Tähän hössötykseen en lähde mukaan, NIH!

  • 10 887
  • 155

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Pitkät tukat, vapaa rakkaus, psykedeelit, itämaiset uskonnot, Volkswagen Kleinbus. Vitun hipit.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Pitkät tukat, vapaa rakkaus, psykedeelit, itämaiset uskonnot, Volkswagen Kleinbus. Vitun hipit.
Luetaanko itämaisiin uskontoihin myös kristinusko, koska sehän syntyi Lähi-idässä?
 

Glove

Jäsen
Sähköautoon en koske pitkällä tikullakaan. Mun Citroën saa palvella minua tämän elin-iän, jos se vaan pysyy kunnossa. Diisselin myynti tuskin loppuu sinä aikana kun ei tuo raskas kalusto taida ihan vielä olla sähköön siirtymässä. Ja kun ei tuosta sodastakaan tiedä, panssarivaunut taitaa kulkea myös dieselillä? Tietysti Suomi voisi olla asian suhteen edelläkävijä, kun muutenkin ollaan etuilemassa ilmastotavoitteissa vuoteen 2035, ja suunnitella sähköpanssarivaunun. Joka tietysti sitten ladattaisiin generaattorilla, joka käyttää dieseliä. Mutta sen tankin päästöt olisi nolla.
 
Viimeksi muokattu:

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
WiFi Password: XHeKaJ#72
Näppäinpuhelimet - ei ikinä!!! Kyllä tuo kierrettävä kiekko on paras, sen äänikin on niin rauhoittavaa, kun kiertää numeroita ja antaa kiekon raksuttaa takaisin... tiktok, tiktok, tiktok.....
Käytät siis puhelimellasi tiktokia?
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Viraalitanssit. Olen täysin väärä ihminen edes kokeilemaan niitä, sillä minulla on kaksi vasenta jalkaa ja olen yhtä notkea kuin Antti Kaikkonen.
 

redpecka

Jäsen
Rannekello. Pärjään vanhalla kaappikellolla ja jos baanalle lähden niin vetäsen käkikellon povariin.

Muita mistä olen pidättäytynyt: kaikki tuo yllälueteltu äly-viihde-tiktok. Tietsikassa silti olen kun sen hiffasin kasarilla commodoren kautta ja ysäsillä netteilyn kautta ja olin silloin nuori ja otin vastaan kaikki innovaatiot mitä tuli ja oli.

Jos tässä ketjussa saa pohtia päinvastoin niin tekisin niin eli pohdin milloinkahan lankapuhelimet tulevat taas muotiin? Itse diggaan paljon: ei kuumene luuri, ei lopu akku, tunti tolkulla voi höpötellä kännissä eikä CIA saa mitään paikannustietoja. Paitsi tietty kotiosoitteeni.

Toki nyt alkaa näyttää pahasti siltä, että joku älykäs puhelin olisi hommattava kun ei voi yhteiskunnassa enää hoitaa kaappikellolla ja lankapihelimella pankkiasioita. Tosin, pidän optiona vielä jonnekin vuorille siirtymistä pois ahistavasta.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
TikTok ja Snapchat, ei pysty.

Youtubeenko pitäisi laittaa kuvaa siitä, kun puhun kameralle? Ei pysty.

Aktiivisuusrannekkeet, nehän luo vaan lisää stressiä.

Ja sähköpotkulauta, niitähän vihaa luotettavan puskaradion mukaan kaikki!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös