Tämän olen aina halunnut tietää Jatkoajan keskustelupalstasta

  • 291 752
  • 1 868

tomageeni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Canadiens, Suomi, finska nhl spelarna
Toisinaan minua on askarruttanut, onko scholl todellinen henkilö vai trolli/parodiahahmo.

Kiinnostaisi myös tietää, kuinka korkean profiilin kiekkoilijoita täällä on ollut tai osallistunut keskusteluun. Löytyykö keneltäkään keskustelijalta NHL-kokemusta? Normaaleita ihmisiä ne ammattilaisetkin varmasti on, joten eiköhän ainakin yksinasuvat NHL-starat pyöri netissä vapaa-aikoinaan jonkin verran.

Sen voin kuulopuheiden perusteella vahvistaa että ainakin jatkoajan IRC-kanavalla on keskusteluun osallistunut eräs nykyinen liigakiekkoilija. Tämän perusteella voisi kuvitella hänen olleen myös täällä foorumin puolella.

Onko joku nimimerkki astunut avoimesti ulos kaapista tällä palstalla? Eli siis onko joku jatkoaikalainen kertonut olevansa homo/lesbo?
Kyllä tuolla "jatkoajan virallisessa homoketjussa" on tainnut pari ihmistä ilmoittautua joko suoraan tai epäsuorasti.

edit. Pahoittelut että näköjään vastailin hieman "muiden puolesta", mutta pääasia lienee ettei nimimerkkejä tai identiteettejä paljastella vastoin sääntöjä.
 
Viimeksi muokattu:

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Toisinaan minua on askarruttanut, onko scholl todellinen henkilö vai trolli/parodiahahmo.
Minulle on muutamakin ihan tolkun ihminen väittänyt schollin tavanneensa, joten uskon olevan todellinen ellei vakuuttavammin toisin todisteta.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
"Keitä ne on ne moderaattorit, sellaiset moderaattori miehet, jotka tuntikausia foorumilla pörräävät?"

Oikeastaan minua ei kyseinen asia liikuta pätkän vertaa. Monia muita tosin tuntuu kiinnostavan. Tai on ainakin joskus kiinnostanut.
 

Karpat46

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Україна
Onko täällä kirjoittajia, joilla on vyöllään SM-liigaotteluita?

Uskoisin että löytyy useitakin. Muistelin, että sellainen äänestyskin olisi ollut, että millä tasolla olet pelannut mutta en sitä nopeasti löytänyt. Ei muutakuin äänestys pystyyn jos sellaista ei siis ole jo valmiina.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Missäpäin täällä on se keskustelu?
Vähän siellä sun täällä se hetkittäin yrittää nostaa päätään, mutta useimmiten joutuu kinastelun, inttämisen tai paskanjauhannan tappamaksi.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Vähän siellä sun täällä se hetkittäin yrittää nostaa päätään, mutta useimmiten joutuu kinastelun, inttämisen tai paskanjauhannan tappamaksi.

Munsta ainaki jossakin vaiheessa Jatkoajassa on siirrytty metakeskusteluun, jossa varsinainen argumentointiin perustuva keskustelu ja merkitsevillä sanoilla kirjoittaminen on jo aivan passé.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Kuinkahan paljon enemmän täällä on nimimerkkejä kuin varsinaisia kirjoittajia?
 

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Kuinkahan paljon enemmän täällä on nimimerkkejä kuin varsinaisia kirjoittajia?

Jos kirjoittajan kriteerinä käytetään sitä että on lähettänyt vähintään yhden viestin palstalle tämän vuoden puolella, kirjoittajia on 4 180 ja loput 48 684 ovat vain rekisteröityneitä käyttäjiä.

Jos otannaksi otetiin vuosi on kirjoittajia 4 902 eli yhteenvetona alle 10 prosenttia rekisteröityneistä käyttäjistä voi lukea kirjoittajiksi. Vastaavasti HFBoardsilla rekisteröityneitä käyttäjiä on 105 094, joista 23 345 eli vajaa neljäsosa on kirjoittanut vähintään yhden viestin vuoden sisällä.
 
Viimeksi muokattu:

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Kuinka paljon on nickiään vaihtaneita? Tämä asia on mulle täysi mysteeri. En siis tarkoita sitä, että saatuaan kenkää yrittää uida toisella nickillä sisään, vaan ihan sallittua nickin vaihtoa. Mun mielestäni nicki on aivan yhdentekevä asia, mutta kyllähän mä ymmärrän, jos joku on ladannut nickiinsä jonkun tietyn merkityksen, joka sitten on jotenkin muuttunut. Suomeksi: Vittuako se mulle kuuluu, jos joku vaihtaa nickiään. Mutta kuinkahan yleistä se on?
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Suomeksi: Vittuako se mulle kuuluu, jos joku vaihtaa nickiään. Mutta kuinkahan yleistä se on?

Tämä kiinnostaa minuakin. Itellä on käynyt mielessä, että vaihtaisin nickini. Esteenä on lähinnä se, että en ole keksinyt mitään kovin fiksua ja sitä paitsi nykyinen nick on sellainen ettei sitä voi koviin moneen muuhun aktiivikäytäjään sekoittaa.
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Itsekin olen usein ajatellut vaihtaa nickiä, mutta kun kaikki hyvät nimet ovat jo varattuina, kuten Itella, Sonera ja Valtra, niin täytyy pysyä Johannes-nickissä.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Jos olisi rääpyä, niin vaihtaisin käyttäjänimekseni nimimerkin Hän. Toinen vaihtoehto olisi Itse. Mutta kun ei ole sitä rääpyä, ja toisaalta olen tyytyväinen nykyiseen nimimerkkiini. Sen nimimerkin saa kaiketi vaihtaa yksi kertaa?

Hän kirjoitti:
Näyttäisi kyllä hyvältä tämä...
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Itsekin olen kelaillut vaihtaa nickiä, mutta en ole oikein keksinyt mitään järkevää. Yksi vaihtoehto olisi, se olisi sellainen mitä käytän muissakin foorumeissa, mutta tiedä sitten jaksaako itkeä uutta nickiä...
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kuinka moni on saanut piparia/melaa Jatkoajan kautta tai myötävaikutuksella? Entä onko pysyviä ihmissuhteita löytynyt? Jonkinlaista draamaa myös muistan täällä nähneeni, joten kysytään vielä, että kuinka moni ystävyys- tai parisuhde on tärveltynyt ensimmäisen kohdan toteutumisen myötä?
 

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
Kuinka moni on saanut piparia/melaa Jatkoajan kautta tai myötävaikutuksella?

En haluaisi nyt mitenkään kehuskella, mutta kerran sokkotreffeillä joku naikkonen joka oli hurahtanut lätkään alkoi selittää kuinka olisi hienoa jos tuntisi jonkun lätkävaikuttajan jne... Minä sitten siihen, että oletko kuullut sellaisesta paikast kuin jatkoaika.com? Nainen sanoi että ex-poikaystävä oli siellä käynyt vähänväliä, joten tiesi paikan. Jo vähän innostuneena kysyin että oliko tämä poikaystävä maininnut ikinä kenestäkään Len nimisestä tyypistä ja olihan se naureskellut "veitikalle". Pienen keskustelun jälkeen sanoin että Len ei ole ainoa jolta löytyy 20cm priimatavaraa housuistaan ja tiedättekin mitä siinä kävi... Aivan oikein, se joku en ollut minä ja juttu ei mennyt sen pidemmälle. Melkein sain Vanha Lenin avustuksella, melkein.
 

Rattlehead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gundit
Tämä kiinnostaa minuakin. Itellä on käynyt mielessä, että vaihtaisin nickini. Esteenä on lähinnä se, että en ole keksinyt mitään kovin fiksua ja sitä paitsi nykyinen nick on sellainen ettei sitä voi koviin moneen muuhun aktiivikäytäjään sekoittaa.
Miten olisi Lilja? Se näyttäisi olevan vapaana, olisi varsin luonnollinen vaihdos Worrellista ja eipä sitä kovin moneen aktiivikäyttäjään sekottaisi.

Minä kuulun nimimerkkinsä vaihtajiin, mutta siitäkin on aikaa jo pitkä tovi. Väittäisin, että olin siinä ensimmäisten joukossa ja silloin nimimerkin vaihdos tuntui varsin luonnolliselta. Paljon on muuttunut niistäkin ajoista... missähän vaikuttaa vaikkapa nimimerkit Ralli, VIHANNESKAAPPI ja Tunkki nykypäivänä.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Kuinka moni on saanut piparia/melaa Jatkoajan kautta tai myötävaikutuksella? Entä onko pysyviä ihmissuhteita löytynyt? Jonkinlaista draamaa myös muistan täällä nähneeni, joten kysytään vielä, että kuinka moni ystävyys- tai parisuhde on tärveltynyt ensimmäisen kohdan toteutumisen myötä?

Ollakseni rehellinen, suhteita on löytynyt mutta ei pysyviä sellaisia. Tapaamisia, hetken hengailua, kuvitelmia kenties puolin ja toisin ja sitten tiet ovat jälleen eronneet. Ja kenties hyvä, että tiet ovat loppujen lopuksi eronneet, koskapa en olisi kyennyt kuitenkaan sitoutumaan vakituiseen suhteeseen, koska arvostan sitä omaa "laatuaikaa" liiankin kanssa.

vlad.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Miten olisi Lilja? Se näyttäisi olevan vapaana, olisi varsin luonnollinen vaihdos Worrellista ja eipä sitä kovin moneen aktiivikäyttäjään sekottaisi.

Jos tuo ei ollut sarkasmia, niin ei hemmetti. Vaihtaisin nickini mustasta nyrkkisankarista johonkin puukäsi ruotsalaiseen? Not going to happen.

Lilja nimimerkkinä kuulostaisi naiselliselta ja sitä minä en ole. En sitten yhtään. Sori.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös