Siviilisäätysi?

  • 6 191
  • 84

Siviilisäätysi?

  • Avioliitto

    Ääniä: 73 18,1%
  • Avoliitto

    Ääniä: 99 24,6%
  • Sinkku

    Ääniä: 194 48,1%
  • Seurustelu

    Ääniä: 37 9,2%

  • Äänestäjiä
    403

RtSn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Saanen kysyä palstalaisilta pikkuisen henkilökohtaisempaa asiaa, eli mikä on siviilisäätysi? Itse kuulun onnelliseen avoliittoon - ainakin vielä...
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Avoliitossa ollaan ihan onnellisesti..
 

Evenuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
ö-ö-ö
Sinkkuhan sitä ollaan. Sellaista juupas-eipäs-juttua on ollut pidemmän aikaa erään herrasmiehen kanssa, mutta nyt tuntuu, että sekin on kuivunut kasaan. Ainakin hänen puoleltaan. Enkä sinänsä ihmettele, en minäkään omaa v-mäisyyttäni jaksaisi. Mutta tämä taitaa kuulua enemmän tuonne Vitutus-ketjun puolelle...
 

Micco!

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haluttu muutos
Avoliitossa viime heinäkuun lopusta lähtien. Nyt kesällä taas "etäsuhteessa", kun kesätyöt veivät eri paikkakunnille. Kuukauden päästä palaamme molemmat taas Keski-Suomen ryynikylään. Ihan hyvää tekee toisaalta pieni etäisyys näin kesällä, mukava välillä viilettää Kuopion yössä vanhojen kavereiden kanssa.
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Seurustelusuhteessa elän ja onnellinen olen. Yhteistä taivalta on takana yli vuosi, eikä loppua näy.
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Avoliitossa asustelen tällä hetkellä erittäinkin onnellisena, tätäkin vaihetta on takana 3,5 vuotta. Tilanne on kylläkin näillä näkymin muuttumassa reilun vuoden päästä i-kirjaimen verran.
 

timmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
FoPS, Kärpät, FC Parta, Kansan Syvät Rivit, Oranje
Avoliittoon tuli muutettua noin kuukausi sitten.
 

flatfoot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kirkkonummen Salamat
Vaihtoehdoista puuttui kokonaan eronnut, valitsin sinkku
paremman/totuudenmukaisemman puutteessa.
 

Kerouac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Avoliitossa ollaan - ja on sitä yksi jälkeläinenkin siunaantunut. Syntistä meininkiä siis.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Missä maassa?

Tuleva vaimokin on, ja harvinaisen mahtava onkin, sormuksia vaihdoimme toki vain shown nimissä, valtava kusetus kaveripiirille josta osa ehtikin jo onnittelemaan, mutta kenen tuleva vaimo hän on...siit~hä en osaa varmaksi sanoa. Ai ai ai...
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Minulla on kevyt avioliitto, olen itse lanseeranut kyseisen termin . Sellaisessa liitossa saa puhua ja kirjoittaa paskaa niin paljon kuin haluaa ! ( Jollei muija näe).
 

krobbe

Jäsen
Avioliitossa, mutta onneksi marssijärjestys on niin kuin pitääkin. Vaimo saa päättää pienemmistä asioista ja minä isommista.

Tosin niin isoja asioita ei ole vielä vastaan tullut, että olisin päässyt päätäntävaltaani käyttämään.
 

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Seurustelen.
 

Sides

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Man U
Periaatteessa se kyllä olisi avoliitto, mutta jos toinen osapuoli on vuoden toisella puolella maapalloa, kai tätä täytyy seurusteluksi sanoa... vai oonkohan mä sit kesäleski?
 

Johto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Poikamiehenä tässä on nyt suunnilleen vuoden verran elelty ja täytyy kyllä sanoa että kyseinen vuosi on ollut monessakin mielessä elämäni hienointa aikaa. Eli vastaukseni on sinkku, ans sitten kattoo että mitä tulevaisuus tuo tullessaan mutta näillä mennään tällä hetkellä.
 

RtSn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Väliaikatarkastelua

Aika sinkkuvaltaista olemme täällä Suomen maassa. Yli puolet (50.44%) annetuista äänistä on "Sinkku" mikä vain merkinnee sitä, että sinkkuna on parhain elellä... Vai onko?

... Jatkakaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös