Tämän olen aina halunnut tietää Jatkoajan keskustelupalstasta

  • 292 435
  • 1 868
Suosikkijoukkue
Seksi-Lasse
Moniko Jatkoaikalainen on saanut radion toiveohjelmassa oman biisitoiveensa läpi?

Jatkokysymys: Missä ohjelmassa, montako kertaa, ja mikähän biisi mahtoi olla kysymyksessä?

Tunnustakaa. Myös ne kaikkein syntisimmätkin toiveet.

Hep! Ohjelma oli Nuorten Sävellahja ja vuosi oli jotain -87 tai -88. Biisi oli muistaakseni Twisted Systersin The Price.

Onko jatkoajalla henkilöitä jotka istuvan kuntansa valtuustossa?
 
Viimeksi muokattu:

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Moniko Jatkoaikalainen on saanut radion toiveohjelmassa oman biisitoiveensa läpi?

Jatkokysymys: Missä ohjelmassa, montako kertaa, ja mikähän biisi mahtoi olla kysymyksessä?

Tunnustakaa. Myös ne kaikkein syntisimmätkin toiveet.

En musiikkia ole toivonut koskaan eikä tarina liity millään tavalla tähän lainaamaani viestiin. Tuli vain tästä koko asia mieleen.

Onko kuinka moni päässyt esiintymään televisiossa?
Itselläni oli lapsena vankkaa suorittamista pikkukakkosen taikuri osiossa.
 

Scipio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Panthers
Moniko Jatkoaikalainen on saanut radion toiveohjelmassa oman biisitoiveensa läpi?

Jatkokysymys: Missä ohjelmassa, montako kertaa, ja mikähän biisi mahtoi olla kysymyksessä?

Tunnustakaa. Myös ne kaikkein syntisimmätkin toiveet.

Kolmesti olen toivonut ja joka kerta YleX:n uudenmusiikiniltavuoronperjantaitoiveshow:n* aikana tekstiviestillä. Joka kerta olen toivonut YUP:ta: Myyrää ei soitettu, Rankkoja Ankkoja ei soitettu, mutta Rakkaus on pesti hulluuteen soitettiin.
Onnistumisprosentti siis 33%.
* hieno ohjelman nimi
 

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
En tiedä lasketaanko esiintymiseksi mutta minua on pari kertaa haastateltu televisiossa.


Kahdessa ajankohtaisohjelmassa (toinen oli vain nettilevityksenä) pieni näyttelijän suoritus ja haastattelu sekä pari kertaa on tullut vilahdettua uutispätkissä työn takia.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Matti Airaksinen voi haistaa pitkän pökäleen. Ei ikuna kuuna päivänä se soita mun toiveita.

Asiaan liittyen.. Kyseistä ohjelmaa kuunnelleena jonkin verran, voin sanoa että varma tapa saada toive läpi on mainita että jollain toivojan läheisellä on häät/synttärit yms lähiaikoina ja vielä perään että "biisi ei oo soinut ikinä lähetyksessäsi"

Sanotaanko nyt näin että tän tapaisia toiveita tulee harva se viikko.. ja useimmiten näillä saatesanoilla toivotaan jotain 2 Unlimitedin kappaletta joka on soinut ties kuinkamonesti ohjelmassa.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Oletko ollut julkisuudessa, kuten tämä ketju kyselee ja on kysellyt jo vuodesta 2001 alkaen. Ja taitaa tämä sama aihe olla tässäkin ketjussa ollut esillä useampaan kertaan. Vastasin kuitenkin tuohon varsinaiseen ketjuun.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Olen näköjään etuoikeutettu, kun herra Airaksinen on jopa soittanut oman toiveeni. Tämä ihme tapahtui vuonna 2012, kun toivomani Massive Attack soi ohjelman viimeisenä biisinä.
Mitäs vittua? Kyseistä 90-luvun klassikkoa pyysin itsekin soitettavan - kahteen otteeseen -, eikä Airaksinen vastannut pyyntöön. Sano nyt vielä, että soitatit Unfinished Sympathyn! Sitähän en toki pyytänyt, enkä ole muuten koskaan ohjelmassaan sitä kuullut.

Onko kukaan muu kuin minä palstalaisista menossa huomenna sorsajahdin aloitukseen?
 

OneBigRed

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mikähän on pienin viestimäärä, jolla on saanut kenkää jatkoajan palstalta? Tämä Nelosketjun Gooni kerkesi kokonaiset 15 viestiä kirjoittamaan. Mutta uskoisin olevan nimimerkkejä, jotka ovat tästäkin suorituksesta paremmaksi laittaneet. Onko kellään mitään tietoa?

Uskoisin että rekisteröitymisen jälkeen täältä on lähdetty myös kirjoittamatta viestin viestiä. Aikanaan kun viimeisin rekisteröitynyt näkyi palstan etusivulla, oli siellä FF-hulluttelun aikana mm. nimimerkki IMEE NEEKERIN KYRPÄÄ. Ei tainnut kirjoittaa viestiäkään, taisi jäädä jo oikeuksien vahvistusvaiheeseen.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Uskoisin että rekisteröitymisen jälkeen täältä on lähdetty myös kirjoittamatta viestin viestiä. Aikanaan kun viimeisin rekisteröitynyt näkyi palstan etusivulla, oli siellä FF-hulluttelun aikana mm. nimimerkki IMEE NEEKERIN KYRPÄÄ. Ei tainnut kirjoittaa viestiäkään, taisi jäädä jo oikeuksien vahvistusvaiheeseen.

Se hiukan ihmetyttää, että miten tänne kuitenkin aina pääsee noita parin viestin salamasotasankareita?

Oikeuksiahan pitää hakea ja niiden saamista perustella, ja osa asiallisista ja ihan kelpo kirjoittajistahan on tietääkseni joutunut moneen kertaan hakemaan ja perustelemaan asiaa ennen kuin on anomus läpi. Sitten on kumminkin näitä Myllys88-tapauksia ja muita, joiden kohdalla muutama viesti saa jo lentämään ulos. Eikä tämä sitten mitenkään paljastu siinä kuuluisassa esitutkinta- ja seulontavaiheessa?
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Se hiukan ihmetyttää, että miten tänne kuitenkin aina pääsee noita parin viestin salamasotasankareita?

...

Eikä tämä sitten mitenkään paljastu siinä kuuluisassa esitutkinta- ja seulontavaiheessa?

Joidenkin kohdalla on vaikea kuvitella, että itse kykenisivät edes kovan yrittämisen jälkeen sille tasolle, että saavat rustattua aikaan riittävän laadukkaan hakemuksen, joten voisin kuvitella, että joidenkin kohdalla yksinkertaisesti porukassa päätetään tehdä jäynää ja lahjakkain väsää hakemuksen näille vähemmän lahjakkaille tapauksille, jotka sitten tulevat häiriköimään palstalle. Tai näin minä tekisin jos omat taidot eivät riitä mutta halua häiriköintiin on.

Onhan myös mahdollista, että jotkut ovat kirjallisesti lahjakkaita ja tekevät hakemuksensa itse tarkoituksenaan vain provosoida tai kokeilla kuinka hereillä modet ovat. Meitä kun on niin kovin moneen junaan tällä pallolla.

vlad.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Olen tässä koko kesän seurannut ukraina-ketjua hyvin hämmentyneenä sekä epäileväisenä.

Jatkoajan keskustelupalsta - Yksittäisen viestin lukeminen - Ukrainan sisä-, ulko- ja talouspolitiikka

Siis että eikös se nyt ole aikuisten oikeasti niin, että tässä on kyse jonkinlaisesta moderninsta tilataiteesta tjsp. kaunokirjallisuusharjoitelmasta eikä mitään ystävää oikeasti ole olemassakaan?

Olisit voinut rehellisesti kysyä minulta asiasta etkä vihjaillen täällä esittää asiaa...

Kyse ei ole mistään tilataiteesta tai mielikuvitukseni tuotteesta. Tällä palstalla on henkilöitä, jotka tietävät hänen nimensä - eli kyllä, kyseessä on olemassa oleva henkilö joka asuu Ukrainassa ja Donetskissa ja joka pakeni kaupungista (tietyistä syistä johtuen) Khersonin oblastin puolelle.

Elämään mahtuu aina epäileviä tuomaita, mutta arvostan enemmän sellaisia ihmisiä joilla on rohkautta kysyä asiasta suoraan sen sijaan, että ryhtyvät viljelemään epämääräisiä epäilyjä.

vlad.
 
Suosikkijoukkue
Seksi-Lasse
Onkos muuten täällä muita varttuneemman polven edustajia jotka ovat joskus olleet urheiluaiheisen sarjakuvalehti Busterin ahkeria lukijoita? Minulle tuli useita vuosia ja kärsin 80-luvulla pitkään kyseisen aviisin lopettamisesta.

Yksittäisistä sarjakuvista siinä jäivät mieleen formulakuski Skid Solo, vapaapainija Johnny Puuma sekä yleisurheilijaporukka Rummuttajat.
 
Suosikkijoukkue
Seksi-Lasse
Kyllä Busteria tuli luettua kovastikin. Minulle kolahtivat parhaiten jalkapalloaiheiset sarjat.

Juu, muistan myös sellaisen sarjan jossa nuori pelaaja jutusteli aina välillä kuolleen vanhemman pelaajan kanssa (en muista olisko ollut jopa hänen isänsä?).

...nyt muistankin: Se on Aavefutaaja. Toinen futissarjakuva oli Harjumäen Sisu. Muistaakseni yksi Sisun pelaajista pääsi jossakin vaiheessa pelaamaan Evertonin riveihin.

Huikea sarjakuva kaikenkaikkiaan. Tilaisin varmasti yhä jos se vain ilmestyisi.
 
Viimeksi muokattu:

Jotva

Jäsen
Onkos muuten täällä muita varttuneemman polven edustajia jotka ovat joskus olleet urheiluaiheisen sarjakuvalehti Busterin ahkeria lukijoita? Minulle tuli useita vuosia ja kärsin 80-luvulla pitkään kyseisen aviisin lopettamisesta.

Yksittäisistä sarjakuvista siinä jäivät mieleen formulakuski Skid Solo, vapaapainija Johnny Puuma sekä yleisurheilijaporukka Rummuttajat.

Olikos se Benny Kultajalka yksi jalkapallosankari, jolla oli jotkut ikivanhat risat blääkät? Veteli Kaitsu Pahlman -tyylisiä banaanipotkuja jne.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Onkos muuten täällä muita varttuneemman polven edustajia jotka ovat joskus olleet urheiluaiheisen sarjakuvalehti Busterin ahkeria lukijoita? Minulle tuli useita vuosia ja kärsin 80-luvulla pitkään kyseisen aviisin lopettamisesta.

Yksittäisistä sarjakuvista siinä jäivät mieleen formulakuski Skid Solo, vapaapainija Johnny Puuma sekä yleisurheilijaporukka Rummuttajat.
Juu, Busterin innokas lukija olin varmaan neljän-viiden vuoden ajan. Harjumäen Sisu, Super-Mac, Johnny Puuma, Roy Race, Benny Kultajalka, Ihmepoika Argentiinasta ja Pulla. Siinä joitain mieleen jääneitä sarjoja, paras näistä oli ilman muuta Harjumäen Sisu ja ehdottomasti typerin Benny Kultajalka.

Myös Buster-kerhon jäsenyys tuli hankittua jo varhaisessa vaiheessa 70-luvun loppupuolella, valitettavasti jäsennumero on päässyt unohtumaan.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Olikos se Benny Kultajalka yksi jalkapallosankari, jolla oli jotkut ikivanhat risat blääkät? Veteli Kaitsu Pahlman -tyylisiä banaanipotkuja jne.
Kyllä, ja ilman niitä risoja haisevia kenkiään hän oli maailman huonoin futaaja joka ei olisi osunut edes ladon seinään ladon sisällä ollessaan mutta kun hän veti "Kanuuna-Keenin" kengät jalkaan niin johan rupesi saamaan pallo ja maaliverkko huutia.
 

Jotva

Jäsen
Kyllä, ja ilman niitä risoja haisevia kenkiään hän oli maailman huonoin futaaja joka ei olisi osunut edes ladon seinään ladon sisällä ollessaan mutta kun hän veti "Kanuuna-Keenin" kengät jalkaan niin johan rupesi saamaan pallo ja maaliverkko huutia.

Kiitos noista muistikuvista, näen ne nyt elävinä mielessäni. Vieläköhän Bustereita löytyis divareista? Täytyy varmaan käydä tsekkaamassa.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Myös Buster-kerhon jäsenyys tuli hankittua jo varhaisessa vaiheessa 70-luvun loppupuolella, valitettavasti jäsennumero on päässyt unohtumaan.

Jostain syystä muistelisin olleeni jäsen 8848, tuota luokkaa ainakin. Olen sen verran nuori, että pienempiin numeroihin ei päässyt.

Kiitos noista muistikuvista, näen ne nyt elävinä mielessäni. Vieläköhän Bustereita löytyis divareista? Täytyy varmaan käydä tsekkaamassa.

Erittäin heikosti, en tosin ole nyt pariin vuoteen metsästänyt, mutta ei kai se määrä ainakaan lisääntynyt ole. Useampi pulju tuli käytyä tyhjentämässä, mutta vielä useammassa tiedettiin heti ulkomuistista, että eipä todellakaan ole eikä ole näkynytkään. Ovat kyllä loistavia vanhoja ukkoja nuo pitäjät, onkohan kohta enää edes divareita olemassa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös