Turhat miehet HIFK'ssa.

  • 28 705
  • 214

Noutaja#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Itä-Helsingin Noutajat
Minä olin yksi niistä jotka vaativat Roman Vopatin pitämistä HIFK:n joukkueessa aikoinaan.
Se oli silloin, nyt on nyt. 150.000 € siitä, että huutaa jäällä fuck fuck fuck, käy välillä riepottelemassa jotain turkulaista ja tekee muutaman maalin 56 ottelussa, niin huh huh.

Eihän se Vopatin vika ole, että tälläistä palkkaa maksetaan. Ei se ole hullu joka pyytää, vaan se joka maksaa.
 

Johnny99

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti JHag
Juurikin näin. Annetaan TPS- , Kärpät- ja jokerifanien onanoida runkosarjapisteillä, meillä on muut arvot. Kaikkien liigajengien ei tarvitse olla samanlaisia!
No juu. Fyysisyys ja äijämäisyys ovat hemmetin mieltä lämmittäviä juttuja, mutta haluan ainakin itse jengiltä myös menestystä. En todellakaan kaiken uhraten ja ajokoirakiekkoa pelaten, mutta pitää sitä taitoelementtiäkin löytyä. Ei varmaan montaa fania _oikeasti_ tyydytä tollaiset 1-6 turpaanotot, oli tappelukin ja kaikkea. Great.
Unelma on jatkossakin kyetä yhdistämään nämä molemmat; taitava ja menestyvä jengi jossa on myös aimo annos kovuutta. Sitä ysikasia haetaan.
Vanhan toistoahan tämä, mutta särähti vaan tuo "runkosarja merkityksetön, oli edes myllyjä"-asenne. Kyllä mun mielestä on nastaa voittaa myös ihan niitä arkipäiväisiä matseja, varsinkin Hjokereita vastaan. Ja kun sillä runkosarjallakin on oma merkityksensä, vaan kuus ekaa välttää säälipleijarit tms. IFK:n asema ei juuri nyt ole kovinkaan turvattu.

Mitä Vopatiin tulee, olen tasan samaa mieltä JHagin ja monen muun kanssa. Jos olisi suomalainen ja halvempi, niin siitä vaan jatkopaperia nenän eteen. Nykyisellään ei vaan täytä vaatimuksia, ei sitten millään. Mukavaa silti, että koulutti Kankaanperää.
 
Viimeksi muokattu:

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Q

Kankaanperälle me nauramme tällä hetkellä. Tiettävästi kuitenkin Kankaanperä on liitetty HIFK:n rosteriin jo ensi kaudella. Ihan kelvollinen pelaaja puolustukseen saataisiin Kankaanperästä.

Minun on pakko tunnustaa, että olen joskus suhtautunut ns. hymyssä suin näihin Sun "tiettävästi" juttuihin, mutta nyt toivon Sinun olevan oikeassa. Kankaanperä Valtosen ohella menee joka päivä mun HIFKiini. Sitäpaitsi Kankaanperän tappiolle ei ole nauraminen. Lähti, moni ei olisi mennyt.
 

Kuvernööri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Turhia

Liitän tähän alkuun kirjoittamani viestin toisesta ketjusta:

Näin lyhyesti: Fagerstedt ja Laine pihalle, vaikka saman tien.

Fagerstedt, miksi pelaa? Joka ottelun pyörittelen päätäni epäuskoisena. Taitoa ei ole. OK, no kaverilla on varmaan hyvä liike ja fysiikka. No ei ole liikettä eikä ole fysiikkaa. Varmasti tosi mukava jätkä. Ketä kiinnostaa? Ulos.

Laine. Ai hyvä laukaus? Kyllä mäkin lämään aika lujaa kun saan ottaa 20 metrin vauhdin ja asetella rauhassa. Mutta pelitilanteessa? Laine EI osaa vetää, ei sitten tippaakaan. Taitoa ei, fysiikkaa ei. Liikettä joo, mutta ei riitä kyvyt. Puistattaa oikein päätä, kun "asiantuntijatkin" odottavat miehestä uutta Kibeä. Ulos.

Sitten uutta, Vopat, Stathos, Benysek. Ei kiitos enää ensi kaudella. Jälkimmäiset kaksi ulos jo nyt. Jos meinataan pärjätä, tarvitaan se kanukkiveskari nyt heti.

EDIT: Vopat toki puolta pienemmällä palkalla, aina tervetullut mun IFK:hon. Mutta siihen ei varmasti mies itse suostu.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti JHag
Annetaan TPS- , Kärpät- ja jokerifanien onanoida runkosarjapisteillä
Jätkä näkee tänne.


Viestin lähetti JHag
Katson hänen tienanneen palkkansa eilen.
Krhöm, mitenköhän Hifk:hon pääsisi töihin. Mä tappelen kerran vaikka Mike Tysonin kanssa, jos saan siitä saman korvauksen kuin Vopat. Se on ainakin selvää, että kyseessä lienee maailman kovapalkkaisin romani. Ja tuo veli JHagin työmäärävaatimuskin vastannee romanien käsitystä palkan ja työn suhteesta.
 
Viimeksi muokattu:

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti bozik
Krhöm, mitenköhän Hifk:hon pääsisi töihin. Mä tappelen kerran vaikka Mike Tysonin kanssa, jos saan siitä saman korvauksen kuin Vopat. Se on ainakin selvää, että kyseessä lienee maailman kovapalkkaisin romani. Ja tuo veli JHagin työmäärävaatimuskin vastannee romanien käsitystä palkan ja työn suhteesta.

Tuossa on vain yksi mutta; sun pitää voittaa se Mike Tyson / vastaava, esimerkiksi Kankaanperä, luokkaa 12-0 tappelussa. Sitten saat sen hirmuliksan ja Mersun ja olet ihan kurkona "HIFKin näköinen pelaaja". Kyllähän silläkin sympatiaa saa, että lähtee myllyttämään, mutta Vopatilla on se vika, vaikka romani onkin, että hän myös osaa sen homman. Itse ajattelin hakea Jokereihin ja olla Jortikan näköinen pelaaja; pudotan painoa 72 kiloon, haen kaapista pikaluikkarit ja olen nopea! Jalat jalat!
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti JHag
Itse ajattelin hakea Jokereihin ja olla Jortikan näköinen pelaaja; pudotan painoa 72 kiloon, haen kaapista pikaluikkarit ja olen nopea! Jalat jalat!
Ongelmansa se on tässäkin. Pelkkä nopeus ei riitä, verkkojen pitää myös heilua.

Ja mitä Tysoniin tulee, niin helppo juttu. Kaikkiin mainittuihin eli Tysoniin, Romaniin ja Kankaanperään nähden mulla on painoon perustuva ylivoima. Ei niillä olisi mitään jakoa.
 

Meedio

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Atletico Madrid
Viestin lähetti Kontulan Ottawa
kyllähä ne verkot ovat viime peleissä heiluneet.

Vaikka eilen olikin narrien ottelu niin tulipa seurattua ottelu joka oli viihdyttävää. Siinä pelaajat liikkui apinanraivolla ja kiekko kulki.
Turkulaiset ei varmaan osanneet Hesasta kotiin kun niin sekasin menivät.

Tämä muistutti eniten jääkiekkoa näkemistäni otteluista...
Voidaan siellä tapellakin mutta kuitenkin pääasia on jääkiekko jossa tehdään maaleja eikä roikuta vastustajan reppuselässä.
Ja kyllä tuo Thomas on itse varmuus, joka huokuu itseluottamusta ja antaa muille pelaajille rauhallisen tunteen.

Tästä olisi hyvä ottaa oppia isoveljenkin vai onkohan nyt pikkuveli.
 

Balderis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk + Edmonton Oilers
Kyllähän tuo Föönimme alkaa pikkuhiljaa taas tuntumaan turhimmalta jätkältä meidän jengissämme. Tällä menolla kun jatketaan, on sijoituksemme 5-8 keväällä. Eli viimekeväinen pronssi oli taas pitkään aikaan paras sijoituksemme näillä näkymin. Jossain mättää ja pahasti kun ei paperilla hyvistä pelaajista saada sitä irti mitä pitäisi. Me ollaan vähän kuin pikkuveli Blues tällä kaudella. Hallitaan näennäisesti pelejä, mutta ratkaisijat on vähissä. Muniinpuhaltajia ja surffaajia tuntuu jengissä riittävän. KENKÄÄ KAIKILLE !!
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Voiko yksi mies Bluesissa muuttaa kaiken? Olenko täyyyysin idealisti, jos ajattelen, että Kolanos saattaa omilla hyvillä esityksillään sytyttää koko jengin?

Samalla tavalla olen sitten idealisti omien suhteen - minä olin näkevinäni perjantaina selkeitä IFK-merkkejä ilmassa.
Huolimatta siitä, että Hirso-Jone -akseli ei toimi, PHK on menneen talven lumia, eikä toista kautta muutenkaan olisi samalla tasolla ehkä nähty, oli wanhaa IFK-meininkiä ilo katsoa: Peli oli 4-0, jolloin ammattimies tekee sen missä on erinomaisen hyvä. Thanks, Roman. Kanki maksoi varmasti velkoja myös parista aikaisemmasta ottelusta, ja jonkun iskun joutui ottamaan sen kuolaavan, Aralle huutelevan idiootin puolestakin.
Pikakelaus eteenpäin, ja Arttu näyttää Järventielle vähän uutta sukupolvea. Vielä yksi tunnepurkaus - Turre. Sieltä se löytyy, tunne, intensiteetti ja lataus IFK:n näköiseen peliin. Palataan siis omiin vahvuuksiimme, suuntaa saavat näyttää Jarkko, Jere, Roman ja heti vanavedessä Arttu ja Turre. Maalit tehdään vaikka nenällä, ei mitään väliä – ei meistä mitään Kärppiä tule kuitenkaan. Enkä sitä tietenkään edes haluaisi :)
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Tsot tsot nyt wanhat kunnon pessimistit. Vaikka me ollaankin hävitty tää kausi, niin muistellaanpas vähän viime kautta joulun tienoolla; Ässät johti liigaa ja Jokereillakin oli tiukka meininki kärjessä. Me kaaputeltiin ynnä muita -osastossa ja Harkins ei ollut tulessa myöskään viime kaudella ihan alusta alkaen. TPS oli kanssamme tuolloinkin ynnä muuta -ryhmässä ja sittemminhän TPS otti hopeaa, me pronssia. Ainoa asia, mikä on täysin varmaa ensi kevääksi, on se, että HPK on pronssiottelussa. Muut paikat ovat vielä jaossa. Enkä voi myöskään olla muistuttamatta siitä lempiaiheestani, että Tappara voitti mestaruuden -03 oltuaan runkosarjan vitonen, finaalissa kaatui runkosarjan nelonen Kärpät.

Kelasin viime syksyn viestejäni ja silloinkin totesin, että keväällä ovat tosipelit ja silloin ovat aina yleensä tietyt valmentajat vahvoilla. Jortikka ja Aravirta. Myös Kärpät on mukana terävässä kärjessä, samoin TPS - ja HIFK. Muu on täysin auki HPK:n pronssiottelupaikkaa lukuunottamatta tietenkin. Tylsää olla optimisti, mutta gredun tapaan näin esimerkiksi kahdessa edellisessä jokerimatsissa paljon hyvää. Kotonahan HIFK vei kentällä mennentullen, Jokerit pääsi rankkareihin ja siellä voittoon maagisen Thomasin ansiosta. Perjantaina oltiin muuten vaan äijiä.

HIFK tarvitsee tasokkaan (voittavan) maalivahdin ja yhden profiilihyökkääjän lisää. Mielestäni on aivan sama, onko hyökkääjä sentteri vai laituri. Hänen pitää olla liiderityyppiä, mutta riittävän äijä = Jan Caloun tai vastaava piipitävä neiti ei riitä. Tuomo Ruutu, Jaroslav Bednar, Roman Simicek. Tätä osastoa siis. Ja näin sanoessani olen oikeasti tyytyväinen, että emme tarttuneet Hannes Hyvöseen. Hän on loistava sälli, mutta ei se, mitä me juuri nyt tarvitsemme.

Penan vikaa kaikki? Siis Jaken ja Pirjetän hankkiminen? Marekin hankkiminen? Keskustan edellinen vaalivoitto? Penan suurimmat virheet ovat edelleen edellisiltä kausilta; mm. Stathosin sopimus. Vopatillehan meillä tuli just käyttöä. Tällä kaudella äijä on hankkinut pelaajia hyvin ja tyylillä. Jos joku sanoo ei Marekille ja Jakelle, niin onko HIFK-kiekko sitten oikea diggailun kohde ylipäätään? Tai Vopatille, joka on Pentin sinnikäs roikotus joukkueessa ja nyt tiedän jo miksikin. Nämä kaverit kuuluvat HIFKiin, maaleja tarvitaan silti lisää. Ja parempaa mv-peliä. Molemmille on vielä tehtävissä jotain.

Pelisilmää ja viileyttä faneilta! Itketään sitten kunnolla keväällä, jos kiville karahdetaan, mutta vielä en tunne olevani Titanicin kyydissä. Kyllä tää ihan Vikingin porauslautalta tuntuu; vähän kolhuista sisustusta ja pintaa, ei aina niin vakaata merenkäyntiä, mutta hyvää viihdettä ja paljon kaatoja.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
JHag on PPP (popsinut positiivisuus pilsuja). Kamoon hei, nyt on maanantai ja vielä melkein aamu, kunnon masennus ja vtutus on jokaisen suomalaisen kansalaisvelvollisuus.

Mitä noihin turhiin ukkoihin tulee, niin eikös niitä löydy ihan jokaisesta joukkueesta ? Vaikka meillä naapurissa meneekin juuri nyt niin kovaa, että Masalta lähti tukka, niin kyllä niitä turhia ukkoja meiltäkin löytyy. Niitä on tosiaan ihan joka jengissä ja aiheesta voisi olla vaikka oma "Turhien Miesten Kerho" -niminen ketju ja se takuulla täyttyisi kandidaateista eri joukkueista.

Ei Hifk:n ongelma ole turhissa ukoissa vaan siinä, että jostakin syystä koko paletti on tällä hetkellä sekaisin. Silloin kun joukkue on tuollaisessa tilanteessa on yleensä todella vaikea löytää jengistä muita kuin turhia ukkoja. Näin kait se Hifk:lla tällä hetkellä on ja lohdutukseksi totean, että näinhän se jatkuukin.
 

Ole Fart

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti JHag
Ainoa asia, mikä on täysin varmaa ensi kevääksi, on se, että HPK on pronssiottelussa. Muut paikat ovat vielä jaossa.
Täytyy peesata. Jääkiekkofanit ovat kumman dementoitunutta porukkaa. Niillä muisti yltää hyvin edelliseen otteluun, pari edellistä on hämärästi mielessä, mutta edellinen kausi on jo täysin sumussa. Sitä vanhemmat tulevat mieleen jos hoitaja viitsii näyttää kuvia. Toisaalta, vuosikymmenien takaiset asiat saattavat välillä olla ihan kirkkaina muistissa.

Eli viime syksy on ainakin täällä hyvin muistissa, ja valitettavasti myös kevät. Mitään ei ole vielä marraskuussa ratkaistu, ja tilanteen muuttuminen saattaa olla pienestä kiinni. Pari vahvistusta tai kokoonpanoon palannutta, pari loukkaantumista, kolme pistettä jaossa joka ottelussa.

Totta silti että Jokereiden peli ei viime syksynä missään vaiheessa näyttänyt niin hyvältä kuin nyt, ja IFK taisi viime syksynä olla jossain vaiheessa sarjakärjessäkin.

Mutta katsotaan nyt ensin joulutaukoon saakka.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti bozik
Ei Hifk:n ongelma ole turhissa ukoissa vaan siinä, että jostakin syystä koko paletti on tällä hetkellä sekaisin.

Ei se nyt ihan noinkaan synkkää ole. Ei ole tullut edes pitkiä tappioputkia, kuten ajattelija-alpon aikaan. Olen yrittänyt löytää edes kolme peräkkäistä ottelua ilman pisteen pistettä eikä sellaisiin sfääreihin ole vajottu nykyisen valmennuksen aikana. Jokeritkin voi hävitä 6-1 HIFKille HIFKin hyvänä, Jokerien huonona päivänä. Kyllä. Eikä se välttämättä tarkoita, että paletti on Jokereissa sekaisin? Baletti on sitävastoin todella sekaisin, siellä on nähty yksi hetero miesten pukuhuoneessa.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti JHag
Baletti on sitävastoin todella sekaisin, siellä on nähty yksi hetero miesten pukuhuoneessa.
Tässä meille todella turha mies. Siellä on hetero ihan väärässä paikassa, jopa kuvissa kuvankauniit ballerinat ovat livenä sellaisia, että niihin karumpi mies kolhii kalunsa.

Ukko ottanut lisää pilsuja, ei edes noin synkkä kuten kirjoitin ? Saattaa se kyllä olla niinkin, että olet oikeassa. Olisikohan palstalla esiintyvä Hifk-kannattajien synkkyys läheskään niin paha, jos viimeisin tappio olisi tullut vaikkapa Kärpille.

Pardon, kohtuullisen suora ilmaisuni koskien ballerinoja.
 

Balderis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk + Edmonton Oilers
Olisikohan palstalla esiintyvä Hifk-kannattajien synkkyys läheskään niin paha, jos viimeisin tappio olisi tullut vaikkapa Kärpille.


Ei olisi ei. Sehän se katsos vituttaa kun naapurin pojat vievät kuin pässiä narussa. Tunnustan.
 
Viestin lähetti Balderis
Olisikohan palstalla esiintyvä Hifk-kannattajien synkkyys läheskään niin paha, jos viimeisin tappio olisi tullut vaikkapa Kärpille.

No kyllä minulla ainakin olisi. Mulle on aivan sama, kenelle hävitään, jos hävitään. Jokainen joukkue on pystyttävä voittamaan, jos haluaa mestariksi. Tällä hetkellä päässä pyörii ainoastaan se, että viimeisestä kuudesta ottelusta on ainoastaan yksi kolmen pisteen voitto. Kelkka on saatava käännettyä.

edit: viilausta
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jarkko Ruutu, Marek Zidlicky on sellaisia tyyppejä, jotka oli tänne aivan pakko ottaa. Se on fakta ja lähtökohta. Mielummin Jakke Ruutu, kuin Paul Kariya... tarvitseeko perustella... no teen sen kuitenkin: Oma ja myös IFK:n periaate, koska perinteet velvoittavat on se, että ensin otetaan ne omat jätkät, joilla on IFK:n kanssa historia ja mahdollisesti myös tulevaisuus. NHL pelaajat voivat tuntua nyt kovalta satsaukseslta, mutta voi tulevaisuudessa kasvaa korkoa. Jos Kariya nyt tulee IFK:hon pelaamaan, niin se on aivan varmaa, että miestä ei enää ikinä täällä näy.

Nyt ollaan kuitenkin siinä vaiheessa, että ne omat miehet ovat jo joko täällä tai sitten muualla pelaamassa. Nyt voidaan ruveta keskustelemaan muista tulijoista. Fakta on, että me tarvitaan maalivahti ja yksi kappale voisiko sanoa antihifkimäinen pelaaja, joka tuo meidän hyökkäykseen jotain uutta. Bednar, Caloun...tai se Kariya (ai niin se on Jokereiden miehiä). Hyökkäyksessä on liikaa puurtajia jo ennestäänkin. Aina IFK:hon yksi itkijä mahtuu, jos tekee paljon pinnoja, varsinkin jos tekee sellaiset yli 60 pinnaa kaudessa, niin mun puolestani saa olla nelikontin jään pinnassa vaikka kaiket illat, kunhan niitä on vain se yksi. Pitäähän Jakella, Vopilla ja kumppaneilla joku suojeltavakin olla perkele.

Yhdyn siihen kommenttiin, että jos pitää olla vasta keväällä kunnossa, niin mitä me siellä hallilla tehdään. No kymmeneen vuoteen en ole näin vähän pelejä käynyt katsomassa, vaikka meillä on lähestulkoon sellainen joukkue, jota halusinkin, eikä se ole mitään protestoinita tai muuta paskaa. Hallille pitää haluta mennä. Pitää tulla sellainen olo, että jää jostain paitsi jos ei mene. Sellaista ei ole nyt. Söderholm sanoi tuolla IFK:n sivuilla, että Jereä pitää aina välillä herätellä, kun tuntuu, että se saapuu peliin vain fyysisesti. Ne Jeren pelit, jota olen nähnyt, niin mies on vaappunut kentällä unisen oloisesti ja sitten kerran tai kaksi on käynyt pistämässä sen puolen kentän vauhdilla otetun pommin pelaajaan, jolla ei välttämättä ole edes kiekkoa, aivan kuin muistutukseksi olemassaolostaan. Kuulostaa vähän koko IFK:n touhulta tähän mennessä.
 
Viimeksi muokattu:

Mevatron

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HC Slavia Praha
Viestin lähetti JHag
Tsot tsot nyt wanhat kunnon pessimistit. Vaikka me ollaankin hävitty tää kausi, niin muistellaanpas vähän viime kautta joulun tienoolla; Ässät johti liigaa ja Jokereillakin oli tiukka meininki kärjessä. Me kaaputeltiin ynnä muita -osastossa ja Harkins ei ollut tulessa myöskään viime kaudella ihan alusta alkaen. TPS oli kanssamme tuolloinkin ynnä muuta -ryhmässä ja sittemminhän TPS otti hopeaa, me pronssia. Ainoa asia, mikä on täysin varmaa ensi kevääksi, on se, että HPK on pronssiottelussa. Muut paikat ovat vielä jaossa. Enkä voi myöskään olla muistuttamatta siitä lempiaiheestani, että Tappara voitti mestaruuden -03 oltuaan runkosarjan vitonen, finaalissa kaatui runkosarjan nelonen Kärpät.

Totta on, että kautta on vielä 35 peliä (jaossa 105 pistettä) ja tuossa ajassa on laivan kurssin kääntäminen täysin mahdollista. Kuitenkin viime kauteen verrattuna IFK on pelannut selkeästi heikommin.

Muistin virkistykseksi kerrottakoon, että viime kaudella IFK johti sarjaa marraskuun loppuun asti. Joulukuun alun kolme peräkkäistä tappiota tiputtivat jengin kärkipaikalta.

21 ottelun jälkeen:
03-04: sijoitus 1., 29 p (69,0% jaossa olleista pisteistä)
04-05: sijoitus 6., 31 p (49,2% jaossa olleista pisteistä)

Joulutauolla IFK oli viime vuonna kolmantena pisteen sarjakärjessä olleita Jokereita perässä. Muista mainituista joukkueista TPS oli 4. (2 pistettä IFK:n perässä) ja Ässät oli tipahtanut 11:nneksi johdettuaan sarjaa marraskuun maajoukkuetauolla.

Syyskausi: 34 ott, 45 p (66,2%), sijoitus joulutauolla 3.
Kevätkausi: 22 ott, 27 p (61,4%), sijoitus runkosarjan päätteeksi 3.

Ainoa IFK:n pidempi heikompi jakso viime kaudella osui tammikuuhun. Silloin oli tosin ohjelmassa useita vierasotteluita muita kärkijoukkueita vastaan.

Eipä tästä sen ihmeempää voi päätellä kuin, että pisteitä on pakko ottaa loppukaudesta suurella prosentilla, mikäli kotiedusta halutaan tapella. Kärkikaksikko menee varmasti menojaan, mutta kolmas sija on saavutettavissa tuloksekkaalla pelillä. Eikö IFK:ta veikattu ennen kauden alkua yleensä sijoille 3-6?
 

Ole Fart

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mevatronin juttu oli ihan asiaa, mutta kun olen pilkkuja rakastava pervertikko niin täytyy sen verran korjata, että olet ilmeisesti laskenut viime vuoden pisteprosentit sen mukaan että kaikissa otteluissa jaettiin kaksi pistettä.

Näinhän ei ollut vaan jossain otteluissa oli jaossa kolme. Keskimäärin jaettiin 2.12 pistettä/ottelu.

Itse asiahan ei tuosta suuresti muutu.
 

Punakone

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Vopat,Vopat,Vopat ja Vopat.

Huoh. Näinkö lähes jumalaksi tullut Roman hylätään. Oma mielipide on että isoissa tahoissa joku ensiksi vaihtoon ja sitten katellaan kuka muukin. Ifk,n hyökkääjien/puolustajien puolustaminen on omastamielestäni todella surkeaa nimiin verrattuna.. Maalivahdeissakaa tuskin on vikaa.. Taistelua ja tahtoa siihen peliin.
 

Isaksson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Balderis
Kyllähän tuo Föönimme alkaa pikkuhiljaa taas tuntumaan turhimmalta jätkältä meidän jengissämme. .........Jossain mättää ja pahasti kun ei paperilla hyvistä pelaajista saada sitä irti mitä pitäisi.

Missä logiikka? Siis Föönin vika, kun paperilla hyvistä pelaajista ei saada irti sitä, mitä pitäisi. Kai tässä seurassa jollain muullakin on jotain vastuuta tekemisistään kuin Föönillä, vai eikö sittenkään.
 

Borsato

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, NYR
asiaa..

Viestin lähetti Isaksson
Missä logiikka? Siis Föönin vika, kun paperilla hyvistä pelaajista ei saada irti sitä, mitä pitäisi. Kai tässä seurassa jollain muullakin on jotain vastuuta tekemisistään kuin Föönillä, vai eikö sittenkään.

Fööni ei vedä luistimen piirtoakaan, ei lämärin lämäriä. Kyllä vastuu nyt on muualla, toi porukka on sellainen että ennen kautta ton tasoinen jengi olisi kelvannut kelle vaan...
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti Isaksson
Missä logiikka? Siis Föönin vika, kun paperilla hyvistä pelaajista ei saada irti sitä, mitä pitäisi. Kai tässä seurassa jollain muullakin on jotain vastuuta tekemisistään kuin Föönillä, vai eikö sittenkään.

Fööni ei ole tehnyt tarpeeksi maaleja eikä ollut riittävän hyvä veskari, ehdottomasti kenkää. Vittu mitä logiikan maailmanmestareita taas liikkeellä.

Mevatron; hyvä analyysi, kiitos pistepäivityksestä. Itse laskin ennen sarjan alkua HIFKin runkosarjassa sijojen 3-5 tavoittelijaksi ja pidän minimitavoitteena kotiedun saavuttamista.
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Slovakia vs Saksa
  • 1.95
  • 4.20
  • 3.10
Sveitsi vs Norja
  • 1.16
  • 7.50
  • 13.00
Ruotsi vs USA
  • 2.46
  • 4.40
  • 2.34
Tshekki vs Suomi
  • 2.66
  • 4.20
  • 2.36
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös