PS3: NHL11 - EASHL (Luomuteurastajat)

  • 58 277
  • 818

Lombardi18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat, Washington Capitals, Manchester United
Olisko tänään hieno päivä pelailla? Voisin tulla salkkareiden jälkeen linjoille, ilmotelkaa jos ootte tulossa.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olisko tänään hieno päivä pelailla? Voisin tulla salkkareiden jälkeen linjoille, ilmotelkaa jos ootte tulossa.

Mä voisin tänään tulla pelaamaan illemmalla. Aikaa en osaa sanoa, mutta kunhan tästä jumalaisesta krapulasta selviän...
 

Lombardi18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat, Washington Capitals, Manchester United
Mä voisin tänään tulla pelaamaan illemmalla. Aikaa en osaa sanoa, mutta kunhan tästä jumalaisesta krapulasta selviän...

Selvä, koitetaan sattua samoihin aikoihin linjoille.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nostetaas uljas ketjumme ylös! Tosiaan peleille ei olla päästy, mutta eipä ole oikeastaan ollut minkäänlaista tarvettakaan. Tauko tulee varmasti hyvään paikkaan kaikille.

Näin omia pelejä odotellessa niin pistettiin Herkun kanssa tollanen leijonapörssi pystyyn. Kimppaan voisi siis liittyä kaikki Luomuteurastajien jätkät ja tytöt.

20 euron panos jokaiselta osallistujalta. Pääpotin korjaa sitten kisojen päättyessä Mr. Chew.

Tähän mennessä osallistujia on kolme kappaletta. Chew,Herkku ja Kamenski.

Kimpan nimi on Luomuteurastajat ja salasanan voi kysellä ylläolevilta nimimerkeiltä yksityisviestein tms.

Liittykää kaikki mukaan niin saadaan mielenkiintoa kisoihin!
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
20 euron panos jokaiselta osallistujalta. Pääpotin korjaa sitten kisojen päättyessä Mr. Chew.

Ei korjanut pottia Mr. Chew. Jumbosija! Potin korjasi kaikkien rakastama mustaseiska.

Sitten asiaan. Pleikkari toimii taas, joten olisiko LT:n aika aloittaa taas pelit? Mikään järkyttävä himo ei ole ollut peleille, eikä oikeastaan ole vieläkään, mutta kai sitä voisi kokeilla taas miten homma toimii?

Allekirjoittanut paikalla tänään illalla kuudesta eteenpäin.
 

Lombardi18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat, Washington Capitals, Manchester United
Kattoo miten lähtee, saatan tulla pelailee tai en saata tulla pelailee. Suattaahan tuo hyvinniin olla.
 

ftr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Huuhkajat, Borussia Dortmund
Hyvin jatkettiin tauon jälkeen. 6-2-0. Turhia tappioita tosin, kun vastustajat tappiopeleissä eivät olleet kummoiset. Yllättävän hyvin pelattiin joukkueena. Kiva oli pelata viimesenä pelinä entisen tutkaparin Tukan jengiä vastaan (jostain syystä näköjään poistanut mut kavereista? :) ). Hieno voitto jatkoajalla.

Onhan toi koukuttava peli, vaikka ei oikein yhtään jäänyt kaipaamaan kun ei voinut pelata.
 

Tukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Maajoukkue
Hyvin jatkettiin tauon jälkeen. 6-2-0. Turhia tappioita tosin, kun vastustajat tappiopeleissä eivät olleet kummoiset. Yllättävän hyvin pelattiin joukkueena. Kiva oli pelata viimesenä pelinä entisen tutkaparin Tukan jengiä vastaan (jostain syystä näköjään poistanut mut kavereista? :) ). Hieno voitto jatkoajalla.

Onhan toi koukuttava peli, vaikka ei oikein yhtään jäänyt kaipaamaan kun ei voinut pelata.

Mukava oli myöskin huomata että LT oli vastassa :) Tiukka vääntö! Aloitukset tuli vietyä mukavasti, lukemia en tosin muista. oisko ollut jotain 30/14. Kavereista otin ihan sen vuoksi pois kun siistin kaverilistaa ja eipä sitä yhdessä tullut pelattua, niin en näe siinä syytä pitääkkään. No offence :)
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pleijarit on vissiin alkanut. Onko kenelläkään kiinnostusta pelata niitä?

Chew voisi tulla tänään millon vaan linjoille jos vähintään neljä ukkoa saataisiin.

EDIT: pikkuhiljaa pelit alkamassa.
 
Viimeksi muokattu:

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Teurastajia linjoille? Odottelen tuolla jos joku jaksaa tulla. Saadaan uusi kausi käyntiin.
 

ftr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Huuhkajat, Borussia Dortmund
Kiinnostaako ketään enää? Melko pitkä tauko. Itse ainakin voisin tätäkin lajia sillon tällön (2-3 kertaa viikossa) pelailla.
 

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Aika lailla taitaa pelit olla kesätauolla! En itsekään kait viikkoon ole kirjautunut pleikalle. Kesällä vaan kun aikaa ei pahemmin ole. Eiköhän 12:n tultua porukka taas löydä itsensä kopista.
Paitsi Chew joka lähtee syömään munkkia sotilaskotiin vähän pidemmäksikin aikaa, hahahahahaa!
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Paitsi Chew joka lähtee syömään munkkia sotilaskotiin vähän pidemmäksikin aikaa, hahahahahaa!

Osui ja uppos. Tosiaan tämän painoksen pelit ovat aika varmuudella mun osalta pelattu. NHL12 voin hypätä remmiin kyllä, mutta aika heikosti pääsen osallistumaan karkeloihin. Ehkä viikonloppuisin aina parit pelit ehtii vääntämään.

Kiitoksia kaikille loistavasta peliseurasta ja kaikesta muustakin! Koittakaahan jaksella ja pitää sama henki NHL12 kanssa. Uraa!
 

ftr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Huuhkajat, Borussia Dortmund
Juu, ymmärrän kyllä, että ei kaikkia oikein kesällä nappaa pelailla. En ole itse tähän vielä kerennyt kyllästymään, niin täytyi sitten vaihtaa joukkuetta. Ei kai siinä.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Juu, ymmärrän kyllä, että ei kaikkia oikein kesällä nappaa pelailla. En ole itse tähän vielä kerennyt kyllästymään, niin täytyi sitten vaihtaa joukkuetta. Ei kai siinä.

Hiljaista on tosiaan ollut pelien kanssa ja varmaan tulee olemaankin seuraavaan versioon asti.

Syksyllä sitten LT tekee paluun, tervetuloa takaisin silloin.
 

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Jep, kesällä kukin vastatkoon oman peruskunnon ylläpidosta. Itse olen hoitanut tätä puolta siirtämällä pelaajia uusiin jengeihinsä ja hakkaamaan cpu:ta vastaan. Eipä tuotakaan kyllä loputtomiin jaksa.

13.9. sitten jatkuu uusilla kujeilla, levykin on jo tilattu. Mikäli Calci ei jostain syystä palaakaan kolmen päivän sisällä takaisin siviiliin, niin siinä on isot senan saappaat sitten täytettävänä jollekin.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Juu, ymmärrän kyllä, että ei kaikkia oikein kesällä nappaa pelailla. En ole itse tähän vielä kerennyt kyllästymään, niin täytyi sitten vaihtaa joukkuetta. Ei kai siinä.

Toivottavasti Team Jatkiksesta löytyy pelipaikka, koska teurastajiin ei ole enää paluuta.

Oli mukava pelailla kanssasi, mutta näin ollaan toimittu parin muunkin kanssa, jotka ovat vaihtaneet leiriä juurikin Jatkikseen.
 

mustaseiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Juu, ymmärrän kyllä, että ei kaikkia oikein kesällä nappaa pelailla. En ole itse tähän vielä kerennyt kyllästymään, niin täytyi sitten vaihtaa joukkuetta. Ei kai siinä.

Kiitos ja hyvästi.

Syksyllä sitten LT tekee paluun, tervetuloa takaisin silloin.

Ei kiitos.

Itellä menny kesä asunnottomana pultsarina Kokkolan keskuspuiston liepeillä (ainakin suurinpiirtein), joten peleillä ei oo näkyny, eikä todennäkösesti näykään vielä tämän kuun aikana, vaikka asunto jo onkin. :)
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Teurastajat! Pitäiskö ottaa pari matsia pitkästä aikaa? Olisin linjoilla jos kiinnostusta löytyy.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös