsyttävältä.

Sama asia on särähtänyt korvaan todella kovaa. En ymmärrä, miksi näitä teinimeininkejä ei ole hiottu pois.
 

Mauri-Antero

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Sama asia on särähtänyt korvaan todella kovaa. En ymmärrä, miksi näitä teinimeininkejä ei ole hiottu pois.

Ja samanlaisia ajatuksia täälläkin. Jotenkin sellanen tunnelma, että Petra pitää itseään vähän liian hyvänä ja monipuolisena laulajana. Ei Petran suuhun sovi oikein mikään muu kuin TikTak. Ja sitten vaikuttaa pettyneeltä kun sanotaan sanonta; ihmiset päättää mitä ostaa, ei artisti.

Olen melko saletti, että tässä jollain tasolla puffataan TikTakin paluuta. Tarjouksia on tullutkin, ja tytöt varsin hyvin tietääkin, että on mielipuolista kieltäytyä varsinkin kun on vielä perhettäkin. "en tee musiikkia rahasta" on järkyttävää naalinpaskaa, varsinkin kun laskut pitäisi maksaa ja omat levyt eivät myy.

Sopikaa nyt perkele erimielisyydet ja kaikkien aikojen paras suomalainen tyttöbändi jälleen yhteen! Maksoi liput mitä maksoi, minä menen keikalle.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Sopikaa nyt perkele erimielisyydet ja kaikkien aikojen paras suomalainen tyttöbändi jälleen yhteen! Maksoi liput mitä maksoi, minä menen keikalle.

Eivätkös nuo iltaa ole yhdessä jo istuneet ja VE:tä katsoneet? Käsittäkseeni myös bändin "röllimimmi" on saanut taidetrippinsä toteuttaa, eli kaiken pitäisi tuossa mielessä olla kunnossa. Kyllä se comeback tulee tapahtumaan kunhan kysyntä entisestään kasvaa. Petrahan julisti etteivät palaa ja tuo tarkoittaa että palaavat melko varmasti. Suomen musiikkikentällä on dominoivia naisartisteja, muttei yhtäkään kunnollista naisbändiä. Pöytä on siis katettuna.

Ja voi saatana miten rasittava tuo Lauran päivä tulee olemaan jos surffataan "sä oot Laura niin aliarvostettu" -laineilla. Nainen saa syyttää ihan itseään ettei tuo kiistaton osaaminen ole päässyt oikeuksiinsa. Tuolle jäätävälle epävarmuudelle ei ole vuosien aikana tehty mitään vaan on paahdettu eteenpäin tuolla kylmällä sekä etäisellä "vittumainen ämmä" -olemuksella. Järjetöntä haaskausta.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Eivätkös nuo iltaa ole yhdessä jo istuneet ja VE:tä katsoneet? Käsittäkseeni myös bändin "röllimimmi" on saanut taidetrippinsä toteuttaa, eli kaiken pitäisi tuossa mielessä olla kunnossa. Kyllä se comeback tulee tapahtumaan kunhan kysyntä entisestään kasvaa. Petrahan julisti etteivät palaa ja tuo tarkoittaa että palaavat melko varmasti. Suomen musiikkikentällä on dominoivia naisartisteja, muttei yhtäkään kunnollista naisbändiä. Pöytä on siis katettuna.

Ja voi saatana miten rasittava tuo Lauran päivä tulee olemaan jos surffataan "sä oot Laura niin aliarvostettu" -laineilla. Nainen saa syyttää ihan itseään ettei tuo kiistaton osaaminen ole päässyt oikeuksiinsa. Tuolle jäätävälle epävarmuudelle ei ole vuosien aikana tehty mitään vaan on paahdettu eteenpäin tuolla kylmällä sekä etäisellä "vittumainen ämmä" -olemuksella. Järjetöntä haaskausta.
Voutilaista ei ole osattu "brändätä" oikein. Joku Kaija Koo on yhtäkkiä valtavirtaa/nuorten suosiossa, vaikka ainakin minun makuun on helvetin paljon paskempi laulaja kun Voutilainen.
 

Brett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, kehä-III:n ulkopuolinen Suomi
Voutilaista ei ole osattu "brändätä" oikein. Joku Kaija Koo on yhtäkkiä valtavirtaa/nuorten suosiossa, vaikka ainakin minun makuun on helvetin paljon paskempi laulaja kun Voutilainen.

Tuo varmasti totta Voutilaisen osalta. Toisena se että häneltä puuttuu se kappale tai ne kappaleet, joissa huudetaan: Voo o o, vou vou voo jne. Tuo on nykyajan hitille pakollinen vaatimus.

Pari jaksoa on tullut katsottua tätä Vaine lämää-kautta ja Nikke Ankara on yllättänyt positiivisesti. Hän onkin ihan tuota samaa räp/hip hop massaa kuin Tsiikit, Fellastiset, Karri koirat, Roope Koirat jne. Luulin että tää Nikke on joku wannabe, mutta ihan yhtä hyvä tuo on kuin muutkin saman nopean puheen alan tyypit. Harmi vaan etten itse ko.tyylistä perusta.

Myös sky is blue, sun is shining, sea is blue over the rainbow -tyyppi on osoittautunut ihan kelpo hepuksi.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Robinille soisin tittelin Vuoden turkulainen joka vuosi. Okei, huisi veto kyllä Samun päivänä. Toivottavasti pitää itsensä Suomen tähdistössä vielä. Aikaa on herralla edetä. En hänen musiikkiaan oikein siedä, mutta muutoin herran luonne kaikenlaiseen hyväntekeväisyyteen on kyllä mallikelpoista.

Lauralta loistoveto myös, kuuluu Sunrise Avenue -suosikkeihini tuo biisi.

Nyt onneksi uutisoitiin, että vanhat napataan takaisin. Hyvä veto, jos tätä nyt halutaan lisää syöttää. Kolmas kausi oli itselle se suosikki. Jäi vähälle katsonnalle Anssi Kelat, Antti Tuiskut sun muut. Toni Wirtanen ja muiden Apulanta-vedot jäi itselle korkealle suosikeissa, joten tuo uutinen miellytti.

Uutinen siis tosiaan tässä: Tässä ovat syksyn Vain elämää -artistit – vanhat tutut palaavat Satulinnaan! | Nelonen.fi
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
All Stars -kauden kokoonpano kuulostaa todella hyvältä. Ainoastaan Vartiainen on täysi turhake, koska hän ei sovi persoonana ollenkaan VE-formaattiin, jossa pitäisi vähän osata raottaa omia salaisuuksiaan.

Ehkä kuitenkin jäin hivenen kaipaamaan nimiä Paula Vesala (dominoi omaa kauttaan), Elastinen ja Anssi Kela. No ehkä sitten joskus uudestaan.
 

Ralph

Jäsen
Olisivat ensin odottaneet yhden uuden kauden, seitsemännen, ja sitten tehneet all-stars-kauden niin, että jokaiselta aiemmalta kaudelta olisi yksi. Nyt siellä on ensimmäiseltä kaudelta kolme.
 

Siivu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Habs, Ilves
Ellei pian nähtävä Ankaran versio ole huonointa vainelämää ikinä, niin mikä sitten on? Lähiökapakan laulajista 50% saisi tangerrettua paremmin ja henkilökohtaisesti hitottaa rumempien sanojen yhyttäminen biisiin. Ihan kasvatusmielessä ja sointuukin huonommin.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Olisivat ensin odottaneet yhden uuden kauden, seitsemännen, ja sitten tehneet all-stars-kauden niin, että jokaiselta aiemmalta kaudelta olisi yksi. Nyt siellä on ensimmäiseltä kaudelta kolme.

Cheek on haluttu ehdottomasti VE-superstoorinsa vuoksi mukaan ja tämän maan suosituin on varmasti vaatinut että frendinsä Kaija sekä Jari ovat mukana. Ja toisaalta ensimmäiselle sesongille pitää muutenkin antaa enemmän kunniaa, koska tuolloin artistit altistivat itsensä jollekin minkä seurauksia eivät tienneet. Kyllähän tuonne myöhemmin kelpasi mennä kun formaatti osoittautui melkoiseksi kultakimpaleeksi.
 

Goljat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, PattU
Ellei pian nähtävä Ankaran versio ole huonointa vainelämää ikinä, niin mikä sitten on? Lähiökapakan laulajista 50% saisi tangerrettua paremmin ja henkilökohtaisesti hitottaa rumempien sanojen yhyttäminen biisiin. Ihan kasvatusmielessä ja sointuukin huonommin.

Jännä et asiat voi kuulla ja nähdä niin erillä tavalla. Vaikka en Nikke Ankaran musiikkia erityisesti fanita, enkä itse asiassa ennen kautta olisi osannut nimetä yhtään kappalettaan, niin minulle Nikken vedot on toimineet oikein hyvin.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Jännä et asiat voi kuulla ja nähdä niin erillä tavalla. Vaikka en Nikke Ankaran musiikkia erityisesti fanita, enkä itse asiassa ennen kautta olisi osannut nimetä yhtään kappalettaan, niin minulle Nikken vedot on toimineet oikein hyvin.
En myöskään lukeudu Ankaran faneihin, mutta on kyllä useita erinomaisia esityksiä tällä kaudella Nikeltä, ja mielestäni tuo Miks ei on yksi kaikkien aikojen VE-biiseistä. Muutenkin käsitys Ankarasta on muuttunut täysin ja erittäin positiivisesti, esimerkiksi sitä katoamisepisodia pidin aikanaan pelkkänä julkisuustemppuna mutta ihan pikkasen taisin olla väärässä.


Rupesin muuten miettimään, että mites tuossa All Stars -kaudella hoidetaan nämä uranmuisteluosuudet, nehän on jo kuitenkin kaikkien osalta kerran jo hoidettu. Okei, esimerkiksi jollekin Cheekille on tapahtunut paljon Vain Elämään jälkeenkin, mutta sitten taas jollekin Sannille ei ihan hirvittävästi. Ei niitä samoja elämäntarinoita ainakaan uudestaan jaksaisi kuunnella, joten toivottavasti tässä on joku twisti.
 

Ralph

Jäsen
Ja toisaalta ensimmäiselle sesongille pitää muutenkin antaa enemmän kunniaa, koska tuolloin artistit altistivat itsensä jollekin minkä seurauksia eivät tienneet.
Mutta en näe sitä enää mitenkään niin erikoisena, että Cheek versioi Kaija Koota, vaikkei varmastikaan samaa kappaletta laula. Mielummin väkeä, jotka eivät tunne toisiaan hyvin etukäteen eivätkä ole ennen toisiaan versioinut. Itse olisin odottanut sen seitsemännen kauden ja sitten koonnut jotain tällaista.

Cheek
Juha Tapio
Paula Vesala
Sanni
Hector
Samu Haber
+ seiskakaudelta joku nainen
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105
Jännä et asiat voi kuulla ja nähdä niin erillä tavalla. Vaikka en Nikke Ankaran musiikkia erityisesti fanita, enkä itse asiassa ennen kautta olisi osannut nimetä yhtään kappalettaan, niin minulle Nikken vedot on toimineet oikein hyvin.

Niinpä. Nimen joskus ohimennen kuullut, mutta kappaleista ei mitään hajua. Huikea hahmo ja hienoja vetoja jo useampi tällä kaudella.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Mutta en näe sitä enää mitenkään niin erikoisena, että Cheek versioi Kaija Koota, vaikkei varmastikaan samaa kappaletta laula. Mielummin väkeä, jotka eivät tunne toisiaan hyvin etukäteen eivätkä ole ennen toisiaan versioinut. Itse olisin odottanut sen seitsemännen kauden ja sitten koonnut jotain tällaista.

Cheek
Juha Tapio
Paula Vesala
Sanni
Hector
Samu Haber
+ seiskakaudelta joku nainen

Samoilla linjoilla ja niin on varmasti tuotantokin ollut alustavasti. Olen kuitenkin hyvin vakuuttunut että vuonna 2012 alkaneen supersankaristoorin myötä Cheek on tehnyt selväksi millä ehdoilla palaa mestoille. Johan se on nähty miten pakkomielteisesti Cheek pyrkii kontrolloimaan mediakenttää ja asioita missä itse on osallisena. Vaikka nyt uran loppusuoralla esiintyykin muka rennommin. Nyt messissä on frendit Kaija ja Jari sekä tutut Sanni ja Jenni. Vain Tapio ja Wirtanen ovat ei-tuttuja.

Ja varmasti tulee narinaa siitä miksi ykköskaudelta on kolme mukana. Ja ihan yhtä varmasti tullaan kuulemaan vastauksena Cheekin supermenestys sekä törkeän paljon myyneet ykköskauden levyt. Taisivat myydä jotain 200 000.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Ei oo kukkahattu päässä, mutta eikö toi vitun munkki voinu laulaa tota biisiä alkuperäisellä sanalla hitto. Vitun ärsyttävä pelle tää Akke Ninkara, Vain Elämää ohjelmasarjan surkein tapaus koskaan.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Tuollaiselle kovalle jätkälle on coolimpaa laulaa "vittu" kuin "hitto".

Kun ois edes kova jätkä. Toi pumpuliposki syö varmaan vieläkin makaroonilaatikkoa äitinsä ruokapöydässä ja pummaa kaljarahat mummoltaan.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105
Kammottavaa. Noinko se meni laulamaan että notta vittu miksei. Pyh, tuommoinen teini, eikä kokenut elämässään mitään, toisinkuin me nohevat aikamiespojat..
 
Suosikkijoukkue
KeuPa HT
Eiköhän tuokin ole joku levy-yhtiö tietoinen ratkaisu, joka sopii paremmin tämän Ankaran imagoon. Jos Robin olisi laulanut niin sana hitto olisi varmaan korvattu hitsillä.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Pari kertaa olen katsonut, mutta ei edelleenkään ihan kympillä kiinnosta. Eikä edes vitosella.

Kiinnostus nousisi huomattavasti, jos jollekin kaudelle saataisiin ei-niin-sisäsiisti osallistuja tyyliin Jouni Hynynen tai Teemu Bergman. Tai joku Tehiksen Matti, jota muiden jutut eivät kiinnostaisi vittuakaan. Mutta nämähän ovat juuri niitä tyyppejä, joita ohjelma ei kiinnosta. Vanhan liiton rokkarit eivät juokse rahan tai julkisuuden perässä.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Kammottavaa. Noinko se meni laulamaan että notta vittu miksei. Pyh, tuommoinen teini, eikä kokenut elämässään mitään, toisinkuin me nohevat aikamiespojat..

Menikö tunteisiin?

Joo, lähti väärään suuntaan ensimmäisen kommenttini jälkeen noi viestit. Mun alkuperäinen pointti oli se, että tota vittua saa kuunnella ihan tarpeeksi joka paikassa, jopa niin paljon että se vituttaa (copyright minä). Meet mihin tahansa missä on varsinkin nuoria, niin joka toinen sana on vittu. Vittu, vittu, vittu. Se ei ois tosta biisistä ja versiosta tehny yhtään huonompaa jos olisi pysynyt alkuperäisessä.

Lähden etsimään kukkahattua. Koska sitähän tää maailma on. On nössö, jos ottaa tälläisiin asioihin kantaa, koska ei saisi vituttaa vittu sanan ylikäyttö.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös