Sipsit

  • 137 857
  • 674

Bob Rambo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, AC Oulu
Joitain OLW:n sipsejä löytyy myös Rustan valikoimasta. Ne mitä itse olen maistanut eivät olleet kyllä mitenkään mieleenpainuvia. Pussien koot olivat muistaakseni isoja verrattuna Taffel/Estrella pusseihin.

Ainakin ne juustosuikerot oli ihan hirveää paskaa. Täytyypä hakea noita tillilastuja testiin seuraavaksi.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Taffelin BBQ Holy Smoky on yllättävän hyvä. Tällainen grillisipsi, jossa on aika vahva savun tms maku. Ei tule syötyä kerralla liikaa, mutta jää kuitenkin halu napsia silloin tällöin vähän lisää. Useimmat maut ovat itselle sellaisia, että väistämättä kyllästyminen iskee.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Taffelin BBQ Holy Smoky on yllättävän hyvä.
Mun mielestä se oli taas yllättävän huono. Miten voi saada tuolla konseptilla niin mauttoman sipsin aikaiseksi? Tai kyllä mä tiedän, se syy on Taffel. Ehkä noissa on eräkohtaisia eroja, mutta mulla kokeilu jäi yhteen. Mausteiden puute riittää syyksi. Ei maistunut savulle eikä bbq:lle, suolaakin aivan liian vähän.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Mun mielestä se oli taas yllättävän huono. Miten voi saada tuolla konseptilla niin mauttoman sipsin aikaiseksi? Tai kyllä mä tiedän, se syy on Taffel. Ehkä noissa on eräkohtaisia eroja, mutta mulla kokeilu jäi yhteen. Mausteiden puute riittää syyksi. Ei maistunut savulle eikä bbq:lle, suolaakin aivan liian vähän.

Ostan kyllä mieluummin Estrellan klassista versiota, mutta sitä ei nyt jostain syystä ole missään lähellä saatavissa. En yleisesti ottaen välitä näistä erikoisista yhdistelmistä mitä nyt joka puolella on myynnissä, esimerkiksi tämä uusi yrittäjä Oikia on lähes pussista riippumatta syömäkelvotonta lähinnä juuri tuon mauttomuuden takia. Tai sitten se maku on niin keinotekoinen tai omituisella tavalla painottunut, ettei aina tiedä mitä pitäisi maistaa. Tavallinen suolalla maustettu perunasipsi onkin melkein se mikä 90% varmuudella tarttuu hyllystä mukaan.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mun mielestä se oli taas yllättävän huono. Miten voi saada tuolla konseptilla niin mauttoman sipsin aikaiseksi? Tai kyllä mä tiedän, se syy on Taffel. Ehkä noissa on eräkohtaisia eroja, mutta mulla kokeilu jäi yhteen. Mausteiden puute riittää syyksi. Ei maistunut savulle eikä bbq:lle, suolaakin aivan liian vähän.
Taffelilla on muuten eräkohtaisia eroja. Vaimo diggaa niiden Grillseistä, niin välillä ovat lähes mauttomia ”värittömiä” kun joskus mausteita on koko pussissa selvästi enemmän.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Taffelilla on muuten eräkohtaisia eroja. Vaimo diggaa niiden Grillseistä, niin välillä ovat lähes mauttomia ”värittömiä” kun joskus mausteita on koko pussissa selvästi enemmän.
Olen huomannut saman.

Suosin itse osittain juuri tästä syystä Estrellaa, paitsi jos haluan perussipsejä dipillä. Silloin otan yleensä Taffelin punaisen SIPS-pussukan. Niistäkin on tosin löytynyt joskus makueroja...
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Olen huomannut saman.

Suosin itse osittain juuri tästä syystä Estrellaa, paitsi jos haluan perussipsejä dipillä. Silloin otan yleensä Taffelin punaisen SIPS-pussukan. Niistäkin on tosin löytynyt joskus makueroja...
Onko Estrella sen parempi? Omien kokemusten mukaan esimerkiksi Estrellan BBQ on aina vähäisesti maustettu. Taffelilla voi sentään käydä tuuri, Estrellalla ei.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Tadu
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Onko Estrella sen parempi? Omien kokemusten mukaan esimerkiksi Estrellan BBQ on aina vähäisesti maustettu. Taffelilla voi sentään käydä tuuri, Estrellalla ei.
Emmä tiiä. Riippuu varmaan mitä makua ostaa. Ite en BBQsta silleen diggaa niin ei oo niistä kokemusta, mutta esim. noissa kanttarellisipseissä en makueroja aistinut pussien välillä, vaikka vedin niitä varmaan 5-6 viikkona pussillisen.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Emmä tiiä. Riippuu varmaan mitä makua ostaa. Ite en BBQsta silleen diggaa niin ei oo niistä kokemusta, mutta esim. noissa kanttarellisipseissä en makueroja aistinut pussien välillä, vaikka vedin niitä varmaan 5-6 viikkona pussillisen.
Taitaa Taffelillakin vaihdella mausta riippuen. Ainakin tulee mieleen, että Taffelin kartanolastuissa on hyvin tasaisesti mausteita joka kerta.
 

Zhaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Taffelista kun ollut nyt puhe, niin nämä CrunCheez hot chili juustonaksut ovat makuuni aika hyviä. Otin testiin kun näin nyt ekaa kertaa, potkua voisi olla mielellään kyllä enemmän.

Enkä tiedä ovatko nämä uutuuksia, mutta sellaisina näitä mainostettiin. Nauratti tänään kun Jumbo juustoja mainostettiin uutuutena, kun tosiasiassa ne olivat vain olleet poissa valikoimasta paikallisesta ässästä pari vuotta ja tekivät nyt sinne paluun.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Mikäli joku hinkuu noiden ruskistettu voi& kantarelli sipsien perään, niin Matsmart verkkokaupassa näyttää noita löytyvän kohtuu hinnalla.
Itse en ole maistanut vielä.

Taffelin juustonaksuja ostin viime perjantaina, kun kaupassa teki mieli, mutten vielä ole pussia avannut. Kertonee miusta sipsien syöjänä. Hot rodeista tykkään kanssa, mutten edes muista milloin olisin viimeeksi ostanut.
 

Jerppe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Itse en hirveemmin sipseistä välitä tai niitä ikinä osta, mutta tuossa alkukesästä ostin Pringlesin Hot & Spicy -sipsejä. Ja oli kyllä yllättävän hyviä vaikkei omaan makuun niin tulisia olekaan, niin on hyvän makuisia ja tulee ostettua silloin tällöin :D
 

Särkilauma

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, RoKi, Sharks, Lions, Seahawks
Pirkan ranch&jalapeno maalaissipsit ovat omalla top-listalla varsin korkealla. Näitä kun tuppaa saamaan K-plussa tarjouksista 2pss 4€ niin ei ole hinnallakaan pilattu.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Itse en hirveemmin sipseistä välitä tai niitä ikinä osta, mutta tuossa alkukesästä ostin Pringlesin Hot & Spicy -sipsejä. Ja oli kyllä yllättävän hyviä vaikkei omaan makuun niin tulisia olekaan, niin on hyvän makuisia ja tulee ostettua silloin tällöin :D
Nää on ihan hyviä kyllä!
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Hmh :D Pussissa lukee "uutuus" enkä itse ollut törmännyt noihin ennen kuin vasta hiljattain. Mistä olisin voinut tietää :p
Törmäsin eilen näihin nykyisiin ruskistettu voi & chili -sipseihin. Erona nyt se, että alkuvuodesta olivat myynnissä jonkinlaisena erikoiseränä ja pussi näytti ihan erilaiselta. Nyt vaikuttaa siltä, että ovat tulleet ns. vakiokalustoon.

Ostin näitä myös eilen ja ihan samalta maistuu kuin ennenkin. Makua on ihan mukavasti.
 
Estrellan ruskistettu voi ja chili testissä tänään ja tykkään kyllä paljon. Mielenkiintoinen, mutta todella hyvä maku. Tietty, jos on joku chilisuu, niin ei tuo tulisuus ole kummoinen, mutta minulle aivan riittävä.
Nää lähtee tänään testiin täälläkin.

Potato popseja maistellut nyt juuston, voi ja merisuola sekä se tulinen. Kaksi ensin mainittua erinomaisia, toi tulinen jotenkin mauton.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Pitää varmaan ensi kerralla ottaa noi ruskistetut voit testiin kun kerran moni kehuu.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Pirkan ranch&jalapeno maalaissipsit ovat omalla top-listalla varsin korkealla. Näitä kun tuppaa saamaan K-plussa tarjouksista 2pss 4€ niin ei ole hinnallakaan pilattu.

Lainaan ihan vaan, että muistaisin tämän kokeilla, jalapenosta pidän aika monessa. Pirkalta suosin myös perussipsiä, sileää. Tuo on aivan suosikkejani.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Estrellan uudet punaisessa pussissa olevat paprikasipsit ihan ok, mutta kyllä tämäkin vaan tulee olemaan aivan liian iso pussi, ellei sitten jonain heikkona hetkenä syö nälkäänsä kaikkea. Tuli vaan mieleen kun spekuloitiin, että on erissä ja mauissa eroja, niin nämä ovat sellaisia aika kevyesti maustettuja todennäköisesti erästä riippumatta. En näillä puheilla osaa suositella, mutta en haukkuakaan. Mutta kuten niin monet uutuudet, ne jäävät aina sitten testikertaan ja palaan vanhoihin suosikkeihin, kun sipsinhimo iskee.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös