Tähän hössötykseen en lähde mukaan, NIH!

  • 10 896
  • 155

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
En todellakaan mene Tiktokkiin, jo Facebookin ja Instagramin pikaorkkuvideot ovat liikaa. Täytyy yrittää keskittyä johonkin pitkäkestoisempaan, ruokkii liikaa aivoja väärällä tavalla, internet koukuttaa muutenkin. Nih.

Enkä lähde Spotifyyn. Olkoon kuinka kätevä tahansa, minä ostan fyysisiä levyjä ja muihin tutustun YouTubessa. Olkoonkin, että sitten niitä levyä leviää tuonne autoon ja koirien syötäväksi ja lattialle ja perkele...nih!

Ja sitten kun muut noita käyttävät niin myönnän muka junttiuteni mutta samalla myhäilen niin maan perusteellisesti, kun tulee näitä Kiinan vakoilu-uutisia ja tietoja siitä, kuinka paskasti Spotify maksaa ja minä olen oikea musiikin kuluttaja...ostan levyjä ja käyn keikoilla. NIH!!!

Kertokaa ihmeessä mihin hössötykseen ette koskaan lähteneet ja mihin uskottele...tiedätte, ettette jatkossakaan lähde. Koska meitä on muitakin ja olemme erinomaisia.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Kertokaa ihmeessä mihin hössötykseen ette koskaan lähteneet ja mihin uskottele...tiedätte, ettette jatkossakaan lähde. Koska meitä on muitakin ja olemme erinomaisia.
Silleen olen varvasta vähän kastanut, eli sekä Tiktokin että Snapchatin olen joskus puhelimeen ladannut ja todennut molemmat n. viiden minuutin jälkeen itselleni täysin hyödyttömiksi. Mutta myönnetään että selkäranka ei ihan täysin pitänyt kun molempia kuitenkin kokeilin.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Spotify, Tiktok, Instagram, Snapchat - ei oo - ei tuu.
Facebook oli, mutta meni. Twitter on mutta en kirjoita, luen vain. Whatsapp oli duunipuhelimessa, omaan ei tule.
Internetissä oon ollu 28 vuotta.
Ensimmäinen kännykkä painoi 5 kg...
Nokia Lumia 735 oli viimeinen kunnollinen luuri. Nyt ne on pilattu.
edit. puhelinvastaajat on yksi paholaisen keksintö. En voi sietää, enkä jätä sellaiseen viestiä ellei ole aivan pakko.
Omaa ei ole koskaan ollut.
 
Viimeksi muokattu:

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
Spotify, Tiktok, Instagram, Snapchat - ei oo - ei tuu.
Facebook oli, mutta meni. Twitter on mutta en kirjoita, luen vain. Whatsapp oli duunipuhelimessa, omaan ei tule.
Internetissä oon ollu 28 vuotta.
Ensimmäinen kännykkä painoi 5 kg...
Nokia Lumia 735 oli viimeinen kunnollinen luuri. Nyt ne on pilattu.
Olen minäkin uhitellut etten noita lataile. Silti yksi kerrallaan on tullut asennettua Instat ja snäpit, eikä paluuta entiseen enää ole.
Pysytelkää vain poissa, koska eroon näistä ei pääse.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Facebook, Instagram, Twitter ja WhatsApp, tuohon asti opettelin ja pysyin mukana, vaan sitten tuli stoppi ja ei kiinnostanut enää mitkään tikutakut tai snäppitsätit.
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
Somen käyttö on tullut kyllä minimoitua aikalailla. Ainut oikeastaan Twitter mitä tulee lähes päivittäin selattua - ja sieltäkin mahdollisimman asiapitoista kontenttia turhuuden sijaan. Toki jos Jatkis lasketaan someksi niin kai sitä jonkinlainen suurkuluttaja sitten on.

Instagram tili tuli tehtyä joskus 10 vuotta sitten enkä ole sen jälkeen kirjautunut.

Applen tuotteet kait on yksi sellainen höpsötys johon en lähtenyt.
Hardware ja software tanssivat yhteispeliä niin mukavasti iPhoneissa, että ovat kyllä mielestäni parhaita puhelimia toimivuuden ja bugien vähäisyyden suhteen. Toki jos haluaa jotain syvempää nörttäilyä tehdä puhelimella niin ehkä sitten joku droidilainen kannattaa hankkia. Lähinnä otin tästä kiinni koska mielestäni noissa ei ole mitään "höpsötystä".
 

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, suomalainen Jokerit, ei khl-joukkue
edit. puhelinvastaajat on yksi paholaisen keksintö. En voi sietää, enkä jätä sellaiseen viestiä ellei ole aivan pakko.
Omaa ei ole koskaan ollut.
Vastaajat on muuten saatanasta. Omassa puhelimessa ei moista ole. Duunipuhelimessa on, mutta en sitä käytä. Jotkut sinne viestejä ilmeisesti jättävät. Yhtäkään en tähän päivään mennessä ole kuunnellut, enkä kuuntele. Minä soitan takaisin, kun huomaan että minua on yritetty tavoitella, enkä ole puhelimeen huomannut vastata.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Tiktok, WhatsApp, Spotify, Netflix + muut suoratoistopalvelut, Twitter, Pinterest. Ainoat somekanavat, joita käytän, ovat Facebook sekä Instagram. Tulevalla viikolla joudun nähtävästi palaamaan LinkedInin käyttäjäksi, vaikka siitä ei ole koskaan ollut minulle mitään iloa.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Erilaiset pätkäpaastot elinajan pitkittämiseksi. En todellakaan kaipaa lisää aikaa tällä pallolla sillä että en syö kuin muutamana tunteina päivässä. Tieteellisesti on todistettu että paastoaminen lisää elinvuosia. Nyt on muotia (jossain piireissä) paastota osa päivästä... Jollain se on 16h, toisilla 12h...

 
Viimeksi muokattu:

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Näppäinpuhelimet - ei ikinä!!! Kyllä tuo kierrettävä kiekko on paras, sen äänikin on niin rauhoittavaa, kun kiertää numeroita ja antaa kiekon raksuttaa takaisin... tiktok, tiktok, tiktok.....
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
En ole koskaan ollut ainakaan näissä: Facebook, Twitter, Instagram, Pinterest, Tiktok, Snapchat, LinkedIn, maksulliset suoratoistopalvelut.

Whatsappista yritin myös olla pois, mutta se homma kaatui siihen kun lasten harrastuksista tiedottaminen kulki sitä kautta, niin pakko oli liittyä. Kytkin sinne kuitenkin kaikki asetukset niin, ettei kukaan pysty lisäämään minua mihinkään typeriin paskanjauhantaryhmiin. Aika vähällä harmilla olen tuon kanssa päässyt.

Youtube-tunnukset mulla on. Ei mulla silti mitään intressejä ole jaella videoita minnekään. Joskus olen jotain pätkää kommentoinut.

Spotify on myös, joskin aika vähäisessä käytössä. Sopivissa paikoissa toimii taustakuunteluna. Ensisijaisesti minäkin kuuntelen musani levyiltä (mieluiten vinyyleiltä).
 

axe

Jäsen
Drag-taide. Ei mene ymmärrykseen vähääkään. Ei mitään sitä vastaan, jos joku mies haluaa meikata ja pukeutua naiseksi, mutta miksi ne epähauskat ja paskat julkiset esitykset, tai että joku muka haluaisi maksaa sellaisen katsomisesta.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Tiktok, Instagram, Snapchat ja Facebook ovat sellaisia, joihin en lähde mukaan.
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Drag-taide. Ei mene ymmärrykseen vähääkään. Ei mitään sitä vastaan, jos joku mies haluaa meikata ja pukeutua naiseksi, mutta miksi ne epähauskat ja paskat julkiset esitykset, tai että joku muka haluaisi maksaa sellaisen katsomisesta.
Itse en ole innostunut myöskään Stand up - hommista ollenkaan. Ymmärrän kyllö miksi ihmiset siitä pitävät, mutta itse en vaan jaksa ollenkaan.

TikTok ja YouTube shorts on konseptina ihan kamala, mutta voi olla toimiva tapa markkinoida omaa juttuaan esimerkiksi käyttää klippejä striimistä tai videoista ja saada näkyvyyttä.

Sen sijaan se yleinen kulttuuri, joka sisältää lähinnä muiden trendikkäiden videoiden kopioimista, kamalaa musiikkia ja vajaaälyisiä video ideoita...ihmiskunta on tuhon partaalla.
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Applen tuotteet kait on yksi sellainen höpsötys johon en lähtenyt. Ei ole vielä mitään siltä merkiltä ollut.

Tää on helppo. Ei ole eikä tule.

Hienoahan tässä on se, että siskoni joka ei osaa käyttää mitään tietotekniikkaa, uskoo noiden helppouteen ja sitten se ei perkele osaa sitä vehjettä käyttää ja minun pitää olla siinä sitten avustamassa, kun en moisia laitteita tunne.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Jotkut saakelin jouluvalot näppäimistössä, tietokoneen kopassa sun muut turhuudet mitkä ei auta tehoihin sitten yhtään.
Appleen taisin mennä kun sain ikivanhan läppärin missä Leopardi, lasketaanko se?
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Keskustelupalstat. Tyypillisiä hetken kestäviä hössötyksiä blogien tapaan. Messenger, hyi vittu.

En muuten aio katsoa Frendejä, senniminen sarja on alkamassa oliko Kolmoskanavalta. En katso. Siinä kuulemma näyttelee joku saippuaoopperaäijän tytär. En katso.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Halloween, ystävänpäivä, vappu, pääsiäinen, joulu, juhannus, syntymäpäivät ja laskiainen, kaikki turhaa hössötystä, paitsi jääkiekon MM-kisat.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös