Tämän olen aina halunnut tietää Jatkoajan keskustelupalstasta

  • 293 399
  • 1 868

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Haluaisin tietää, montako kertaa vlad on tullut kertomaan eri ketjuihin kuinka ihmishenki on nollan arvoinen?

Ja onkohan se lisätty sinne Jatkoajan meemeihin?

Viimeisimpänä hannes_ko kutsui vladin paikalle erääseen ketjuun. Seuraavaa joukkomurhaa odotellessa. Silloin kai viimeistään saadaan taas kuulla.
 
Viimeksi muokattu:

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viimeisimpänä hannes_ko kutsui vladin paikalle erääseen ketjuun. Seuraavaa joukkomurhaa odotellessa. Silloin kai viimeistään saadaan taas kuulla.

Houkutus hannes_ko:n viestiin vastaamiselle kävi suuren suureksi, koska sitä saatoin käyttää ponnahduslautana oman ajatukseni purkamiseen. Mutta kuten varmasti olet huomannut, tässä joukkosurmaa käsittelevässä ketjussa en ole maininnut ihmisen arvokkuudesta tai arvottomuudesta mitään, koska minusta se ei siihen ketjuun kuulu - olen muuttunut tai muuttumaisillani. Koetan antaa ketjuissa ihmisten surra tai olla surematta ja itse keskustella joko teknisistä asioista tai muista tapausten esille nostattamista asioista. Siitä, että onko oikeus kostoon, millaiseen rangaistukseen on oikeus tms.

Tässä ketjussa jossa ei surra tai ei pitäisi surra, tapausten käsittelemiseen omalta näkökantiltani varaan kaikesta huolimatta oikeuden, myös tulevaisuudessa. Mutta pyrin sielläkin sikäli maltillisemmin kirjoittelemaan, että en lyttää törkeällä tavalla toistein oikeutusta suruunsa ja tapahtuman julkiseen muisteluun. Minä en niin osaa tehdä, tai korkeintaan jonkin pienen viiteryhmän puitteissa, mutta itsekullakin olkoon oikeutensa surra tai olla surematta. Pyrin siis olemaan sanomatta, että "sinä et saa surra, koska et sure miljoonaa ripulitauteihin kuolevaa kehitysmaan lastakaan".

vlad.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Jumalauta, psykedeliaa. Tai sitten mulla on vaan näkemys autereinen. Ihan hämyä, niin kuin silloin 70-luvulla sanottiin.

Kiitos huomautuksesta. Korjasin. Tuo kännykällä kirjoittelu on meikäläiselle välillä melkoinen haaste.

Joko muuten Evilin saappaat sopii?
 

Ralph

Jäsen
Lukeeko ja kirjoittaako muutkin palstaa/palstalle paskalla istuessaan?

Ehdottomasti. Aina kun menee paskalle, on oltava jotain lukemista tai tulee tylsää. Ja mikäs on parempaa lukemista kuin Jatkoaika, vaikka on täälläkin välillä tylsää. Toki myös kirjoitan vessan huumaavassa tuoksussa myös paskaisia tekstejä, jos asiaa riittää ja sitähän riittää.
 

ukkometso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kiitos huomautuksesta. Korjasin. Tuo kännykällä kirjoittelu on meikäläiselle välillä melkoinen haaste.

Joko muuten Evilin saappaat sopii?

Ihan oikeasti toi oli upeeta! En millään pahalla kirjoittanut. Ja saappaista en tiedä, mutta juuri kokeilin pitkästä aikaa taikaspittareita, kun tuli ensi viikolle ikävä perhejuhla. Ei mahtunut, johtuen jalkaterän nivelmuutoksista. Uusia hankkimaan. Eli ei sovi edes ukkometson kengät.
 

Aln

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tässä harvinaisessa auringonpaisteessa ikkunasta ulos katsellessani mietin kaunista luontoa ja nyt kysynkin jatkoajan väen fyysisiä maisemia.

Mitä, ja kuinka pitkälle kilometreissä, ikkunoistasi näkyy?

Terveisin koo

Kyllähän tuota jo kaksi tai kolme päivää kerkes sataa. Nyt tosin puolipilvistä. Mutta tosiaan, noin kilometrin päässä näkyy Doi Suthep. Suomennettuna siis Suthep-vuori.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Kuinka moni miehistä täällä on scoutannut tietämättään lesboa ?

Minä. Vieläkin harmittaa että kyseinen daami on aikanaan valinnut väärän tien.

Mulla on nykyään paskalla käydessä aina iPad mukana, ei siitä muuten mitään tulisi. Töissä joutuu tyytymään kännykkään.
 

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Mulla on nykyään paskalla käydessä aina iPad mukana, ei siitä muuten mitään tulisi. Töissä joutuu tyytymään kännykkään.

Minä käytän edelleen perinteistä paperia, taitaa tällä hetkellä olla Serlan paperia.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lukeeko ja kirjoittaako muutkin palstaa/palstalle paskalla istuessaan?
Siis missä vaiheessa te oikein ehditte sitä kännykkää tai jotain muuta vekotinta näpytellä? Housut kun laskee alas, tarvitsee siinä kaksi kättä. Paskomisen vaihe tulee seuraavaksi, mutta siinähän nyt ei ehdi edes kissaa kirjoittaa. Seuraava vaihe onkin jo pyyhkiminen, joka kestää pisimpään, mutta siinäkin tuntuu kyllä hieman hassulta jos toisella kädellä kännykkää näppäilisi. Ja viimeinen vaihe sitten onkin jo housujen nosto, jossa myöskin luulisi kaksi kättä tarvitsevan. Ehkä te jotkut sitten näpyttelette sitä luuria samalla kun pesette käsiä. Joo, niin sen täytyy mennä. En mä muuta keksi.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jopa styylailin yhden kanssa noin 16-vuotiaana, mutta eipä tainnut tyttö silloin vielä itsekään tietää, kun kerran lähti seukkaamaan ilmiselvän skloddin kanssa.

Olen kateellinen. Olisit voinut saada lesboseksiä.

Muutaman kerran olen ollut samassa paikassa lesboparin kanssa. Lienevät se ainoa pari, jossa kumpikaan ei ole mies. No, ovat ne kauniita. Ja ajavat vielä asuntoautolla.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Minne ne urheilulehden mainokset hävisivät tuosta nimimerkkien laittamien viestien välistä? Ei sillä, että niitä sen enempää kaipaisinkaan.
 

Jabbbe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Oulun Kärpät
No kun olisin saanut edes ihan mitä tahansa seksiä. Mutta ehkäpä juuri meitsin vonkailujen myötä tytölle avautui, että mieluummin mitä tahansa muuta.

Perskele... se pitää käyttäytyä hyvin niitä muijia kohtaan! Jos kaikki miehet saisivat muijat ajattelemaan, että helpompaa taitaa olla kun alkaa lesboilemaan niin ihmiskunnan tulevaisuus olisi ajan mittaan uhattuna!

Vai joko ne on Hollannissa (jos oikein muistan) päässeet kantasolututkimuksissa next stepille?
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Perskele... se pitää käyttäytyä hyvin niitä muijia kohtaan! Jos kaikki miehet saisivat muijat ajattelemaan, että helpompaa taitaa olla kun alkaa lesboilemaan niin ihmiskunnan tulevaisuus olisi ajan myötä uhattuna!

No kyllä mä luulen, että kaikesta huolimatta sijoitun 16-vuotiaiden kundien sarjassa siihen korrekteimpaan kolmannekseen.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Perskele... se pitää käyttäytyä hyvin niitä muijia kohtaan! Jos kaikki miehet saisivat muijat ajattelemaan, että helpompaa taitaa olla kun alkaa lesboilemaan niin ihmiskunnan tulevaisuus olisi ajan mittaan uhattuna!

Toisaalta ymmärrän lesboja. Villalankamaton rapsuttelu on todella miellyttävää puuhaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös