Tämän olen aina halunnut tietää Jatkoajan keskustelupalstasta

  • 292 910
  • 1 868

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
Jaa että onko. Nimerkki pettter:n (o.s. Pete2004) juttujen perusteella olen saanut sellaisen käsityksen, että hän ei ole ilmaista seksiä ikinä harrastanutkaan. Mutta en mene varmasti sanomaan muiden asioista. Itse en ainakaan ole.

Taisin muotoilla huonosti, mutta tarkoitin sitä että onko yhdellekkään jatkoaikalaiselle maksettu siitä että hän kävisi jyystämässä ykköstä tai kakkosta. En siis kysynyt kuinka moni käy huorissa niinkuin pettttter...
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Taisin muotoilla huonosti, mutta tarkoitin sitä että onko yhdellekkään jatkoaikalaiselle maksettu siitä että hän kävisi jyystämässä ykköstä tai kakkosta. En siis kysynyt kuinka moni käy huorissa niinkuin pettttter...

Ups. No onhan se nyt ihan selvästi kirjoitettu, mutta en lukenut ajatuksella, mun moka. Heti kun näin sanat seksi ja raha samassa lauseessa, niin tuli heti Pettter mieleen.
 

lapa78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lexaa
Onko täällä yhtäkään joka on harrastanut seksiä rahasta?

Mä tavallaan meinasin kerran panna rahasta tai naikkonen maksoi hotellin, kun en suostunut sitä kotiin viemään, mutta sammuin tietysti heti kun päästiin hotelliin.

Aamulla ei sitten enää jaksanut, mutta kävin kuitenkin ilmaisella aamiaisella, naikkonen ei. En ymmärrä miksi? Se ei muuten pitänyt aamiaista edes ilmaisena.
 

Balrog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Erilliset saarekkeet
Talvella tuli seurattua tuota aktiivisesti, kuten myös spinoff-sarjaa jossa baarimikko Håkan perusti oman baarin Thaimaahan. Jos siis kyseessä on tämä ruotsalainen sarja.

Joo, kyseessä on sama sarja, uusintoja tulee nytkin TV5:llä, Ruotsissa alkoi muuten eilen sarjan uusi kausi, pitää tsekata se tulevaisuudessa TV5:llä.

http://sv.wikipedia.org/wiki/F%C3%A4rjan
 

fabula

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Onko täällä yhtäkään joka on harrastanut seksiä rahasta?

Sopivasti tuli tämä eteen, sillä juuri kaksi päivää sitten minulle tarjottiin nelinumeroinen summa yhdestä yöstä. Aikaisemmin en siis ole tällaista harrastanut, mutta tuo tarjous oli jo sellainen, että täytynee pistää harkintaan.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Sopivasti tuli tämä eteen, sillä juuri kaksi päivää sitten minulle tarjottiin nelinumeroinen summa yhdestä yöstä. Aikaisemmin en siis ole tällaista harrastanut, mutta tuo tarjous oli jo sellainen, että täytynee pistää harkintaan.
Seuraavaksi kiinnostaisi tietää, että oliko tarjouksen tekijä mies vai nainen..?

***

Minulle ei ole suoraan maksettu seksistä, mutta toisaalta kyllä nainen on tuntuvalla summalla osallistunut matkakuluihin hänen luokseen ja pääpaino sillä tapaamisella on ollut se suloinen vaakamambo. Eli silleen semihuora olen ollut!
 

xAnZax

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Joo, kyseessä on sama sarja, uusintoja tulee nytkin TV5:llä, Ruotsissa alkoi muuten eilen sarjan uusi kausi, pitää tsekata se tulevaisuudessa TV5:llä.

http://sv.wikipedia.org/wiki/F%C3%A4rjan

Joo,tulikin tuossa yksi jakso katsottua taas. Tuosta uudesta kaudesta en tiennytkään, ja nythän syksyllä alkaa ilmeisesti suomalainenkin versio. Eiköhän noitakin tule seurattua.
 

fabula

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Seuraavaksi kiinnostaisi tietää, että oliko tarjouksen tekijä mies vai nainen..?

Tarjouksen tekijä oli mies, ja itse olen siis nainen. Eipä kai se niin tavatotonta ole nyky-yhteiskunnassa tarjoutua köyhää opiskelijaa vähän "sponsoroimaan", mutta kyllähän tuo oli jo aika suuri summa.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tarjouksen tekijä oli mies, ja itse olen siis nainen. Eipä kai se niin tavatotonta ole nyky-yhteiskunnassa tarjoutua köyhää opiskelijaa vähän "sponsoroimaan", mutta kyllähän tuo oli jo aika suuri summa.
Heh. Ok, Jatkoajassa jotenkin syystä tai toisesta mieltää useimmat kirjoittajat miehiksi, ellei nimimerkki jotenkin selkeästi ole "femiininen". My bad.

Ei sillä, että asialla nyt olisi muutenkaan väliä, vaikka olisit mies ollutkin ja saanut tarjouksen mieheltä. Kunhan uteliaisuutta kyselin. Lähinnä pitäisin erikoisena, että nainen tarjoaisi miehelle nelinumeroista summaa seksistä. Riippuu toki vähän miehestäkin, kyllä varmaan jollekin adonikselle voisi ehdotuksia tullakin.

Omakohtaisesti olisi todella vaikea ajatella, että rahasta suostuisin seksiin miehen kanssa.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Sopivasti tuli tämä eteen, sillä juuri kaksi päivää sitten minulle tarjottiin nelinumeroinen summa yhdestä yöstä. Aikaisemmin en siis ole tällaista harrastanut, mutta tuo tarjous oli jo sellainen, että täytynee pistää harkintaan.

Tonnilla pillua? Älä tyttö hyvä lähre sinne. Kolme nollaa lisää, niin sitten voit ehkä jo harkita.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Tonnilla pillua? Älä tyttö hyvä lähre sinne. Kolme nollaa lisää, niin sitten voit ehkä jo harkita.
Mulle tuli mieleen sellainen vanha vitsi. Se loppuu "Se asia tuli jo selväksi, nyt neuvotellaan enää hinnasta."
 

fabula

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tonnilla pillua? Älä tyttö hyvä lähre sinne. Kolme nollaa lisää, niin sitten voit ehkä jo harkita.

Tarjous oli itse asiassa kaksi tonnia. Tuskinpa lährenkään, mutta aina sitä rahapulassa olevaa ihmistä raha kiinnostaa. Ja toisaalta olen kuullut, että siihen touhuun voi sitten jäädä koukkuun, kun on ekan kerran kokeillu.
 

Miksu00

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tarjous oli itse asiassa kaksi tonnia. Tuskinpa lährenkään, mutta aina sitä rahapulassa olevaa ihmistä raha kiinnostaa. Ja toisaalta olen kuullut, että siihen touhuun voi sitten jäädä koukkuun, kun on ekan kerran kokeillu.

10 varvia ja tilillä on 20 000. Ei ihme että alkaa koukuttamaan. Ja jos maksaja on vielä nopeasti tulevaa sorttia, niin tuntipalkka on aika kova!
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Lähinnä pitäisin erikoisena, että nainen tarjoaisi miehelle nelinumeroista summaa seksistä. Riippuu toki vähän miehestäkin, kyllä varmaan jollekin adonikselle voisi ehdotuksia tullakin.

Mutta tässäpä se asian ydin piileekin: Miehellehän seksi on saamista ja naiselle antamista, ja tämän takia yhtälö on päinvastainen. Yksinäiset naiset saavat keskimäärin aina seksiä halutessaan joltain mieheltä, yksinäiset miehet taas keskimäärin eivät saa, vaikka kuinka haluaisivat. Sen takia kysynnän ja tarjonnan laki on aiheuttanut sen, että jotkut ovat valmiita maksamaan naiselle rahaa seksistä ja jotkut naiset ovat halukkaita harrastamaan seksiä myös rahasta. Monelle tuo on keino tienata suht vähällä vaivalla kovia lisätienestejä, onhan tuntipalkka erittäin kova ja harvemmin verottajaakaan vaivataan asialla.

On niitä toki miehiäkin tarjoamassa vastaavia palveluita, mutta aika harvassa. Siinä saa sitten olla kunnon gigolo ja adonis, ja ns. asiakkaita ei kovin monta päivässä pysty palvelemaan, ellei ole uudelleensyntynyt Priapus tai itsensä Peter North.

Omakohtaisesti olisi todella vaikea ajatella, että rahasta suostuisin seksiin miehen kanssa.

Enpä minäkään heteromiehenä suostuisi miehen kanssa rahasta seksiin. Naisen kanssa voisin ihan ilmaiseksi harkita. Riippuu tietysti mistä naisesta olisi kyse. Kurttuisen kiimainen airalenita huutelemassa rivoja postiluukusta viskibassollaan olisi eri asia kuin nuori nainen ehdottamassa poskipäät kainosti punastuen lihallista kanssakäymistä silloin kun minulle vain parhaiten sopisi.
 
Suosikkijoukkue
Hartford Whalers 92-93
Muutamia vastauksia:

- kyttiä täällä on hauku dorkat liikenteessä -ketjun perusteella iso liuta.
- entinen työkaveri oli naimisissa serkkunsa kanssa ja muijan kaveri oli vahingossa nussinut serkkuaan. Eivät olleet ikinä tavanneet.
- meikäläiselle tarjottiin Ruotsissa fyrkkendaalia kuksinnasta. Summa ei ikinä käynyt ilmi, josta voi päätellä että en vienyt tarjouspyynnön urakkaa suorituksen asteelle.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Mulle tuli mieleen sellainen vanha vitsi. Se loppuu "Se asia tuli jo selväksi, nyt neuvotellaan enää hinnasta."
Toisaalta, onhan se vitonenkin rahaa. Alussa voi myös mieltää että tämä on vasta harjoitteluvaihetta.

Sain kauan sitten opiskeluaikanani houkuttelevan vuokraehdotuksen kun etsin kämppää. Minulle tarjottiin pk-seudulta pientä kaksiota reilusti alle markkinahinnan. Huoneisto oli siisti ja kaikin puolin muutenkin kelvollinen, myös sijainti miellytti. Siinä olisi vaan ollut sellainen kuvio, että minun olisi pitänyt osallistua kolmantena osapuolena vuokranantajapariskunnan leikkituokioihin "silloin tällöin". Koska olin nuorena poikana avarakatseinen kaveri, niin asiassa olisi saatettu ehkä päästä jonkinlaiseen sopimukseen. Sopimuksen esteeksi muodostui se, että minulta olisi odotettu tietynlaisia juttuja joihin en mitenkään voinut myöntyä, en vaikka olisin saanut kämpän ilmaiseksi käyttööni.

Tätä tapausta olen miettinyt jälkeenpäin useammastakin näkökulmasta. Olisiko tosipaikan tullen oikeasti olemassa jokin hinta, jolla olisin ostettavissa jonkinlaisiin painisessioihin, olettaen ettei kumminkaan mentäisi minun asteikolla liian kinkyihin touhuihin (silloin olisi voinut olla, vähän aikuisempana ehdottomasti ei)? Tai jos touhuissa olisi pikkuisesti kinkyä lisämausteena, niin olisiko tämäkin mahdollista pientä lisäkorvausta vastaan (yleisesti ottaen ei, riippuu tietysti siitä mitä ne jutut olisivat olleet)? Olisiko sittenkin pitänyt mennä try-outille ja hankkia elämänkokemusta (nykyään ei kaduta että jätin väliin, pari vuotta tapahtuneen jälkeen saatoin vielä puntaroida asiaa)? Olisiko sessioista tullut vahinkoa omalle psyykelle ja minäkuvalle (ehkä, tuskin kuitenkaan)? Olisiko tuosta voinut seurata jotakin rakentavaa (rohkenen epäillä)?
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tätä tapausta olen miettinyt jälkeenpäin useammastakin näkökulmasta. Olisiko tosipaikan tullen oikeasti olemassa jokin hinta, jolla olisin ostettavissa jonkinlaisiin painisessioihin, olettaen ettei kumminkaan mentäisi minun asteikolla liian kinkyihin touhuihin (silloin olisi voinut olla, vähän aikuisempana ehdottomasti ei)? Tai jos touhuissa olisi pikkuisesti kinkyä lisämausteena, niin olisiko tämäkin mahdollista pientä lisäkorvausta vastaan (yleisesti ottaen ei, riippuu tietysti siitä mitä ne jutut olisivat olleet)?
Eikös sitä sanota, että: Kaikille ja kaikelle on hintansa?

Varmasti totta. Jos riittävän suuria summia alettaisiin iskeä tiskiin, niin monella alkaisi houkutukset itselleen epätavallisempiin toimintoihin kasvaa, kun selkeä taloudellinen hyöty kiiluisi silmissä. Se on sitten taas ihan eri asia missä kenenkin hintakatto piilee. Monella hyvinkin korkealla. Mistä päästään siihen, että varmasti minullakin voisi olla joku raja minkä ylitettyä saattaisin jopa miehen kanssa pelehtiä, mutta maksaisiko joku juuri minulle, täysin tavanomaisen näköiselle miehelle, moisia summia mistä voisin kenties suostua johonkin? - No en usko.

Eli käytännössä moisiin oikeasti houkuttaviin valintatilanteisiin varsinkaan miehet tuskin elämässään joutuu, ellei ole hommannut itseään elämässään ihan totaalikuseen olemalla esimerkiksi velkaa väärille tyypeille tai jossain pahassa huumekoukussa.

P.S. Tarkoitin nyt tosiaan siis fyysistä kanssakäyntiä toisen miehen kanssa. Naisten kanssa varmasti se kynnys olisi rahan suhteen matalempi noin keskimäärin.
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Jatkokysymyksenä tuli mieleen, että kuka mahtoi olla ensimmäinen ei-kiekkopesäläinen Jatkoaikaan rekisteröitynyt?

Itse olen näemmä koputtanut ovelle yli 10v sitten: Rekisteröitymispäivä: 22.08.2001

Ei mitään hajua Kiekkopesästä ja en tiedä mistä sain tietää Jatkoajastakaan. En jaksanut selata kaikkia sivuja läpi mutta haluaisin tietää:
Oliko Jatkoaikaan kovatkin pääsy vaatimukset aikanaan rekisteröityä? Vai kusetettiinko mua vain? Mulla on sellainen mielikuva että piti perustella mitä on annettavaa tälle palstalle? Onko vielä näin?

_
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Eikös sitä sanota, että: Kaikille ja kaikelle on hintansa?
Niinpä. Minua jäi kokemuksestani vaivaamaan myös se, että olin konkreettisella tavalla huomannut tämä sanonnan pätevän omalla kohdallani. Siis tässäkin tapauksessa, jossa en tullut
myyneeksi sieluani rahasta, olisi jonkinlainen diili voinut syntyä. No, silloin oli silloin, olin nuori ja totaalisen persaukinen opiskelija. Pieni hävytön sivuhomma olisi saattanut olla vain metkä lisämauste tavanomaiseen opiskelijakitkutukseen. Nyt ei löytyisi ihan äkkiä sellaista summaa kenenkään rahapussista, jolla Kääpiön karvainen kääntöpuoli olisi ostettavissa esim. miesten välisiin leikkeihin. Tai en tiedä jos Nalle W tulisi rahapussinsa kanssa puhemieheksi...
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tonnilla pillua? Älä tyttö hyvä lähre sinne. Kolme nollaa lisää, niin sitten voit ehkä jo harkita.

Minä antaisin tonnilla pillua hetkeäkään miettimättä. Ai mutta, eihän mulla ole pillua. Munaa voisin kyllä tonnilla antaa, halvemmallakin, jopa ilmaiseksi.

Mutta jos vakavissaan, niin tuosta "koukkuun" jäämisestä olen itsekin kuullut tarinoita. Jokainen tekee päätöksensä kuitenkin itse.
 

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
2000€ opiskelijalle on kyllä jo semmoinen raha, että kannattaa kyllä isoon harkintaan laittaa. Hankala nyt miehenä asiasta sen suuremmin miettiä, mutta eikö tuota tilannetta kannattaisi ajatella vaikka jonakin huonona baarihoitona? Hetken epämielyttävä kokemus, mutta kokemuksen jälkeen olisi kaksi tonnia rikkaampi. Huonon baarihoidon jälkeen ei jää sitä rahakaan taskuun.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Niin ja jos haluaa sen tuntuvan "baarihoidolta" niin vie sen äijän johonkin baariin, vedätte kännit ja nussitte sitten. Kännissä ei välttämättä sitten tunnu niin pahalta ajatukselta. Aamulla oloja voi sitten vain arvailla...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös