Tommi Kovanen siirtyy HIFK:hon

  • 57 936
  • 205

mtmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Keltainen #27. Kajaanin Hokki.
BoredOldLady kirjoitti:
Baxterin kommenttien perusteella hyvä aloitus punapaidoissa. Itse en niin hirveästi Kovaselta odota, varmaa peruspeliä ja hyvää kiekollista panosta lähinnä. Rymistelijöitä meillä on valmiiksi, tosin tällä kaudella sekin arsenaali on jäänyt vähän turhakkeeksi, kun aina soi pilli. Että siinä mielessä en katso antifyysisyyttä suureksi miinukseksi. Ja onhan se kiva, että meillekin löytyi yksi leftin pakki. Siitä plussa.

Hyvä aloitus? Kohtuullinen kiekollinen pakki, jolla ei ole mitään asiaa fyysisessä pelissä. Eilen heiteltiin kuin märkää rättiä. Pelasi eilen lyhyttä vaihtoa, joskus jopa käsittämättömän lyhyttä. Huono kunto ilmeisesti? Jeren ilmeistä päätellen hävetti pelata samassa parissa. Sen verran katseli kulmien alta touhua.

Meinasin tukehtua nauruun kun Kovanen ilmoitettiin aloituskentälliseen. Oli jäänyt Jatkoaika lukematta. No onhan se Sakkea pitempi luistimet jalassa?

edit: Onhan se IFK-näköinen äijä kun Jokeri vie naisetkin ;)
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
BOB kirjoitti:
Eihän kovasen hankinassa ole mitään ihmeellistä, mies on leftinpuolen pakki ja täyttää aivan varmaan Niskasen saappaat. Muutama peli alle niin, täyttää varmaan paikkansa.

Tuolla perusteella jokainen luisteleva henkilö lefin käsillä täyttää Niskasen saappaat. Saappaat? Niskanen jätti korkeintaan kokoa 23 olevat jarrusukat täytettäväksi.

Minä en pidä siitä, että omia kasvatteja sysätään kovin innokkaasti HIFK:sta pihalle ja otetaan maalta tilalle hiiriä. Tämä koskee sekä hyökkäystä että puolustusta. Seppänen, joka ei edes ollut suuri suosikkini, sai lähteä HPK:hon pelattuaan noin 10 huonohkoa ottelua, mutta on silti nuorten mm-pronssin haltija Laakson Teemun ohella ja omaa myös nhl-varauksen. Onkin liki steviewonder -tasoista olla näkemättä vaikkapa Seppäsen, Laakson ja Holmbergin potentiaalia. Mutta Pentillähän on selkeä fiksaatio, jo vuosia kestänyt, jonka mukaan joka ainoa pienikokoinen pakki on "kiekollisena taitava ja hyvin liikkuva". Niinpä meillä on pörrännyt jos jonkinlaista Tuomista, Hedbergiä ja Korhosta. Järkyttäviä vaahtosammuttimia. Cory Murphy on huikea hankinta, mutta hankinnan huikeus ei ole mikään yllätys. Kaveri on pelannut kuin enkeli myös Ipassa ja Bluesissa. On siis Murphyn syytä, että kääpiölinja on edelleen auki HIFKiin > kenkää Murphylle!
 

tombraider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
scholl kirjoitti:
Taidelasissa ei ole mitään pahaa. Jotkut voivat olla arvokkaita luomuksia ja osa sitten taas pelkästään koristaa esim. kirjahyllyssä.

.

Kyllä. Aallon maljakko joka tehtiin lehdistölle esittelytilaisuuteen ja pohjassa lukee Karhula, maksaa 15000 erkkiä. ei huono harrastus jos tietää mitä hakee.
juu oli aiheen vierestä.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
JHag kirjoitti:
Minä en pidä siitä, että omia kasvatteja sysätään kovin innokkaasti HIFK:sta pihalle ja otetaan maalta tilalle hiiriä...!
Minäkään en pidä siitä, että potentiaaliset omat kasvatit laitetaan pois, mutta mikä ihmeen pakkomielle (kaikella kunnioituksella kaltaistasi pro-kirjoittajaa kohtaan) sinulla on dissata pienempikokoisia pelaajia. Sinäkin olet varmaan seurannut kiekkoa kauan ja varmasti nähnyt, että ei kaikkien pelaajien joukkueessa tarvitse olla megafyysisiä jyriä. Meillä on myös raskaamman osaston miehiä jengissä, joten Kovasen kaltaiselle pelaajalle on enemmän kun hyvin tilaa tällä hetkellä.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
scholl kirjoitti:
En tiedä minkä jengin kanssa Kovanen on harjoitellut vai onko treenannut lainkaan.


Lyhyesti: Mikkelin Jukureiden kanssa.
 

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
mtmela kirjoitti:
Hyvä aloitus? Kohtuullinen kiekollinen pakki, jolla ei ole mitään asiaa fyysisessä pelissä. Eilen heiteltiin kuin märkää rättiä. Pelasi eilen lyhyttä vaihtoa, joskus jopa käsittämättömän lyhyttä. Huono kunto ilmeisesti? Jeren ilmeistä päätellen hävetti pelata samassa parissa. Sen verran katseli kulmien alta touhua.
Jos vertaa Kovasen aloitusta Turun lentokentällä teidän Superhyper-hankintanne tähän Marokon-Ruotsalaisen vastaavaan, niin ei liene hirveästi varaa tulla tänne aukomaan päätä. Eikös tämä Uus-Ruotsalainen rantapoika laitettukin sivun kyseiseen huikean startin jälkeen? Taisi niskat venähtää Tepsin Ahojen, Makkosten ja Suomisten pyörittelyssä.
 

mtmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Keltainen #27. Kajaanin Hokki.
Metukka kirjoitti:
Jos vertaa Kovasen aloitusta Turun lentokentällä teidän Superhyper-hankintanne tähän Marokon-Ruotsalaisen vastaavaan, niin ei liene hirveästi varaa tulla tänne aukomaan päätä. Eikös tämä Uus-Ruotsalainen rantapoika laitettukin sivun kyseiseen huikean startin jälkeen? Taisi niskat venähtää Tepsin Ahojen, Makkosten ja Suomisten pyörittelyssä.

Siis mitä vittua?Joku kusi muroihisi?Olin pelissä ja kerroin miltä se näytti. Istuin IFK:n vaihtoaition yläpuolella niin näki kaiken hyvin. Ei kukaan ole aukonut päätä. Ja mitä vittua Bumella on tekemistä Kovasen kanssa? Bume on voittanut joskus jotain ja on oikeasti kova Äijä. Ja keväällä voittaa taas. Kovasesta en taas olisi niinkään varma.

Enemmän minua miellytti #50 Aleksi Holmberg, siinä on sentään pelaaja jossa on jotain. Mukavan härski kyynärpäätaklaus ja muutenkin miellyttävää touhua.
 

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
mtmela kirjoitti:
Siis mitä vittua?Joku kusi muroihisi?Olin pelissä ja kerroin miltä se näytti. Istuin IFK:n vaihtoaition yläpuolella niin näki kaiken hyvin. Ei kukaan ole aukonut päätä. Ja mitä vittua Bumella on tekemistä Kovasen kanssa? Bume on voittanut joskus jotain ja on oikeasti kova Äijä. Ja keväällä voittaa taas. Kovasesta en taas olisi niinkään varma.
Kyllä näillä tapauksilla on tekemistä toistensa kanssa.
Kumpikin tekivät paluun pitkien poissaolojen jälkeen samalla kentällä. Kirjoitin yhtä provosoivasti kuin sinäkin tarkoituksena sanoa, että ensimmäinen peli pitkän pelaamattomuuden jälkeen on vaikea pelaajalle kuin pelaajalle. Ensimmäisen pelin jälkeen on turha alkaa viisastelemaan, kun Kovanen oli niin paska. Tuskin kritisoit Bumeakaan?

Sinun kirjoituksesi tänne Hifk osioon on 90% provoilua joten turha ihmetellä, jos saa samalla mitalla takaisin. Aivan sama kohtalo olisi mulla, jos olisin tullut naureskelemaan Bume-ketjuun ekan pelin jälkeen. Annetaan kummassakin tapauksessa hieman enemmän aikaa pelaajille jotta pääsevät paremmin sisään kuvioihin uudessa joukkueessa ja saavat tuntumaa peleihin.
 

mtmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Keltainen #27. Kajaanin Hokki.
Metukka kirjoitti:
Kyllä näillä tapauksilla on tekemistä toistensa kanssa.
Kumpikin tekivät paluun pitkien poissaolojen jälkeen samalla kentällä. Kirjoitin yhtä provosoivasti kuin sinäkin tarkoituksena sanoa, että ensimmäinen peli pitkän pelaamattomuuden jälkeen on vaikea pelaajalle kuin pelaajalle. Ensimmäisen pelin jälkeen on turha alkaa viisastelemaan, kun Kovanen oli niin paska. Tuskin kritisoit Bumeakaan?

Sinun kirjoituksesi tänne Hifk osioon on 90% provoilua joten turha ihmetellä, jos saa samalla mitalla takaisin. Aivan sama kohtalo olisi mulla, jos olisin tullut naureskelemaan Bume-ketjuun ekan pelin jälkeen. Annetaan kummassakin tapauksessa hieman enemmän aikaa pelaajille jotta pääsevät paremmin sisään kuvioihin uudessa joukkueessa ja saavat tuntumaa peleihin.

Erona on mielestäni se, että tuossa oli Kovasen koko kuva. Kohtuullinen kiekkollinen mikkihiiri. Juu, toki sanon asiat vittumaisen suoraan, ja pitääkin vastata samalla mitalla. Ja en ole nähnyt Bumen pelaavan ni en osaa sanoa. Ei varmaankaan vielä ole hyvä ollut.

edit: Jatketaan siitä, että mielestäni silti on hyvä asia, että puolustuksen kädettömyys avauksiin ja kiekolliseen peliin on tunnustettu ja siihen on reagoitu, ja onhan Kovanen liikkuva puolustaja. Ja ymmärrän senkin, ettei joukkuepelissä ole vielä täysin sisällä. Mutta sitä en ymmärrä jos vetää 5-10 sekunnin vaihtoja, silloin kyse on muustakin kuin kunnosta.
 
Viimeksi muokattu:

sean

Jäsen
JV kirjoitti:
Eli kiekko pysyy lavassa viivalla ja Tommi saa kiekon pidettyä hyökkäysalueella? Jos näin on niin täydentää mukavasti HIFK:n YV:tä.

Kiekko liikkuu yv:llä välillä nätisti, mutta sillä ei maaleja saada, joskus pitäisi myös ampua. Takertuu toisinaan viivalla myös omaan näppäryyteensä.. Oli miinustilastossa Jypin kärkipäätä, ja kuului myös pelillisesti Jypin tämän vuoden suurimpiin alisuorittajiin.. Silloin kun olisi pitänyt tehdä kahta kauheammin töitä nosti kätensä pystyyn.

Avaspelissä pelisilmää löytyy, mutta liian usein takertui kuskailemaan ja kaartelemaan, kun olisi pitänyt laittaa kiekkoa liikkeelle. Toki vikaa oli myös hyökkääjissä, jotka eivät aina näyttäneet edes haluta kiekkoa..
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
HIFK:n jääajat eilen

http://www.artukka.net/TOI/TPS/statistic/19HIFK.htm

Kovasen rooli kasvoi tilastojen valossa koko ajan. Vaihdot vertailussa lyhyehköjä mutta eivät mitenkään erityisesti lyhyitä. Ihan normaalia uuden pelaajan sisäänajamista. Karalahden kanssa tässä voisi olla viivalle pleikkareihin melkoinen pari. Kovanen kynäilee, Jergus tykittää (no pun intended), vastakohdat täydentävät toisiaan etc. etc.
 

Wiltord

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
mtmela kirjoitti:
Hyvä aloitus? Kohtuullinen kiekollinen pakki, jolla ei ole mitään asiaa fyysisessä pelissä. Eilen heiteltiin kuin märkää rättiä. Pelasi eilen lyhyttä vaihtoa, joskus jopa käsittämättömän lyhyttä. Huono kunto ilmeisesti? Jeren ilmeistä päätellen hävetti pelata samassa parissa. Sen verran katseli kulmien alta touhua.

Meinasin tukehtua nauruun kun Kovanen ilmoitettiin aloituskentälliseen. Oli jäänyt Jatkoaika lukematta. No onhan se Sakkea pitempi luistimet jalassa?

edit: Onhan se IFK-näköinen äijä kun Jokeri vie naisetkin ;)

Paskaa provoa aina vaan. Jere katseli kulmien alta? Jaahans ja siitähän voi päätellä heti jo paljon. Eli sinä haluaisit, että IFK:ssa pelaa vain jääkaappipakastin-yhdistelmiä, kun noin näyttää asia haittaavan, että piti tänne tulla vetään taas vitun paskaa provoa?

Bume ei liity asiaan, mutta sen verran siitäkin, että oletko nähnyt kuin Aho kisutti eka pelissä. Joillakin on kuitenkin järkeä ettei tulla vittuilemaan yhden ja ensimmäisen pelin takia. Kiitos ja näkemiin. Ingorelista on hieno keksintö. Vakioprovoajahan tämä mtmela on ollut täällä, ilmeisen kaappi-ifk kun jaksaa kaudesta toiseen kirjoitella IFK:n asioista saman verran kuin Kärpistä.
 

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
mtmela kirjoitti:
Mutta sitä en ymmärrä jos vetää 5-10 sekunnin vaihtoja, silloin kyse on muustakin kuin kunnosta.
Tai siitä ettet ymmärrä.
Mistä keksit nämä 5-10 sekunnin vaihdot? Käyppäs vilkaisemassa Pressiboxin laittamasta linkistä Kovasen keskimääräiset vaihdon pituudet äläkä jankuta samaa virttä koko ajan.
Ja varmasti Kovanen on alkuun pelannut lyhyempiä vaihtoja. Se on ihan selvää pitkän pelaamattomuuden jälkeen, vaikka sinä et sitä ymmärräkään.
Kun olet nyt tämän yhden pelin nähnyt, niin pystyt sen perusteella tekemään täydellisen ja lopullisen arvostelun Kovasesta sekä tuomitsemaan hänet. Aivan kuten Sihvonen arvioi Baxterin muutaman pelin jälkeen.
 

mtmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Keltainen #27. Kajaanin Hokki.
Metukka kirjoitti:
Tai siitä ettet ymmärrä.
Mistä keksit nämä 5-10 sekunnin vaihdot? Käyppäs vilkaisemassa Pressiboxin laittamasta linkistä Kovasen keskimääräiset vaihdon pituudet äläkä jankuta samaa virttä koko ajan.
Ja varmasti Kovanen on alkuun pelannut lyhyempiä vaihtoja. Se on ihan selvää pitkän pelaamattomuuden jälkeen, vaikka sinä et sitä ymmärräkään.
Kun olet nyt tämän yhden pelin nähnyt, niin pystyt sen perusteella tekemään täydellisen ja lopullisen arvostelun Kovasesta sekä tuomitsemaan hänet. Aivan kuten Sihvonen arvioi Baxterin muutaman pelin jälkeen.

Aloitus omassa päässä, Jere nousee, Kovanen saman tien vaihtoon. Se vaan ihmetytti. Tottahan ymmärrän jos ei ole pelattu niin kuntopohja ei anna myöten vetää pitkiä vaihtoja. No kärpäsestä tuli härkänen, tuo oli oma näkemykseni pelistä paikan päällä.

Katsoin ne ajat... ja, ähh ei tämä ole tappelun asia. Minä olen tätä mieltä ja aika näyttää miten käy. Jos olen väärässä, voin sen myöntää.
 

MISTER X

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ja ARSENAL
Mane kirjoitti:
Itse ainakin olen saanut kuulemieni tapahtumien perusteella jo kauan sitten sen kuvan, että HIFK ja Frank Moberg ovat viimeisiä SM-liigassa, jotka ilmoittavat, etteivät ole enää herrasmiehiä. Joten veikkaan HIFK:n kompensoineen tästä JYPiä kohtuullisesti. (en tosin ole lukenut ketjun viimeistä 4 sivua vielä)

Ketju pitkä ja aika kortilla, joten ehkä tämä jo todettu, mutta Mane oli oikeassa. Asiassa JYP, HIFK ja Kovanen pääsivät asiasta sopuun, joten kaikki herrasmiessopimuksen rikkomisesta päätään aukoneet voisivat ainakin mielessään lähettää pienen anteeksipyynnön.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itse soisin mielelläni Suomen suurimman kaupungin tyylikkäämmän jengin olevan nimenomaan sen jengin, jossa oltaisiin avarakatseisia ja suvaitsevaisia kaikenlaisia oman tiensä kulkijoita kohtaan. Siitä kaikki ovat varmasti yhtä mieltä, että hieman erikoisemmasta jampasta on kyse, ja ymmärrän hyvin että maakuntien juntit nauravat näille taidelasihommille. Stadissa toivoakseni ymmärretään paremmin, että ihmisiä - myös kiekkoilijoita - on erilaisia. Minun HIFK:honi mahtuu niin Tapulin räkälöissä viihtyvä Jere kuin taidelasia keräilevä Kovanen. Tervetuloa.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Snakster kirjoitti:
Minun HIFK:honi mahtuu niin Tapulin räkälöissä viihtyvä Jere kuin taidelasia keräilevä Kovanen. Tervetuloa.
Näin on! Minulle ainakin on aivan yksi ja sama, vaikka kaveri harrastaisi balettia, ja olisi 155cm pitkä Kiuruveteläinen... Kunhan osaa pelata, ja auttaa IFK:ta menestymään. Mutta tässäkin tapauksessa (Kovanen) odotan peliesityksiä, ja kommentoin tarkemmin sitten. Täysin "ylimielisenkusipäistä" dissata joku pelaaja, ennenkuin näyttöjä on annettu riittävästi.

Jossain määrin kannattajissamme on havaittavissa kevyttä ylimielisyyttä (ei tollasia pelaajia meille saatana!)... hirveästi ei olisi varaa, kun katsoo menestystä viimeisen 20 vuoden aikana.
 
Viimeksi muokattu:

nikozwan

Jäsen
Snakster kirjoitti:
Itse soisin mielelläni Suomen suurimman kaupungin tyylikkäämmän jengin olevan nimenomaan sen jengin, jossa oltaisiin avarakatseisia ja suvaitsevaisia kaikenlaisia oman tiensä kulkijoita kohtaan. Siitä kaikki ovat varmasti yhtä mieltä, että hieman erikoisemmasta jampasta on kyse, ja ymmärrän hyvin että maakuntien juntit nauravat näille taidelasihommille. Stadissa toivoakseni ymmärretään paremmin, että ihmisiä - myös kiekkoilijoita - on erilaisia. Minun HIFK:honi mahtuu niin Tapulin räkälöissä viihtyvä Jere kuin taidelasia keräilevä Kovanen. Tervetuloa.

Helvetin hyvä kirjoitus, jonka allekirjoitan kokonaan. Itse mietin että saataisinko Kovanen HIFK:iin jo silloin, kun koko JYP jupakka alkoi. Annetaan kaverille reilu mahdollisuus nyt tehdä parhaansa. Nyt meillä alkaa olla melko vakuuttava pakkikalusto kasassa kevättä varten. Ainoastaan Laakson tilanne hieman huolettaa.
 

#76

Jäsen
Pakistossa oli paikka kiekolliselle pakille ja nähtävästi sellainen saatiin. Itseäni ei voisi vähempää kiinnostaa mitä HIFK:n pelaajat vapa-aikanaan harrastavat, kunhan otteluissa luistin kulkee ja tulosta syntyy. Vapaa-ajan harrastukset ovat yhtä merkityksettömiä kuin poliittinen kanta, sukupuolinen suuntautuminen tai mielipide sotilaspalvelukseen. Teot kaukalossa HIFK:n pelipaita päällä ratkaisevat.

Omat kasvatit pakistossakin on hieno juttu, mutta kuinka moni uskoo nuorien nousevan suoraan kiekolliseen rooliin? Kiekollisia olisi nyt Murphy ja Kovanen, peruspakkeja Saarinen ja Karalahti. Jää vielä kolme pakin paikkaa vapaaksi ja loukkaantumiset avaavat vielä lisää, kuten on jo nähty tänäkin vuonna.
 

Puscutractori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Harri Olli, rahaton ManC, NP#32, DEFC #62
Snakster kirjoitti:
Siitä kaikki ovat varmasti yhtä mieltä, että hieman erikoisemmasta jampasta on kyse, ja ymmärrän hyvin että maakuntien juntit nauravat näille taidelasihommille. Stadissa toivoakseni ymmärretään paremmin, että ihmisiä - myös kiekkoilijoita - on erilaisia.

Olen täsmälleen samaa mieltä. Miksi kiekkoilijan pitäisi pitäisi välttämättä harrastaa vapaa-aikanaan jotakin testosteronia tihkuvaa toimintaa, kuten rautanaulojen pureskelua? Itsekin tunnustaudun taidelasin kerääjäksi, mutta olen silti mielestäni yksi Pohjois-Euroopan kovimmista jätkistä ;)
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Puscutractori kirjoitti:
Olen täsmälleen samaa mieltä. Miksi kiekkoilijan pitäisi pitäisi välttämättä harrastaa vapaa-aikanaan jotakin testosteronia tihkuvaa toimintaa, kuten rautanaulojen pureskelua? Itsekin tunnustaudun taidelasin kerääjäksi, mutta olen silti mielestäni yksi Pohjois-Euroopan kovimmista jätkistä ;)

Ihan vakavissanneko yritätte tässä väittää että "maaseudulla" ei ymmärretä taidelasi harrastuksen päälle, mutta suuressa ja avarakatseisessa Helsingissä ymmärretään?

Hämmästyttävää.
 

Kyynikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK / HJK + Porin Ässien sympatiakannattaja
Jokainen meistä tekee vapaa-ajallaan mikä parhaammalta tuntuu, miksei myös jääkiekkoilijat? Minulle aivan se ja sama mitä Kovanen puuhaa kunhan kaukalossa Hifk;n paita päällä tekee parhaansa ja vähän enemmänkin!

Kuulostaa katkerien Jyväskyläläisten itkuilta nämä Kovanen-jutut tässä ketjussa!
 

Puscutractori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Harri Olli, rahaton ManC, NP#32, DEFC #62
Nuorempi Nelson kirjoitti:
Ihan vakavissanneko yritätte tässä väittää että "maaseudulla" ei ymmärretä taidelasi harrastuksen päälle, mutta suuressa ja avarakatseisessa Helsingissä ymmärretään?

Hämmästyttävää.

En suinkaan väitä sellaista. Ihmettelen vain, että ylipäätään joku jossain pitää jääkiekkoilijan vapaa-ajan harrastuksia jonkinlaisena kriteerinä sille, sopiiko hän johonkin joukkueeseen tai edes koko lajin pariin.
 

Tuzzi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kyynikko kirjoitti:
Jokainen meistä tekee vapaa-ajallaan mikä parhaammalta tuntuu, miksei myös jääkiekkoilijat? Minulle aivan se ja sama mitä Kovanen puuhaa kunhan kaukalossa Hifk;n paita päällä tekee parhaansa ja vähän enemmänkin!

Kuulostaa katkerien Jyväskyläläisten itkuilta nämä Kovanen-jutut tässä ketjussa!

Minä en syytä Jyskäläisiä ollenkaan, ymmärrän hyvin. Saakin itkeä ja olla katkera, sen verran paskan tempun joukkueen kapteeni teki. Toivottavasti Hippoksella annetaan "kunnon" vastaanotto kun Kovasen HIFK tulee vierailulle.

Vaikka kuinka helsinkiläiset arvostaa taidelasikeräystä, se ei muuta Kovasen temppua hyväksyttäväksi tai edes yhtään paremmaksi. No kaikki taitaa olla seurojen välillä sovittu jo eli ihan sama mulle.
 

ZOOM

Jäsen
Suosikkijoukkue
U17 Leijonat
Puscutractori kirjoitti:
Olen täsmälleen samaa mieltä. Miksi kiekkoilijan pitäisi pitäisi välttämättä harrastaa vapaa-aikanaan jotakin testosteronia tihkuvaa toimintaa, kuten rautanaulojen pureskelua? Itsekin tunnustaudun taidelasin kerääjäksi, mutta olen silti mielestäni yksi Pohjois-Euroopan kovimmista jätkistä ;)

Olen ilmeisesti tulossa vakavasti vanhaksi, kun joudun tällaista tekstiä Jatkoajassa lukemaan.
Onko maailmassa enää mitään stabiilia ja pyhää?

Eikö juuri IFK ole se viimeinen linnake, jossa näitä "suoralla lavalla pelaavia" ei katsota hyvällä, joukkue, jossa jokainen pelaaja syö rautanauloja ja paskanta kettinkiä, yhteisö, joilla kaikilla on yleisavain Koffin kaljavarastoille?

Käytetäänkö joukkueessa nykyisin korsettia, säärystimiä ja pitkiä kalsareita? Onko light-siideri enemmän "ihq" kuin kunnon Keravalla pantu Karhu?
Sanokaa, että näen vain pahaa unta... kaikki nämä puheet taidelaseista yms. saavat minut hyvin hämmentyneeseen tilaan...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös