Putous

  • 615 396
  • 1 890

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Eikös innokkaimmat Putous-fanit ole lapsia (ainakin meillä) ja tuo Ankeinen ei ainakaan meidän tokaluokkalaiseen iske. Tuisku, Enkeli ja Nitro kyllä kuten tuossa yllä Kulttimörkökin mainitsee.
 

hannes_ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fly Emirates
En ole koskaan aiemmin seurannut Putousta. Muutamia sketsejä toki olen nähnyt + tunnen tunnetuimmat hahmot, siis munamiehet ja luttiset. Nyt olen kuitenkin tallentanut 2 edellistä jaksoa pelkästään tämän Ankeisen takia. Aivan uskomatonta settiä mun mielestä. Hieno näyttelijä, joka on meikää nuorempi, mutta vetää hienosti nuo kaikki Kekkosen hautajaiset, kopit, sypit ja kauppa-autot, joita ei voi itse muistaa. Tämähän on jo nyt aivan klassikko suomalaisessa huumoriskenessä.

Muut hahmot aika ankeita kyllä.
 
Viimeksi muokattu:

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Aina Ankeinen on tylsä ja depressiivinen hahmo joka sitä samaa kehää vetää ympäri eikä mikään muutu.
Tuohan siinä Ankeisessa juuri on hauskaa. Eihän hän kisaa voittamaan tule, mutta silti tämän kauden paras hahmo selvästi.
 

Runtulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jethro Rostedt voittaisi kaikki nuo hahmot ihan vain esittämällä itseään. Ei voi kuin ihmetellä, kuinka luokatonta on ammattilaisten toiminta.

Onko vitsit sitten tuota luokkaa, kun ohjelmasta halutaan koko perheen kaikille kiva setti - mutta hahmojen jutut voisivat olla epäkorrektimpeja, niin tuohon voisi jotain huumoria saada. Nyt on vitsit vähän sitä tasoa, ettei ketään haluta missään nimessä loukata ja se näkyy tasossa.

Ensikauden hahmoissa voisi olla vaikka: sekakäyttäjä, terroristi, koirienmyrkyttäjä, lappilainen (joo, siinä niiden asussa) ja telaketjufeministi. Tulisi vähän sykettä.
 
Viimeksi muokattu:

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Hämäläisen pitäisi uskaltaa viedä hahmonsa paljon synkemmille vesille. Nythän tuo Ankeinen on Veli Sikiö maustettuna Nousiaisella ja Kyröllä.
 

Morgoth

Jäsen
Paavikainen on kyllä viimeisen päälle luonne/karaktäärinäyttelijä, aina jonkin viinaan menevän mutta silti symppiksen retkun roolissa. Eikä osaa näemmä siitä irrottautua silloinkaan, kun saa itse kehitellä itselleen hahmon

Mies joka pyytää lupaa laulaa kansanlaulua ja laulaa pätkän Levanterin laulua Putouksessa parhaaseen katseluaikaan ei voi olla kamalan huono.
 
Viimeksi muokattu:

Morgoth

Jäsen
Ihmettelen Ankeisen suosiota siitä syystä, kun minulle tulee mieleen niin vahvasti aiemmin nähty Niemisen Veli Sikiö, joka myös oli negatiivinen ja "halusi" pois kisasta. Toisaalta, melkein jokaisessa hahmossa alkaa olla jo jotain tuttua aiemmilta kausilta.

Taidat olla aika nuori vielä itsekin? Ehkä iskee enemmän vanhempiin, koska tuollaisia ankeisia on vanhainkodit täynä yms.
 

Da-Capo

Jäsen
Paskaahan nämä hahmot ovat melkeinpä kauttaaltaan, mutta jos nyt siihen ultimaattisimpaan paskaan tartun, koska vaikuttaa joku sille nauravan, niin tämä Abdul Tuisku. Voisiko joku avata, mikä hahmossa on hauskaa.

Mielestäni ensivaikutelmana eniten potentiaalia olisi ollut Turkka "Stögis" Kupissa, vuoden -87 mister finlandissa, mutta lähti vetämään hahmoa täysin väärään suuntaan joidenkin grillipuheiden ymv. skeidan muodossa. Olisi ollut herkullinen hahmo ajatuksella "olen vieläkin tähti täydellisessä kropassani". No, ei saanut Akukaan vastaavanlaista hahmoa (Slaikka Gustafsson) lentoon pari vuotta takaperin.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
En ole koskaan aiemmin seurannut Putousta. Muutamia sketsejä toki olen nähnyt + tunnen tunnetuimmat hahmot, siis munamiehet ja luttiset. Nyt olen kuitenkin tallentanut 2 edellistä jaksoa pelkästään tämän Ankeisen takia. Aivan uskomatonta settiä mun mielestä. Hieno näyttelijä, joka on meikää nuorempi, mutta vetää hienosti nuo kaikki Kekkosen hautajaiset, kopit, sypit ja kauppa-autot, joita ei voi itse muistaa. Tämähän on jo nyt aivan klassikko suomalaisessa huumoriskenessä.

On kyllä kiistatta melkoinen löytö tuotannolta tämä Pilvi Hämäläinen, miten onkin kaivettu jostain Kokkolan kaupunginteatterista tällainen? Itsekin ihaillut miten mahtavan ilmeikäs ja muuntautumiskykyinen näyttelijä. Häntä tulemme näkemään urakalla lähivuosina kotimaisissa elokuvissa, se on varma..

Ankeinen oli hahmona heti alusta asti selkeästi mietitty ja varsin valmis. Hahmon tarinaa avataan ja sen toiminnan motiiveja perustellaan joka lähetyksessä lisää, hahmo on yhtä aikaa sekä traaginen että koominen (myös mustan huumorin kautta), sillä on "arkkivihollinen" jonka vastustaminen ohjaa hahmon toimintaa, sun muuta.. kerta kaikkiaan loistava paketti

Se on sitten totta mihin joku täällä viittasi, että äänestäjien profiili toki vaikuttaa siihen kuka pärjää kuka ei. Lapset ja nuoret ovat varmasti innokkaita äänestäjiä, kun taas minun 30+ ikäisen aikuisen miehen ei tulisi mieleenkään äänestää, koska minulle nyt ei ole paskan väliä kuka voittaa. Eikös sitä "pahat kielet" puhuneet, että nimenomaan lasten/nuorten äänet kantoivat pari vuotta sitten Loordi Lallyn kolmanneksi vai neljänneksi, vaikka yksikään aikuinen ei ymmärtänyt koko hahmoa.. näyttelijä itsekin kertoi, että oli tehnyt hahmon ikään kuin satuhahmoksi, eli se oli suunnattu siis ihan tälle tietylle katsojasegmentille
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Nordman päätti sitten kopioida Whose Line Is It, Anyway? -segmenttiä tulikokeessa tänään. Nordman siis käsikirjoittaessaan, ei näyttelemässä.
 

ipa rules

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Packers
Selkeä ikäjakauma havaittavissa meilläkin. Omasta mielestä Aina Inkeri on kova (alkuun pidin myös Isi Nitrosta mutta se ei kauaa kantanut se hahmo) mutta lasten mielestä Abdul Tuisku on ykkönen. Toki nythän Abdul oli jo ns bottom kaksikossa umpisurkean ratiomiehen kanssa.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Roope Salminen voisi opetella pitämään sitä pokkaansa hieman paremmin. On se tietysti hankalaa, mutta sitten kun kikattelu menee ihan yli kuten viim. lauantaina Isä Nitron kurvatessa lavalle, kusee koko hetki ja sketsi tarttuen sitten vastanäyttelijäänkiin. Päivärinta osoitti ainakin jotain ammattillisuudestaan seistessään hysteerisesti tirskuvan Salmisen vieressä naama peruslukemilla.

Noin hahmoista muuten, niin jääkiekkovalmentaja voisi olla herkullinen rooli jollekin. Hokemakin olisi jo valmiina: "Anna sakkoa, anna sakkoa saat...", tai "Missä se otteluvalvoja on?" Tosin aukeisiko nämä suuremmalle yleisölle.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
On kyllä kiistatta melkoinen löytö tuotannolta tämä Pilvi Hämäläinen, miten onkin kaivettu jostain Kokkolan kaupunginteatterista tällainen?
Ei kait Hämäläinen mikään Putous-porukan löytö ole, sillä hän nousi julkisuuteen Villi kortti -ohjelma panelistina. Nyt toki noussut ison profiilin nimeksi, katsojaluvuissa Putous pyyhkii lattiaa VK:lla.
 

Styge

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Pens, änärin suomalaiset
Tulipahan tällekin jossain uusinnassa annettua mahdollisuus. 45 minuuttia se oli päällä ja olihan se nyt paskaa. Kerran ehkä hymähdin koko aikana ja sekin oli vieraan uskomattoman väsyneelle ja säälittävälle mukahassuttelulle. No, sama se mulle, jos ihmiset tällaista kattoo. Itse istun mieluummin vaikka kaljalla tai lenkkeilen. Tohon paskaan en kyllä aikaani tuhlaa enää ikinä.
 
Noin hahmoista muuten, niin jääkiekkovalmentaja voisi olla herkullinen rooli jollekin. Hokemakin olisi jo valmiina: "Anna sakkoa, anna sakkoa saat...", tai "Missä se otteluvalvoja on?" Tosin aukeisiko nämä suuremmalle yleisölle.
Tuskin aukeaisi, mutta itse ainakin nauraisin. Joka ilta voisi myös analysoida seuraavaa vastustajaa tyyliin "Joukkue X on hyvin liikkuva ja luisteleva joukkue". Tappion tullessa antaisi viiltävän syväanalyysin: "Pelattiin tosi hyvä peli ja en minä oikein tiedä mitä oltaisiin voitu tehdä erillä tavalla tai mitä vastustaja teki paremmin."
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Tuskin aukeaisi, mutta itse ainakin nauraisin. Joka ilta voisi myös analysoida seuraavaa vastustajaa tyyliin "Joukkue X on hyvin liikkuva ja luisteleva joukkue". Tappion tullessa antaisi viiltävän syväanalyysin: "Pelattiin tosi hyvä peli ja en minä oikein tiedä mitä oltaisiin voitu tehdä erillä tavalla tai mitä vastustaja teki paremmin."
Ja tarvittaessa, "eikö meinaa Salmiselta haastattelu onnistua? Yhyhyhyhy". Putoisin sohvalta lattialle nauramaan. Tuo olisi huikea hahmo.

Kun siellä on noita vierailevia hahmoja ollut viime kaudella niin tuolle hahmolle vierailevaksi hahmoksi Silvennoisen esittämä Aimo Surakka. Suhteitakin löytyy Silvennoisen hankkimiseen jos Kaisa Hela jatkaa ohjelmassa.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Ketjua ylös, sillä Putous tulee taas!
Putous tulee taas - katso ketkä ovat mukana! - Uutiset - Iskelmä

"Putous palaa tammikuussa televisio ruutuihin. Mukana on tällä kertaa monia tuttuja kasvoja, mutta myös uusia tuttavuuksia.

Juontajana toimii Roope Salmisen lisäksi mukana ovat näyttelijät Pilvi Hämäläinen, Ernest Lawson, Timo Lavikainen, Mikko Penttilä, Alina Tomnikov, Pihla Penttinen ja Kiti Kokkonen."
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Miten ne tätäki paska formaattia jaksaa vielä pyörittää? Siis niin turha ja kulunu ohjelma kun olla ja voi. Ne sketsihahmotkin aiheuttaa enemmänkin myötähäpeää. Naurattaako tämä ohjelma oikeasti jotakuta? Ei ymmärrä..
 

JKyykka

Jäsen
Miten ne tätäki paska formaattia jaksaa vielä pyörittää? Siis niin turha ja kulunu ohjelma kun olla ja voi. Ne sketsihahmotkin aiheuttaa enemmänkin myötähäpeää. Naurattaako tämä ohjelma oikeasti jotakuta? Ei ymmärrä..
Jos katsojaluvut pyörivät miljoonassa, niin luulisi että ainakin osaa heistä sarjassa tapahtuvat asiat naurattavat. Ja tarvitseeko oikeasti ihmetellä miksi sarjaa jatketaan, kun katsojaluvut ovat huippuluokkaa?

Itse jaksan varmaan katsoa ekan jakson.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Mikko Penttilän takia voisin pari pätkää kurkata. Hänen Trump-vetonsa hymyilytti sen verran.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Jos katsojaluvut pyörivät miljoonassa, niin luulisi että ainakin osaa heistä sarjassa tapahtuvat asiat naurattavat. Ja tarvitseeko oikeasti ihmetellä miksi sarjaa jatketaan, kun katsojaluvut ovat huippuluokkaa?

Itse jaksan varmaan katsoa ekan jakson.

Se tässä ihmetyttääkin että miten tuollaisella skeidalla voi olla tuollaiset katsojaluvut? Melko vähissä alka olemaan vitsit sun muut muka hassunhauskat jutut. Sitte siellä on Roope Salminen ja joku vitun orkesteri varmaan rämpyttämässä. Menis kyllä tuonne vitutus ketjuunki heittämällä koko ohjelma.
 
Se tässä ihmetyttääkin että miten tuollaisella skeidalla voi olla tuollaiset katsojaluvut? Melko vähissä alka olemaan vitsit sun muut muka hassunhauskat jutut. Sitte siellä on Roope Salminen ja joku vitun orkesteri varmaan rämpyttämässä. Menis kyllä tuonne vitutus ketjuunki heittämällä koko ohjelma.
Jäätävää, miten joku jaksaa meuhkata kuinka joku televisio-ohjelma on paska. Jätä katsomatta ja anna niiden katsoa jotka ohjelmasta nauttii. Mitä se sinulta on pois?
 

turo-urpo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Happee
Nyt alkaa taas paskan huumorintajun omaavien suomalaisten junttien suosikkiohjelma. Saa nähdä onko nähtynä niin paskaa kuin näkemättä
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Vieläkö joku muka katsoo tätä?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös