Raimo Summanen HIFK:n päävalmentajana

  • 1 376 217
  • 3 266

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vedet ihan silmissä noiden juttujen takia ja vatsaan sattuu jo nauraminen. Mitä siel oikein luki... "kopista kuuluu itkua". Haha ei saatana. Huhhuh. Mukavasti piristi iltaa.
 

Player#69

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eipä voinut välttyä samoilta ajatuksilta. Mut propsit viihdearvosta!

Olin ite vähän ulalla alkuun, mutta kun rupesin selaamaan topiccia pari sivua alkuun päin niin huomasin mistä on kyse. Sitten repesinkin totaalisesti. Ja miten sattukin että tiedon esille tuoja on ainoa asian puolustelija. Kaikkee sitä keksitään että saadaan huomiota. Hah!
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Aika hyvin on pedonhuuto bongannut twiitit ilman tageja, varsinkin kun tilillä ei ole yhtään seuraajaa. Just sayin.

Twitteristä minä en ymmärrä mitään, mutta huomioni kiinnittyi siihen, että nämä viestit ovat pedonhuudon ainoa anti tälle palstalle.

Haisee pahasti narritrollille tai jollekin "eerotuomiselle", jonka muroihin Summanen on vähän osunut ravistellessaan. Kannattaa muuten aamiaistaa jossain muualla kuin pisuaarin vieressä, pysyy murot paremman makuisina.
 

pedonhuuto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Aika hyvin on pedonhuuto bongannut twiitit ilman tageja, varsinkin kun tilillä ei ole yhtään seuraajaa. Just sayin.

Twitterhän toimii niin, että noita twiittejä, tai mitä tahansa muita twiittejä, löytää erinomaisesti myös ilman tageja. Riittää, että sä kirjoitat jonkun sanan hakuun ja se sattuu olemaan siinä twiitissä, vaikka ei tagattuna olisikaan. Nämä twiititkin löysin ihan vaan hakusanalla 'Thiessen'.

Ja mikään puolustelija en ole asian suhteen, kunhan toin tämän tänne julki. En syytä, enkä puolustele, kun mulla ei asiasta mitään faktatietoa ole.
 

Melko Huono

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Twitterhän toimii niin, että noita twiittejä, tai mitä tahansa muita twiittejä, löytää erinomaisesti myös ilman tageja. Riittää, että sä kirjoitat jonkun sanan hakuun ja se sattuu olemaan siinä twiitissä, vaikka ei tagattuna olisikaan. Nämä twiititkin löysin ihan vaan hakusanalla 'Thiessen'.

Ja mikään puolustelija en ole asian suhteen, kunhan toin tämän tänne julki. En syytä, enkä puolustele, kun mulla ei asiasta mitään faktatietoa ole.

Kiinni kun jää niin yleensä selittely vain pahentaa tilannetta, joten ihan turhaa hei enään.

Raimolla on joku todella huikea visio miten jääkiekkoa tulevaisuudessa pelataan. Hakee varmaan jotain ns. paikatonta peliä jossa jokaisen pelaajan tulee pelitilanteesta riippuen pystyä klaaraamaan mikä tahansa kenttäpelaajan tontti. Tulevaisuudessa ei ole enään varsinaisia puolustajia eikä hyökkääjiä. Reagoidaan tilanteisiin ja kuka vaan voi paikata ketä vaan. Tai jotain...
Hyvä tästä vielä tulee.
 

pedonhuuto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Kiinni kun jää niin yleensä selittely vain pahentaa tilannetta, joten ihan turhaa hei enään.

Raimolla on joku todella huikea visio miten jääkiekkoa tulevaisuudessa pelataan. Hakee varmaan jotain ns. paikatonta peliä jossa jokaisen pelaajan tulee pelitilanteesta riippuen pystyä klaaraamaan mikä tahansa kenttäpelaajan tontti. Tulevaisuudessa ei ole enään varsinaisia puolustajia eikä hyökkääjiä. Reagoidaan tilanteisiin ja kuka vaan voi paikata ketä vaan. Tai jotain...
Hyvä tästä vielä tulee.

Niin se twitter toimii :)
 

Falcon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hätäpäissäni olin jo Ramia pois kenkimässä. Voihan se olla että tästä vielä hyvä tulee ja kausihan on vielä alussa. Eli kyllä luottamusta valmennusjohtoon vielä löytyy.
 

karhjoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flyers
Twitterhän toimii niin, että noita twiittejä, tai mitä tahansa muita twiittejä, löytää erinomaisesti myös ilman tageja. Riittää, että sä kirjoitat jonkun sanan hakuun ja se sattuu olemaan siinä twiitissä, vaikka ei tagattuna olisikaan. Nämä twiititkin löysin ihan vaan hakusanalla 'Thiessen'.

Ja mikään puolustelija en ole asian suhteen, kunhan toin tämän tänne julki. En syytä, enkä puolustele, kun mulla ei asiasta mitään faktatietoa ole.

Kuitenkin tiesit kertoa viestissä #2484, että tilin takana on "toimittajaksi harjoitteleva nuori, jolla on pääsy hallin tiloihin"? Vai löytääkö nämäkin "faktat" ihan hakukoneella? Aika helvetin ohut tarina, varsinkin kun tili @EskoSeppnen1 on jo kadonnut.
 

VakaaVanha

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kuka väittää että komiikka on kuollut?

Vedet ihan silmissä noiden juttujen takia ja vatsaan sattuu jo nauraminen. Mitä siel oikein luki... "kopista kuuluu itkua". Haha ei saatana. Huhhuh. Mukavasti piristi iltaa.


Tuosta kansanmurhaa käsittelevästä listasta puuttui yksi tärkeä tieto, nimittäin se että miksi TG on saikulla?
No Ramihan on tietysti antanut luuvitosta otsaan niin kovasti että sillä on jo kuori halki.

Tässä nyt Seppäsen raportin 'leikkaamaton' versio, jokeri matsin jälkeen:
Raimo, juu fakin sanavapits vai titint juu kil tem ool?
TG, aim sori aim sori.....
Raimo, juu XXXXXZZZZ####!####?######.
TG, pliis Reivo pliis, ouch aargh iiik.
Raimo, buuahhaahhaaaa.
TG, ou kaat juu kil mii, pliis let mii dai.

Ja lasarettiin lähti TG, eikä paluusta ole tietoa.

Joo ensin oli Uuno Turhapuro, sitten tuli Kummeli ja nyt on 'Esko Seppänen' kyllä komiikka elää ja on voimissaan.

Ja ihan ilman komiikkaa, itse olin näkevinäni tuossa eilisessä Blues pelissä jo jotain hyvääkin.

Ps. Suomihan taitaa tätänykyä olla oikea sotilaallinen suurvalta, vaikka meillä ei ydinasetta olekkaan, niin tuntuu siltä että Summanen pelottaa vielä enemmän.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo, tuskin Raimo siellä junnuja ainakaan hakkaa, korkeintaan yli kolmekymppisiä eli Luttinen on just siinä rajoilla vielä.

Mutta hei, onnittelut nimipäiväsankari Raimo Summaselle ja uusia voittoja kohti vaan!
 

bollo

Jäsen
Suosikkijoukkue
1998, 2011
Hävettää, siis HÄVETTÄÄ katsella Summasen kommentointia ja haastatteluja ottelutapahtumiin (tai itse asiassa lähes kaikkeen) liittyen.

Vaikea tukea joukkuetta, jonka penkin takana on moinen sekopää.
 

Puscutractori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Harri Olli, rahaton ManC, NP#32, DEFC #62
Hävettää, siis HÄVETTÄÄ katsella Summasen kommentointia ja haastatteluja ottelutapahtumiin (tai itse asiassa lähes kaikkeen) liittyen.

Mitä pahaa Summanen on tällä kertaa tehnyt, kun noin alkoi hävettää? Summanen on huono mediaesiintyjä, mutta mitä sitten? Liigassa on monenlaista valmentajaa: irvistelijää, läskiä, isopäätä, babyfacea, junttia, nössöä, takatukkaa... Kyllä joukkoon aina yksi Raimo mahtuu.
 

Rannanjärvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hävettää, siis HÄVETTÄÄ katsella Summasen kommentointia ja haastatteluja ottelutapahtumiin (tai itse asiassa lähes kaikkeen) liittyen.

Vaikea tukea joukkuetta, jonka penkin takana on moinen sekopää.

Heh, mä taas diggaan. Selittelijät ärsyttää mua. Parhaat koutsit median edessä ovat mun mielestä Summanen ja Suikkanen. Molemmilla täysin oma linja eivätkä jauha turhia.

Hieman sekaisin se kyllä tuntuu olevan, sitä en kiistä. Tähän ketjuun joku pastesi Summasen haastattelun youtubesta. Sain naurut siitä, samaa sarjaa kuin Ilya "The Universe" Bryzgalovin syvälliset mietteet Road to Stanley Cup-sarjassa.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

punainenpeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NYR
Ketju ylös! Meillä on helvetin kova ammattilainen puikoissa. Se on tiennyt koko ajan mitä tekee, vaikka täälläkin on suurin piirtein väitetty äijän olevan sekaisin. Menemme pitkälle tänä keväänä Raadon johdolla.
 

VSP73

Jäsen
Jokainen kiekkoa paremmin tunteva myöntää estoitta Summasen poikkeuksellisen kyvyn nähdä ja kehittää. Ramilla on aina visio, mitä joukkueeltaan haluaa. Siihen mennään yksilöiden kautta - hirvittävän vaativalla(kin) henk.koht. käsittelyllä. Se tapa ei välttämättä ole fiksua, mutta näyttöjä "Reimolla" on kyllä pitkä liuta Leijonista, KHL:stä...

Se, että joukkueella on Ramin "hetkille" luotiliivi Villessä, kuten suuresti arvostamani Söde on aiemmin kertonut, ei ole lainkaan huono juttu.
 

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
Olen oikeasti iloinen Summasen puolesta! On saanut paljon shittiä (aiheesta ja aiheettomasti), mutta jotenkin tämä velho saa jengit pelaamaan hokia hienosti. Pelaajat jotka uskalsivat ottaa haasteen vastaan kehittyvät ja menevät eteenpäin uralla.

Onnea vaan esim. Jerelle ja Kousalle narreihin. Hyvä että menitte siitä mistä aita on matalin. Olishan se ollut kauheeta jos Rami olisi vaatinut jotain. Kivempaa on varmaan frendailla Lämsän kaa kun se on niin mukava ja kiltti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös