To 22.3.2018 Otteluseuranta (Liiga)

  • 85 959
  • 1 157

Warrington

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onhan tuo Waheeb ammattitaitoinen ja sympaattinen selostaja, mutta kyllä on ikävä Ritarin tunnetta...

JA KIEKKO MENEE MAAAAAAAA-AAAAAA-AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALIIII-IIIN!! Ritari tuo kyllä hyvää tunnetta, mutta tykkään ite Waheebista enemmän. Sebu on kehittynyt vuosi vuodelta paremmaks ja paremmaks. Ritari on vähän jämähtänyt.
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Mua vituttaa Porin matsissa vähän kaikki. Jatkuvaa kiroilua täällä, hävettää ihan vaikkei kukaan ole kuulemassa. Vituttaa jopa ja erityisesti tuo kyykkypaskalla aloituksissa istuva linjatuomari.
 

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
Porissa kun vastakkain ovat Kärppien Kupari ja Ässien Kotkaniemi, niin itse toki tulee enemmän katsottua ja kritisoitua omaa junnua. Kotkaniemi on tänäänkin tehnyt taas tyhmiä juttuja, esim. se yksi älytön syöttö keskelle jäähyn viimesekunnilla kun johdetaan peliä 3-0. Isä ei sanonut mitään kun poika menee vaihtoon, vaikka riski meinasi maksaa läpiajon omiin. Nämä pitäisi kitkeä pois, luova ja rohkeakin saa olla muttei tyhmänrohkea. Mitä tulee jäähyihin niin Jepu on omaksunut Liigan tavan myydä vastustajan rike tuomareille, en oikein tykkää mutta kun miettii Ässien jäähytasapainoa missä ollaan jatkuvasti helvetisti pakkasella, niin olen valmis sulkemaan silmäni moiselle pelleilylle.
 

Barney

Jäsen
KUNYYK!! Arpokaa Codylle nyt äkkiä toinen kymppi..
 

Etäfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Cheerleaderit, Vaihtuvat valmentajat
Olisiko tästä helpompi jatkaa ? 5-3. Ei voida ainakaan alkaa peruuttelemaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös