Uusi kännykkä

  • 1 245 283
  • 5 798

maniakos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt lähti uusi työpuhelin iPhone 4S 16GB tilaukseen, saas nähdä onko siitä mihinkään.

Toivottavasti olet tyytyväinen hankintaasi! Itsellä on ollut iPhone 4S 32GB White käytössä reippaan kuukauden ja kyllähän tämä on ollut huippu kapistus. Ei juuri mitään ongelmia, eikä hankinta ole kaduttanut hetkeäkään. Lähinnä olen miettinyt kuinka olenkaan pärjännyt ennen tätä puhelinta.

Eniten tässä uudessa iPhonessa lämmittää mieltä se kuinka hyvin viimeistelty tuote tämä onkaan. Ulkonäkö ja tuntuma on lähes täydellinen. Ei nitise, eikä natise ja sopii käteen täydellisesti. On jämäkkä, muttei kuitenkaan mitenkään painava. Käyttöjärjestelmäkin on toiminut täydellisesti, enkä ole törmännyt vielä yhteenkään bugiin, vaikka käyttöä on takana jo varmasti reippaat sata tuntia.
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Noille Android-vihaajille, että mikä siinä niin bugista oli ja miksi tuli mitat täyteen?

Itselläni ollut nyt about vuoden tuo halpis-ZTE Blade ja ei varmaan sulavin pyörittäjä (vaikkakin sisällä on 2.3.5 Android), mutta silti olen ihan tyytyväinen ollut tähän. Ja varsinkin hinta-laatusuhteeseen.

Jos nyt johonkin pitäisi vaihtaa, niin takaisin pieneen peruskapulaan, pois älypuhelimista kokonaan. Mutta kai sitä on jo oppinut olemaan tyytyväinen, että voi lukea (lätkä)uutisia siellä missä sattuukin olemaan.
 

Tpip

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L'equip blaugrana, La Albiceleste, Raiders
Noille Android-vihaajille, että mikä siinä niin bugista oli ja miksi tuli mitat täyteen?

Tämä kiinnostaisi itseänikin, softapuolella ei tuon ensimmäisen HTC:n kanssa ollut mitään ongelmia, vaan ainoat miinukset tulevat oikeastaan rautapuolelta.

Ärsyttäviä piirteitä Desiressä oli/on liian pieni puhelimen sisäinen muisti (toki olisi voinut rootata jne) ja huonohko kuuluvuus ja puheluiden äänenlaatu. Kuuluvuuden takia tuo vanha luuri lähteekin takuuhuoltoon ennenkuin laitan sen kiertoon.

Ei siinä, joku voi kutsua android-fanipojaksi, mutta kyllä tuo Desire oli ensimmäinen puhelin pitkään aikaan jota oli ilo käyttää. Helppoa, yksinkertaista ja joustavaa. Täysin eri fiilis jäi ensimmäisestä Androidluurista, kuin esimmäisestä "älypuhelimestani", Nokian X6:sta, joka oli kyllä todella synkkä esitys.

Enivei, hyvin lähellä oli etten hankkinut Nokian N9:iä, joka vaikuttaa todella mielenkiintoiselta puhelimelta. Toisen Android luurin hankintaan kallisti lopulta epäilykset Meegon mahdollinen suppea ohjelmatarjota ja jo nyt valmiiksi hankitut Android-sovellukset. Arvoltaan nyt ostettujen ohjelmien kokonaishinta pyörinee jossain kahden- ja kolmenkympin välillä. Rahallisesti menetys ei olisi tietenkään ollut suuri, mutta mielellään sitä jatkaa tuttujen ja toimivien ohjelmien kanssa.
 

Myyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Spurs
Ensimmäiset räpläilyt windows-puhelimella tehty. Ei mitään järisyttävää analyysiä pysty tekemään, mutta on kyllä monta luokkaa sulavampi kuin symbian. Jos on esimerkiksi ahkera facebookin tai messengerin ym. käyttäjä, niin winphonessa tämä on otettu hyvin huomioon. Itse en niin paljoa näitä käytä, että hirveästi hyötyisin.

Nettiselaimesta tykkään enemmän kuin iphonen vastaavasta ja varsinkin symbianin omasta tai operasta. Tämä on itselleni tärkeä homma ja hyvä niin. Puheluitakin olisi kiva päästä testaamaan, kunhan se sim-kortti tulisi. Gmail pelittää loistavasti ja nopeasti.

Ensivaikutelmat erittäin hyvät. Tai 5 minuutin jälkeen olin aivan pihalla, mutta jo vartin päästä paljon paremmin kärryillä. Alkuruutu on omiin silmiini ehkä ruma, mutta kai siihen tottuu. Se vaan on niin erilainen kuin missään muussa puhelimessa.

Itse Lumia 800:n muotoilu on erittäin tyylikäs, sopii käteen hyvin ja on ulkoisesti kevyesti hienoin puhelin, mitä olen ikinä omistanut monen Nokian ja kahden iphonen jälkeen. Ainakaan vielä ei ostos harmita, katsellaan kun on käyttötunteja kertynyt.

Nokia on ottanut oikean askeleen. Tai voihan olla, että firma tästä kuihtuu mutta winphonelle veikkaisin kyllä kovia kasvulukuja tästä eteenpäin.
 

scholl

Jäsen
Jos on esimerkiksi ahkera facebookin tai messengerin ym. käyttäjä, niin winphonessa tämä on otettu hyvin huomioon. Itse en niin paljoa näitä käytä, että hirveästi hyötyisin.

Miksei noita voisi käyttää tietokoneella? Jos oikeasti ajatellaan, koska voisi räpläillä kännykkää niin, ettei ole tietokoneyhteyttä niin se on autossa tai lentokoneessa ja kun ensin mainitussa ei saa ajaessa räpläillä ja jälkimmäisessä kännykän käyttö on myöskin kielletty niin aika vähän hyötyä siitä on, että FB:n tai mesen käyttö ovat teoriassa mahdollisia. Olen kyllä kokeillut Facebookia kännykällä, mutta onhan se hanurista. Itseasiassa mitä enemmän ajattelee niin koko kyseinen sosiaalisen median edustaja on syvältä, ei siellä enää jaksa kovinkaan usein käydä lukemassa, mitä joku tekee.

Näissä älypuhelimissa on erikoinen trendi. Pitää osoittaa, että kaikkea mahdollista voi tehdä kännykän avulla, vaikka niiden asioiden tekeminen ilman kännykkää olisi helpompaa tai vaivattomampaa. MTV3:n Teknari ohjelma on hyvä esimerkki tästä. Siellä tehdään kaikkia naurettavia juttuja puhelimen avulla.

Onhan se tietysti hyvä ohjelmistoalan työpaikkojen vuoksi, että kaikenmaailman applikaatioita tehdään, mutta mitään hyötyä niistä ei ole. Tulee mieleen teleoperaattoreiden investoinnit 90-luvun lopulla hankkeisiin, joita kuluttajat eivät tarvinneet. Tämä kuvaa vain sitä, että jossain on löysää rahaa investoida siinä toivossa, että löytyisi uusi FB tai Angry Birds.

Yritin kyllä ehdottaa Soneralle Idea11 kilpailuun applikaatiota, jolla pysyisin kärryillä siitä, koska eri liigojen matseja on, kun ei ole mitään vakiintuneita ottelupäiviä enää nykyisellään, mutta se ei päässyt jatkoon. Ehdotin, että rakentaisivat kalenteriin (en muuten käytä kännykkäkalenteria) mahdollisuuden valita joukkueita, joita seuraa. Eli jos valitsisin vaikkapa HIFK, HJK, Bayern München niin kännykkä näyttäisi minulle, koska seuraava ottelu on. Siihen voisi myös merkitä, onko minulla kausikortti, Urho Total, Eurosport 2 tai joku muu, mistä ottelua voisi seurata. Kännykkä kommunikoisi siis vaikka kaapelitelevisio-operaattorin kanssa (Sonera toimii operaattorina sekä kännyköissä että kaapelitelevisiossa) ja ilmoittaisi, että ko. koti- tai vierasottelu on nähtävissä siltä ja siltä kanavalta tai jos minulla on kausikortti niin kännykkä ilmoittaisi ajoissa, että minun pitää mennä matsiin. Tai jos minulla ei ole vielä lippua niin siinä olisi painike, josta voisin ostaa joko lipun Lippupalvelun sivuilta ja mennä paikan päälle mobiililipulla tai sitten voisin painaa Soneran Total painiketta ja ostaa koodin, jolla voin katsoa matsin nettitv:stä.

Tuossa olisi kerrankin joku operaattorin applikaatio, joka helpottaisi elämääni, mutta tuskin viitsivät sellaista tehdä. Mähän en muistanut prkl mennä aikanaan Shakiran konserttiinkaan, kun olin ostanut lipun joku puoli vuotta aiemmin, eikä uutisissa hehkutettu tapahtumaa etukäteen ollenkaan, vaan tyydyttiin lakonisesti toteamaan "Shakira esiintyy parhaillaan Helsinki Areenalla", jolloin oli jo myöhäistä. Jos Lippupalvelu olisi oston jälkeen informoinut kännykkääni niin olisin tiennyt asiasta, kun kännykkä olisi osannut minua muistuttaa.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Miksei noita voisi käyttää tietokoneella? Jos oikeasti ajatellaan, koska voisi räpläillä kännykkää niin, ettei ole tietokoneyhteyttä niin se on autossa tai lentokoneessa ja kun ensin mainitussa ei saa ajaessa räpläillä ja jälkimmäisessä kännykän käyttö on myöskin kielletty niin aika vähän hyötyä siitä on, että FB:n tai mesen käyttö ovat teoriassa mahdollisia.
No ensin pitää kyllä tehdä raja kännykän ja tietokoneen välille. Nykyään se on jo erittäin hämärä. Itse asiassa (äly)kännykkä on nykyään enemmänkin tietokone, jolla on kätevämpi hoidella puhelut kuin läppärillä. Siinä on vain selkeästi pienempi näyttö ja huonompi näppäimistöergonomia. Et sinä saa sitäpaitsi tietokonettakaan käyttää lentokoneessa, jos siinä on langaton tiedonsiirto kytkettynä. Ja saat kyllä esim. käyttää iPhonea lentokone-moodissa, paitsi nousun ja laskun aikana.
 

Alejandro

Jäsen
Tulipahan ostettua Nokia 500 itselleni joululahjaksi. Minulta katosi silloin pari kuukautta sitten iPhone 3Gs, joka löytyi kyllä, mutta myin ärsyyntyneenä sen pois. Tämän ajan sitten pärjäsin uskollisella Nokia 2230c:llä, joka palveli minua onnistuneesti jo puolustusvoimissa. Haikea olo, mutta nyt on aika siirtyä eteenpäin.

Eipähän tämä tosiaan maksanut kuin 119 euroa eräältä tietyltä operaattorilta. Ilman minkäänlaista sopimusta vieläpä.
 

Girardi #5

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers ja Kalapa
Toivottavasti olet tyytyväinen hankintaasi! Itsellä on ollut iPhone 4S 32GB White käytössä reippaan kuukauden ja kyllähän tämä on ollut huippu kapistus. Ei juuri mitään ongelmia, eikä hankinta ole kaduttanut hetkeäkään. Lähinnä olen miettinyt kuinka olenkaan pärjännyt ennen tätä puhelinta.

Eniten tässä uudessa iPhonessa lämmittää mieltä se kuinka hyvin viimeistelty tuote tämä onkaan. Ulkonäkö ja tuntuma on lähes täydellinen. Ei nitise, eikä natise ja sopii käteen täydellisesti. On jämäkkä, muttei kuitenkaan mitenkään painava. Käyttöjärjestelmäkin on toiminut täydellisesti, enkä ole törmännyt vielä yhteenkään bugiin, vaikka käyttöä on takana jo varmasti reippaat sata tuntia.

Tänään sain kyseisen puhelimen mustana ja 16Gt ja ei ole oikein töiden teosta tullut mitään kun on pitänyt kokoajan vaan leikkiä tällä luurilla. :) Aivan mainio peli, kaikki sähköpostitili ja kalenteri synkat toimii niin kuin pitääkin. Jämäkkä luuri ja tosi laadukkaasti viimeistelty.
 

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
Mikähän puhelin kannattaisi nyt ostaa? Vanha Nokia 5800 kuoli päivityksessä, joten pakko on joku hankkia. Galaxy Mini olisi ollut nyt tarjouksessa 89€ ilman liittymää, mutta on tavallaan aika perkeleen ruma ja ilmeisesti hidas? Kannattaisiko kuitenkin vähän mennä ylöspäin, esim. Gio ei ole kauheasti kalliimpi, mutta kaiketi parempi? En kaipaa mitään erikoista, kunhan vaan olisi mukava käyttää ja varsinkin kuunnella musiikkia. Rahaa en myöskään ajatellut käyttää paljoa, oikeastaan joku 150€ on aika maksimi. Ei viitsi panostaa enää näihin.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Tänään tuli sitten siirryttyä iPhone aikaan. Nokian E7 sai väistyä tieltä. Melko paljon tulee opettelua eteen mutta pikku hiljaa vaan. Joku apple id pitäis jostain löytää, ni vois noita sovelluksia sitten alkaa hankkimaan.

Aaaargh ja nokiasta iPhoneen numeroiden siirto sujui vanhanaikaisesti. Eli käsin. Emmää osannu niitä muuten siirtää. Ku piti se SIM-kortti vaihtaa ja unohtu liikkeessä pyytää kopiointi. No tuli siitäkin siivottua turhat numerot pois.

Nyt vaan vinkkejä käyttäjiltä miten tuon kanssa pääsee oikeasti alkuun.
 

Pinturicchio

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Juventus, Jokipojat
Mikähän puhelin kannattaisi nyt ostaa? Vanha Nokia 5800 kuoli päivityksessä, joten pakko on joku hankkia. Galaxy Mini olisi ollut nyt tarjouksessa 89€ ilman liittymää, mutta on tavallaan aika perkeleen ruma ja ilmeisesti hidas? Kannattaisiko kuitenkin vähän mennä ylöspäin, esim. Gio ei ole kauheasti kalliimpi, mutta kaiketi parempi? En kaipaa mitään erikoista, kunhan vaan olisi mukava käyttää ja varsinkin kuunnella musiikkia. Rahaa en myöskään ajatellut käyttää paljoa, oikeastaan joku 150€ on aika maksimi. Ei viitsi panostaa enää näihin.

Elisa Shopiteissa oli tällä viikolla Gio tarjouksessa 99€. Itse ostin kuukausi sitten Acen ja olen ollut erittäin tyytyväinen. Luultavasti olisin tuolla Giollakin pärjännyt, suurimmat erot lienee pienempi koko ja huonompi kamera.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Tyttöystävällä on tuo Gio, ja ihan asiallinen puhelin on hintaansa nähden. Mulla on tuo Galaxy Mini, ja aika tukkoinenhan tää on. Tosin hintaa tuli 24e, joten siihen nähden olen ihan tyytyväinen.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Kokeillaan nyt tännekin kirjoittaa tällä uudella iPhonella. Melkoisen erilainen vehje kuin nuo nokialaiset joihin olen tottunut. Eikä missään nimessä huonolla tavalla. Tottumista ja opettelua tää vaatii varsinkin kun ei ole tota fyysistä näppäimistöä. Paljon nopeAmmin tällä nettiä selailee kuin vanhalla E7.lla. Tää tapatalk tuntuu myös melko hyvältä. Vielä ei puhelimen merkin vaihtoa harmita yhtään. Päin vastoin. Voin jo nyt suositella tätä kaikille.
 

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tytär sai joululahjaksi Samsungin Gion.
Nyt valittelee etteivät kaikki aiemmin Nokian puhelimessa toimineet musatiedostot toimi. Vain jotkut vanhat lataukset. Ilmeisesti latailee musaa Youtubesta ja Nokian puhelimessa ovat siis toimineet.
Pitääkö tuohon Gioon ladata joku sovellus vai mistä johtunee? On aika harmissaan...
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Tytär sai joululahjaksi Samsungin Gion.
Nyt valittelee etteivät kaikki aiemmin Nokian puhelimessa toimineet musatiedostot toimi. Vain jotkut vanhat lataukset. Ilmeisesti latailee musaa Youtubesta ja Nokian puhelimessa ovat siis toimineet.
Pitääkö tuohon Gioon ladata joku sovellus vai mistä johtunee? On aika harmissaan...

Riippuu vähän tiedostomuodosta. Yleisemmät musiikkitiedostot tämä toistaa.

Galaxy Family Site
MP3, AAC, AAC+, eAAC+

Esim Youtube to MP3-palvelun tuottamat tiedostot toistuvat:
YouTube to mp3 Converter
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Olen aikeissa vaihtaa ianikuisen Nokia 5800 MusicXpressin uudempaan puhelimeen. Miten Nokia N8:lla onnistuu netin selaaminen, vai onko esim. Samsungilla ja HTC:lla paremmat ja nopeammat selaimet?

Mikä puhelin olisi sellainen, joka kannattaisi hankkia, kun puhelimen hintayläraja on n. 350€? Iphonea en kuitenkaan haluaisi.

E: Käyttö on netin selailua puolen megan netillä, tekstailua, soittelemista, whatsappin käyttöä sekä kameralla leikkimistä. Nokiassa taitaisi tuo kamera olla ihan ylivertainen muihin verrattuna. Myöskin akun kesto nousisi tärkeään osaan, mutta se taitaa olla älypuhelimilta liikaa vaadittu?
 
Viimeksi muokattu:

Piikkiperse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olen aikeissa vaihtaa ianikuisen Nokia 5800 MusicXpressin uudempaan puhelimeen. Miten Nokia N8:lla onnistuu netin selaaminen, vai onko esim. Samsungilla ja HTC:lla paremmat ja nopeammat selaimet?

Mikä puhelin olisi sellainen, joka kannattaisi hankkia, kun puhelimen hintayläraja on n. 350€? Iphonea en kuitenkaan haluaisi.

E: Käyttö on netin selailua puolen megan netillä, tekstailua, soittelemista, whatsappin käyttöä sekä kameralla leikkimistä. Nokiassa taitaisi tuo kamera olla ihan ylivertainen muihin verrattuna. Myöskin akun kesto nousisi tärkeään osaan, mutta se taitaa olla älypuhelimilta liikaa vaadittu?

Nokia 701 on aika hyvään hintaan(248e) parhaillaan g-kaupan netissä. Sillä ei kyllä saa nettikäytölle millään hyvää käyttökokemusta.

WP luureista ainakin Samsung Omnia W mennee hintaluokkaasi. Löytyy ainakin luurinettikaupasta (359e)

Androideista ehkä sitten Galaxy S Plus

Nuo kaikki siis sitä ajatellen, että haluat nimenomaan uuden puhelimen. Suosittelisin kuitenkin harkitsemaan vähän käytettyä matkapuhelinfoorumin myyntipalstalta. Luureja joiden hinta on parhaillaan uutena n.500, löytyy jatkuvasti n. 350 euron hintaan(esim. Galaxy S II, HTC Sensation). Ja yleisesti ovat hyväkuntoisia olleet.

edittinä vielä, olet kyllä oikeassa siinä, että N8:n kamera on edelleen ylivertainen matkapuhelimissa. Mutta kannattaako sen takia sitten kuitenkaan hommata jumittelevaa bugipesäkettä?
 
Viimeksi muokattu:

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
WP luureista ainakin Samsung Omnia W mennee hintaluokkaasi. Löytyy ainakin luurinettikaupasta (359e)

Lueskelin ketjua taaksepäin, mutten löytänyt WP- luureista kauheasti kokemuksia, joten olisiko liian aikaista hommata WP- puhelin jo nyt? Onko kehitys vielä liian lapsenkengissä vai hoituukohan bugit päivityksillä kuntoon?
 

Piikkiperse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Lueskelin ketjua taaksepäin, mutten löytänyt WP- luureista kauheasti kokemuksia, joten olisiko liian aikaista hommata WP- puhelin jo nyt? Onko kehitys vielä liian lapsenkengissä vai hoituukohan bugit päivityksillä kuntoon?

Ei ole mullakaan kokemusta WP:stä, mutta käsittääkseni nykyinen 7.5 versio on jo varsin toimiva.
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
edittinä vielä, olet kyllä oikeassa siinä, että N8:n kamera on edelleen ylivertainen matkapuhelimissa. Mutta kannattaako sen takia sitten kuitenkaan hommata jumittelevaa bugipesäkettä?

Toisaalta kyllä taas suosittelet 701:stä, eikä N8 oikeastaan eroa tuosta sitten merkittävästi kun Belle-päivitys tulee.
Ja en nyt tiedä onko Annakaan mikään jumitteleva bugipesäke (oman C7-kokemuksen pohjalta), onkohan tuonkin mielipiteen perusteet jossain vanhassa S60-sympparissa.
 

Piikkiperse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Toisaalta kyllä taas suosittelet 701:stä, eikä N8 oikeastaan eroa tuosta sitten merkittävästi kun Belle-päivitys tulee.
Ja en nyt tiedä onko Annakaan mikään jumitteleva bugipesäke (oman C7-kokemuksen pohjalta), onkohan tuonkin mielipiteen perusteet jossain vanhassa S60-sympparissa.

Ei ole vanhoissa symbbareissa taustat vaan olen käyttänyt 701 muutaman viikon. Onhan 701:ssa tuplasti RAM-muistia N8 verrattuna. Lähes tuplasti suoritintehoa. Eli tehoissa on selkeä ero, jolloin myös ohjelmiston ja sovellusten pyörittäminen sujuu rivakammin.
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
Ei ole vanhoissa symbbareissa taustat vaan olen käyttänyt 701 muutaman viikon. Onhan 701:ssa tuplasti RAM-muistia N8 verrattuna. Lähes tuplasti suoritintehoa. Eli tehoissa on selkeä ero, jolloin myös ohjelmiston ja sovellusten pyörittäminen sujuu rivakammin.

Niin, ehkä menee pari vuotta ja tajutaan taas ettei pelkkien suorituskykyarvojen tuijottamisella ole paljoakaan merkitystä loppukädessä. Tämä muisti/kellotaajuus-rumba on niin 90-lukua.

Mutta pointti lähinnä on siinä että miten ihmeessä N8 voi olla bugipesäke jos käytännössä helmikuussa se on softaltaan identtinen 701:n kanssa? Tämä ei siis mitenkään tarkoita että 701 olisi huono puhelin, ainoastaan sitä että jos tällä hetkellä tahtoo kohtuuhintaisen kännykän jonka kameralla voi oikeasti kuvata, vaihtoehtoja on vain yksi ja tällöin ei ehkä liikaa pidä tuijottaa sympparin vanhoihin ongelmiin, Anna-päivityksen myötä symppari on ihan kilpailukykyinen softa jo sellaisenaan.
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
edittinä vielä, olet kyllä oikeassa siinä, että N8:n kamera on edelleen ylivertainen matkapuhelimissa. Mutta kannattaako sen takia sitten kuitenkaan hommata jumittelevaa bugipesäkettä?

Vuoden N8:ia ennen nykyistä puhelintani käyttäneenä aika vahvasti eri tuohon jumitteleva bugipesäke -ilmaisuun. Ei mitään ongelmia ko.ajanjaksona ja se kamera on tosiaan ihan eri planeetalta verrattuna vaikkapa nykyiseen N9-puhelimeeni.

Mutsi osti tuon 701 puhelimen. Ihan kiva, mutta IMO liian pieni ollakseen kiva käyttää. En huomannut käytettävyydessä mitään oleellista eroa vanhaan N8:iini, vaikka tehoja onkin speksien mukaan enemmän.
 

#25 Primeau

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Iphone -----> Samsung Galaxy s Plus

Pikkasen ennen joulua oma vanha Iphone 3g otti ja hajosi. Kovan pohdinnan jälkeen tuli vaihdettua Samsung Galaxy s Plussaan. Alussa oli pikkasen vaikeuksia käyttää puhelinta. Omat hankaluudet oli myös datan siirtämisessä maciltä puhelimeen. Tähän mennessä olen erittäin tyytyväinen varsin toimiva laite on kyseessä. Emäntä vaihtoi kanssa samassa rytäkässä oman vanhan Nokiansa samanlaiseen Samsungiin. Eipä ole paljoa mammakaan valittanut valintaansa
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös