To 22.3.2018 Otteluseuranta (Liiga)

  • 86 073
  • 1 157

Epätietoinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät. Sievin Sisu, Barcelona
Juuri niin olikin edellisessä pelissä, mutta tänään jotenkin tärisee porilaisten taklausten alla. Älä ymmärrä väärin vesalaisen vuoksi teidän puolella.
Siis joo, en minä tätä iltaa kieltänytkään. Totesin vain, että niin ne voimasuhteet tuonkin suhteen voi nopeasti vaihdella.
 

Juuriskapää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo, Leeds Rhinos, Lukko, TPS, TUTO, RNK
Erikoinen peli Lappeenrannassa. Ensin itki Saipalaiset ja nyt Tepsukat. Voi vee että on raskasta luettavaa.
Kertoo kyllä kaiken tuomarilinjasta. Molemmissa peleissä ollut kyllä ihan täyttä paskaa tuomaritoiminta. Onhan nekin ihmisiä, mutta kyllä tulee Seppo Mäkelää ikävä.
 

Altec

Jäsen
Mä luulen, että molempien joukkueiden kannattajat toivovat selkeää ja oikeudenmukaista linjaa. Ja sitä ei ole toistaiseksi nähty tässä sarjassa.
Vahva sama tähän. Tämä nykyinen linja(ttomuus) ei palvele ketään. Lähinnä nolaa liigan.
 

MustaHaukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, #24
Mä luulen, että molempien joukkueiden kannattajat toivovat selkeää ja oikeudenmukaista linjaa. Ja sitä ei ole toistaiseksi nähty tässä sarjassa.

Innolla odotan mikä on linja lauantaina. :D
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mä luulen, että molempien joukkueiden kannattajat toivovat selkeää ja oikeudenmukaista linjaa. Ja sitä ei ole toistaiseksi nähty tässä sarjassa.

Juurikin tämä. Ei tuollaista jaksa katsella, kun linja muuttuu vähän väliä. Pahoin pelkään pillin menevän taskuun ja ainoastaan selvät korkeat ja kiekot katsomoon vihellettään enään. Ei kato haluta ratkaista peliä.
 

MAKE #89

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
3-3 ihan pelin näköiset luvut. Tepsi vei ekaa, mutta oli täysin vastaantulija kakkosessa. Vittu tuo jengi osaa kyllä kadottaa langat käsistään ihan täysin pelin sisälläkin. 120 minuutin playoffotannan perusteella mikään ei ole ainakaan muuttunut runkosarjasta - liian ailahtelevaa on peli mestaruushaaveiden kannalta.

Kunykin tilanteen tuomarit näki väärin, mutta nähdäkseni Fraserin 2+2:ssa oli hyvin paljon paikkailun makua. Estäminen ok, mutta tuo väkivaltaisuus oli aika räikeästi pelin hengen vastainen jäähy.

Iso erä tulossa ottelusarjan kannalta. Saa nähdä alkaako Tepsin freesiys näkyä samoin kuin tiistaina, jolloin peli kääntyi loppua kohti koko ajan enemmän Tepsille. SaiPan pakit olivat pari kertaa aivan hapoilla omissa. Se ei vaan tule automaattisesti vaan pitää perkele luistella enemmän kuin vastustaja.
 

Valmetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks, Bruins
Ärsyttävintä tuomareihin liittyvää on pelaajien ja valmentajan viittoilut ja ihmettelyt jokaisen tilanteen jälkeen. Tässä kunnostautuu varsinkin tepsin ja jypin pelaajat. Vaikka välillä menee vihkoon, niin kai ne sentään parhaansa tekee..
 

alcoholic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tätä peliä ei ole vielä taputeltu. Kärppien taito vastaan Ässien tulevaa kolmannen erän puolustustaistelua. Ässät on onnistunut ryssimään vastaavia pelejä useita.
No ei ole kuin kerran tällä kaudella menetetty selvä johto ja sekin Kärppien vieraana. Kotona ei selviä johtoasemia ei ole sössitty, pikemminkin silloin tällöin noustu parin maalin takaa voittoon.
 

Mutanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Saipaa suosiva linja pitää pelit tiukkoina. Tykkään!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös