Tämän olen aina halunnut tietää Jatkoajan keskustelupalstasta

  • 292 887
  • 1 868

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Mullekin arvotus miks miehet käy vaa'alla. Eli kysyn uuden kyssän, kuka käy vaa'alla.
Varmasti mm. sellaiset, jotka haluavat motivaatiota laihduttamiseensa. Ei se 2kg tai edes 5kg vielä hirveästi peilissä näy, jos lähtöpaino on > 100kg.

Ymmärrän tietysti, että alfaurokset ja kovat jätkät eivät tätä ymmärrä.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Varmasti mm. sellaiset, jotka haluavat motivaatiota laihduttamiseensa. Ei se 2kg tai edes 5kg vielä hirveästi peilissä näy, jos lähtöpaino on > 100kg.

Ymmärrän tietysti, että alfaurokset ja kovat jätkät eivät tätä ymmärrä.

Totta. Vaaka tuo laihduttamiseen ryhtiä. Varmasti vähentää syömistä jos käy vaa'alla.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Vaa'alla käydään muun muassa siksi, että saadaan punnittua lemmikin paino pitkäaikaisseurantaa ja eläimen tavoitepainoon pääsemistä varten. Ensin oma paino, sitten lemmikki syliin ja vaa'alle, sitten päässälasku, jossa jälkimmäisestä lukemasta vähennetään edellinen lukema.

Toki painoa täytyy muutenkin seurata, varsinkin jos sattuu joko laihduttamaan, ylläpitämään nykypainoa tai joissain tapauksissa vähän lihottamaankin itseään, jos on sairauksien jäljiltä paino sattunut putoamaan lievästä ylipainosta alipainon puolelle.

Oma painoni ei saisi kauheasti enää pudota, oikeastaan pieni kesän grillikuuri tekisi hyvää. Paino kuitenkin tullut parissa vuodessa alas 15-16 kiloa, mikä on kaltaiselleni Tom Cruise -kokoluokan kynäniskaiselle teepussi-lihaksilla varustetulle sisätyöntekijälle melkoisesti. En ole 2000-luvulla näin vähän painanutkaan. Hyvä kun minussa on nipin napin puolet miestä esimerkiksi Jääkoneenkuljettajaan verrattuna. Kannatan vakaasti sitä, että lentolipuista tulisi veloittaa painon tai painoindeksin mukaan, ja tuplata hinnat sitä mukaa kun painoindeksi kohoaa tietyn pykälän yli.

Tunnukset sain ensimmäisellä kerralla, en pitkään aikaan edes tiennyt, että jotkut niitä hakevat useampaan kertaan. Nimimerkkiä en ole ikinä vaihtanut.

Banneja en ole saanut. Vuosien varrella on muistaakseni tullut kolme varoitusta. Joskus kuusi vuotta sitten minua muistutettiin offtopic-viesteistä, nelisen vuotta sitten olin lainannut koko viestin silloinkin kun olin kommentoinut vain yhtä asiaa siitä ja viime vuonna ryssin vahingossa lainaustagin, eli pyyhin yhden hakasulun epähuomiossa pois. Tästä rankasta rikoksesta tuli oikein varoituspiste, joka umpeutuu syksyllä.

Rahaa annan sijoitustoimintaan jos sitä näillä palkoilla olisi kauheasti sijoitettavaksi. Ei ole, joten en anna, en.

Mikä mun on? Se vaatisi pitkän, seikkaperäisen pohdintaviestin, jonka jätän palstaveljien ja -sisarten sanattomasta pyynnöstä kirjoittamatta.
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Pitääkö sellainen tarina muuten paikkansa että TOJ olisi potkittu ulos Kauppalehden keskustelupalstalta ?
Pikaisella vilkaisulla näyttäis, että ainakin parilla nimimerkillä on kenkää saanut, tai ainakin aktiivinen kirjoittelu on loppunut kuin seinään. Nimimerkeistä ei sen enempää, etten syyllisty nimimerkin ja henkilöllisyyden yhdistämiseen.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Minä käyn vaa'alla kahdestakin eri syystä. Ensimmäinen on se kun haluan tietää onko liikunnan harrastaminen ja jonkin asteinen ruokavalion muutos tuonut muutosta ylipainoon. On se, mutta melkoista hissiliikettä ilmenee jatkuvasti. Joka tapauksessa se antaa kummasti motivaatiota jatkaa kun huomaa painon tippuneen edes hitusen. Vastaavasti kun paino onkin hieman noussut niin se masentaa, mutta toisaalta tuokin antaa lisäpontta yrittää entistä enemmän.

Toinen syy on lemmikkien punnitus. Tosin tätä teen aniharvoin, mutta teen kuitenkin. Täytyy kato niidenkin painonkehitystä seurailla ihan huvin vuoksi vaikka, niin eipähän ole ainut läski taloudessa jos kissa 100g lihonut :)

Onhan se kovien jätkien mielestä hieman homoa ja neitiä samaan aikaan jos mies vaa'alla käy, mutta itsetuntoni kestää sen.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mullekin arvotus miks miehet käy vaa'alla. Eli kysyn uuden kyssän, kuka käy vaa'alla.

Minä käyn. Aamuin illoin. Ja laihduttamisesta ei ole kyse, koska pituutta on 185 ja painoa sellainen 78. Muuten vaan kiinnostaa, ja samoin mittailen aika ajoin myös leposykettä ja sen sellaista.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Minä olen käynyt vaa'alla melkein päivittäin jo ties kuinka kauan. Ihan vaan uteliaisuuttani, kun tykkään numeroista. Mittaisin varmaan pituutenikin viikottain, mutta se ei ole yhtä palkitsevaa kuin painon seuraaminen.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Monennellako yrittämällä on saatu nämä kirjoitusoikeudet ja miten pitkään meni aikaa?

Monesko nimimerkki on menossa, kuka eli mikä olit ennen?

Oletko vaihtanut nimimerkkiäsi, kun kuulemma kerran voi vaihtaa ja kerro nyt sekin, mikä nimimerkkisi oli ennen?

Entäs nämä bannit, onko ja millasia, minkäpitusia ja mihin osioihinkin kenties?

Annatko mulle rahaa, mulla olisi vitun varma sijoituskohde (baari ja viinakauppa)?

Paljon painat?

Mikä sun on?

Ensimmäisellä yrittämällä tämä nimimerkki ja aikaa todennäköisesti meni melko vähän, mutta se meni todella rankasti ohi silloin ja taisin kirjoittaa ensimmäisen viestini noin neljän vuoden palstalaisuuden jälkeen.
Banneja tai varoituksia en ole onnistunut saamaan, koska koen olevani aika kiltti eli hmv. Mun rahat menee hyvään käyttöön tällä hetkellä, mutta voin nostaa lasillisen etelän lämmöstä. Ainakin mielikuvissa. Painan 66 kiloa ja mun on maailma.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Jaksamisia freelancereille, itse en tuohon hommaan pystyisi, aivan liian hapokasta, ja sitten kysyn:

Monennellako yrittämällä on saatu nämä kirjoitusoikeudet ja miten pitkään meni aikaa?

Sain kirjoitusoikeuteni ensimmäisellä yrittämällä ja tuolloin reilu vuosikymmen sitten taisin joutua odottamaan parisen viikkoa kunnes tuli tieto kirjoitusoikeuksien saamisesta.

Monesko nimimerkki on menossa, kuka eli mikä olit ennen?

Tällä samaisella nimimerkillä on tullut kirjoitettua kaikki nämä pitkät vuodet. Tiedä sitten kuinka kauan tulen kirjoittamaan, vai päättyykö vladin taru sitten kun minä päätän lopettaa kirjoitteluni tänne ts. silloin palsta ei enää täytä tarvetta elämässäni.

Oletko vaihtanut nimimerkkiäsi, kun kuulemma kerran voi vaihtaa ja kerro nyt sekin, mikä nimimerkkisi oli ennen?

En ole vaihtanut ja tuskin tulen vaihtamaankaan mutta varmuudella en tietenkään voi mitään luvata. Koskaanhan ei voi tietää mitä elämä tuo tullessaan ja vie mennessään.

Entäs nämä bannit, onko ja millasia, minkäpitusia ja mihin osioihinkin kenties?

Kerran olen saanut viikon mittaisen pelikiellon asuttuani Adolf Ehrnroothin varpaille. Teko oli typerä ja sen myötä pelikielto ansaittu. Olen myös saanut yhden varoituksen aikanaan, tulikohan se liiallisesta provoamisesta tjsp.

Annatko mulle rahaa, mulla olisi vitun varma sijoituskohde (baari ja viinakauppa)?

Niin varmaa sijoituskohdetta ei olekaan, että sinulle - tai kenellekään muulle minulle tuntemattomalle ihmiselle - antaisin rahaa sijoitusmielessä. Baari ja viinakauppa eivät sitä ole.

Paljon painat?

Viimeksi kun kävin vaa'alla painoa oli reilut 85 kiloa eli aivan liian paljon. Pitäisi saada sellaiset kymmenen kiloa pois mutta olen nykyään luonteeltani heikko enkä jaksa tehdä asian eteen mitään todella konkreettista, en muuta kuin katsoa peiliä ja voivotella löysää olemustani.

Mikä sun on?

En usko, että todellakaan haluat tietää sitä mikä mun todellakin on. Tai jos haluaisit niin tokkopa jaksaisit lukea sekavaa tekstiäni alkua pidemmälle. Toisaalta olotilaan "mikä mun on" liittyy myös paljon sellaisia moraalisia pohdintoja, jotka liittyvät työhöni ettei niiden ulostuonti ole järkevää.

vlad.
 

hanu

Jäsen
Suosikkijoukkue
raitapaita
Monesko nimimerkki on menossa, kuka eli mikä olit ennen?
Tällä palstalla eka, sain onneksi vaihdettua tähän kansainvälisestikin tunnettuun (ainakin tietyissä nörttipiireissä) kun Kiekkopesä tänne siirtyi. Siitä huono nicki, että vaikka ekana joskus -70-luvun harjoitteluverkoista asti olen tuolla kulkenut, niin nykyään aina jos haluaa johonkin rekisteröityä, niin tuo on jo varattu.

Oletko vaihtanut nimimerkkiäsi, kun kuulemma kerran voi vaihtaa ja kerro nyt sekin, mikä nimimerkkisi oli ennen?
ks. yllä

Entäs nämä bannit, onko ja millasia, minkäpitusia ja mihin osioihinkin kenties?
Yksi, sinänsä aiheellinen, varoitus puuttuneesta [-merkistä quoten lopetustagissa. Eikö muka lukihäiriöinen tarvi esikatselua, no ei vittu tarvi, koska ei kuitenkaan näe omia virheitään. Varmaan vanhentunut jo, silloin ei peruskäyttäjä ainakaan ollut varoituspisteistä kuullutkaan.

Annatko mulle rahaa, mulla olisi vitun varma sijoituskohde (baari ja viinakauppa)?

Sovitaan vakuuksista ja korosta, niin ehkä, sitten kun voitan lotossa (en lottoa).

Paljon painat?

Liikaa.

Mikä sun on?

Epikriisiäni en tuohon viitsi kopioida, ei mahdu. Lyhyesti: itsetuhoinen, keskivaikeaa masennusta sairastava alkoholisti. Tai sitten työkyvyttömyyseläkettä hakeva laiska pummi, riippuu katsojasta.

Onneksi kuitenkin vielä lähin esimieheni on katsonut, että olen palkkani arvoinen. Ja on minua puolustanut firman johdolle, on mun 26v aikana kerääntyneellä hiljaisella tiedolla sentään jotain arvoa. Vaan en usko, että saan olla eläkeikään asti tuolla, 11v on pitkä aika näin rikki niin päästä kuin kropasta olevalle idiootille.

t. hanu
 

_Kuusyks

Jäsen
Suosikkijoukkue
SKA Pietari, Afinogenov #61, (Blues & Jokerit)
En ole vaihtanut ja tuskin tulen vaihtamaankaan mutta varmuudella en tietenkään voi mitään luvata. Koskaanhan ei voi tietää mitä elämä tuo tullessaan ja vie mennessään.

vlad.

Tuotanoin, olethan sä nimimerkkiä vaihtanut, vai oliko se pelkkä allekirjoitus? vlad#16 taisi olla?
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Onks kukaan harrastanut kolmejotakin? Käyny huorissa? Liukkailla? Onko ÄO:tasi koeteltu? Mulla on yksi edellisistä. Ja olihan se ihan jees.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Käyny huorissa?
En koskaan, aina on saatu ilmaiseksi. On jotenkin säälittävää jos pillusta pitää maksaa. Ellei sitä tee elämäntapana, kuten eräs nimimerkiltämainitsematon. Silloin se on viihdettä.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei ilmaista pillua olekaan. Yleensäkään mikään tässä maailmassa ei ole ilmaista, kaikki maksaa, myös pillu.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Onko ÄO:tasi koeteltu?
Ei Mensan testeillä, mutta nuo lapset pyrkivät koettelemaan älliäni joka päivä. Joskus jopa ällikällä lyöden.

Mie olen joskus sanonut että jos elän 8-kymppiin saakka, niin kerron kahvisteluvieraille että siinä vaiheessa ryhdyn opettelemaan huorissa käyntiä ja suonensisäisiä kun vielä ehtii. Minkähänlainen lienee maailma tuolloin, liekö nuokaan asiat ihmisissä enää korvanlotkautusta saisivat aikaan.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ei ilmaista pillua olekaan. Yleensäkään mikään tässä maailmassa ei ole ilmaista, kaikki maksaa, myös pillu.
Kyllä sitä on. Joskus on nainen tarjonnut juomat, pillua, yöpaikan, aamiaisen ja lähtiessä vielä lyönyt viinapullon kouraan. Ja kaikki täysin pyyteettömästi. Jos tuo ei ole ilmaista pillua, niin tahtoisin kuulla mikä on.
 

Daro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Ducks, KalPa, KuPS, BVB ja Eagles
Onks kukaan harrastanut kolmejotakin? Käyny huorissa? Liukkailla? Onko ÄO:tasi koeteltu? Mulla on yksi edellisistä. Ja olihan se ihan jees.

Käyny huorissa?

Check

Liukkailla?

Check

Onko ÄO:tasi koeteltu?

Check

Mistä voin lunastaa palkinnon?
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Kyllä sitä on. Joskus on nainen tarjonnut juomat, pillua, yöpaikan, aamiaisen ja lähtiessä vielä lyönyt viinapullon kouraan. Ja kaikki täysin pyyteettömästi. Jos tuo ei ole ilmaista pillua, niin tahtoisin kuulla mikä on.
Mutta siepä jouduitkin antamaan. Sehän se oli markka lompakossa.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kyllä sitä on. Joskus on nainen tarjonnut juomat, pillua, yöpaikan, aamiaisen ja lähtiessä vielä lyönyt viinapullon kouraan. Ja kaikki täysin pyyteettömästi. Jos tuo ei ole ilmaista pillua, niin tahtoisin kuulla mikä on.

Hyväksytään. Olet 1 triljoonasta jolla on käynyt moinen munkki. Lienee myös hyvännäköinen ts. seksikäs nainen ollut kyseessä?
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Hyväksytään. Olet 1 triljoonasta jolla on käynyt moinen munkki. Lienee myös hyvännäköinen ts. seksikäs nainen ollut kyseessä?
Oli oli. Käski sanoa sulle että tuot maitoa kun menet himaan.
 

_Kuusyks

Jäsen
Suosikkijoukkue
SKA Pietari, Afinogenov #61, (Blues & Jokerit)
Ei ilmaista pillua olekaan. Yleensäkään mikään tässä maailmassa ei ole ilmaista, kaikki maksaa, myös pillu.

Rumien poikien jankutusta. Ei voi kun nauraa. :D
 

lihaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kyllä sitä on. Joskus on nainen tarjonnut juomat, pillua, yöpaikan, aamiaisen ja lähtiessä vielä lyönyt viinapullon kouraan. Ja kaikki täysin pyyteettömästi. Jos tuo ei ole ilmaista pillua, niin tahtoisin kuulla mikä on.

Todennäköisesti nainen on saanut vaihtokaupassa kullia. Hintahan sekin on.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Onks kukaan harrastanut kolmejotakin? Käyny huorissa? Liukkailla? Onko ÄO:tasi koeteltu? Mulla on yksi edellisistä. Ja olihan se ihan jees.


Threesome, huorat, liukkaat, ÄO-testit. Tässä on nyt jotenkin sellainen neliyhteys, etten syy-yhteyttä havaitse, ellei sitten näitä kaikkia ole tarjolla kun vain pääsee Mensan testeistä läpi ja kerhohuoneen ovesta sisään.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Salaliittoteoreetikoiden ketjuun on lähetetty yli 9500 viestiä ja ylivoimaisesti eniten viestejä tuossa ketjussa on psychodad:lla. Tuota ihmetellessäni rupesin miettimään, että missä Jatkoajan ketjussa yhdellä kirjoittajalla on vieläkin suurempi osuus kaikista ketjuun lähetetyistä viesteistä?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös