Tyhmien kysymysten ketju

  • 1 853 400
  • 11 238

Ostoskassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
Jos äänestää Laura Huhtasaarta presidentiksi siitä syystä, että haluaa murtaa nuoriin naisiin kohdistuvan lasikaton, josta esimerkkinä käy esimerkiksi se, että muita nuoria naisia ei ole ehdolla tulevissa vaaleissa, niin onko silloin "hyvä ihminen"?
 

Joukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Jos äänestää Laura Huhtasaarta presidentiksi siitä syystä, että haluaa murtaa nuoriin naisiin kohdistuvan lasikaton, josta esimerkkinä käy esimerkiksi se, että muita nuoria naisia ei ole ehdolla tulevissa vaaleissa, niin onko silloin "hyvä ihminen"?
Ei ole. Yleisen tulkinnan mukaan silloin on natsi ja fasisti. Kyllönen on kaksi vuotta Huhtasaarta vanhempi, joten ehkä hän menee vielä nuoresta naisesta ja tarjoaa mahdollisuuden olla "hyvä ihminen".
 

Rixa88

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Mistä syystä marraskuu on mennyt niin hitaasti? Muistaakeni syys- ja lokakuu menivät huomattavasti nopeammin.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Mikä on Espoo Unitedin virallinen logo? Olen ollut käsityksessä, että
tämä on oikea, mutta tänään olen törmännyt Instagramissa ja Livetulokset -sovelluksessa samanlaiseen logoon keltaisella pohjalla ja ohuemmilla ääriviivoilla?
Esimerkki

Googlella tuli myös joku Bluesmainen kruunuviritys ja myöskin olen unohtanut tuon "EU" logon, jossa on siis nuo kirjaimet allekkain.
Kai siellä nyt joku standardilogo on?


Olen hämmentynyt.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Puretteko te molemmilla puolilla suuta? Joo joskus teininä nyt vielä on kaikki legot suussa, mutta vaikka yli kolmekymppiset. Tuli vaan mieleen kun kesällä lohkesi toi etuhammas ja oon unohtanut koko jutun. No joku päivä soitan hammaslääkäriin. Joo vanhuus ei tule yksin. Musta on tullut nynny. Parikymppisenä sitä vielä itse repi pihdeillä juuria veke.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
8-kulmainen huvimaja. Tiedossa on halkaisija, korkeus ja leveys, mutta mitä tarkoittaa/miten lasketaan syvyys?
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Kertokaa, onko vika suuremmin suomalaisissa, turkulaisissa vaiko naisissa?

Erään naispainotteisen kokouksen kannaltani oleellisin osa käsiteltiin niin, että olin wc-käynnillä. Olin tuona aikana nimetty erääseen tehtävään taas. Olettaisin nyt että mahdolliset kehut minusta oltiin kuiskuteltu tuona aikana, kun asioillani olin. Joukossa oli yksi mies, hänkään ei ole kotoisin läheltäkään Turkua. Hän kehut antaa, kun keskustelemme kahden.
 

Ralph

Jäsen
Mikä oli se nimimerkki, joka kertoi Ovechkinin laukoessa kiekon muuttuvan näkymättömäksi ja vain Price osaa ennustaa minne tuo näkymätön kiekko menee?
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings

Ralph

Jäsen
@Wild-Chester? Tai joku vastaava.
Melkein oikein, mutta nyt löytyi:

Oviella taas on ns. Värähtelevä laukaus(kanadassa ns. Twin Dim). Siinä on myös mokelle haasteensa. Kiekko ei katoa kokonaan, mutta se muuttuu hetkellisesti näyttämään maalivahdille kuin kaksi kiekkoa lähtisi lavasta. Tämä johtuu ilmeisesti siitä kun on tarpeeksi jäykkä maila ja riittävästi voimaa niin kiekkoon kohdistuva impakti on niin järkyttävä, että se saa kiekon hetkellisesti värähtelemään. Huhujen mukaan vaan Price osaa torjua näitä ja hän tekee sen kuulemma nii, että katsoo vetoa toinen silmä kiinni, jotta värähtely ei iske nii lujaa verkkokalvoille kun vain toinen silmistä ottaa sen vastaan.

Ei näemmä ollutkaan näkymätön kiekko vaan kiekko muutuu kahdeksi kiekoksi keksen kaiken.
 

Nick Neim

Jäsen
Onko tämä ketjun vastaus numero 8000 kenties turhin viesti koko ketjun historiassa?
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Jos haluaisi esim. pk-seudulla ostaa sunnuntaina yli 4,7% alkoholijuomia, niin voisiko vain ostaa halvimman ulkomaille vievän yksisuuntaisen lentolipun (EU tai EU:n ulkopuolelle), tehdä check-inin, kävellä turvatarkastuksen lävitse, ostaa juomat ja kävellä exitistä ulos?
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos haluaisi esim. pk-seudulla ostaa sunnuntaina yli 4,7% alkoholijuomia, niin voisiko vain ostaa halvimman ulkomaille vievän yksisuuntaisen lentolipun (EU tai EU:n ulkopuolelle), tehdä check-inin, kävellä turvatarkastuksen lävitse, ostaa juomat ja kävellä exitistä ulos?
Onnistunee, saattaa tulla kyllä halvemmaksi koukata Tallinnan kautta laivalla. Irlannissa porukka teki tuota lentokenttäjuttua ostamalla Ryanairin muutaman euron lennon ja haki pelkät juomat lentokentälle. Ehkäpä tekevät vieläkin.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Mitenköhän kauan kahvin kofeiini pyörii elimistössä? Viideltä join kupin kahvia ja vieläkin valvottaa. Kävin ajoissa nukkumaan ja nyt on muutama tunti lepäilty eikä uni tule silmään sitten millään. Jatketaan yrittämistä.
 

Nick Neim

Jäsen
Mitenköhän kauan kahvin kofeiini pyörii elimistössä? Viideltä join kupin kahvia ja vieläkin valvottaa. Kävin ajoissa nukkumaan ja nyt on muutama tunti lepäilty eikä uni tule silmään sitten millään. Jatketaan yrittämistä.
Päivittäiskäyttäjällä on kofeiinia elimistössä ympäri vuorokauden, jos on uskominen lukion aikaista terveystiedon opettajaani. Kofeiinin vaikutus ilmeisesti vähenee siinä ajan kanssa (ehkä?), mutta kokonaan se ei ehdi elimistöstä vuorokaudessa kadota.
 

Prof. Puck

Jäsen
Suosikkijoukkue
***HIFK*** & Norristolainen
Päivittäiskäyttäjällä on kofeiinia elimistössä ympäri vuorokauden, jos on uskominen lukion aikaista terveystiedon opettajaani. Kofeiinin vaikutus ilmeisesti vähenee siinä ajan kanssa (ehkä?), mutta kokonaan se ei ehdi elimistöstä vuorokaudessa kadota.

Minä juon päivittäin kahvia, mutta maltilla. Yksi kupillinen aamulla ja toinen iltapäivällä lounaan jälkeen. Kello 18 jälkeen en juo kahvia kuin poikkeustapauksissa, koska se vaikuttaa välittömästi ei pelkästään nukahtamiseen, vaan myös yöunien laatuun. Hiukan vituttaa, että pientä addiktiota kahvin suuntaan alkaa olla jo havaittavissa, varsinkin jos aamukahvi jää väliin. Jotkut kaverit voivat vetää tupla-espresson juuri ennen nukkumaanmenoa ja silti nukahtavat aivan normaalisti? Minä pyörisin hereillä varmasti aamuun saakka. Samasta syystä lopetin myös iltateen juomisen. Olen herkkis!
 

Snacilep

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Leijonat, Ukraina
Miksi vihellyksen jälkeen ei saa laukoa?
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Jos haluaisi esim. pk-seudulla ostaa sunnuntaina yli 4,7% alkoholijuomia, niin voisiko vain ostaa halvimman ulkomaille vievän yksisuuntaisen lentolipun (EU tai EU:n ulkopuolelle), tehdä check-inin, kävellä turvatarkastuksen lävitse, ostaa juomat ja kävellä exitistä ulos?
Käsittääkseni suomalaiset ovat tuota viinantuskissaan tehneet kautta aikojen. Ja kaveriporukat pikku nousuissa. Taksilla lentokentälle viinanhakuun. Olen tainnut itsekin joskus aikoinaan harkita.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös