Salainen suosikki?

  • 191 452
  • 1 070

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Lady Gaga:n uusin biisi "Perfect illusion" Jotenki tämä vaan kolahtaa vaikka en neidon muista biiseistä tykkää ollenkaan.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Olen löytänyt Arttu Wiskarin. Artun musiikki saavuttaa niin uskomattomia "mitä vittua" -elämyksiä, että siitä oikein nauttii. Kenelle muulle tulisi mieleen tehdä kappale maanviljelijästä, joka hakee itselleen thaivaimon? No Arttu Wiskarillepa tietenkin.

Faija anna mun ajaa mökkitie...
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Mä tiedän et tyyliin kukaan jatkiksessa ei kuuntele mun musaa mut vittuakos tuolla väliä. Salainen suosikkini on jo kuukausia ollut melodista metalcorea soittava The Word Alive. Tosin tän viestin jälkeenhän se ei ole enää salaisuus, joten se siitä. Tykkäsi tai vihaisi ko. genreä niin fakta on, että siinä on bändi joka on kypsynyt lyyrisesti albumi albumilta.
 

Bourque#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LA Kings|Big Bad Bruins |NUFC |FC Barcelona|KTP
Olavi Uusivirta. En itsekään ymmärrä tätä.
Pyhimys. Paperi T. Edelleenkään en ymmärrä.

Kun lähinnä tulee black/death/metallia kuunneltua.
 

Fullhazard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mä tiedän et tyyliin kukaan jatkiksessa ei kuuntele mun musaa mut vittuakos tuolla väliä. Salainen suosikkini on jo kuukausia ollut melodista metalcorea soittava The Word Alive. Tosin tän viestin jälkeenhän se ei ole enää salaisuus, joten se siitä. Tykkäsi tai vihaisi ko. genreä niin fakta on, että siinä on bändi joka on kypsynyt lyyrisesti albumi albumilta.
Metalcoresta puhuttaessa minun "salainen" suosikkini on The Human Abstract ja erityisesti bändin kolmas levy Digital Veil.

@Bourque#77 Räppi ei yleisesti ottaen ole minulle koskaan maistunut yhtään, koska se on niin yksitoikkoista ja kaavamaista. Death Gripsiä tulee joskus kuunneltua, mutta eipä juuri muuta räpiksi laskettavaa.
 

Ralph

Jäsen
Palstan nimimerkki @Barney. Eikä vain siksi, että on nimenä on samaa teemaa kanssani vaan, koska tykkään hänen huumoristaan ja viesteistään tällä palstalla.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Romanttiset komediat. Naisystävä kun haluaa katella nii oon sille et hyi helvetti mitä paskaa. Oikeesti tykkään niistä ja katon yksinkin. Omg.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Romanttiset komediat. Naisystävä kun haluaa katella nii oon sille et hyi helvetti mitä paskaa. Oikeesti tykkään niistä ja katon yksinkin. Omg.
Tirautatko itkut siinä lopussa, kun John valitseekin sen lukion aikaisen tyttöystävänsä, eikä Alicea, vaikka koko leffan ajateltiin, että Alice? Sit Mandy vei sen Johnin sydämen ja se oli ihquu, kun ne kuitenkin sopi yhteen parhaiten.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tirautatko itkut siinä lopussa, kun John valitseekin sen lukion aikaisen tyttöystävänsä, eikä Alicea, vaikka koko leffan ajateltiin, että Alice? Sit Mandy vei sen Johnin sydämen ja se oli ihquu, kun ne kuitenkin sopi yhteen parhaiten.
Emmää tirauta itkuu mut yleensä hymyilen typerästi. Se on häiritsevää, välillä pitää lämäyttää ittee ku alkaa liika neiteily.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Metalcoresta puhuttaessa minun "salainen" suosikkini on The Human Abstract ja erityisesti bändin kolmas levy Digital Veil.
Pitääpä ottaa testiin tämä!

Romanttiset komediat. Naisystävä kun haluaa katella nii oon sille et hyi helvetti mitä paskaa. Oikeesti tykkään niistä ja katon yksinkin. Omg.
Sama (muuten paitsi naisystävä uupuu vielä). Omg
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Elastisen Supervoimii-biisi. Jotain tuossa biisissä on joka osuu omaan herkkyyshermoon.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Olavi Uusivirta. En itsekään ymmärrä tätä.
Pyhimys. Paperi T. Edelleenkään en ymmärrä.

Kun lähinnä tulee black/death/metallia kuunneltua.

Pakko lainata tätä, koska mätsää pohdintaani. Olen aika rockin/hevin/metallin kuuntelija, mutta on ne yksittäiset hempeilybiisit, jotka herkistää.

Olavi Uusivirta - Me ei kuolla koskaan (olen tainnut kuulla jonkin tunteikkaan hetken aikana)
Teleks - Tyttö joka katsoo merelle (kävin juuri keikan vain tämän biisin takia)
Suvi Teräsniska - Hento kuiskaus ja Täydellinen elämä (tainnut nämäkin soida väärään aikaan väärässä paikassa)

Näitä on enemmänkin, mutta jätän tähän.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Hyvin noloa myöntää, mutta jotenkin olen semisalaisesti seuraillut Ylen Uusi Päivä-sarjaa jo vuosia. Käsittämätöntä teinidramaa ja välillä voinkin olla seuraamatta sarjaa viikkoja, mutta jossain välissä taas juutun seuraamaan sarjaa pitkäks aikaa.
Kiinnostusta lisää se, että välillä sarjan sivuhahmona esiintyy vanha pelikaverini sieltä jääkiekkoajoilta. C'mon Altsu!. Ja sekin vielä, että tapasin viime sunnuntaina kärkihahmoista Sakarin, jonka kanssa otetun yhteiskuvan lähetin vaimoni veljen tyttärille (11 ja 7 vee), jotka ovat äärestä kovia UP-faneja. Sakari oli tosi mukava.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine

PJPT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, SaPKo & Latvija
Tämä KeSha taitaa olla aika lahjakas tapaus tuollaiseksi "pintapoppariksi". Heidän musa on usein aikamoista huttua, joten heidät on helppo ohittaa, vaikka sieltä pinnan alta voi todellisuudessa löytyä vaikka mitä. Vallitseva tilanne musarintamalla vain pakottaa monet tekemään sitä mikä menee kaupaksi. Esim. Rock-ikoni Alice Cooper kehuu todella harvoin haastatteluissaan poppareita, mutta Ladyn Gagan ohella toinen jonka nimen muistan kuulleeni usein on juurikin KeSha. Alice hommasi hänet jopa vierailemaan levylleen jokunen vuosi sitten, kun tarvittiin naishahmoa ja se on aivan kelvollinen poprock-runttaus synkällä huumorilla höystettynä.





KeSha veti myös School's Out For Summerin omalla keikallaan, koska nämä artistit sattuivat olemaan samaan aikaan Oslossa. Cooperilla oli kai välipäivä ja oma konsertti vasta seuraavana iltana.





Hyvin noloa myöntää, mutta jotenkin olen semisalaisesti seuraillut Ylen Uusi Päivä-sarjaa jo vuosia. Käsittämätöntä teinidramaa ja välillä voinkin olla seuraamatta sarjaa viikkoja, mutta jossain välissä taas juutun seuraamaan sarjaa pitkäks aikaa.

Tuo on ymmärrettävää ainakin siltä kantilta, että Uusi Päivä on selvästi paremmin tehty sarja kuin jotkut Salkkarit tms. Näyttelijöiden suoritukset eivät aiheuta myötähäpeää edes nuorten osalta, joten tuo tuppaa jäämään minullakin päälle jos se sattuu tulemaan tv:stä kun syö jotain illallista tms. Vähän samaa kastia kuin Ykköseltä tulevat eri Brittidraamat. Ovat toki täyttä hömppää, mutta tarpeeksi hyvin tehty ettei ole pakko vaihtaa kanavaa. Samoin Teemalta tulevat Terence Hillin Don Matteot sun muut.
 
Viimeksi muokattu:

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ei mulla ole. Ja vaikka olisi, en kertoisi. Eihän se sitten enää olisi salainen. Pöhkö kysymys.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
(1)
  • Tykkää
Reactions: U2

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao

Olen vähän samaa mieltä. Biisit nyt on mitä on, mutta satuin näkemään jonkun stadionkeikan kundilta. Osasi todella ottaa yleisön. Viihdyttäjä isolla V:llä, vaikka laulajana on ehkä sellainen kasi miikka.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Mediapersoonista Sita Salmisen puhetyylissä on jotain josta tykkään. Mukavaa kuunneltavaa korvalle.

Eikä tuo nyt rumimmastakaan päästä ole...
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mediapersoonista Sita Salmisen puhetyylissä on jotain josta tykkään. Mukavaa kuunneltavaa korvalle.

Eikä tuo nyt rumimmastakaan päästä ole...
Mutta musiikista ei tiedä mitään ilmeisesti
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös