Sipsit

  • 136 529
  • 669

K.A.H

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Estrellan Cheddar & Sourcream sipsuja tarttui kauppareissulta mukaan kun puoli-ilmaiseksi oli tarjouksessa. Kuulostaa jo lähtökohtaisesti herkulliselta yhdistelmältä ja sitähän se kyllä onkin. Hieman enemmän voisi olla juustomaustetta, mutta hyvä on jo näinkin.
Tiedä vaikka näistä tulisi uusi kestosuosikki Ranchien kylkeen.
Se vaan että ne(kin) on menty pilaamaan tuolla sourcreamilla joka peittää kaikki muut maut alleen ja maistuu seuraavana aamuna suussa ihan kissan jätöksiltä. Olisivat paljon parempia pelkän Cheddarin makuisina.
 

Duckworth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, HIFK Playoffeissa.
Tietääkö kukaan mitä Estrellan Roasted Onion sipseille tapahtui? Tuntuu että katosi nopeasti kaupan hyllyiltä eikä ole koommin näkynyt.
 

Up089

Jäsen
Suosikkijoukkue
FLA, JYP, KeuPa HT
Kaupasta tarttui mukaan Estrella kypsytetty juusto & merisuola sipsejä ja täytyy sanoa, että oli kyllä positiivinen yllätys. Juuston makua oli sopivasti ja toimi hyvin myös ranch dipin kanssa.
Itse en ole näitä vielä uskaltanut ostaa, kun vieroksun vauvasuuna kaikkea muuta juustoa kun normaali emmental-edam tms. ja cheddar. Onko näissä nyt jotain vuohenperseen makua vai maistuuko ihan niin sanotulle normijuustolle? Koska juustosipseistä muuten tykkään kyllä.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Itse en ole näitä vielä uskaltanut ostaa, kun vieroksun vauvasuuna kaikkea muuta juustoa kun normaali emmental-edam tms. ja cheddar. Onko näissä nyt jotain vuohenperseen makua vai maistuuko ihan niin sanotulle normijuustolle? Koska juustosipseistä muuten tykkään kyllä.
Kyseinen tuote oli aiemmin nimetty Parmesan sipseiksi, jos tämä auttaa yhtään.

En oikein tiedä mikä lasketaan "normijuuston" mauksi, kun sipseistä puhutaan, mutta uskallan silti suositella noita sipsejä.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Juusto ei nyt ihan hirveästi sytytä mua sipsin makuna. Juustonaksut toki ihan eri juttu. Oikeastaan mulla on karsiutunut aika paljon muutenkin kokeilunhalut uutuusmakuihin. Ei niitä klassikoita enää tunnu syntyvän. Peruslastu ja tavalliset sour creamit. Kunnollisia grillimaustettujakaan ei enää ole tarjolla. Viimeinen toimiva innovaatio oli vinegar. Pienellä varauksella joku chililastu voisi mennä, mutta yhteenkään yleisesti saatavilla olevaan/olleeseen ei ole mitään himoa kehittynyt. Täydellistä chililastua odotellessa siis. Pähkinäpuolella Taffelin chilit ja Estrellan se joku itämainen kuorruttamaton versio verrokkina koukuttavuuteen.

No ok, tykkään Taffelin San Diegoista. Poikkeus vahvistakoon säännön. Kai nekin poistuvat valikoimasta kesään mennessä siis.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Olihan ne kantarelli-estrellat hyvä uutuus? @Leon
 
Suosikkijoukkue
Häviää viimeistään finaaleissa
Juusto ei nyt ihan hirveästi sytytä mua sipsin makuna. Juustonaksut toki ihan eri juttu.
Mulla päinvastoin. Juustosipsit käy kunhan ei ole naksuja. Niiden koostumukseen en oo vaan tottunut koskaan.
 

Wizzö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maximus Lindroth
Taitaa nykyään paras sipsi olla Estrellan karamellisoitu punasipuli. Lähes täydellinen maku.
 

Numero66

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Kärpät
Pähkinäpuolella Taffelin chilit ja Estrellan se joku itämainen kuorruttamaton versio verrokkina koukuttavuuteen.
Olethan testannut Lidlin chilimaustetut cashew pähkinät? On aivan ykköspähkinät itelle. Menee sellasenaan sekä käy hyvin myös ruokiin salaateista vaikkapa wokkeihin.
Sipsipuolella Bravot on sopivasti tulisia sekä mausteisia omaan makuun.
 
Suosikkijoukkue
Häviää viimeistään finaaleissa
Täl hetkellä on testissä uutuus Pringles-maku Sizzlin spicy mexican chilli (huomaa kirjoitusvirhe nimessä :D) & lime flavour. Tää sipsi on outo yhdistelmä tulisuutta ja raikkautta. Suu palaa mutta itse maku on miellyttävä.
 

Rick Rother

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Kärpät
Täl hetkellä on testissä uutuus Pringles-maku Sizzlin spicy mexican chilli (huomaa kirjoitusvirhe nimessä :D) & lime flavour. Tää sipsi on outo yhdistelmä tulisuutta ja raikkautta. Suu palaa mutta itse maku on miellyttävä.
Brittienglannin mukainen kirjoitusasu. On hyvä sipsi. 4/5. Juurikin tulisuus ja raikkaus siinä kisuttelevat toisiaan antoisasti. Jokin silti puuttuu. Ehkä se on sourcream, joka täydentäisi makuyhdistelmän.
 
Suosikkijoukkue
Häviää viimeistään finaaleissa
Estrellan kausimaku eli tryffelisipsit, nää on muuten hiton hyviä! Ostakaa ihmeessä vielä kun näitä saa
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Estrellan kausimaku eli tryffelisipsit, nää on muuten hiton hyviä! Ostakaa ihmeessä vielä kun näitä saa
Ei vitsit. Kattelin noita kaupassa, mutta jätin sinne. Nyt alkoi harmittamaan. Kantarellimakuiset olivat omaan makuun ainakin jees.
 

Wizzö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maximus Lindroth

Zaster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
En ole sipsi-ihmisiä. Ostan ehkä pussin tai kaksi vuodessa, mutta nyt sain maistiaisen sipseistä joita ehdottomasti pitää ostaa.
Poika oli ostanut Poppamiehen Cheesy Jalopeno sipsejä ja ai että kun olivat suunmyötäisiä. Ensinnäkin mahtava tekstuuri, eivätkä todellakaan mene suussa miksikään jauhoiseksi mössöksi ja kivasti oli myös potkuakin. Tosin pussin kyljessä merkintä, mild 2/5, mutta kyllä tuo itselle näin alkajaisiksi riitti.

Jos on tulisuutta 2/5, niin varmasti on myös olemassa 5/5 sipsejä. Onko palstalaisilla kokemusta noista?
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Tadu
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös