Tähän hössötykseen en lähde mukaan, NIH!

  • 10 893
  • 155

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Ei sentään, opin viime kerrasta. Tällä kertaa esteeksi muodostuu aidan maalaaminen. Maalaan sen aamupäivällä ja juuri harmillisesti samaan aikaan kesäringin kanssa joutuu katsomaan kun se maali kuivuu.
Paha paikka kertakaikkiaan. Minkä värisellä maalilla ajattelit maalata? Onko perus punamultaa, vai kuinka?
 

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Flat earth-teoriaan en vielä lähde, vaikka Anolta päivä päivältä vakuuttavampaa todistusta tuleekin.
On samanaikaisesti koomista ja surullista, että osa "flat earthereista" ihan oikeasti uskoo tähän. Pitkään oletin kyse olevan ennen kaikkea internethassuttelusta ja meemeilystä, mutta väärässä ilmeisesti olin.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
No sitähän minä en tietenkään päätä. Kas kun minullakin on tuo vaimo. Ei varmastikaan yhtä hehkeä kuin sinulla, mutta onpahan vaimo kuitenkin.
Ties vaikka olisi hehkeämpikin, mutta jätät piruuttasi kertomatta. Meilläkin maalataan pois muuttaneen tyttären huone, mutta ei siihen ole miulla puuttumistä. Saatan toki seurata maalin kuivumista esimerkkiäsi noudattaen.
 

Buster

Jäsen
Älykello tai ylipäänsä rannekello, kyllä en tarvitse. Kello on seinällä ja älypuhelin taskussa häiritsemässä.

Sähköpyörä. Minulla on toimivat keuhkot ja kaksi jalkaa. Poljen itse. Kova vastatuuli kasvattaa luonnetta ja hapenottokykyä.

Kesästä nauttiminen, kyllä ei. Kesällä tehdään töitä. Kylvetään, kaadetaan, suolataan, niitetään ja jauhetaan, että pysytään talven yli hengissä ja poissa kunnan jauhoilta.

Sökörinki.
 
Viimeksi muokattu:

K.A.H

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Kaikki sähköavusteiset kulkupelit, pois lukien sähköauto. Ovat invalideille ja vanhuksille sopivia lähinnä. Mummi joskus sanoi erittäin fiksun neuvon, että jos on kaksi tervettä jalkaa niitä tulee käyttää. Siksi en käytä koskaan hissiäkään. Kyllä terve ihminen portaat jaksaa kiivetä, ja tekee kaiken lisäksi hyvää keholle.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Kaikki sähköavusteiset kulkupelit, pois lukien sähköauto. Ovat invalideille ja vanhuksille sopivia lähinnä. Mummi joskus sanoi erittäin fiksun neuvon, että jos on kaksi tervettä jalkaa niitä tulee käyttää. Siksi en käytä koskaan hissiäkään. Kyllä terve ihminen portaat jaksaa kiivetä, ja tekee kaiken lisäksi hyvää keholle.
Kuinka monta kerrosta rakennuksessa pitäisi olla, jolloin edes harkitsisit käyttäväsi hissiä?
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Yli 10. Sellaisia ei Suomessa paljoa onneksi ole, tai ainakaan en ole asunut sellaisessa. Mutta satunnaisesti kiipeän vaikka sen 30 kerrosta portaita jos tarvitsee.
Tokihan tietysti siihen hissiin nousisit, jos se vaan toimisi bensalla.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Woltin ja Foodoran kaltaisten sutenöörifirmojen ruokakuljetustilauksiin en rupea. Hakekaa laiskat paskiaiset ite ruokanne ja lakatkaa hyväksikäyttämästä huonompiosaisia.

On Hesburgerillekin aina jaksettu jonottaa naapurikunnistakin! Ni!

Lihon jo ajatuksestakin, että Wolt/Foodora kuskaisi 300m päästä ruokani.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Woltin ja Foodoran kaltaisten sutenöörifirmojen ruokakuljetustilauksiin en rupea. Hakekaa laiskat paskiaiset ite ruokanne ja lakatkaa hyväksikäyttämästä huonompiosaisia.

Minä kyllä käytän tätä palvelua, mutta on hetkiä, jolloin mietin etiikan kautta. Olen päätynyt siihen, että tää pitseriafirmajengi, joka Foodoraa käyttää, tekee isomman tilin kuin ilman. Kilpailu on minunkin seudullani aika kovaa, ja ilman mitään välitysfirmaa jengi ei tilaa. Tää on ikävä totuus, vaikka kaksipiippuinen sellainen. Tukemalla tuet, ilman tukea et tue mitään. Ruoka nykyaikana halutaan tilata ovelle, varsinkin jos ollaan kännissä, joten onko se sitten pitserialle parempi, jos hyläät kokonaan?
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Woltin ja Foodoran kaltaisten sutenöörifirmojen ruokakuljetustilauksiin en rupea. Hakekaa laiskat paskiaiset ite ruokanne ja lakatkaa hyväksikäyttämästä huonompiosaisia.
En ole koskaan tilannut ja nyt näen olleeni oikeassa. Mikä upea tunne. En ole varmasti ainoa, NIH!
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Kaikki sähköavusteiset kulkupelit, pois lukien sähköauto. Ovat invalideille ja vanhuksille sopivia lähinnä. Mummi joskus sanoi erittäin fiksun neuvon, että jos on kaksi tervettä jalkaa niitä tulee käyttää. Siksi en käytä koskaan hissiäkään. Kyllä terve ihminen portaat jaksaa kiivetä, ja tekee kaiken lisäksi hyvää keholle.
Pesukoneen ja jääkaappipakastimen kantaminen rappusia pitkin onkin paljon miellyttävämpää kuin käyttää hissiä, koska siinä vain laiskistuu. Arvostan.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Solariumiin en mene ja itseruskettavaa voidetta en ala käyttämään, NIH!
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Reality- ja lifetimeohjelmat. Näkemättä paskaa, NIH.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Sokerointi ei ole minua varten, kuten eivät ole myöskään lävistykset.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Sokerointi ei ole minua varten, kuten eivät ole myöskään lävistykset.
Tässä vaiheessa mielikuviini hiipii munkki, joka sokeroidaan ja sitten sen sisään työnnetään tappi, joka ruiskuttaa onteloon tahmeaa mönjää - jotkut nauttivat sitä suoraan tapistakin...
Et ole sitten munkki?

Lävistyksistä tulee mieleen lähinnä Valakian ruhtinas Vlad III Seivästäjä...
 

Anonyymi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, FC Barcelona
Kyllä se raja menee TikTokissa. Aina kuvitellut, että vanhukset on juntteja jne., mutta kyllä sitä pitää todeta, että en jumalauta ymmärrä miksi joku pitää hauskana tai hyvänä ideana tanssia paskaa, noloa tanssia 10 sekä kameran edessä, kun "se on trendi". Ei mun nuoruudessa, NIH!

Edit. Itseasiassa tuli vastaan vaalien aikaan myös video, kun joku Persu pyöritti Mersua lumihangessa ja mainosti vaalikampanjaansa. En Persua olisi äänestänyt muutenkaan, mutta oli myötähäpeää aiheuttavaa nähdä koko tapaus. Vielä isompaa myötähäpeää aiheutti se, että kuulemma kyseinen mersumies valittiin eduskuntaan...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös