Roster watch 2004-05

  • 599 806
  • 3 557
Tila
Viestiketju on suljettu.

Jorelahti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
JORELAHTI

Totta, kiitos Kaizu. Vaikka mun teksti ei ole todellakaan täydellistä oon silti todellakin samalla asialla nimittäin oon HIFK fanaatikko ollu niin kauan kun muistan ja kausikortti on ollut jokavuotinen hankinta. On varmaan silleen et oon pistäny Jääkiekon etusijalle. Tekstistäni päätellen ei Äidinkielen numero ole parhaasta päästä mutta kyllä mä Jääkiekosta tiiän. Annan vaan Niin väärän kuvan ittestäni kun kirjotan jotain tänne kun aina tulee palautetta. Te varmaan luulette etten tiiä mitään mut kyllä mä vaan tiedän. Oon liian tyhmä fanaatikko mut muo vähät riepoo jos menetän kirjotusoikeudet jonnekin keskustelupalstalle joka ei oo opettanu muo ku kirjottamaan kirjallisuus-kieltä..Aika hyvin oon silti sinnitelly mukana. Tää nikki on kestänyt jo 2 kk ja katotaan nyt kuinka kauan se enää kestää..
Sen voin kertoo et en tee uutta nikkii jos mut potkitaan ulos. Ihan sama vaikka kahdeksan Isucksonia tai Renegagea tulee selittelee jotain. Kiitos Moderaattorit ainakin nyt näistä 1,5 kuukaudesta. Haluisin kyllä jatkaa...
 

Carlos

Jäsen
Re: JORELAHTI

Viestin lähetti Jorelahti
Te varmaan luulette etten tiiä mitään mut kyllä mä vaan tiedän.

Good for you.

Ja tiedoksesi, se sopimus mikä The sir Penalla on kassakaapissa, ei ole T. Santala. Mutta toki sisäpiiriläisenä tämän jo varmasti tiesitkin.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Viestin lähetti Filosofem
Niin, onko tämä sitä samaa sarjaa nimimerkkien IFK89, Toomi1, Red-Heart kanssa? Oma suosikkini on ehdottomasti R-H:n aikaiset tekstit, varsinkin se Suomen historiaakin käsittelevä pitkä viesti (propsit edelleen Korakille silloisesta allekirjoituksesta).

Niin, kaverihan jäi jo kerran kiinni väittelystä itsensä kanssa.

Voisit kokeilla vielä vaikka "Aina punainen" -nickiä?
 

Jorelahti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Totta, kiitos Kaizu. Olen todellakin samalla asialla kuin te. Olen kannattanut IFK:ta niin kauan kuin muistan. Vaikka tekstini ei ole niin asiallisen kuuloista niin olen silti HIFK-fani. Annan todellakin täysin väärän kuvan näillä kirjoituksilla mutta tiedän todellakin Jääkiekosta..On varmaan niin että olen laittanut HIFK:n ihan etusijalle. Äidinkielen numeroni ei todellakaan ollu mikään paras.
Se että haukutte mun tekstiä 9 vuotiaan kirjoitukseksi, se on pikemminkin hieno juttu mulle koska muut sanoo sen kuulostavan 6 vuotiaan kirjoitukselta. Kausikortti on ollut jokavuotinen juttu.
Kyllä mä liikun Jäähallilla ja tunne pari tyyppiä. Aika helvetin hyvin oon kummiskin sinnitelly mukana. Onkohan Moderaattorit sitten kesälomalla nimittäin en oo edes saanut varoitusta. Oon ollu mukana jo 2 kuukautta. Vähän epäilen että nyt ne potkii mut pois.
No kiitos kummiskin näistä kahdesta kuukaudesta!
Sen voin luvata että uutta nimimerkkiä en tee jos mut potkitaan ulos. Ihan sama vaikka 16 Isucksonia tai Renegagea tulee selittelee jotain. En kyl haluis et mut potkitaan menee
Ja jos joku väittää että mulla ei oo ollu annettavaa tälle osastolle niin se on VÄÄRÄSSÄ. Melkein jokainen nimimerkki on lähettäny palautetta mun jokaisesta viestistä. Modet on ollut hyvii ja oon huomannu et pari tyyppii leikkii jtain modei ja mun mielest ne on ollu täysii p-läpei.
 
Mennäänpäs taas topiciin

Nimimerkki Jorelahti tienaa teksteillään varoituksen sääntöpykälien 1, 4, 5 ja 6 perusteella. Vinkiksi yksi niistä:
''§5 Viestien kieli- ja kirjoitusasun edellytetään olevan sellaista, että teksti on helposti luettavaa. Ota huomioon myös viestisi lukijat. Täydellistä tekstiä ei keneltäkään edellytetä." Toi ei kyl tarkota et vois kirjottaa niinku puhuu sillee.

Samalla toivomme, että ikäarvailujen ja tuplanick-spelukaatioiden sijaan ketju pysyisi topicissaan. Moderaattorit kyllä huolehtivat palstan kirjoitustasosta ilman apujoukkoja ja wannabemodetusta.

Moderaattorit
 

rico

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti Jorelahti
Totta, kiitos Kaizu. Olen todellakin samalla asialla kuin te. Olen kannattanut IFK:ta niin kauan kuin muistan. Vaikka tekstini ei ole niin asiallisen kuuloista niin olen silti HIFK-fani. Annan todellakin täysin väärän kuvan näillä kirjoituksilla mutta tiedän todellakin Jääkiekosta..On varmaan niin että olen laittanut HIFK:n ihan etusijalle. Äidinkielen numeroni ei todellakaan ollu mikään paras.
Se että haukutte mun tekstiä 9 vuotiaan kirjoitukseksi, se on pikemminkin hieno juttu mulle koska muut sanoo sen kuulostavan 6 vuotiaan kirjoitukselta. Kausikortti on ollut jokavuotinen juttu.
Kyllä mä liikun Jäähallilla ja tunne pari tyyppiä. Aika helvetin hyvin oon kummiskin sinnitelly mukana. Onkohan Moderaattorit sitten kesälomalla nimittäin en oo edes saanut varoitusta. Oon ollu mukana jo 2 kuukautta. Vähän epäilen että nyt ne potkii mut pois.
No kiitos kummiskin näistä kahdesta kuukaudesta!
Sen voin luvata että uutta nimimerkkiä en tee jos mut potkitaan ulos. Ihan sama vaikka 16 Isucksonia tai Renegagea tulee selittelee jotain. En kyl haluis et mut potkitaan menee
Ja jos joku väittää että mulla ei oo ollu annettavaa tälle osastolle niin se on VÄÄRÄSSÄ. Melkein jokainen nimimerkki on lähettäny palautetta mun jokaisesta viestistä. Modet on ollut hyvii ja oon huomannu et pari tyyppii leikkii jtain modei ja mun mielest ne on ollu täysii p-läpei.
Onko ihan MELKEIN jokainen nimimerkki lähettänyt palautetta SUN _MELKEIN_ jokaisesta viestistä? Eivätkö yksityisviestitkään ole enää yksityisiä?

Onhan sopimukset julkistettu, teikäläinen on jo monessa viestissä hehkuttanut Riihijärven ja Santalan varmoja sopimuksia. Minäkin näin Tommi Santalan kerran jäähallilla. Vuosi taisi olla 2002 tai 2003. Ja mä oikeesti kävin siellä hallilla.

Ihan (aikuisten) oikeasti, vailla tarkoitusta loukata mitenkään, mutta käy jooko siellä äidinkielen tunnilla enemmän jatkossa?

Se on oikein hyvä että surffaat jatkoajassa etkä esim. pommisivuilla, aina olisi vaan syytä olla joku aikuinen vieressä. ;)

Kivaa kesälomaa, saunotaan ja kalastetaan ja niin pois päin.
 

Carlos

Jäsen
Re: Mennäänpäs taas topiciin

Viestin lähetti Moderaattorit
Moderaattorit kyllä huolehtivat palstan kirjoitustasosta ilman apujoukkoja ja wannabemodetusta.

Anteeksi tahdittomuuteni, mutta meitä on täällä jokunen jotka ovat männä aikoina asiaa hiukan alkaneet epäillä.
 

Punalippu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Pentin pojat (kukkuu-osasto)
Ilmeisesti Pentti tiedottaa vasta sitten kun on käynyt ensin WC:ssä tarkastamassa tilanteen, keskeneräisiä "asioita" ei parane päästää leviämään ennen aikojaan...
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Ja vielä yksi Teinix mukaan keskusteluun!

Mutta minäpä olenkin siitä erikoinen TeiniXX, että osaan kirjoittaa. Eli Carlos, Isaksson, fiftyeight ja kumppanit, katsokaa: Ala-asteikäinen vesseli kirjoittaa selko suomen kieltä. Ei tämä maailma välttämättä ihan vituralleen ole menossa, meitä vaan on joka lähtöön.

Kirjoitusasu on loistava, pilkut, pisteet ja isot alkukirjaimet sijoitettu paikoilleen. Aino ongelma on, että ei ole mitään sanottavaa, varmaa tietoa kun ei ole. Sitä vastoin lähes varmaa löytyy, mutta nehän tiedot voi pitää omanaan. Pari päivää tässä vielä venttailee, josko nimiä alkaisi tippumaan, mutta sitten ei enää niin paljoa ole aikaa spekulointiin ja median seurantaan. Aika kyllä silloin kuluu nopeasti, siitä ei huolta. Tietysti iltaisin/öisin sitten Jatkoajassakin aikaa vietetään.

Onko Kysyttävää?:n kolme (3) toivomusta (aika itsestäänselvyyksiä):
Stathos muualle, suomalainen maalivahti tilalle,
Pena jättää Penailut sikseen, mieluummin Vihko/joku muu oma jätkä kakkoseen, kun "toivotaan toivotaan" - heppu,
Team Hirsolle vastuuta, mielellään myös YV:ssä

Loppuun todetaan vielä, että lukekaa vaikkapa Gepardin, ja Miika-90(?) viestejä. Kyllä nekin osaa, vaikka untuvikkoja hekin ovat. ;)

...

Lisäys: Ja mielellänihän minä ainakin Jorelahden juttuja luen, vaikka ei kaikesta ehkä ihan selkoa saakkaan. Ei niitä kannata niin otsa rypyssä lukea, hyvä vain, että saadaan tänne HIFK-puolellekin jotain säpinää.
 
Viimeksi muokattu:

Jorelahti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tilanne:

Maalivahdit:

Jan Lundell (2006)
Dave Stathos- Jos IFK hankkii maalivahdin niin Stathos lähtee...Venäjälle on TIETOJEN mukaan kytkentöjä mutta Sveitsissäkin varmaan on kiinnostusta. Juuso Riksman olisi Ahosen lisäksi varteen otettava vaihtoehto.

Puolustajat:

Ladislav Benysek- En usko että Benyn asema on uhattuna kun Hurtaj'kin jo lähti. Oli varma ja pelasi hyvin viime kaudella
Jere Karalahti (2006+2)
Jarno Kultanen (2005)
Toni Söderholm (2005)- Mikäli NHL:ssä pelataan niin Söderholmin jos kenen luulisin siirtyvän IFK:sta NHL:ään.
Hannu Pikkarainen (2005)
Mikko Turunen (2006)
Pasi Saarinen (2006)
Ville Varakas (2005)
Mikko Kurvinen (2006)

Hyökkääjät:

Kimmo Kuhta (2005)-Uskoisin ensi kauden jälkeen Kuhdan tekevän jatkosopimuksen.
Toni Häppölä (2005)
Timo Pärssinen (2005)-Jos NHL:ssä pelataan ja saa hyvän tarjouksen NHL:stä...
Brett Harkins (2005)
Eetu Holma (2005)
Roman Vopat (2005)
Juha Fagerstedt (2005)
Kim Hirschovits (2006)
Jermu Porthen (2006)
Joonas Vihko (2006)
Turo Järvinen (2006)
Mikko Laine (2005)
Lennart Petrell (2006)

Mikäli NHL:ssä pelataan IFK saattaisi menettää Söderholm ja Pärssisen. Mikäli sieä ei pelata IFK saattaisi saada Ruutujen lisäksi Jokisen ja Zidlickyn. Saa nähdä tuleeko Marek morjestamaan tuttujaan kun tulee Tshekin World-Cup joukkueensa kanssa Helsinkiin. Maalivahtitilanne on kysymys merkki. Kun hyökkäysosastoa katsoo, niin kyllä siellä tilaa olisi vielä kahdelle hyökkääjälle..Santala ja laitahyökkääjä...

Juuso Riksman
Jan Lundell
Aku Limnell


Jere Karalahti
Marek Zidlicky
Jarno Kultanen
Mikko Kurvinen
Toni Söderholm
Mikko Turunen
Ladislav Benysek
Pasi Saarinen
Hannu Pikkarainen
Ville Varakas

Tuomo Ruutu
Turo Järvinen
Timo Pärssinen
Kimmo Kuhta
Jarkko Ruutu
Kim Hirschovits
Joonas Vihko
Olli Jokinen
Mikko Laine
Brett Harkins
Roman Vopat
Lennart Petrell
Jermu Porthen
Toni Häppölä
Eetu Holma
Juha Fagerstedt
Tommi Santala?
Laitahyökkääjä

Pärssinen-Harkins-Kuhta
Vopat-Santala-*******
Ruutu-Jokinen-Ruutu
Järvinen-Hirschovits-Vihko

Söderholm-Karalahti
Zidlicky-Turunen
Saarinen-Kultanen
Benysek- Häppölä(h)

Riksman/Lundell


Mitä jos oon oikeessa?!
 
Viestin lähetti Jorelahti
Kimmo Kuhta (2005)-Uskoisin ensi kauden jälkeen Kuhdan tekevän jatkosopimuksen.

Eikös Kibe jossain maininnut, että olisi mielenkiintoa kokeilla jotakin uutta ensikauden jälkeen (Sveitsi?), vai tarkoittiko tällä kommentilla, sitä että olisi mukava päästä NHL:ään?
 

Jorelahti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onko kenelläkään tietoa haastattelusta jossa Kimmo Kuhta kertoisi sopimuksen päätyttyä ensi kauden jälkeen suuntaavansa Sveitsiin? Kuhta kertoi että olisi kiva pelata Alppien juurella.
On kuulemma sen ikäinen että voisi katsastaa jo muitakin liigoja kuin vain kotimaista kahvaliigaa. Jos se ei toteudu Kuhta haluaisi jatkaa IFK:ssa..Kehui kuulemma kaikki fanit, pelaajat ja koko organisaation..Onhan Kille kyllä pelannut jo IFK:ssa 9 vuotta...
 

Mauno Ahonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti punasydän
Eikös Kibe jossain maininnut, että olisi mielenkiintoa kokeilla jotakin uutta ensikauden jälkeen (Sveitsi?), vai tarkoittiko tällä kommentilla, sitä että olisi mukava päästä NHL:ään?

Niin minäkin muistelisin, mutta Jorelahdella on varmastikin parempaa, ja tuoreempaa tietoa, kuin meillä tavallisilla tallaajilla, jotka emme kuulu sisäpiirin.
 

Jorelahti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En oo kuullukaan aikaisemmin tollaisesta. Se ei liity ensi kauteen onneksi. No, jos mulla on sisäpiiri ystävii niin ei se tarkoita sitä että pystyn arvioimaan suurinpiirtein kauden 2045/46 joukkueen kokoonpanon. Turhauttavaa toi joka päiväinen turha piikittely niinkuin nyt Osk..Mauno Ahoselta tuli taas turhaa kommentii....
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Viestin lähetti Jorelahti

- - -
Dave Stathos- Jos IFK hankkii maalivahdin niin Stathos lähtee...Venäjälle on TIETOJEN mukaan kytkentöjä mutta Sveitsissäkin varmaan on kiinnostusta. Juuso Riksman olisi Ahosen lisäksi varteen otettava vaihtoehto.
- - -
Toni Söderholm (2005)- Mikäli NHL:ssä pelataan niin Söderholmin jos kenen luulisin siirtyvän IFK:sta NHL:ään.
- - -
Kimmo Kuhta (2005)-Uskoisin ensi kauden jälkeen Kuhdan tekevän jatkosopimuksen.
- - -
Timo Pärssinen (2005)-Jos NHL:ssä pelataan ja saa hyvän tarjouksen NHL:stä
- - -
Mikäli NHL:ssä pelataan IFK saattaisi menettää Söderholm ja Pärssisen. Mikäli sieä ei pelata IFK saattaisi saada Ruutujen lisäksi Jokisen ja Zidlickyn. Saa nähdä tuleeko Marek morjestamaan tuttujaan kun tulee Tshekin World-Cup joukkueensa kanssa Helsinkiin. Maalivahtitilanne on kysymys merkki. Kun hyökkäysosastoa katsoo, niin kyllä siellä tilaa olisi vielä kahdelle hyökkääjälle..Santala ja laitahyökkääjä...
- - -
Mitä jos oon oikeessa?!

Päivitetäänpäs hiemen Jore sinun "tietojasi":

- Stathosia on tarjottu kyllä muualle, mutta kova palkka on esteenä. Tero Leinonen ei jatka Venäjällä, joten etsii paikkaa (huomasitko? vink vink).

- Söderholm pelaa kauden 2004-2005 HIFKissä, vaikka NHL:ssä pelattaisiinkin.

- Kuhta vain ilmoitti että, olisi mukava kokeilla esim. Sveitsin ennen uran päättymistä. Ts. käydä hakemassa ylimääräiset hillot pois, mutta ajankohta on auki.

- Pärssisellä olkapääleikkaus, joten tuskin vievät.

Ja tuo jankutus noista muista samoista paskanjauhamisista alkaa jo etoa.

Enkä minäkään kuulu sisäpiiriin. Enkä hiippaile hallilla.
 

aika epeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin urheiluyhdistyksen toverit
Olen tähän asti pitänyt näpit irti kannettavan näppäimistöstä case Jorelahden suhteen, mutta nuo kaksi viimeisintä kirjoitusta ovat kyllä huvittavia. Ensin jeppe kertoo vahvana mielipiteenään Kuhdan jatkavan sopimusta IFK:n kanssa, seuraavassa tekstissä jeppe kertoo yhtä suurella rintaäänellä Kuhdan lähtevän Sveitsiin. Mutta kyselee samalla artikkelia/haastattelua aiheesta, johon itse vetoaa! Ympäri käydään, yhteen tullaan. Ja perään kolme pistettä.
 

Gepardi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Re: Ja vielä yksi Teinix mukaan keskusteluun!

Viestin lähetti Onko Kysyttävää?

Loppuun todetaan vielä, että lukekaa vaikkapa Gepardin, ja Miika-90(?) viestejä. Kyllä nekin osaa, vaikka untuvikkoja hekin ovat. ;)

Haha. Kyllä me untuvikot osataan. Kiitokset vaan.

Sorry offtopic.
 

L.I.N.K.K.U.

Jäsen
Suosikkijoukkue
H.I.F.K.
Viestin lähetti Jorelahti
HIFK pitää jonkinlaisten varmojen huhujen mukaan tiistaina tiedotustilaisuuden jossa julkistettaisiin 1-2 pelaajasopimusta.

No onhan tässä tietysti aikaa, mutta olisiko nyt käynyt niin, että Joren sisäpiiriläiset olisivatkin vedättäneet tätä meidän pikku veijaria? Ja Santalan mahdollinen tulo ei muutu siitä mihinkään vaikka sä ilmottelisit siitä 100:ssa eri viestissä, nyt oot jo varmaan siinä 50:nen viestin paikkeilla. Ja vielä yksi pyyntö: älä tuhlaa enää palstan tilaa sun ketjukoostumus hahmotelmilla, niitäkin on keritty viimeisen muutaman viikon aikana näkemään noin 10. Odota nyt ainakin siihen asti, että saadaan jotain varmoja nimiä...
 

Jorelahti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Niin se menee...
Saa nähdä kauanko Jorelahden ura vielä jatkuu..
Ei ole todellakaan teidän ongelmanne..
No, Jorelahti on kummiskin valittu Jatkoajan MM-joukkueeseen:

Team Jatkoaika:

Carlos-Mauno Ahonen-JHag
Gepardi-Pärde-Balderis
Wiltord-Jorelahti-Isaksson
Fiftyeight-ZOOM-Tommy

Master Chief-Cobol
Johto-Jantsa#11
Juhaht-Punasydän
Cairns -Bozik

Svante

Team Jatkoaika menetti loistavan hyökkääjänsä Renegagen juuri enne kisoja Sairaslistalle. Syynä on alustavien tutkimusten mukaan aivosyöpä..

Joukkueen valmentajana toimii loistavasti menestynyt L.I.N.K.K.U

Tervetuloa kisoihin kannustamaan Jatkoaika voittoon!

Otteluohjelma:

27.5 Klo 18:30 Jatkoaika-Hockey Night
28.5 Klo 18:00 Snickers-Jatkoaika
29.5 Klo 16:00 KOFF-Jatkoaika
30.5 Klo 18:30 Jatkoaika-Huhu Areena

Huhu Areena
Hockey Night
Jatkoaika
KOFF
Snickers

2 parasta pelaavat finaalin 2.6 Klo 18:30
 

Isaksson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Jorelahti

Sen voin luvata että uutta nimimerkkiä en tee jos mut potkitaan ulos. Ihan sama vaikka 16 Isucksonia tai Renegagea tulee selittelee jotain. En kyl haluis et mut potkitaan menee

Mitä, jos tekisit asialle jotakin. Aloita vaikka siitä, että "että" aloittaa sivulauseen ja erotetaan päälauseesta pilkulla. Vastaavia sanoja ovat myös jos, kun jne. Sitten eri ihmisten nimimerkit näkyy selvästi tuosta vasemmalta, ne voi kirjoittaa oikein, vaikka kirjain kirjaimelta, jos vaan tunnistaa kirjaimet.
Sitten tuota puhekieltä voisi korjata kyl=kyllä, haluais=haluaisi, et=että (ja siihen eteen se pilkku), mut=minut (jossain toisessa kohtaa ehkä mutta), menee=menemään. Kyllä se siitä, kun hieman panostat. Ai niin ja yksi piste sinne lauseen loppuun.

Yhtään sellaista viestiä en ole lukenut, missä joku muu kirjoittaja olisi halunnut "potkii sut menee"

Viestin lähetti Jorelahti

Ja jos joku väittää että mulla ei oo ollu annettavaa tälle osastolle niin se on VÄÄRÄSSÄ. Melkein jokainen nimimerkki on lähettäny palautetta mun jokaisesta viestistä. Modet on ollut hyvii ja oon huomannu et pari tyyppii leikkii jtain modei ja mun mielest ne on ollu täysii p-läpei.

Ehdottomasti sulla on ollut annettavaa tälle palstalle. Olet kymmeniä kertoja tehnyt kenttäkoostumuksen, joka ainoa hieman erilainen kuin edellinen tuntia aikaisemmin tehty. Olet lukemattomia kertoja ilmoittanut, että Santala on IFK:n mies. Saattaa ollakin, mutta vähempikin riittäisi.
Lisäksi ihan vaan vinkkinä, olet kirjoittanut kuuden viikon aikana 90 viestiä, rekisteröityjä nimimerkkejä on 5638. Jos melkein jokainen on kommentoinut sinun jokaista viestiäsi niin se tekee vajaa puoli miljoonaa viestiä. Ehkä ihan niin paljon annettavaa sinulla ei kuitenkaan ole ollut, vaikka melkoisena mestarina itseäsi pidätkin.
 

Isaksson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Jorelahti
Team Jatkoaika menetti loistavan hyökkääjänsä Renegagen juuri enne kisoja Sairaslistalle. Syynä on alustavien tutkimusten mukaan aivosyöpä..

Voi, voi poika. Kaksi ja puoli tuntia on kulunut siitä, kun sait varoituksen. Ei hyvältä näytä uran jatkuminen.
 

Jorelahti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Valmentaja L.I.N.K.K.U on nimittänyt joukkueen kapteeniksi Isakssonin..Perustelut olivat seuraavat: ''Ike tuo pukukoppiin helvetisti tunnetta ja hänellä on sitä tekemisen meininkiä, on ollut myös kannustava nuorien pelaajien suhteen (Carlos, Mauno Ahonen, Bozik) ja auttanut heitä eteenpäin..

Kenelle annat kapteenin lisäksi vastuuta?
-''No tietenkin odotan Mauno Ahoselta johtajuutta kapteenimme lisäksi..Tietenkin Cobol on myös semmoinen pelaaja jolle voi antaa vastuuta''

Kaikki pelaajat ovat joukkueessa tärkeitä, mutta onko joitain pelaajia jotka ovat lähes pakollisia joukkueeseen kun pelisysteemikin on muuttunut?

''No tietekin Jorelahti tuo tähän systeemiimme kovuutta ja voimaa, täytyy vaan pysyä poissa jäähyboxista ja sitten myös Pärde, vahva vääntäjä jota tarvitaan erityisesti koska taitaa loistavasti karvaamisen''

Maalilla Svante, et ole nimennyt vielä kakkosmaalivahtia?

-''Joo, tilanne on sellainen että Svanten kanssa olemme jo sopineet ja muiden vahtien kanssa en ole ollut vielä yhteydessä,mutta todennäköisesti saamme ainakin Schollin mukaan joukkueeseen''

Oliko mitään yllätyksiä joukkueen rakentamisessa?
-''No eipä suurempia, kilpailu oli kova ja tietenkin osaa mietityttää miksi Punalippu ei päässyt mukaan joukkueeseen, mutta kilpailu oli kovaa, Tietenkin Renegagen ja Kaizun loukkaantumiset vähän suunnitelmia muuttivat''

Mitä tiedät Jorelahden jatkosta?
-Hmm...Jore on itse kertonut minulle mahdollisesti ja HYVIN TODENNÄKÖISESTI lopettavansa uransa tämän turnauksen jälkeen..On kummiskin hieno ihminen mutta jotkut sitä ei vain tiedä''
 
Kyllä mun mielestä tää Jorelahti on jo aika legendaarinen heppu!
Jos tämä ura tästä vielä jatkuu, kuten varmaan moderaattoreiden toisen varoituksen jälkeen jatkuukin, niin suosittelen Jorelahtea perustamaan oman ketjun Vapaa keskustelu-puolelle.
Sinne Jorelahti voi sitten heittää noita ketjukoostumuksiaan ja Team Jatkoaika sekoilujaan, ja me tavalliset tallaajat koitamme parhaamme mukaan pysyä perässä.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Viestin lähetti Jorelahti
ja sitten myös Pärde, vahva vääntäjä jota tarvitaan erityisesti koska taitaa loistavasti karvaamisen''

Todettakoon siis tässä kohtaa, että olen tosiaan loistava karvaaja, mutta valitettavasti työtehtävien ja orastavan rakastajan urani vuoksi joudun jättäytymään tästä turnauksesta pois. Haluaisin itse valita seuraajakseni mr. Cairnsin, opettamaan tapoja vastustajien ilkiöille.

Lisäkaneettina pöytäkirjaan merkittäköön, ettei sivullekirjoittanutta tällä hetkellä nappaa kiekko juurikaan, vaikka näitä jorinoita tuleekin lähes päivittäin rutiininomaisesti seurattua. Ketjukokoonpanoja ei ole siis vielä tiedossa, terveisiä Kempesille.

Jotta itse aiheestakin jotain vääntäisin, toivottavasti uusi sentterimme on tosiaan T.Santala ja laituriosasto vahvistuisi esim. Brad Smythilla mr. Stathosin vaihtaessa muille maille.

Trevlig sommar för er alla.
 

ZOOM

Jäsen
Suosikkijoukkue
U17 Leijonat
Viestin lähetti Jorelahti


Carlos-Mauno Ahonen-JHag
Gepardi-Pärde-Balderis
Wiltord-Jorelahti-Isaksson
Fiftyeight-ZOOM-Tommy

Master Chief-Cobol
Johto-Jantsa#11
Juhaht-Punasydän
Cairns -Bozik

Svante


Katsos, ZOOMin uurastus on palkittu. Blues (Tommy ja Juhaht) on muutenkin varsin hyvin edustettuna nuoren kapinallisemme joukkuessa. Hieman pettynyt jarruketjun paikaan.
ZOOM kiittää ja kumartaa kunnianosoituksesta.

Äärettömän hauska tätä on tänään ollut lukea, kun eräällä nimeltämainitsemattomalta on niin sanotusti hirttänyt rikastin kiinni.
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Iso-Britannia vs Tanska
  • 8.00
  • 6.40
  • 1.26
Saksa vs Kazakstan
  • 1.25
  • 6.60
  • 8.00
Tshekki vs Itävalta
  • 1.10
  • 10.00
  • 12.00
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös