Tämän olen aina halunnut tietää Jatkoajan keskustelupalstasta

  • 293 028
  • 1 868

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
Yritin vedonlyönti ketjusta etsiä mutta en löytänyt... Kenellä on cv:ssään jatkoajan suurin vedonlyönti voitto?
 
Suosikkijoukkue
Chisu! (Kesätyttö 2012 -skabassa PMMP:n Mira)
Itse olen miettinyt samaa. Suurin voitto mulla on ~740 euroa, mutta sillä tuskin siinä kisassa kovin pitkälle pötkitään. Onkohan kukaan voittanut 7 oikein lotossa?
Ei ole kokemusta lottovoitosta, mutta suurin vedonlyöntivoitto on ~20 000 e. Kymppisakkiin päässee sillä?
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Yritin vedonlyönti ketjusta etsiä mutta en löytänyt... Kenellä on cv:ssään jatkoajan suurin vedonlyönti voitto?
En lyö vetoa, paitsi kavereiden kanssa joskus viinapullosta tms. Siinä mielessä lienen aika harvinainen penkkiurheilija. Veikkauksen peleistä pelaan vaan lottoa.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
En lyö vetoa, paitsi kavereiden kanssa joskus viinapullosta tms. Siinä mielessä lienen aika harvinainen penkkiurheilija. Veikkauksen peleistä pelaan vaan lottoa.

En edes lottoa ja lyön vetoa vain viinasta ja vain silloin kun tiedän, että voitan. Jokunen jallupullo ja GT on tullut tienattua.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Jättipotti on valitettavasti edelleen saamatta. Ehkä noin kymmenen kertaa on tullut 1500-3000 euron tilejä, mutta eivät ne ole riittäneet nostamaan kaikkien aikojen pelitiliä plussan puolelle. syksyllä 2004 oli 6 viikon aikana sellainen n. 7000 euron voittoputki päällä, jolloin voittorahoilla tuli uusittua aika paljon kodinkoneita.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Onko Jatkoajalla koskaan ollut joukkuetta Jukolan viestissä? Jos ei, niin onko sellaista koskaan edes suunniteltu? Ja edelleen jos ei ole ollut Jatkoaika-tiimiä, niin onko yksittäisiä jatkislaisia ollut suunnistamassa Jukolan viestissä? Tänä vuonna?
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onko Jatkoajalla koskaan ollut joukkuetta Jukolan viestissä? Jos ei, niin onko sellaista koskaan edes suunniteltu? Ja edelleen jos ei ole ollut Jatkoaika-tiimiä, niin onko yksittäisiä jatkislaisia ollut suunnistamassa Jukolan viestissä? Tänä vuonna?

Minä olen ollut varmaankin noin 15 kertaa ja niin myös tänä vuonna. Ensimmäistä osuutta vedettiin ja keski-ikäisistä jäähdyttelijöistä koostuva joukkueemme sijoittui selkeästi parhaan kolmanneksen joukkoon.
 
Suosikkijoukkue
Arsenal
Onko Jatkoajalla koskaan ollut joukkuetta Jukolan viestissä? Jos ei, niin onko sellaista koskaan edes suunniteltu? Ja edelleen jos ei ole ollut Jatkoaika-tiimiä, niin onko yksittäisiä jatkislaisia ollut suunnistamassa Jukolan viestissä? Tänä vuonna?

Laskeskelin, että kuusi Jukolaa on minulla takana osanottajana ja pari katsojan ominaisuudessa. Tänäkin vuonna piti mennä, mutta vamma esti osallistumisen.

Tuo Jatkoaika-tiimi olisi sellainen, että lähtisin! Enemmän minä tähän porukkaan koen kuuluvani kuin tuohon kasvattajaseuran porukkaan, jossa seuraavaksi nuorin minun jälkeen on 20 vuotta minua vanhempi, enkä itsekään enää ihan nuori poika ole kun ikämiehiin pääsen.
 

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
Mä olen kerran kaverin mökillä mennyt kauheessa kaatokännissä vessaan tarpeilleni ja tehtyäni ne huomannutkin istuneeni keittiössä keittiöjakkaralla enkä vessassa pöntöllä. Ette halunneet tietää mutta nyt tiedätte. Kaveri ei tiedä.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Löytyyko jatkoajasta puutarhureita? Siis oikealta ammatiltaan. Hieno ammatti ainakin näin ulkopuolisen silmissä, ja varmasti tietyllä tapaa myös hyvinkin palkitseva.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Mitkä ovat Jatkoajan keskustelupalstan suurimmat kuppikunnat?
Onko esimerkiksi täällä Stadissa jotain sellaista porukkaa, joka kokoontuu kohtalaisen usein myös ihan naamatusten eikä pelkästään täällä?
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Mitkä ovat Jatkoajan keskustelupalstan suurimmat kuppikunnat?
Onko esimerkiksi täällä Stadissa jotain sellaista porukkaa, joka kokoontuu kohtalaisen usein myös ihan naamatusten eikä pelkästään täällä?

David Krokett ry on aika suuri kuppikunta, ainakin ollut. Useampi kymmenen kirjoittajaa jotka ovat eri tapahtumissa vuosien varrella tavanneet toisiaan säännöllisesti. Erittäin hyviä ystävyyssuhteita myöskin kyseisen porukan myötä syntynyt. Porukkaan on myöskin äärettömän helppo tulla mukaan, johtuen fiksusta porukasta.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Pitää mainita myös JWC-porukka. Osa nyt ei enää täällä ole mutta valtaosa on. Noin 20-30 kirjoittajaa on vähintään kerran vuodess tekemisissä keskenään.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Mitkä ovat Jatkoajan keskustelupalstan suurimmat kuppikunnat?
Onko esimerkiksi täällä Stadissa jotain sellaista porukkaa, joka kokoontuu kohtalaisen usein myös ihan naamatusten eikä pelkästään täällä?

HIFKin porukkaa kokoontuu säännöllisen epäsäännöllisesti Hadankassa ja ainakin kotipelien jälkeen siellä tuttuja naamoja näkee. Ajoittain esim. viikonloppuna siellä saatetaan istuksia pitempäänkin.

Varmaan monilla muillakin faniporukoilla on omat kuppilansa.

Kuriositeettina lisättäköön JA-seniorit, jotka ovat kokoontuneet vsta 2005 kerran vuodessa tammikuun puolen välin jälkeen noin Matkamessujen ajankohtana. Sinne mahtuu ensi vuonnakin.

JA-seniorit 2012 - Jatkoajan keskustelupalsta
 

Balrog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Erilliset saarekkeet
-Kuinka moni jatkislaisista on käynyt Kreetalla ?
-Kuinka moni on lukenut Linda Skuggen kolumneja Aftonbladetissa ja Expressenissä ?
-Kuinka moni seuraa BBC Worldia, CNN:ää, France 24:ää, SVT Worldia ?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös