Putous

  • 615 189
  • 1 890

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Nyt alkaa taas paskan huumorintajun omaavien suomalaisten junttien suosikkiohjelma. Saa nähdä onko nähtynä niin paskaa kuin näkemättä
Pilvi Hämäläinen vituttaa yli kaiken. Tuolla äänellä voisi leikata timantteja, on sellainen sirkkeli että hyi saatana.
 

Taitopelaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, New York Rangers
Piti ihan vähän vilkaista, että voi todeta ihan muutenkin kuin "näkemättä paskaa". Täytyy sanoa, että alun perusteella takapakkia otetaan vuosi vuodelta. Järkyttävää kuraa.

Putous oli jo ns. alkuperäispoppoolla loppukausina surkeaa, mutta näemmä koko ajan voidaan vajota alemmaksi. Alina taitaa tosiaan olla ainoa katsomisen arvoinen asia.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Tulevaisuus-sketsi oli ihan hyvä, plussa siitä. Toki ennalta-arvattavaa oli se että Paavo Väyrynen on pressaehdokas vuonna 2054, mutta toisaalta itsestäänselvyyshuumori toimii aina.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Harvoin olen nauranut ääneen Putokselle, mutta nyt tämä yritys-slogan-läppä oli aivan huikea osittain.
 

Taitopelaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, New York Rangers
Sketseissä on jotain hyviä yrityksiä ja muutamia jopa hyviä hakuja. Sen sijaan nämä sketsihahmot menevät aina vain huonommiksi. Ensimmäisten perusteella sanoisin, että kaikkien aikojen pohjanoteeraus.

Taitaa olla vain niin, että tätä ohjelmaa tehdään pelkästään alle 5-vuotiaille hahmojen osalta. Yhä enemmän perustuu "hassuun" pukeutumiseen ja "hauskaan" ääneen.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Viime vuonna en jaksanut yhtään, nyt olen koittanut katsella, mutta oli pakko kääntää taitoluistelun puolelle. Jos joku tollasesta tykkää, niin ei siinä mitään. Jatkakaa.
 

JKyykka

Jäsen
Katsoin ainoastaan hahmo-osuuden. Tanhupallo, opettaja ja Mursu olivat ainoat, joissa oli jonkinlaista potentiaalia. Kaikki muut olivat umpisurkeita. Ei tarvitse toista jaksoa katsoa.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Sama laulu tässä ketjussa joka vuosi. Pakko päästä kertomaan, että täyttä paskaa, kuka tätä katsoo ja en ainakaan itse katso tämän jälkeen enää kuin seitsemän jaksoa.

Pääosin ihan hyvää settiähän tuo oli, molemmat sketsit toimi ja sketsihahmoista Tanhupallo oli loistava ja oli siellä pari muutakin hyvää aihiota.

Ei tämä ohjelma ikinä mikään kuoliaaksinaurattaja ole ollut (vaikka yksittäisiä tällaisiakin hetkiä on historiassa ollut), mutta ihan perushyvää viihdettä katsottavaksi vaikka perheen parissa tai aamuyöllä baarista pitsan kanssa kotiutuessa.

E. Niin, ja puolitoista tuntia Alina Tomnikovia prime timessa tarkoittaa sitä, että ollaan jo voiton puolella.
 

J.Petke

Jäsen
Sama laulu tässä ketjussa joka vuosi. Pakko päästä kertomaan, että täyttä paskaa, kuka tätä katsoo ja en ainakaan itse katso tämän jälkeen enää kuin seitsemän jaksoa.

Pääosin ihan hyvää settiähän tuo oli, molemmat sketsit toimi ja sketsihahmoista Tanhupallo oli loistava ja oli siellä pari muutakin hyvää aihiota.

Ei tämä ohjelma ikinä mikään kuoliaaksinaurattaja ole ollut (vaikka yksittäisiä tällaisiakin hetkiä on historiassa ollut), mutta ihan perushyvää viihdettä katsottavaksi vaikka perheen parissa tai aamuyöllä baarista pitsan kanssa kotiutuessa.

Ajatella, foorumilla ihmiset kertovat mielipiteensä.

Pari ihan hyvää sketsiä. Erityisesti tämä kalteva pinta. Sketsihahmot 90% paskaa. Poikkeuksena Amaryllis Yamamoto ja varauksella Walrus&Tanhupallo. Aika paljon saa hahmot kehittyä, jos tästä kaudesta meinaa saada jotain irti.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tuo anime-tyyppi oli jonkinlainen musta hevonen. Pari heittoa sai jopa aikaan jonkinlaisen hymähdyksen meikäläisellä, mutta silti hahmossa oli jotain ärsyttävää. Epäilen myös, että hahmolla ei ole kovinkaan paljoa tilaa kehittyä - voin toki olla väärässäkin.

Tuo hahmojen esittelyn avannut grillin myyjä oli ensivaikutelmansa perusteella ehkä heikoin hahmo, jonka minä olen nähnyt. Mutta ensimmäisiä kausia en seurannut...

Mursussa on eniten kehittymispotentiaalia, sanoisin.
 

J.Petke

Jäsen
Se on totta, että nämä "paskaa näkemättä" -kommentit ovat rasittavia. Mielestäni tämä eka jakso oli sketseiltään ok, hahmoiltaan 6-.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Se on totta, että nämä "paskaa näkemättä" -kommentit ovat rasittavia. Mielestäni tämä eka jakso oli sketseiltään ok, hahmoiltaan 6-.

Eikö nämä tietyt somenettipelikirjat ole jo aika peruspullaa? Aina joku nk. parempi ihminen käy lyttäämässä ja kysyttäessä nokittaa vieläkin hirveämmällä kuralla.
 

Pata4win

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers ja FC Barcelona
Olihan tuo kokonaisuutena aika heikko jakso, mutta viimeinen sketsihahmo Tanhupallo pelasti paljon. Jakson sketsit ei uponnut millään tavalla, mutta Tanhupallo, Pokepalloilija ja Wahlroos nostivat jakson plussan puolelle.
 

Jape

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Tästä voi vain, noh parantaa.
Kuin pitkä toi K.K. on? Noi mun mittapuussa lyhkäset muijat näyttää korstoilta tuon vierellä..
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
En oikein tajunnut tämän Tanhupallon hauskuutta.

Analyysini oli että sillä kalasteltiin samoilla vesillä kuin Munamies jossa ollaan lapsenomaisia ja hurmataan lapsiperheet. "Mulla on kakkahätä" on varmaan hauskaa lapsenäänellä jos kuulee sitä arjessaan koko ajan.

Kids say the darnest things ja silleen.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
En oikein tajunnut tämän Tanhupallon hauskuutta.

Analyysini oli että sillä kalasteltiin samoilla vesillä kuin Munamies jossa ollaan lapsenomaisia ja hurmataan lapsiperheet. "Mulla on kakkahätä" on varmaan hauskaa lapsenäänellä jos kuulee sitä arjessaan koko ajan.

Vähän tuo hauskuus meni itseltänikin ohi. Alkuun hymähtelin pari kertaa, mutta siihen se jäi. Sitten kun hahmo alkoi puhua, en tainnut enää hymähtää kertaakaan. Ei hahmo huono ollut, se oli jopa parhaimmistoa tämän vuoden kisassa näin ensimmäisen osion perusteella. Mutta en myöskään nähnyt sitä saamansa hypetyksen arvoisena. Hahmon pitää kehittyä voimakkaasti, sillä muuten sen vitsit ovat pian vähissä. Opettaja, Mursu ja Anime omaavat tässä suhteessa enemmän potentiaalia.

Tanhupallo vaikutti minun silmään jotenkin Munamiehen ja Jani-Petterin yhdistelmällä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös