Siviilisäätysi?

  • 6 189
  • 84

Siviilisäätysi?

  • Avioliitto

    Ääniä: 73 18,1%
  • Avoliitto

    Ääniä: 99 24,6%
  • Sinkku

    Ääniä: 194 48,1%
  • Seurustelu

    Ääniä: 37 9,2%

  • Äänestäjiä
    403

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Routainen Sydän kirjoitti:
Aika sinkkuvaltaista olemme täällä Suomen maassa. Yli puolet (50.44%) annetuista äänistä on "Sinkku" mikä vain merkinnee sitä, että sinkkuna on parhain elellä... Vai onko?

... Jatkakaa.
Kiitos, jatkamme. Aika nasevat johtopäätökset muuten vedät reilun sadan äänen perusteella koko kansaa ajatellen, mutta eipä siinä mitään.

Niin, ja itse olen avioliitossa ollut jo reilu kolme vuotta. Lapsikin on ollut kohta vuoden.
 

RtSn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
sampio kirjoitti:
Kiitos, jatkamme. Aika nasevat johtopäätökset muuten vedät reilun sadan äänen perusteella koko kansaa ajatellen, mutta eipä siinä mitään.
Hehee.. Aika surrealistisesti ajattelin, mutta kyllähän tämä suuntaa antaa.
 

jepujee

Jäsen
Suosikkijoukkue
PK-seudun joukkueet
sampio kirjoitti:
Niin, ja itse olen avioliitossa ollut jo reilu kolme vuotta. Lapsikin on ollut kohta vuoden.

Minulla takana seitsemän vuotta avioliitossa, 4- ja 2-vuotiaat lapset eivät ole vielä ehtineet avioon.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
jepujee kirjoitti:
Minulla takana seitsemän vuotta avioliitossa, 4- ja 2-vuotiaat lapset eivät ole vielä ehtineet avioon.
Hah, loistavaa! Hienoa huomata, että muutkin harrastavat viilailua, tuota niin aliarvostettua huumorin alalajia. Rehellisesti sanottuna harmittaa, että löysit tuon lapsuksen minulta, koska yleensä tarkkailen muita ja viilailen tarpeen vaatiessa, mutta myönnetään, että hienosti poimit.
 

jepujee

Jäsen
Suosikkijoukkue
PK-seudun joukkueet
sampio kirjoitti:
Hah, loistavaa! Hienoa huomata, että muutkin harrastavat viilailua, tuota niin aliarvostettua huumorin alalajia. Rehellisesti sanottuna harmittaa, että löysit tuon lapsuksen minulta, koska yleensä tarkkailen muita ja viilailen tarpeen vaatiessa, mutta myönnetään, että hienosti poimit.

Pakkohan se tuosta oli lyödä ns. tyhjiin. Ja hyvä että siellä toisessa päässä osataan suhtautua asian vaatimalla vakavuudella.
 

-KBR-

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, Liberec White Tigers
Naimisissahan sitä on tullut oltua jo tollaset kolme ja puol vuotta
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Onnellisessa avoliitossa elelen. Ja vaikka ketään ei kiinnosta, niin asunto jossa suurimman osan ajasta vietän, löytyy helsingin ruoholahdesta.

Ainiin ja tytärkin on tullut avoliittoon tehtyä.
 

Lyrinna

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
En seurustele, mutta en myöskään ole sinkku. Aika häröä.
 

Borgie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Nainut? - Kyllä.
Lapsia? -Ei kun aikuisia...

Noin velipuolikuussa aikoinaan, mutta piti sanomani, että sinkkuja ollaan... minä ja minä ja minä.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Kihloissa avoliitossa, onnellisesti.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Vakaaksi seurusteluksi suhdettamme voi kutsua, tulevaisuudessa suhteemme muuttunee avoliiton suuntaan.

vlad.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Vahvasti naimisissa. Tyttöystävä ei kyllä sitä tiedä.
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
yksinäisten kerho on osoitteeni..
 

paze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ulvilan Pesä-Veikot, Pesäkarhut, BVB 09
Sinkku joo, mutta kukapa tietää kuinka kauan, ehkei kauaakaan. Tai sitten kauankin, ans kattoo ny.

-paze-
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Niinhän siinä kävi että Uleåborgir kihlautui 9.7.2005 lähes 7 vuoden seurustelun jälkeen naisensa kanssa.

Ei hoppu hyväksi eikä kiire kunniaksi!
 

Ruutuässä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Routainen Sydän kirjoitti:
Aika sinkkuvaltaista olemme täällä Suomen maassa. Yli puolet (50.44%) annetuista äänistä on "Sinkku" mikä vain merkinnee sitä, että sinkkuna on parhain elellä... Vai onko?

... Jatkakaa.

Ehkä johtuu siitä, että tällekin palstalle kirjoittelevista suuri osa on nuorta porukkaa. Loppuen lopuksi nykyään alle 20-vuotiaista seurustelee aika harva, ainakaan vakavasti. Sitä nyt tosin ei tässä kysytty mutta kuitenkin.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Seurustelen ja sitä ollaan nyt tehty jo 1vuosi ja 4kuukautta, välillä vituttaa ja sitten taas toisin päin. Tyytyväinen olen tällä hetkellä..
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sori tää voi tulla ehkä vähän väärään ketjuun, mutta mua ihmetyttää yks asia. Jotkut parit kihlautuu siten, että kysyy että mennäänkö kihloihin. tms. Eikö kihlauksen pitäisi olla lupaus avioliitosta. Eikö kihloihin mennä kosimalla toista, eli tavallaan pyytämällä toista "naimisiin". Joskus oikein hirvityttää kun kuulee että ylä-aste ikäiset on mennyt kihloihin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös